Нікому не раджу звертатись до невролога Шамаєва Ю.Є .,це не лікар ,це бізнесмен. Некомпетентне,грубе,зверхнє відношення,все,шо сказано,це термінова операція,навіть не подивившись толком бумаги обслідувань ,які були з собою .Слава Богу,що є лікарі,а не бізнесмени,які можуть призначити компетентне лікування,а то з такими ,,горе "лікарями,можна наробити собі проблем на все життя.Звертайтесь до іншого спеціаліста ,лише не до цього,не тратьте свої гроші і час на не другого ,,лікаря".
Тетяна
Ужгород, 12.02.2025
Була вражена тоном яким розмовляла дівчина-реєстратор (світловолоса).
Перший візит - заявила мені що це я запізнилася на прийом і мушу чекати.
Дівчина ще сказала що зараз ще запис розмови прослухаємо, я виявилась права, витратила зайві 30 хвилин свого часу поки пропустили мою чергу і ніяких вибачень!
Другий візит, серед черги кличуть Катерину Андріїївну (я Андріїївна, але Римма, різниця є).
Я зазначила що можливо помилились і мали на увазі мене, так ця дівчина відповіла грубо що ну да, Вас кличемо уже довго (невдоволено).
Хочу зазначити що це не державна лікарня, кожен прийом коштує немало і з таким відношенням я краще звернуся в іншу клініку.
Римма Сокольнікова
Кропивницький, 11.02.2025
Василь Олексійович - лікар з великої літери, був у нього на прийомі давно, то враження дуже приємні. Лікар відмінно виконує свої обов'язки!
Дмитро
Полтава, 11.02.2025
Щиро дякую за сумлінну працю. Все на найвищому рівні, тепло, затишно – як вдома. Величезне дякую лікарю-гінекологу Владиславі Валентинівні, з нею все зрозуміло, проблем у лікуванні не виникло.
Тетяна
Харків, 11.02.2025
Була у лікаря Короткий О.С. за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 30а. Дуже хвилювалася перед процедурою ендоскопії, але мене заспокоїли спочатку на рецепції, дякую адміністратору Ользі, а потім ця чудова лікарка. Дуже дякую. Ви – найкращі!
Людмила
Харків, 11.02.2025
Першина О.Є. дуже уважно та чітко провела УЗД черевної порожнини, відповіла на всі питання. Дуже вдячна їй за прийом. Я знайшла свого лікаря. Велике дякую Вам, лікарю!
Олександр
Харків, 11.02.2025
Сьогодні була на КТ у Могін С.А., все сподобалось. Персонал супер, клініка теж. Дякую!
Світлана
Харків, 11.02.2025
Щиро дякую Прасолу Олександру Михайловичу! Чуйне та етичне ставлення до делікатних питань. Професійно проведене оперативне втручання. Уважний післяопераційний супровід. Не залишились без уваги жодне з запитань чи побоювань. Життя дійсно розділилося на "До" та "Після". Окрема подяка медичній сестрі Олені Іванівні. Рекомендую!!!
Наталія
Харків, 11.02.2025
Лікар дуже приємна дівчина! Вислухала всі скарги!! Призначила лікування!! Надіюсь допоможе в майбутньому!!
Яна
Полтава, 11.02.2025
...
Ірина
Біла Церква, 11.02.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі 05.02.2025 у Короткевич І.І. і після чого була в шоці від такого прийому. З самого початку консультації лікар почала хамити, розмовляти на підвищеному тоні. Мої результати аналізів вона кинула і не захотіла дивитись зовсім, бо вони були зі звичайної лікарні, а не з приватних лабораторій. А ті які були з приватних, вона в підвищеному тоні сказала -навіщо я їх зовсім робила?Хворіючи 20 років на ЖКТ- я повинна була прнести їй всі виписки для підтверження моїх слів. Та доказати правильність гастроскопії та узд,зроблені раніше. А призначення невропатолога ( антидепресанти) я повинна негайно припинити, бо вони тільки гірше роблять, за її словами. Вийшовши від неї відчула себе ж за мої гроші, як наче я побувала десь в самого поганого державного лікаря, який працює тільки, щоб від нього відстали. Відмовилась від запису на гастроскопію, бо подальшого лікування в неї вже не хочу. Шкода, що в такій хорошій лікарні працюють такі недоброзичливі люди.
Лілія
Полтава, 10.02.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Ліліє. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Під час первинної консультації лікар проводить профільний огляд та надає рекомендації щодо подальшого плану лікувально-діагностичних дій. Більш детальну інформацію Вам надано телефоном. Завжди раді допомогти та зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую Олександру за якісно проведену операцію. Лікар досвідчений та уважний, професіонал своєї справи. Рекомендую!
Євгеній
Харків, 10.02.2025