Logo
0 800 30 11 77
Номер карти 514205 04.01.2021 звернулася за допомогою в Он клінік на Пушкінській в Харкові, відділення дитячої дерматології. Записуючись на прийом я попередила, що проживаю в іншому місті і до Харкова приїхала в гості до рідних. Сказала відразу, що мені потрібна консультація лікаря і ми можемо здати всі необхідні аналізи, але на повторний прийом я привести дитину не зможу, тому що поїду. Раніше зверталася до іншого лікаря в нашому місті і у мене з'явилися сумніви щодо правильності поставленого діагнозу, тому що призначене лікування тільки посилює проблему. Тому й прийшла за допомогою в цю клініку. Лікар підтвердила мої припущення, але щоб зробити точний висновок і призначити правильне лікування потрібно здати аналізи. Що ми і зробили. За прийом лікаря і аналізи я заплатила майже 2000 грн. У приймальні мені сказали, що для отримання висновку ви можете замовити он-Лайн консультацію це буде безкоштовно. І далі я просто чекала результатів. Так, я їх отримала на пошту і вже не кажу про те, що на 2 дні пізніше вказаних термінів. Але на цьому все обслуговування закінчилося !!!! Я шість разів дзвонила і просила, щоб мені дали призначення за результатами аналізів. Я бачила, що не всі показники в нормі, але що це означає і на що впливає я не могла розуміти, тому що я не лікар !!! На п'ятий день після відвідин клініки я отримала на пошту «Попередній висновок» !!!! І як наслідок «орієнтоване» лікування !!!! Ставлячи питання по телефону оператори відповідали, що за детальною інформацією ви можете звернутися до лікаря попередньо записавшись на прийом. І всі мої прохання зв'язати мене з лікарем або з лікарем, який зможе мені пояснити все відхилення за показниками аналізів не принесли ніякого результату !!!! У відповідь мені говорили «Запишіться на прийом і зможете отримати всю інформацію» !!!! Огидна клініка !!!!! Абсолютно байдуже ставлення до пацієнтів !!!! Викачка грошей !!!! Не рекомендую туди звертатися за допомогою !!!!! І вже тим більше приводити своїх дітей !!!!!!
Яна
Харків, 08.01.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Яна. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. У нашій клініці офіційно надаються платні медичні послуги відповідно до встановлених стандартів. Вартість послуг закріплена в затвердженому прайсі, оплата проводиться в добровільному порядку. Для зручності пацієнтів існує послуга онлайн консультації, яка і була Вам запропонована неодноразово. В рамках повторної консультації лікар може надати всю інформацію з проблеми, відповісти на всі питання, що цікавлять пацієнта і видати консультативний висновок з рекомендаціями щодо подальшої тактики. Кожен пацієнт має право вибору медичного закладу та лікаря на свій розсуд, з урахуванням прийнятного сервісу і вартості послуг. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були на прийомі у дерматолога Гхош Марини Миколаївни. Кваліфікована консультація, все що нас хвилювало на всі питання отримали відповіді. Дуже уважна до дитини. Дякуємо.
Аліса
Харків, 01.12.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Аліса. Ми раді, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого фахівця. Великою підмогою для роботи наших лікарів є сучасне обладнання, яким оснащені всі відділення клініки. Завжди готові допомогти в разі потреби. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Гірше нікуди. Записали дитину до дерматолога на огляд бородавки з можливістю її видалення. Приїхали на огляд і кажуть, що видалити неможливо, тому що новомодний розрекламований всюди апарат для видалення через який ми і приїхали відвезли в інше відділення. Нам ніхто не подзвонив і не попередив. Після того як хотіли піти, запропонували знижку 10 відсотків (45 гривень), але нам власне не хотілося вже кудись їхати погодилися. Записалися на видалення в інший день. У підсумку замість обіцяних 3-5 хвилин, тривало 40 хвилин. Спочатку доктор дитячий дерматолог не могла розібратися як запустити апарат, потім чекали якогось чоловіка щоб він допоміг (хоча в підсумку він не допоміг), вони намагалися щось зробити разом, потім шукали запасні елементи, яких не було. Під час самої процедури лікар була невпевнена, боялася робити і замість 2 нормальних раз припікання зробили 4, 2 з яких були невдалі. Навіщо обіцяти щось, якщо ви не вмієте? Якби це була я, це одне, але тут дитина (2 роки), яку замучили в край і очікуванням, і самою процедурою. Але на цьому все не закінчилося. Пішли платити, чекали 5 хвилин якогось касира, яка не знала, як провести процедуру, тому що лікар не дав талон на оплату, а потім не знала як провести 10 відсотків знижки. З хорошого тільки красивий ремонт, а персонал таке відчуття, що набрали з вулиці, більшого непрофесіоналізму ще не зустрічала
Олег
