Усі відгуки ОН Клінік

Дуже задоволена візитом до лікаря- ендоскопіста Аксьонова Ігора Геннадійовича. Дуже чуйна і уважна людина і професіонал з великої літери. Процедура пройшла безболісно і швидко. Велике дякую лікарю!
Наталя
Дніпро, 13.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за публічно висловлену думку про звернення до лікаря Ігора Геннадійовича та виконану діагностичну процедуру. Нам приємно знати, що Ви задоволені результатом діагностики, а спілкування з лікарем було комфортним для вас. Зичимо Вам здоров'я і завжди готові допомогти.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря мамолога - Кошелєвої Яни Юріївни. Лікар приємна, чуйна, делікатна. Грамотно і зрозуміло роз'яснила мені всі пункти по яких в мене були питання. Вислухала, дала поради і рекомендації. Призначила лікування та профілактику. Огляд пройшов в невимушеній і дружній атмосфері. Грамотна і чітка консультація. Я залишила кабінет задоволена спілкуванням з лікарем.
Любов
Дніпро, 13.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо, Любов. Ми вдячні Вам, що знайшли можливість публічно відзначити роботу нашого лікаря Яни Юріївни. Нам важливо знати зворотній зв'язок від пацієнтів за підсумком звернення до лікарів клініки. Радіємо, що Вам сподобався лікар та консультація була інформативно. Завжди готові допомогти, доброго Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все супер, персонал дуже привітний всі позитивні та готові відповісти на будь-які питання. Лікарі найкращі та уважні до всіх дрібниць.
Олександр
Дніпро, 13.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. Вдячні Вам, що скористались послугами нашої клініки. Ми раді знати, що візити були комфортними і Ви залишились задоволеним обслуговуванням. Бажаємо доброго здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
С каждым разом убеждаюсь, что посещать он-клиник даже в крайнем случае не нужно. Если ты хочешь 45 минут просидеть в ожидании своей очереди на УЗИ, которая кстати идёт по времени, то тебе сюда. Вопрос почему такая задержка, врач долго принимал пациента... Так может должны быть разные временные отрезки для разных видов УЗИ? Или проставьте больше времени на пациента. Но тут возникает вопрос зарабатывания денег. И второй момент, если ты хочешь прийти на осмотр к специалисту, то будь готов, что список анализов тебе назначат ещё до осмотра. Это особенно странно, т.к. я пришла без жалоб, на профилактический прием. Все таки надо прислушаться к отзывам. Эта клиника, только для выкачивания денег.
Инна
Харків, 13.08.2022
Оцінка:
Всі розуміють,що ФГДС це одна з незовсім приємних процедур. Хоч і розумієш, що це не є щось страшне, але "підкошуються ноги". Зараз я хочу залишити відгук та виразити велику подяку лікарю ендоскопісту Селіванову О.Г. Не один рік проходжу в нього обстеження. Лікар з великої літери. З величезним досвідом роботи, професіоналізмом, компетентностью, уважністью. Лікар який не тільки проведе обстеження на найкращому рівні, а і дасть слушну пораду, підтримку. Ще раз дякую Олександру Геннадійовичу за його відданість своїй справі.
Наталія
Черкаси, 12.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо, Наталіє. Вдячні Вам за щирий відгук та теплі слова нашому лікарю Олександру Геннадійовичу. Нам приємно знати, що діагностика була інформативною, а спілкування з лікарем комфортним для Вас. Сподіваємось, що Ваша історія звернення до лікаря буде корисною для пацієнтів яким потрібна подібна діагностична процедура. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Всі розуміють,що ФГДС це одна з незовсім приємних процедур. Хоч і розумієш, що це не є щось страшне, але "підкошуються ноги". Зараз я хочу залишити відгук та виразити велику подяку лікарю ендоскопісту Селіванову О.Г. Не один рік проходжу в нього обстеження. Лікар з великої літери. З величезним досвідом роботи, професіоналізмом, компетентностью, уважністью. Лікар який не тільки проведе обстеження на найкращому рівні, а і дасть слушну пораду, підтримку. Ще раз дякую Олександру Геннадійовичу за його відданість своїй справі.
Nataliya
Черкаси, 12.08.2022
Оцінка:
Пузако Наталія Геннадіївна -лікар від Бога,професіонал своєї справи і чуйна людина.
Аня
Ужгород, 12.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Вдячні Вам за вибір нашої клініки та добрі слова лікарю Наталії Геннадіївні. На дуже приємно, що Вам сподобалась консультація лікаря. Гарного Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вдячна гастроентерологу Гарчар Валентині Петрівні за уважне та професійне ставлення. І сама клініка бездоганна.
Анна
Ужгород, 12.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Вдячні Вам, що знайшли можливість публічно відзначити роботу нашої клініки та лікаря. Завжди готові допомогти, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня. Була в лікаря проктолога Будул Віктор Васильович хочу подякувати за його роботу, майстер своєї справи, золоті руки. Була на лазерній операції, все пройшло дуже добре, і повторні обстеження цьому підтвердження, дуже задоволена роботою. Ще раз щиро дякую, приємно з вами мати справу. І ще: дівчата на реєстратурі дуже приємні і ввічливі
Маріанна
Ужгород, 12.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо, Маріанно. Вдячні Вам за щирий відгук. Ми раді, що під наглядом нашого лікаря Ви змогли вирішити проблему, яка завдавала занепокоєння. Малоінвазивні методики лікування дозволяють позбутися від проктологічних проблем в комфортних умовах і без відриву від звичного ритму життя. Рекомендуємо не забувати про профілактичні огляди та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! Потрапила на онлайн консультацію до лікаря-невролога. Перше, що я почула, була фраза: багато від онлайнконсультації не чекайте! Консультація була не відео, а у телефонному режимі. Мої скарги були вислухані неуважно, декілька разів було сказано лікарем, що без попередніх обстежень він не має змозі зі мною говорити. Йому треба тільки дивитися на мене та мої попередні обстеження. Якись додаткові обстеження не були призначенні. Йдіть собі далі. Будете мати обстеження на руках та змогу фізично бути присутніми на консультації - поговоримо. Вибачте мене, будь ласка, але це не консультація, а казна що. Також лікар таким тоном спілкувався, відчитував мене як якесь малолітнє дівчисько. Не вмієте онлайн консультувати- не консультуйте. Не вказуйте, що є онлайнконсультації. А якщо вказуєте, що Ваші лікарі консультують онлайн, то навчить їх це робити. Мене просто обурила ця ситуація.
Валерія
Кропивницький, 11.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо, Валеріє. Вдячні Вам за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Зазвичай, на очному первинному прийомі лікар проводить профільний огляд пацієнта та надає рекомендації з подальшої тактики на підставі об'єктивних клінічних даних. Обираючи онлайн консультацію пацієнт зазвичай усвідомлює, що по деяким аспектам вона не буде мати таких можливостей, як очна. Тому лікарю важливо мати результати попередніх досліджень або іншу медичну інформацію, щоб визначити обсяг подальших дій. Більш детальну інформацію Вам надано телефоном. Приносимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт при зверненні в клініку. Рекомендуємо виконати призначення лікаря, будемо раді продовженню співпраці. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике дякую Руфановій Ганні Анатоліївні за її професіоналізм, людяність, співчуття! Завжди все розкаже та підкаже, відповість на всі запитання! До таких лікарів не страшно звернутися, прийом проходить дуже легко і не соромно обговорити все, що турбує! Дуже, дуже вдячна за якісне лікування, Рекомендую звертатись за допомогою хто має такий недуг і не гаяти час. Спасибі за допомогу! (831007)
831007
Дніпро, 11.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо. Нам приємно отримувати слова вдячності від задоволених результатами лікування пацієнтів. На своєму досвіді Ви переконались, що відповідальне виконання пацієнтом всіх рекомендацій лікаря є важливою складовою на шляху до видужання. Дякуємо Вам за щирий відгук та бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Олеся
Біла Церква, 11.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік