Усі відгуки ОН Клінік

Хочу привітати із Днем медичної сестри Ольгу, яка працює з Руфановою Ганною Анатоліївною. Олечко, ви справжній професіонал і доброї душі людина! Дякую вам за все, люблю вас і кажу велике спасибі за вашу працю!
Татьяна
Дніпро, 12.05.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Нам дуже приємно отримувати такі щирі відгуки від наших пацієнтів. Дякуємо Вам, бажаємо здоров'я та миру.
Служба контролю якості ОН Клінік
Проходив лікування по передчасній еякуляції у лікаря Куркутов Олександра Антоновича. Результатом задоволений. Рекомендую даного спеціаліста
Василь
Ужгород, 06.05.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за відгук та Ваші рекомендації потенціальним пацієнтам. Для кожного лікаря найголовнішим є задоволений та вилікуваний пацієнт. Здоров'я Вам та всім людям.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити велику вдячність лікарю Бакшеєву Андрію Олексійовичу. Це кваліфікований спеціаліст, професіонал своєї справи, проводить детальний огляд і надзвичайно доступно пояснює всі етапи лікування. Усьому колективу клініки "ОН - Клінік" бажаю мирного неба над головою і тільки гарних паціентів!)
Раїса
Біла Церква, 06.05.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Раїсо. Нам та нашим лікарям надзвичайно приємно отримувати такі відгуки від задоволених пацієнтів якістю медичного обслуговування в нашій клініці. Бажаємо Вам міцного здоров'я, а в разі потреби - звертайтесь, ми готові та можемо допомогти.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зверталася в клініку 15.02.2020 З підозрою на апендицит, сильні болі в низу живота. Зробила мені УЗД органів малого тазу, та здала аналізи. Заключання УЗ ознаки періоду овуляції. Понавиписували взагалі не зрозумілі препарати. 25.02.2020 Госпіталізація по швидкій, зробили мені операцію. Яка тривала 6 годин. Діагноз після операції: Розрив кісти правого яєчника, внутрішньочеревна кровотеча. Розлитий серозно-геморагічний перитоніт . Лікар який не побачив кісту. Дякуючи лікарям іншої лікарні залишилася жива.
Лариса
Полтава, 01.05.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ларисо. Ми завжди акцентуємо увагу нашим пацієнтам - при виникненні будь-яких ситуацій, претензій або питань до клініки та персоналу - просимо по факту звертатись до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70. Тому як з плином великого проміжку часу складно відновити хід подій на прийомі у лікаря та актуальність розбору втрачується. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Супер, фахівець якого можна і навіть потрібно рекомендувати друзям та близьким)
Віктор
Оцінка:
Доброго дня, Віктор. Дякуємо за позитивний відгук та високу оцінку професіоналізму нашого фахівця. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити подяку за високий професіоналізм та бездоганно виконану роботу з видалення папілом, велике спасибі, удачі у кар'єрному зростанні та особистому житті
Юрій
Дніпро, 30.04.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юрій. Нам приємно, що Ви задоволені якістю медичного обслуговування в нашій клініці. Дякуємо за відгук та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була у гастроентеролога. Так, як мене оглянули та опитали, я в інтернеті більше знайшла. Мене навіть не слухали до пуття. Це просто жах.
Сніжана
Полтава, 30.04.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Сніжано. Дякуємо за відгук та діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що об'єм первинного прийому був виконаний, план подальшої діагностичної тактики визначено у консультативному заключенні, яке пацієнт отримує на руки. Рекомендуємо по завершенні діагностичних обстежень звернутись до профільного спеціаліста. Сподіваємось на продовження співпраці, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зателефонував на гарячу лінію вранці в суботу для того щоб записатися на здачу лабораторнога аналіза кала на паразити дітей , на гарячій лінії відповіли що сьогодні лабораторія працюе, привозьте аналіз на Першотравневу 18. До 11:00 ранку ми ледве зібрали кал і привіз його в клініку. На рецепції почув в відповідь те що лабораторія працюе з понеділка, мало того, коли я запитав чому мені про це не повідомили по телефону, то в відповідь отримав «так задавайте це питання тому кому телефонували а не нам». Отакий сервіс в клініці. Тому останній раз ми тут обслуговувались. Я ще й пост викладу в соцмережі в дружині, а вона блогер. Думаю це крепко допоможе розвитку клініки.
Дмитро
Полтава, 30.04.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дмитро. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що звернення до клініки було дискомфортним для Вас. Нами була перевірено факти та підтверджуємо, що надана Вам оператором інформація щодо можливості прийому матеріалу в клініці була коректною. В будь-якому випадку приносимо вибачення, якщо звернення до нашої клініки було дискомфортним для Вас. Сподіваємось на продовження співпраці, бажаємо здоров'я Вам та Вашим рідним.
Служба контролю якості ОН Клінік
Привітливі дівчата в адміністраціі, гарний лікар,котрий відповів на всі мої питання. Рекомендую)
Діана
Кропивницький, 30.04.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Діано. Дуже дякуємо за відгук та теплі слова. Нам приємно дізнатися, що Ви залишилися задоволені зверненням до нашого медичного центру. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити сердечну подяку хірургу-проктологу Прасолу Олександру Михайловичу та його чудовій асистентці – медсестрі Ірині. 22 квітня 2022 року мені була зроблена операція: хронічна анальна тріщина та видалення гемороїдальних вузлів. Дуже шкодую, що так довго тягла з візитом до лікаря, тому вирішила написати відгук, щоб інші пацієнти не боялися і не затягували, не терпіли роками ці болі. Не бійтеся і приходьте! Відкиньте весь сором. Він хибний і більше «сидить» у нас у голові. Саму операцію згадую як чудовий сон: чудові анестезіологи, все чітко, професійно. Всі лікарі жартували, гуморили, ставилися як до рідної людини. Я прийшла, як то кажуть «з вулиці» і потрапила просто до райських умов. Дякую вам усім величезне. Сам проктолог Просол Олександр Михайлович - лікар, вибачте за банальність, «від бога», але так і є: делікатний, терплячий, грамотний, майстер своєї справи, відповідає на будь-які мої питання, а самі огляди, яких боялася «до трясучки» абсолютно безболісні , Завдяки професіоналізму, чуйності лікаря (я була раніше у інших проктологів і є, з чим порівнювати), Іріша-медсестра зустрічає завжди з посмішкою як довгоочікувану гостю. Я ще продовжую лікування і дуже шкодую, що не звернулася раніше. Терпіла нестерпний біль і намагалася займатися самолікуванням. До цього я вже видаляла гемороїдальні вузли 10 років тому і вже в машині починала плакати від страху перед оглядом, від страху перед болем. Зі мною якось сиділа жінка з області і теж плакала: Я народила трьох дітей, але так страшно мені не було. Тепер я не тягтиму, знаючи, що у мене з дитинства проблеми «зі стільцем», кишечником. Перестала боятися слів, хірург, «проктолог», що гаркне медсестра, що не так щось зроблю. . Ірочка завжди усміхається, підтримає, вона своїм виглядом вже вселяє надію, що все буде гаразд. Перед операцією ми записалися на консультацію до трьох клінік відразу, вирішили вибрати. Після першого візиту до Олександра Михайловича я не захотіла їхати більше нікуди. Відразу заспокоїлася і зник цей жах перед операцією, болями після та інше. Доктор-дивовижний.. По-перше, сказав у будь-який час дзвонити і не соромитися, до чого з будь-якого питання. По-друге, заспокоїв з приводу самої операції і не лише. Не робив жодних хвиль, навпаки, постійно утихомирював мої страхи і тривоги. Ставлення до мене таке, ніби я одна в цій установі. Стільки уваги, душевності від лікаря, медсестрички. Прекрасна клініка, починаючи від милого персоналу на ресепшен. Я вже не говорю про дизайн клініки, в яку так приємно заходити. Спасибі що ви є. Подяки немає межі. 🙏🏻🙏🏻💜💖
Марина
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Щиро вдячні Вам, що знайшли можливість детально поділитись своєю історією звернення до нашої клініки та спеціаліста. Нам дуже приємно, що Ви залишилися задоволені процесом лікування та рівнем обслуговування у нашому медичному центрі. Завдяки сучасним малоінвазивним методикам лікування пацієнти мають можливість вирішити проктологічні проблеми без тривалого відновлювального періоду та госпіталізації. Пріоритети нашої команди – індивідуальний підхід до кожного пацієнта та надання медичних послуг високого рівня. Вилікуваний та задоволений пацієнт - найкраща оцінка роботи лікаря. Бажаємо найскорішого одужання та рекомендуємо не забувати про своєчасні профілактичні огляди, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мій добрий лікар! Руфанова Ганна Анатоліївна допомогла вирішити проблему, яка тривала вже понад 3 роки. Ганна Анатоліївна дуже позитивний лікар. Лікували тріщину за допомогою спеціальних мазей виготовлених в онклінік.
Юлія
Дніпро, 29.04.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо, Юліє. Раді знати, що звернення до нашої клініки та лікування у Анни Анатоліївни було ефективним та принесло бажаний для Вас результат. Дякуємо за відгук та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Шикарний фахівець, дуже приємна і добра людина. Рада, що потрапила саме до цього ендоскопіста. Незважаючи, що процедура не з найприємніших, але я вийшла з шикарним настроєм та величезною подякою. Спасибі!
Беатріс
Дніпро, 28.04.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо, Беатріс. Нам приємно, що Ви залишились задоволені обслуговуванням у нашій клініці та отримали необхідну діагностичну процедуру. Дякуємо за відгук та зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік