Logo
0 800 30 11 77

Усі відгуки ОН Клінік

Свій відгук про клініку робив українською мовою,а зараз він російською... Після декількох візитів до клініки нарешті отримав адекватний опис своїх колін та висновок іншого лікаря. А тепер увага,питання: а чому одразу не зробити нормальний опис та висновок,не витрачати час та нерви пацієнта ?
В'ячеславе
Харків, 23.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, В'ячеславе. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що мову сайту обирає сам користувач, на сайті є кнопка вибору мови. В даному випадку обидва описи є коректними і несуть одне і те ж сенсове навантаження. Завжди готові допомогти, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у Руфанової Анни Анатоліївни. Знала б, що буде так комфортно й делікатно - не займалася б самолікуванням, а звернулася б раніше! За призначенням використовувала Орніт 15, 20, 13 та за два тижні мала значне покращення. Тож лікарю моє дякую! № картки: 1078181
Катерина
Дніпро, 23.05.2024
Оцінка:
23.05.2024 року під час взяття крові з вени медична сестра проколола вену з обох сторін, як наслідок велика гематома, набряк та біль !!!! Дякую за «спеціалістів»!!!!!
Юлія
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що склалася така ситуація. Зазначаємо, що в нашій клініці працюють досвідчені фахівці та, на жаль, в медичній практиці не рідко трапляються технічні моменти по венепункції. Перепрошуємо за дискомфорт. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Євген
Дніпро, 23.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу залишити відгук про чудового спеціаліста Руфанову Анну Анатоліївну, яка допомогла у вирішенні делікатних проблем. Гарний спеціаліст та весела людина- завжди підбодрить, пожартує, і ніякого сорому не буде😊 Треба бути готовим, що малоінвазивні операції проходять швидко і без болю, але повний період відновлення триває 2 місяці. Дякую клініці і лікарю
Юлія
Дніпро, 23.05.2024
Оцінка:
Професійний підхід та чуйність лікаря позитивно повпливало на процес видалення жахливих родимок. Вдячний, однозначно рекомендую!!
Іван
Ужгород, 22.05.2024
Оцінка:
Звернувся 11.05.24 р на КТ дослідження ДВОХ колінних суглобів, ПРАВОГО і ЛІВОГО!!! З опису лікаря Кім В.І., дослівно" Кістково- деструктивні та травматичні зміни не виявлені. Субкортікально поодинокі дегенеративні кісти до 2 мм" Діагностичний висновок: КТ- ознаки двобічного гонартрозу I-II ст. Я робив КТ діагностику ОБОХ ніг ( лівої та правої), такий висновок що в мене мононога. І мене намагаються переконати що це все що може відповісти данний лікар....Не очікував такого відношення в відомій мережі центрів.Ноги моєї більше там не буде,ні правої ні лівої)))
В'ячеслав
Харків, 21.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, В'ячеславе. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірено інформацію по діагностичному дослідженню і зазначаємо, що опис зроблено коректно на підставі наявних характерних ознак. Клінічний діагноз встановлюється лікуючим лікарем на підставі результатів всіх додаткових досліджень і об'єктивного огляду пацієнта. Завжи готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі. У цього лікаря психіатра. Місяць тому. Вона не знала чим ще мене труїти. Які препарати назначати . Зовсім не зв,язані з діагнозом. Вона більше лікуе ВСД ,або дітей. Але не дорослих,ніяк не дорослих. По темі депресія,вона нічого не розуміє,зовсім . Назначає ноотропи. Інші лікарі просто сміються від її рецептів. Це просто жах. Їй це так не минеться ,я буду скаржитися куди далі. Нехай відповість мені за це. За неправильне лікування. У мене є всі справи і докази. Бо після її так званого лікування стало набагато гірше і хто мені за це відповість ? як не лікар котрий мені це все назначила?!
Діана
Харків, 21.05.2024
Оцінка:
...
Діана
Харків, 21.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Дмитро
Харків, 21.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Нещодавно довелось скористатися послугами клініки OnClinic для вправлення пупкової грижі. Хочу висловити щиру подяку всьому персоналу та особливо хірургу Кочеровському Олександру Ігоровичу. З перших хвилин зустрічі з лікарем, я відчув його доброзичливість та професіоналізм. Олександр Ігорович відповідав на всі мої запитання і налаштовував на позитивний настрій, не даючи мені переживати. Організація процесу була на найвищому рівні. Все було чітко сплановано і організовано. Операція проходила в клініці на Молочній, 48, де всі умови просто чудові. Палата була сучасною, зручним ліжком з механікою на пульті, ідеальними умовами для відновлення. Персонал викликається по кнопці і реагує миттєво. Підготовка до операції, включаючи наркоз, пройшла бездоганно. Сам процес операції пройшов добре, без ускладнень. Відходження від наркозу пройшло легше, ніж я очікував. Болі були мінімальні, і я приймав знеболювальне лише двічі після операції. Вже наступного дня ввечері я почував себе набагато краще. Дякую OnClinic за високий рівень обслуговування, професіоналізм і людяність. Рекомендую цю клініку всім, хто потребує медичної допомоги!
Євген
Харків, 21.05.2024
Оцінка:
Хочу залишити відгук про лікаря гастроентеролога Шевченко Д.О. . Дуже висококваліфікований лікар, все пояснила , назначила лікування, нічого зайвого, лікар націлена на результат, а не на постійні походи по лікарям. Дуже приємна, уважна, спокійна. Рекомендую звертатись за необхідності.
Альбіна
Дніпро, 19.05.2024
Оцінка:
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.