Харків, 03.11.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олег. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Дякуємо Вам за вибір нашої клініки, для нас важлива думка кожного пацієнта. Персонал клініки прагне максимально оперативно реагувати на будь-які нестандартні ситуації, забезпечуючи якісне надання послуг в комфортних умовах. Ми завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам і готові допомогти у вирішенні питань, пов'язаних з обслуговуванням в нашій клініці. Однак непередбачені обмеження технічних можливостей і вплив людського фактора мають місце бути. На жаль, в силу об'єктивних причин, надати заявлену послугу під час первинного візиту не представлялося можливим. Так само хочемо відзначити, що першочерговим завданням лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. У кожному конкретному випадку лікуючим лікарем індивідуально визначається обсяг і техніка проведення процедури видалення новоутворення. Що і мало місце в даній ситуації. Ми раді, що питання вичерпане. Завжди готові нести відповідальність за всі недоліки в роботі. Більш детальна інформація та додатковий варіант лояльності були надані Вам раніше. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Спостерігаємося у лікаря-дерматолога Подпорінової Зої Анатоліївни. Було проведено успішне видалення бородавки із застосуванням лікарських засобів. Шкіра стала повністю чистою. Дитина нормально переносила лікування, практично безболісно. Дуже вдячні Подпоріновій Зої Анатоліївні за лікування і допомогу !!
Анастасія. 384271
Харків, 16.10.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за позитивний відгук і високу оцінку роботи нашого фахівця Подпорінової Зої Анатоліївни. Дерматологи «ОН Клінік» підбирають індивідуальні програми лікування для кожного пацієнта з урахуванням всіх діагностичних показників. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до клініки, рівнем сервісу і якістю медичного обслуговування. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Жахливо засмучена від відвідування On clinic в місті Харкові. Дерматолог не пояснив діагноз. Пізніше записалися на онлайн прийом, зв'язалися пізніше записаного часу, дерматолог знову не пояснив. Я попросила надіслати мені висновок у Viber, відразу мені його не надіслали, в перебігу дня я нагадувала про те, що я чекаю висновку, в результаті я його так і не отримала. Якість обслуговування та ставлення до клієнтів, як і не серйозність дуже засмутила. Більше не звернемося в On clinic kids. Це не якість на яку очікуєш !!!
Катерина
Харків, 22.08.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Катерина. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен пацієнт. Наш пріоритет - це надання якісних медичних послуг. Вся необхідна інформація була Вам надана. Приносимо свої вибачення за доставлений дискомфорт при зверненні в клініку. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике спасибі лікарю Подпоріновій Зої Анатоліївні за консультацію, чуйність, добре ставлення, за професіоналізм. Уже на першому прийомі доктор поставила діагноз і все детально і зрозуміло пояснила. Так само дуже сподобалась сама клініка, світло і затишно, гарний дизайн порадував око. В цілому дуже сподобалася клініка і сам лікар. Однозначно буду рекомендувати знайомим і повернуся ще.
В'ячеслав
Харків, 27.03.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, В'ячеслав. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб нашим пацієнтам були надані якісні медичні послуги. Для цього створені всі умови - клініки нашої Мережі забезпечені високотехнологічним обладнанням, у нас працюють тільки кваліфіковані фахівці. У чому Ви змогли переконається на власному досвіді. Дякую за залишений відгук і Вашу довіру. Будьте здорові!
Служба контролю якості ОН Клінік
Були на прийомі з дитиною 2 роки, не кваліфікований лікар, встановити діагноз не змогла. Після прийому мовчки віддала папірець, а батьки нехай самі розбираються що там написано, нічого не пояснила навіть! Не обстежила дитину як слід, Походила навколо нього, з боку подивилася і вистачить мабуть, зате призначила купу недешевих і не потрібних аналізів. Лікар питала одні і ті ж питання по 10 разів і не могла записати в картку відразу, чому - не зрозуміло?! Аналізи готуються в цій клініці дуже довго, наприклад аналіз крові 1-2 дня, в той час як в інших клініках це роблять за пів години, інші аналізи роблять взагалі тиждень !! А як же тоді лікувати дитину весь цей час не зрозуміло! Загалом негативні емоції залишилися після цієї клініки і лікаря!
Вікторія
Харків, 21.03.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Вікторія. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для продовження предметного діалогу очікуємо від Вас обіцяний альтернативний висновок фахівця. Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Харків, вул. Я. Мудрого, 30а

Дитяче відділення «ОН Клінік Харків» (м. Пушкінська)
Приймаємо: Пн - Пт: 8:30 - 18:00, Сб: 9:00 - 14:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.