Відгуки про лікарів-урологів у Харкові (м. Проспект Гагаріна)

Дякую.Відеоконсультація пройшла успішно.Лікар,Горбатова Анастасія Миколаївна приємна у спілкуванні .Задала потрібні запитання ,дала вичерпні відповіді на мої питання,Відчувається професіоналізм лікаря.Дякую лікарю і клініці за чіткість ,пунктуальність і швидку реакцію на мої запитання.
Тамара
Харків, 28.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день Тамара. Дякуємо за позитивний відгук та високу оцінку професіоналізму нашого лікаря. Нам важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого спеціаліста та якістю медичного обслуговування. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все скочується в банальне викачування грошей. Робіть більше непотрібних аналізів. У гугле отримав більше інформації, ніж від вашого лікаря. Проводилася онлайн-консультація. З'ясувалося, що аналізи можна було не робити, лікар за 15 хвилин повторив усе, що було на першому прийомі. Жодних виразних висновків про стан мого здоров'я на підставі 4 проведених аналізів (спермограма е. мікроскопія секрету передміхурової, аналіз крові і двосклянковий аналіз сечі) лікарем озвучено не було. Якщо аналізи не важливі, за що тоді я платив? Іди роби андрофлор ​​скрін, мовляв, тоді й поговоримо.
Петро
Харків, 03.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Петре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що першочерговим завданням лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Фахівці клініки у своїй діяльності керуються відповідними нормативними документами, протоколами та стандартами надання медичної допомоги. У кожному конкретному випадку лікар при виборі лікувально-діагностичної тактики рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант додаткових обстежень для комплексного вирішення проблеми, оскільки кожен пацієнт і випадок захворювання потребують індивідуального підходу. Усі призначення лікаря мають рекомендаційний характер. Пацієнт має право погоджуватися чи ні з рекомендаціями лікаря і приймає рішення на свій розсуд. Однак, просимо враховувати, якщо пацієнт частково та вибірково виконує призначення на свій розсуд, у такому разі лікар не має можливості комплексно оцінити проблему та причини виникнення захворювання. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я та всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був вперше, дуже задоволений Все оперативно, ставлення ідеальне!! Усе зрозуміло пояснюють Всім рекомендуватиму клініку!
Анатолій
Харків, 13.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анатолію. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до медичного центру, рівнем сервісу та якістю медичного обслуговування. Дякуємо за відгук. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добридень! Я залишаю свій відгук всім людям, які сподіваються на допомогу лікарів цієї клініки в особливих ситуаціях! ВАМ НЕ ДОПОМОЖУТЬ! НІ ЗА ГРОШІ НІ ТИМ БІЛЬШЕ БЕЗ! Я, Вакарова Ірина Олександрівна, мені 39 років, проблем зі здоров'ям не було, але 22.10.2021 о 17.00, вдома я відчула себе погано, у мене почався тремор рук, ніг, оніміння всього тіла, ми почали з донькою дзвонити у швидку допомогу, не могли додзвонитися, ситуація погіршувалась, я відчувала що окрім оніміння і тремору я перебувала в напівнепритомному стані, у мене оніміли м'язи рук, ніг, обличчя, я не знала що зі мною відбувається, швидка виклик не приймала, і ми вирішили викликати таксі і їхати до найближчої клініки, цією Клінікою виявилася філія ОН Клінік на Молочній, 48 вулиці, ледве добравшись до клініки о 20.00, я з донькою 15 років була, робочі години до 21.00 (цієї філії) ми попросили допомогти, ми попросили допомогти попросили зателефонувати лікарям і допомогти в режимі онлайн, офлайн, в будь-якому форматі, ми просили викликати бригаду швидкої допомоги, МИ ПРОСИЛИ ДОПОМОГТИ НАМ, МИ ГОТОВІ БУЛИ ОПЛАТИТИ ВСЕ ВСІ, але нам НЕ ДОПОМАГАЛИ, у відділенні НЕ БУЛО ДОКТОРА, були 3 поміряли тиск, і дали спонжик змочений спиртом, і ВСІ! В іншому вони розводили руками і говорили ми не маємо права щось робити, 1 медсестра продовжувала проводити клієнтів, решти дві їх навіть не було поруч, стан погіршувався, з горем навпіл люди додзвонилися до швидкої СЛАВА БОГУ! Лікарі приїхали, АЛЕ напад був затягнутий у часі, СЛАВА БОГУ, що я залишилася жива. А ЩО Ж У ВАС ЗА ПЕРСОНАЛ? ВИ Ж ПРИВАТНА КЛІНІКА, МИ ГОТОВІ БУЛИ ОПЛАТИТИ ВСЕ! Нині складно зі швидкими, немає лікарів, вони втомилися, розумію! А можна ж було: 1. Зателефонувати керівникам та запитати що робити у такому разі? 2. Зробити кардіограму 3. Продзвонити лікарів, може хтось приїхав би і допоміг під час (ми оплатили б) 4. Дати зрештою ВАЛІДОЛ під час. 5. Викликати швидку допомогу, дзвонити та дзвонити, це ж життя людини. Невже немає ПРОТОКОЛУ НАДАННЯ ПЕРШОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ? Але цих заходів вжито не було! Я завжди добре відгукувалась про Вашу клініку, я була Вашим клієнтом! Але після цього випадку, можу сказати тільки одне, ДЯКУЄМО, ЩО НЕ ВИГНАЛИ НА ВУЛИЦЮ. СЛАВА БОГУ ЩО Я ЗАЛИШИЛАСЯ ЖИВА! А могло б бути й інакше! Я думаю, що мій випадок слід розглянути керівникам! На камерах відеоспостереження є інформація. І вжити заходів, інакше який сенс ВАШИХ КЛІНІК?
Вакарова Ірина
Харків, 24.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Хочемо відзначити, що в нашій клініці всі послуги, у тому числі прийоми фахівців, проводяться за попереднім записом. У разі необхідності надання пацієнту невідкладної медичної допомоги - допомога надається медичним персоналом у повному обсязі, виходячи з об'єктивних клінічних даних. Згідно з наявною інформацією, персонал діяв відповідно до ситуації, іншої тактики чи госпіталізації не потрібно, що підтвердилося і під час обслуговування персоналом МШД. Ми розуміємо стурбованість пацієнтів своїм станом, найчастіше можна суб'єктивно гіпертрофувати ситуацію, проте персонал діє відповідно до обставин і не повинен бути рівнозначно з пацієнтом емоційно залученим. Ми раді, що госпіталізація та інша спеціалізована допомога не була потрібна, пацієнт залишив клініку своїм ходом і в задовільному стані. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був дуже приємно здивований ставленням лікарів та адміністрації лікарні, а також швидкістю і якістю наданих послуг. Щиро хочеться висловити подяку за професійне обслуговування.
Сергій
Харків, 06.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Сергію. Комфорт і сучасний підхід до лікування - наші основні принципи для надання медичної допомоги пацієнтам. Раді, що у Вас залишилися тільки приємні враження після відвідування нашого медцентру. Дякуємо за відгук. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хороша клініка і злагоджені дії лікарів і персоналу. Загалом, хороше враження. Рекомендую.
Владислав
Харків, 10.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Владиславе. Дякуємо за відгук. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені якістю медичного обслуговування. Завжди раді допомогти. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Робив операцію, враження залишилися позитивні. Чисто, палата була сучасна і комфортна. Персонал уважний, анестезіолог поставив багато запитань і кілька разів відвідав, перевірив мій стан. Хірург-уролог чітко поставив діагноз, провів операцію. Все було оперативно і без зайвої біганини.
Вадим
Харків, 17.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Вадиме. Дякуємо за відгук. Комфорт і сучасний підхід до лікування - наші основні принципи для надання медичної допомоги пацієнтам. Для цього створені всі умови як на діагностичному, так і на лікувальному етапі. Завжди готові допомогти в разі потреби і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все сподобалося. Лікар Войчук Богдан Дмитрович відмінний фахівець! Персонал дуже ввічливий і комунікабельний. ОН Клінік топ)
Дмитро
Харків, 03.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Дмитре. Дякуємо за добрі слова про наш медичний центр. Раді, що рівень професіоналізму нашого лікаря виправдав надану Вами довіру. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую, On clinic, за висококваліфікований персонал, за гарне обслуговування. Мені сподобалося, що витрачений час і гроші себе виправдовують. Спочатку здавала лише аналізи в клініці, але пізніше вирішила звернутися до деяким фахівцям, і я залишилася задоволена. Все що призначали все допомогло. Ще мені подобається в клініці, що фахівець які веде лікування повністю пояснює про захворювання, про препарати які призначає (що від чого допомагає і навіщо це потрібно приймати). Також мені подобається, що результат аналізів приходить мені на електронну пошту. Загалом я задоволена роботою On clinic і буду надалі користуватися вашими послугами. Бажаю клініці успіху, розвитку і тримати задану, прекрасну, планку.
Ірина
Харків, 05.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ірино. Дякуємо за щирий відгук і Вашу об'єктивну думку. Ми раді, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашоо медичного центру. Згідні з Вами, у нас працюють кваліфіковані фахівці, які уважно ставляться до кожного пацієнта, а також використовують у своїй роботі передове медичне обладнання. Нам приємно отримувати відгуки і побажання від наших пацієнтів. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прекрасний сервіс. Доктор і його асистенти провели операцію на вищому рівні. Дбайливий персонал. рекомендую Onclinic
Дмитро
Харків, 14.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Дмитре. Раді, що перебування в стінах «ОН Клінік Харків» пройшло для Вас в позитивній атмосфері і залишило тільки позитивні враження. Дякуємо за відгук. Завжди готові допомогти. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Операція пройшла добре, палати дуже приємні та чисті, приємний персонал
Андрій Афанасьєв
Харків, 12.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Андрію. Комфорт і сучасний підхід до лікування - наші основні принципи для надання медичної допомоги пацієнтам. Дякуємо Вам за відгук і бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не про всі можливі фінансові витрати говорять заздалегідь
Владислав
Харків, 28.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Владиславе. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що обсяг додаткових медичних послуг у кожному конкретному випадку індивідуальний. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти в разі потреби, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Харків, вул. Молочна, 48

ОН Клінік Харків Гагаріна
Приймаємо: Пн - Нд: 7:00 - 21:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама