Доброго дня, Євгене. Дякуємо за відгук, ми цінуємо Вашу думку. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати Олені Євгенівні Першиній за високий професіоналізм та віддану працю.
УЗД серця вміє робити не кожен лікар ультразвукової діагностики.
Відмінний фахівець.
Доброго дня, Олегу. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємна Ваша висока оцінка професійного рівня нашого лікаря Першиної Олени Євгеніївни. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були на прийомі у Санжаревської Тетяни Олегівни. Дуже доброзичливий і терплячий лікар. Дала багато корисної інформації. Відповіла на всі питання. І з гідністю витримала психологічну атаку моєї дитини, яка вимагала дозволити їй пірнати незважаючи на загрозу отиту, за що я дуже вдячна. Не кожен так зможе) Справжній професіонал!
Доброго дня, Ольго. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Санжаревської Тетяни Олегівни. Ми раді знати, що Вам сподобалося спілкування з фахівцем. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Огидне ставлення до людей!!! Причому до своїх постійних пацієнтів. Онук 5 років був сьогодні записаний на повторний прийом до травматолога. Привезла бабуся, кинули всі свої справи. Їх ВИГНАЛИ! шок! Через те що не було свідоцтва про народження. Я розумію, що це була б безкоштовна лікарня - вимагайте, вводьте свої безглузді правила... Але гроші гребуть лопатою за все, а до клієнтів ставляться як до Худоби! Будь ласка, люди, намагайтеся обходити цей заклад стороною. На пр.Г.Харкова теж саме! Постійно і тут і там змушують заповнювати якісь анкети з особистою інформацією, що підозріло. Пацієнт є в базі, є пошта, телефон...- все одно вимагають анкети. Розвертаєшся, йдеш. Дзвонять вибачаються, потім приходиш знову і все по новому. Загалом вирішили, що світ і країна крутяться навколо онклінік
Ps- рекомендую уникати їх (про деяких лікарів промовчу)
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за висловлену думку. Хочемо зазначити, що всі процеси в клініці відбуваються згідно встановлених стандартів та в рамках виконання вимог чинного законодавства. Заповнення типової медичної документації на всіх етапах звернення пацієнта до медичного закладу проводиться також в рамках цих вимог. Пацієнт має змогу на свій розсуд погоджуватись або ні з запропонованими умовами. Ми завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності, зичимо Вам та Вашим близьким міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прекрасний, тямущий лікар! Людина на своєму місці! Грамотний підхід і призначення! Тепер тільки до неї!
Доброго дня, Аліно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємна Ваша висока оцінка професіоналізму нашого фахівця. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу отметить работу замечательного врача Матковской Татьяны Николаевны. Это очень светлый и позитивный человек, который сразу понравился моему ребенку, и он охотно согласился на обследование и лечение. Татьяна Николаевна - высококлассный специалист, которая помогла моему сыну. Спасибо большое, Татьяна Николаевна, вам и всему коллективу Он-Клиник
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Матковської Тетяни Миколаївни. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже дуже залишилися засмучені й не задоволені. Приїхали дитині здавати кров з вени. дитині 5 років. 6 спроб....6 проколів.....6 пластирів ....сказати, що дитина в шоці, нічого не сказати...і в підсумку з 4 потрібних "можливо" вийде тільки 2. Розумію, що вени складно знайти, але в інших клініках таких проблем не було. Коли запропонувала медсестрі запросити ще одного фахівця для ефективності, мені було сказано: крім мене ніхто вам більше не зможе взяти кров. Я фахівець у своїй справі. Значить у вашої дитини внутрішні проблеми.....Негативу вистачить на довго....і тепер без допомоги психолога навряд чи я зможу вмовити дитину піти в клініку і здати аналізи ... І потім ми дивуємося, чому діти бояться людей в білих халатах ... Старшому адміністратору спасибі, що змогла просто вислухати. ...По карті харків'янина теж збентежило дуже....Дитині 5 років... Питання він може самостійно заробляти гроші, щоб оплатити свої аналізи????Чому карта мами не підходить?.. Такого я ще не зустрічала....Дівчатка адміністратори вам окреме спасибі! Все швидко оформили, розповіли.
Доброго дня, Анно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що венозний доступ залежить від маси фізіологічних факторів на момент забору і є різна його складність. На жаль, технічні моменти по венепункції в медичній практиці трапляються не рідко. Нам шкода, що склалася така ситуація. Більш детальна інформація була надана Вам у телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня,все дуже чудово ,дівчата персонал найкращі , швидко записали ,кров взяли без болі дуже професійно, велике ДЯКУЮ !!!!
Доброго дня, Алло. Щиро вдячні за відгук. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашої клініки. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні були з дитиною (3 роки) на прийомі отоларинголога у Погребняк Олени Іванівни. Дуже залишились задоволені. Лікар знає як знайти підхід до маленької дитини, а хлопчик у нас не з усіма любить спілкуватись. Олені Іванівні він не тільки дав себе оглянути, а і дозволив зробити не дуже приємну маніпуляцію. Дуже поміркований та толковий лікар, дає корисні поради. Я рада що ми потрапили на прийом до вас, будемо рекомендувати!
Доброго дня, Олено. Щиро вдячні за відгук та рекомендації. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашого лікаря Погребняк Олени Іванівни. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
У дитини 3 дні була висока температура, терміново потрібно було здати клін. аналіз крові. Приїхали в неділю за записом на 10.35. Дитина, якій 1.10, природно, голодна. Хоче їсти. Почали брати кров, прокололи аплікатором, а потім тиснули на палець руками і видавлювали кров у пробірку. У підсумку з горем навпіл взяли. А наступного дня надсилають повідомлення, що потрібно зробити перезабір матеріалу, тому що в пробірці утворився якийсь згусток. Ну ситуація максимально патова, тому що аналіз потрібен був терміново. Ми втратили купу часу і нервів. Нікому не раджу цю шарашкіну контору.
Доброго дня, Карино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що з об'єктивних причин не вдалося провести лабораторне дослідження. Перепрошуємо за ситуацію. Вдячні, що запропонований варіант вирішення питання був Вами прийнятий. Сподіваємося на подальшу співпрацю. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»
Адреса: Харків, вул. Я. Мудрого, 30а
Дитяче відділення «ОН Клінік Харків» (м. Ярослава Мудрого)
Приймаємо: Пн - Пт: 8:30 - 18:00, Сб: 9:00 - 14:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
Цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама