Logo
0 800 30 11 77

Відгуки ОН Клінік Харків (м. Проспект Гагаріна)

...
Белевцов К.В.
Харків, 06.07.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні, 3 липня 2024 року, проходив ультразвукове дослідження органів черевної порожнини, дослідження виконувала Поліщук Яна Володимирівна.Після дослідження мені був вручений письмовий результат.Не будучі фахівцем, я направив скрін гастроентерологу, у якого я лікуюсь. Ознайомившись з результатом, гастроентеролог спитав мене..."а де розміри та стан вірсунгової протоки?" І дійсно,цих даних не було,а замість цього були вписані розміри підшлункової залози.Я приїхав в Он кліник,підійшов на ресепшен та розтлумачив наявність проблеми. Після цього була викликана Поліщук, яка вийшла з явними ознаками захисної пози. Я вказав на відсутніцсть важливих даних, але вона сказала ,що...нічого страшного, у вас з протокою все нормально. Розуміючи, що подальша бесіда приведе до конфлікту, побажав їй всього найкращаго та залишив клініку. Чесно кажучі,з таким ставленням до пацієнтів, які платять досить немалі кошти, зустрічаюсь вперше. Маю надію, що в останнє. Можливо це якийсь нетиповий випадок, але, на мій погляд, таке ставлення до роботи неприпустимо.
Вячеслав
Харків, 03.07.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вячеславе. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми завжди намагаємося йти назустріч нашим пацієнтам та оперативно допомагати у кожній індивідуальній ситуації. Шкодуємо, що у Вас склалася така думка. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. У разі виникнення будь-яких незрозумілих питань пацієнт може звернутися до лікаря особисто, що і було у цьому випадку. Також Ви отримали додаткову інформацію у телефонному режимі. Завжди готові допомогти. Бажаємо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Наталія
Харків, 27.06.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Півтора роки тому в мене була операція по видаленню пупкової грижі в лікаря Селезньова. До операції в мене ніколи нічого не боліло, не турбувало, окрім естетичного вигляду. Після операції два місяця я ходила з "шариком" над пупком, лікар сказав, що все гаразд. Але минуло півтора року, а в мене залишились ущільнення під шкірою, і пупок став твердий. І все це болить і тягне!! Я навіть не можу нормально сидіти, бо починає боліти живіт! Якість мого життя погіршилась в рази, хоча повинно було бути навпаки! І це мені тепер все життя страждати?? Це просто жах!!!
Ольга
Харків, 22.06.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам важливо розібратися у кожному зверненні від наших реальних пацієнтів. Ми завжди йдемо назустріч пацієнту та готові допомогти у вирішенні будь-яких питань стосовно якості обслуговування та надання послуг у наших клініках. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнтам. Наш пріоритет — це якісне надання медичних послуг. Ми раді, що надана Вам у телефонному режимі інформацію стосовного звернення була прийнята. Сподіваємось на продовження співробітництва. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все дуже добре, гарнi лiкарi, уважнi . Всего хорошего!!!!
Вячеслав
Харків, 09.06.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, В'ячеславе. Щиро дякуємо за відгук. Завжди раді допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Усе відмінно на рецепшені. Була на консультації у пластичного хірурга. Спеціаліст Лісіцин Руслан Григорович дійсно найкращій спеціаліст, пояснив усі ризики та очікуваний період реабілітації, відповів на всі мої запитання. Але через мій вік ризикувати не рекомендував. Все одно дякую.
Наталія
Харків, 27.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Щиро дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Лисицина Руслана Григоровича. Завжди раді вітати та готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернувся 11.05.24 р на КТ дослідження ДВОХ колінних суглобів, ПРАВОГО і ЛІВОГО!!! З опису лікаря Кім В.І., дослівно" Кістково- деструктивні та травматичні зміни не виявлені. Субкортікально поодинокі дегенеративні кісти до 2 мм" Діагностичний висновок: КТ- ознаки двобічного гонартрозу I-II ст. Я робив КТ діагностику ОБОХ ніг ( лівої та правої), такий висновок що в мене мононога. І мене намагаються переконати що це все що може відповісти данний лікар....Не очікував такого відношення в відомій мережі центрів.Ноги моєї більше там не буде,ні правої ні лівої)))
В'ячеслав
Харків, 21.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, В'ячеславе. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірено інформацію по діагностичному дослідженню і зазначаємо, що опис зроблено коректно на підставі наявних характерних ознак. Клінічний діагноз встановлюється лікуючим лікарем на підставі результатів всіх додаткових досліджень і об'єктивного огляду пацієнта. Завжи готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Олена
Харків, 13.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Дарина
Харків, 12.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
06.05.2024 прийшла на УЗД органів черевної порожнини та нирок до лікаря ультразвукової діагностики Кобзар О.В., який зробив це обстеження за 3 хвилини. При цьому УЗД нирок було зроблено лежачи на спині, навіть не на боці!!!! Не було жодного питання з приводу скарг. Вартість процедури склала 735 грн. Настійно рекомендую - обходьте стороною таких лікарів.
Марина
Харків, 06.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. В клініках нашої мережі обслуговування пацієнтів ведеться згідно чинного законодавства.Тривалість діагностики УЗ-досліджень не регламентується в часових рамках, тому як кожен спеціаліст проводить дослідження з різною швидкістю. Ми раді, що у Вас немає жодних претензій по медичній частині діагностики. Завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Дарина
Харків, 06.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу дуже подякувати Соболь Світлані Георгіївні та Стрюкову Дмитру Владиславовичу, за їх професіоналізм та велике щире сердце, це лікарі від Бога, завдяки яким збулася найзаповітніша мрія, дуже бажана вагітність, (яку ми очікували 8 років), на протязі всього лікування відчувалась велика підтримка, а саме головне правильний підхід лікування,(нічого зайвого) жалкую що не звернулася до них раніше, адже проблему вирішили швидко! Рекомендую.
Наталія
Харків, 06.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до наших лікарів Соболь Світлани Георгіївни та Стрюкова Дмитра Владиславовича. Вдячні за рекомендації. Завжди раді допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»

Проктологія

Лікування геморою і інших проктологічних захворювань за допомогою малоінвазивних методик.
Детальніше про відділення

Хірургія

Видалення доброякісних підшкірних новоутворень малоінвазійними методами. Консультації хірурга.
Детальніше про відділення

Урологія

Чоловіча та жіноча урологія. Лікування проблем з потенцією. Консультація андролога.
Детальніше про відділення

Гінекологія

Діагностика і лікування патологій шийки матки, запальних та незапальних захворювань.
Детальніше про відділення

Дерматологія

Діагностика і лікування дерматологічних захворювань. Видалення шкірних новоутворень.
Детальніше про відділення

Пластична хірургія

Усунення косметичних дефектів, а також деформацій тканин і органів.
Детальніше про відділення

Гастроентерологія

Ефективне лікування захворювань шлунково-кишкового тракту. Консультації з питань харчування.
Детальніше про відділення

Ендокринологія

Діагностика і лікування захворювань ендокринної системи: ожиріння, сахарного діабету і щитовидної залози.
Детальніше про відділення

Адреса: Харків, вул. Молочна, 48

ОН Клінік Харків Гагаріна
Приймаємо: Пн - Пт: 8:30 - 18:00, Сб: 8:30 - 17:00, Нд: 8:30 - 14:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.