Усі відгуки ОН Клінік

Була у лікаря Коротких О.С. на колоноскопії та двічі записувала маму до Ольги Сергіївни на гастроскопію. Дуже уважний та кваліфікований лікар. Завжди коректно та детально відповідає на всі питання. Дякуємо лікарю!
Марина
Харків, 30.11.2022
Оцінка:
Большое спасибо, опытному доктору Евгению Портняге и женщине-медсестре (простите, не знаю имя), которые проявили внимание и заботу при оказании мне медицинской помощи. Будьте здоровы!!!
Олексій
Дніпро, 29.11.2022
Оцінка:
Хочу написати повторний відгук. На мою скаргу відреагували більш ніж адекватно. Сьогодні зателефонували, вибачилися і запросили на безкоштовний прийом. До клініки більше претензій не маю. Дуже правильний підхід до вирішення конфліктних ситуацій. Залишаюся клієнтом клініки й надалі. Передаю подяку травматологу Попову за кваліфіковану і грамотну консультацію
Ігор
Миколаїв, 29.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ігоре. Ми завжди готові вирішити будь які конструктивні питання стосовно обслуговування в наших клініках. Дякуємо за розуміння, сподіваємось на продовження співпраці. Гарного дня.
Служба контролю якості ОН Клінік
Была первый раз у невролога по поводу частых головных болей. Врач очень понравился с профессиональной точки зрения. Была направлена на дообследование. Надеюсь найдем причину моих недомоганий.
Ольга
Харків, 29.11.2022
Оцінка:
Більшість працівників (на рецепції та лікарі) спілкується російською мовою, навіть коли клієнти звертаються українською. До якості самих консультацій критичних претензій немає.
Дмитро
Суми, 29.11.2022
Оцінка:
Часто обслуговуюсь в даній клініці,єдине що обурює і дуже сильно- час який призначається представником кол- центру відрізняється від часу самої клініки . Приходиш на один час,і дізнаєшся що тебе прийме лікар через годину,бо так в них написано..не розумію...
Віталіна
Черкаси, 28.11.2022
Оцінка:
Велика вдячність дерматологу Черняк Наталії Олександрівні. Після встановлення діагнозу і проведеного лікування - бездоганний результат. Справжній професіонал. Рекомендую
Вікторія
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо, що знайшли можливість публічно поділитись своїми враженнями. Ми раді знати, що Ви задоволені результатом лікування під наглядом Наталі Олександрівни. Зичимо Вам міцного здоров'я та завжди готові допомогти у разі необхідності.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Незадоволена
Полтава, 27.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Руфанова Анна Анатоліївна лікарка від Бога
Стоячко Олександр
Дніпро, 25.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. Вдячні Вам за добрі слова нашому лікарю Анні Анатоліївні. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у Дадонової О.М. Лікар відповіла на всі запитання, все роз'яснила. Через деякі обставини особового характеру порадила звернутися у вечірній час до Христофора В.О. вже на видалення бородавки. Запевнила, що за повторний прийом платити не потрібно. Але, як виявилося, Христофор В.О. мене не бачив, тому мені потрібно було заплатити за повторний прийом. І прорахована сума з Дадоновою О.М. за видалення бородавки зросла в два рази. Шкода витраченого часу. Даремно не послухалася знайомих не звертатися в цю клініку. Звісно видаляти нічого не стала. Звернулася до інших спеціалістів, у яких прайс цін не такий гнучкий, і де за те, щоб на тебе подивилися (вже з заповненою анкетою та встановленим діагнозом твого ж колеги) не треба платити гроші.
Олена
Полтава, 25.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Лесю. Вдячні Вам за діалог зі Службою контролю якості. Нам прикро, що у Вас склалась така думка та перепрошуємо за дискомфорт. Всі послуги в нашій клініці надаються згідно встановленого прайсу. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Дякуємо за розуміння та будемо раді бачити в клініці на наступних візитах. Гарного Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
На сьогодні записав свою маму, якій 86 років, на прийом до травматолога. Мама після перелому хребта дуже погано почувається, погано пересувається. Оскільки в усьому місті не було світла, заздалегідь зателефонував і запитав, чи буде прийом. Мені відповіли, що буде, незважаючи на відсутність електрики. Відпросився з роботи, приїхав на таксі, а клініка закрита. Підійшло ще три людини, яких не попередили, що прийому не буде. Подзвонив телефоном із претензією, дівчина в підсумку поклала слухавку, подзвонив ще раз, обіцяли розібратися і передзвонити. Так ніхто мені і не передзвонив. Увага, питання, хто поверне гроші за таксі? За прогуляну роботу?
Ігор
Миколаїв, 24.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ігоре. Служба контролю якості проводить предметний розгляд кожного звернення від реальних пацієнтів клініки. Шкодуємо, що склалась така ситуація, але ми намагаємось максимально враховувати всі особливості роботи у складний для всіх час. Пацієнтка особисто отримала зворотній зв'язок за підсумком розгляду звернення. Зичимо всім здоров'я та миру.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дерете непогані гроші, а обслуговування як у радянських поліклініках. До спеціаліста не потрапити і за тиждень. Аналізи в особистому кабінеті подивитися не можу, бо у вас зверхсекретність. Я військовослужбовець, і не можу за кожною бумажкою їздити. Більше ніколи не звернусь до цієї богадельні, і знайомим розповім. Оцінка-0
Дмитро
Миколаїв, 24.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дмитро. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що в нашій клініці всі послуги надаються згідно встановленого прайсу та за попереднім записом. Результати аналізів по готовності надсилаються пацієнту автоматично на електронну адресу, яку він залишає при реєстрації в клініці. Нами перевірена інформація та підтверджуємо, що всі готові результати успішно надіслано згідно регламентного строку. При виникненні додаткових питань ми залюбки готові допомогти, контактний центр працює цілодобово. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік