Соболь Світлана Георгіївна - супер лікар. Живу в Києві, але заради прийому у Світлани Георгіївни приїздила до Харкова на консультацію та обстеження.
Призначене ефективне лікування, показало великий результат, вилікували мої жіночі проблеми менше ніж за рік, результати аналізів вражають. Рекомендую!
Єлизавета
Харків, 28.11.2023
Добрий день. Хочу поділитись відгуком стосовно проведеного лікування лікарем-хірургом Кочаровським Олександром Ігоровичем. Велека пошана і дякую за проведене оперативне втручання. Після постановки діагноза та проведеного лікування, все починає відновлюватись. Лікар дуже компетентний, ввічливий та спрямований на допомогу пацієнту. Олександр Ігорович, дякую за допомогу!
Іван
Харків, 27.11.2023
Жаровахіна Ольга Володимирівна чудовий та кваліфікований лікар, добра людина, до якої є довіра, ще з першої консультації обережно провела огляд та надала всі рекомендації, зараз ефективно допомагає лікувати мою проблему, майстер своєї справи, обов‘язково буду приходити до неї на консультацію ще, дуже їй дякую
Яна
Харків, 27.11.2023
Була на прийомі у Стремедловської А.О. Все детально та зрозуміло пояснили. Лікар дуже приємний! Щиро вдячна за консультацію. Також, хочеться виразити подяку персоналу - за уважність, та прекрасне ставлення до пацієнтів.
Лілія
Миколаїв, 27.11.2023
...
Олександра
Одеса, 26.11.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Врач хорошо сделал эндоскопию, ничего не чувствовал, внимательно выслушал и дал ответы на мои вопросы.
Олег
Миколаїв, 25.11.2023
Некваліфікований лікар, поставила не правильний діагноз, який міг призвести до поганих наслідків та призначила не правильне лікування яке зовсім не допомогло та не дало ніякого ефекту. Коли звернулася до іншого лікаря та було призначено правильне лікування, все швидко минуло )
Юлія
Суми, 25.11.2023
Я была на приеме у доктора Зверинская И.М, очень професиональный врач. Щепетильно подходит к проблеме.Все объяснила, все проверила. Было очень приятно познакомиться с таким врачом. Буду рекомендовать врача и клинику. Сервис высокий
Леонида
Харків, 24.11.2023
Хочу виразити велику подяку лікарю Ярмак Євгенію Івановичу за проведену мені операцію, за професіоналізм, чуйність, людяність, за гарне ставлення до пацінтів. Дякую!!!
Володимир
Харків, 24.11.2023
Я звернувся в клініку в зв'язку з болями в ногах і ходив з двома палицями. Лікар Саєнко О.О. уважно мене вислухав і назначив лікування, прийом капсул і таблеток. Після лікування я вже хожу без палиць, болі припинилися і я відчуваю себе добре. Хочу подякувати лікарю-неврологу Саєнко О.О. за лікування і чуйне ставлення до мене.
Микола Іванович
Кропивницький, 24.11.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Миколо Івановичу. Щиро дякуємо за відгук. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм позитивним досвідом звернення до нашої клініки та лікаря. Раді, що з допомогою нашого фахівця Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була записана на прийом до лікаря Ступарь, після чого в клініці мені запропонували залишити відгук, я його залишила, так як візит і відношення лікаря мені не сподобались. 24.11 зателефонували з відділу роботи зі скаргами уточнити інформацію. Після цієї розмови мати нічого спільного з цією клінікою я не бажаю. Дівчина не уточнювала інформацію, а зателефонувала розповісти, що лікар зробила все вірно і записала мої скарги на здоровʼя і що вона мене уважно слухала (моя скарга була на відношення лікаря, яка не дуже хотіла слухати причину мого звернення, коли я відповідала на її питання, вона говорила і шо, і до чого це? Ну ви ж ставили ці питання, вам має бути видніше до чого це). Потім дівчина зачитала мені те що написала лікар, мій попередній діагноз був записаний невірно, що доказує як уважно вона мене слухала. На що дівчина знову почала мені спочатку розповідати, що лікар зробила все вірно.
Перед тим, як телефонувати людям, які залишили скаргу, пройдіть, будь ласка якісь курси по роботі із скаргами і навчіться коректно спілкуватись і слухати ваших клієнтів.
Висновок з цього такий, що в клініці вас ніхто не буде слухати, ваші скарги на здоровʼя нікому не цікаві, так як лікарі мабуть супер професіонали і з одного погляду знають що з вами і що у вас болить. Відділ по роботі зі скаргами зовсім не вміє працювати зі скаргами і коректно розмовляти з клієнтами (пацієнтами).
Якщо хочете «приємного» відношення лікарів і потім ще кращого спілкування з відділом по роботі зі скаргами, Велкам в цю клініку! Ну і плюс за це задоволення, ви ще і кошти заплатите👌
Руденко Катерина
Полтава, 24.11.2023
...
Олена
Миколаїв, 23.11.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік