Добрий день!
18 травня о 10 ранку я звернувся до вашої клініки на Молочній 48. з проблемою видалення кліща з мого тіла. Дівчата на стійці сказали, що цим займається інфекціоніст і записали мене на прийом на 15.30. На прийомі у інфекціоніста (за який я заплатив 450грн), вона підтвердила, що у мене на тілі справді знаходиться кліщ, але його видаляє хірург. Порадила мені пройти обстеження у проктолога та виміряла тиск. На цьому її консультація закінчилась. Далі прочекавши 2 години хірурга та сплативши 665 грн, кліщ був видалений. Крім того, зі слів хірурга, що видалення кліщів це безпосередня робота інфекціоніста. Потім я сплатив ще 198грн за лабораторне дослідження кліща на предмет хвороби лайма. сьогодні вже 24 травня 2023 року я так і не отримав результатів аналізів. Хоча мені на стійки було сказано аналізи протягом 1-2 днів. Чеки про оплату у мене всі на руках. Поясніть мені цю ситуацію?????? Якщо відповіді особистої мені не буде, відгуків у соцмережах ніхто ще не скасовував
Продовження. Результати аналізів мені надіслали наприкінці шостого дня. Мені просто цікаво, чи кліщ жив харчувався як шість днів? На мою думку, він для аналізу повинен бути живим. Результати аналізів теж здивували, мені довелося показати іншим фахівцям, щоб зрозуміти все-таки їх результат. Жодного значення, цифри в ньому не було. Одним словом вірус «ВИЯВЛЕНО». Тобто приходьте знову в ОНКЛІНІК платіть гроші і вам його розшифрують !!!!!!
Я звернувся до лінії зворотного зв'язку. Мені зателефонувала дівчина, з обіцянкою розібратися і мені відшкодували, 198грн на депозитний рахунок, на наступне обслуговування, коли я до них знову звернуся!! Ви серйозно вважаєте що я ще раз звернуся до вашої «клініки»??????
Та й проконсультувавшись з іншими лікарями, безкоштовно, зараз діють зовсім інші протоколи, при укусі кліща, мені це повинні були пояснити при консультації у вашого інфекціоніста.
Володимир
Харків, 26.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Володимире. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. За Вашим зверненням було проведено предметний аналіз ситуації та медичної документації. Також Вам телефонували з метою надати зворотний зв'язок. Але, на жаль, ми не мали можливість повідомити Вам інформацію за результатами розбору ситуації, абонент не відповів на дзвінок. Нам шкода, що у Вас склалося таке враження від консультації лікарів та візиту до нашої клініки. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Зазначаємо, що в даному випадку лікар інфекціоніст надав рекомендації щодо найбільш доцільного варіанту лікувально-діагностичної тактики відповідно до усіх об'єктивних клінічних даних на момент звернення. У своїй професійній діяльності лікарі керуються відповідними вимогами чинного законодавства, нормативними документами МОЗ України, протоколами та стандартами надання лікувально-діагностичної допомоги. Також кожен аналіз має певні терміни виконання та вимоги до технологічно процесу виконання дослідження і результату. Підтверджуємо коректність проведеної діагностики та валідність результату дослідження, який було надіслано Вам на електронну адресу. Перепрошуємо за очікування. Кожен лікар має право на свою професійну думку та надає рекомендації пацієнту щодо лікувально-діагностичної тактики. На свій розсуд пацієнт може приймати рішення погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити величезну подяку лікарю УЗД Матеко Олені Володимирівні. Все чітко пояснила мені, грамотно та зрозуміло. Дякую за уважне та людське ставлення! Рекомендую всім цього лікаря та клініку!
Віталій
Харків, 25.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Віталію. Щиро дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Цінуємо Вашу думку. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Матеко Олени Володимирівни. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Величезна подяка гінекологу СОБОЛЬ Світлані Георгіївна, це справді лікар і профессіонал своєї справи! Вона точно діагностувала хворобу, виявила її збудники, пролікувала препаратами за адекватними цінами, що важливо і зробила операцію! І це все за 3 місяці! До цього я рік лікувалась у іншого гінеколога і там навіть точний діагноз не було поставлено, я просто рік пила все що приписувалось і результату було 0.
Окрема поряка також медсестрі Вікі, та лікарю анастезіологу, на жаль не памятаю призвіще.
Кращого досвіду лікування в мене не було) Світлана Георгіївна професійний лікар і чудова людина!
Катерина
Харків, 20.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за змістовний відгук та теплі слова на адресу наших фахівців. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм позитивним досвідом звернення до нашого лікаря Соболь Світлани Георгіївни. Для нас є важливим, що Ви залишилися задоволені результатом лікування. Будемо раді бачити у клініці на профілактичних візитах. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Віра
Харків, 16.05.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати лікарю-гінекологу Соболь Світлані Георгіївні. Я дуже рада, що знайшла такого професіонала своєї справи. Вона відповіла на мільйон моїх запитань, а найголовніше - все по суті. І це перша людина, точка зору якої збіглася з моєю. Мені є з ким порівняти, поміняла дуже багато гінекологів, які колись мало до смерті мене не залікували. Я дуже щаслива, що потрапила до Соболь Світлани Георгіївни. У разі потреби - тепер буду ходити тільки до неї. Це людина, якій можна довіряти. Вона не говорить і не робить нічого зайвого. Вона не призначає більше прийомів, ліків чи аналізів, ніж це насправді необхідно за фактом. Усе строго по суті. Спасибі Вам величезне Світлана Георгіївна!
Маргарита
Харків, 09.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Маргарито. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно, що Ви публічно поділилися своїм досвідом звернення до нашого лікаря Соболь Світлани Георгіївни. Для нас важливо знати, що Ви задоволені результатом лікування. Особливо вдячні за високу оцінку професіоналізму фахівця. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я хотіла висловити подяку за професійну роботу Соболь Світлані Георгіївні як гінекологу і за те, що вона поставила мені спіраль, я дуже хвилювалася до процедури, але Світлана Георгіївна пояснила всі деталі та відповіла на всі мої запитання, що допомогло мені почуватися комфортніше під час процедури, оскільки запропонувала зробити наркоз. Спасибі Світлані Георгіївні та анестезіологу.
Тетяна
Харків, 02.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Соболь Світлани Георгіївни. Згодні з Вами, що пацієнту особливо важливо відчувати довіру до лікаря. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прийом лікаря Тюріної А.В. пройшов у такому режимі: опитування - 4хв, огляд хребта через два светра - 2 хв., тицяння пальцем у комп'ютері - 20 хв. Мова спілкування - категорично кацапська. Але найбільше мене налякала безграмотність лікаря - ті кілька слів, що були написані від руки, - суцільні помилки. Таке враження, що А.В. зроду ніде не вчилася. Я не вірю, що цей лікар мені чимось допоможе. Дивно, що керівництво клініки не слідкує за дотриманням елементарного дрес-коду співробітників. Що справді сподобалось - дівчата в реєстратурі - привітні, говорять і пишуть по-українськи грамотно. Респект.
Ротова Н.В.
Харків, 27.04.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. У разі необхідності пацієнт завжди має можливість обрати іншого лікаря, у нашій клініці кожен напрямок представлений кількома фахівцями. Перепрошуємо за дискомфорт. Прагнемо відновити Вашу довіру та сподіваємось на продовження співробітництва. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Щиро вдячна лікарю-хірургу Близнюк Василю Васильовичу за його високий професіоналізм та уважне ставлення до пацієнта.
Послугами «ОН Клінік» я скористалася вперше.
Василь Васильович на консультації чітко і професійно пояснив суть моєї хвороби. Без зайвих незрозумілих термінів, як кажуть - пояснив на пальцях! Мені було запропоновано оперативне втручання. Операцію Василь Васильович провів на вищому рівні.
Близнюк В.В. уважно та терпляче відноситься до пацієнтів.
Ще раз, щиро дякую Василю Васильовичу, а також дякую всьому медичному персоналу (анестезіологу, медичним сестрам, молодшому мед.персоналу), всьому третьому поверху клініки на Молочній,48 м.Харкова за професійність, людяність та добре ставлення до пацієнтів. Здоров'я та миру вам, дорогі!!!
Раїса
Харків, 06.04.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Раїсо. Дякуємо за відгук та теплі слова. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм позитивним досвідом звернення до клініки та високо відзначили роботу наших фахівців. Зворушені Вашими щирими словами подяки усьому колективу клініки. Для нас важливо, що лікар Близнюк Василь Васильович допоміг вирішити проблему зі здоров'ям і Ви залишилися задоволені результатом лікування. Цінуємо Вашу високу оцінку професіоналізму лікаря. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую вам, Світлано Георгіївно, за проведену операцію з лабіопластики! Не очікувала, що все відбудеться настільки швидко, якісно та весело :)
Бажаю вам подальших успіхів у роботі з пацієнтками. Ви найкраща!
Ольга
Харків, 03.04.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за відгук та щирі слова подяки нашому лікарю. Нам приємно дізнатися, що Ви маєте позитивні враження від звернення до Соболь Світлани Георгіївни та залишилися задоволені результатом лікування. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я шалено незадоволений термінами видачі результатів аналізів. Кал на хелікобактер-5 днів заявлено на сайті. За фактом термін отримання — 9 днів. Я два рази переніс запис до гастроентеролога. Я не розумію, що в мене було в голові, коли я йшов у вашу лабораторію. Ви залишили дуже неприємне враження. Але нічого поганого не можу сказати за клініку, лікарів, з якими зустрічався, — усі дуже приємні та професійні.
Тимур
Харків, 18.03.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Тимуре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Приносимо вибачення за ситуацію. Шкодуємо, що у Вас склалося неприємне враження. Вдячні за розуміння. Приємно, що Ви також маєте позитивний досвід звернення до нашої клініки та лікарів. Бажаємо міцного здоров'я та сподіваємося на подальшу співпрацю.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу залишити відгук Соболь Світлані. Величезне спасибі за те, що ви мені зробили, мені настільки легше тепер стало жити. Ви просто найкраща з найкращих❤️
Римма
Харків, 16.03.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Риммо. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки нашому лікарю Соболь Світлані Георгіївні. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Кальченко Ганна Романесівна - диво-лікар, дякуємо за професіоналізм та людяність!
Яна
Харків, 16.03.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Яно. Дякуємо за відгук. Приємно, що Ви високо відзначили професіоналізм нашого лікаря та маєте позитивні враження від звернення. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Адреса: Харків, вул. Молочна, 48
ОН Клінік Харків Гагаріна
Приймаємо: Пн - Сб: 8:30 - 18:00, Нд: 8:30-13:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
Цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама