Logo
0 800 30 07 00
Іконка PC

Відгуки ОН Клінік Харків

Дуже вдячна лікарю Кочеровському Олександру Ігоровичу за професійно проведену операцію з видалення ліпоми на спині. Усе пройшло чудово, швидко та без ускладнень. Окремо хочу відзначити уважне ставлення після операції — протягом усього періоду загоєння лікар сам робив перев’язки та слідкував за процесом відновлення. Рекомендую як справжнього професіонала своєї справи!
Дарʼя
Харків, 24.09.2025
Оцінка:
тест
еуе
Харків, 24.09.2025
Оцінка:
Я звернулася до Кутєпової Катерини Володимирівни, бо шукала саме жінку-проктолога. Це досить делікатний напрямок, і мені було ніяково йти до чоловіка-лікаря. Сподівалася, що з жінкою буде простіше. Але вже з першого прийому залишилося негативне враження. Лікар була непривітною, недоброжичливою, у спілкуванні неприємною. Вона виражала недовіру до моїх слів, через що я почувалася так, ніби маю виправдовуватися перед нею. Її запитання ставили мене у незручне становище, іноді навіть здавалося, що вона хоче мене присоромити. А коли виникли ускладнення, вона намагалася звинуватити в цьому мене. Спершу подумала, що, можливо, у людини був невдалий день, і вирішила дати ще один шанс. Проте всі наступні прийоми (а їх було близько п’яти) проходили в такому ж тоні. Єдине приємне враження залишилося від її асистентки — вона набагато привітніша та доброзичливіша. Вважаю, що коли звертаєшся до приватної клініки й оплачуєш прийом, маєш право на нормальне спілкування та повагу. На жаль, у випадку з Кутєповою цього не було. Складається відчуття, ніби ти прийшов до неї додому, а не в клініку. Для себе зробила висновок, що краще вже піти до чоловіка-лікаря, ніж знову до неї. Усі відвідування залишили лише неприємні емоції як під час прийому, так і після нього.
Сніжана
Харків, 23.09.2025
Оцінка:
Я звернулася до Кутєпової Катерини Володимирівни, бо шукала саме жінку-проктолога. Це досить делікатний напрямок, і мені було ніяково йти до чоловіка-лікаря. Сподівалася, що з жінкою буде простіше. Але вже з першого прийому залишилося негативне враження. Лікар була непривітною, недоброжичливою, у спілкуванні неприємною. Вона виражала недовіру до моїх слів, через що я почувалася так, ніби маю виправдовуватися перед нею. Її запитання ставили мене у незручне становище, іноді навіть здавалося, що вона хоче мене присоромити. А коли виникли ускладнення, вона намагалася звинуватити в цьому мене. Спершу подумала, що, можливо, у людини був невдалий день, і вирішила дати ще один шанс. Проте всі наступні прийоми (а їх було близько п’яти) проходили в такому ж тоні. Єдине приємне враження залишилося від її асистентки — вона набагато привітніша та доброзичливіша. Вважаю, що коли звертаєшся до приватної клініки й оплачуєш прийом, маєш право на нормальне спілкування та повагу. На жаль, у випадку з Кутєповою цього не було. Складається відчуття, ніби ти прийшов до неї додому, а не в клініку. Для себе зробила висновок, що краще вже піти до чоловіка-лікаря, ніж знову до неї. Усі відвідування залишили лише неприємні емоції як під час прийому, так і після нього.
Сніжана
Харків, 23.09.2025
Оцінка:
РЕЦЕПЦІЯ. При укладенні договору з сімейним лікарем, рецепція повідомила, що ви зможете зв'язатися з лікарем по мобільному, так як і раніше ви зв'язувалися в міській поліклініці. Насправді тільки в прийомні години, у вільний час. Добре, я не дзвоню ввечері, вдень під час робочого дня. Зараз дуже жахливий стан, температура третій день. Зараз понеділок, записатися тільки на середу, три дні, за них можна і коні рушити. Ніякої допомоги, щоб протриматися до середи. Розчарування повне і жаль, що довірилися цій клініці.
Яна
Харків, 22.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Яно. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що всі послуги в нашій клініці надаються за попереднім записом, тому можливо запропонувати тільки найближче вільне вікно, при цьому пацієнт самостійно визначається підходять йому або ні запропоновані умови. Будемо очікувати Вас у клініці згідно здійсненого запису. Завжди готові допомогти в рамках спеціалізації клініки, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу лишити відгук про клініку он-клінік на Палаці спорту і особливо офтальмолога Литвиненко Лілію. Сама клініка і її працівники повели себе непрофесійно. Перенесли час запису раніше, ми приїхали на зазначений час, а на рецепшені дівчата говорять, «а вам не говорили, що запис збився і треба чекати?». Чекаємо. Прийом не відбувся, бо лікар не толерантна і не професійна. Уміння комунікувати і доносити свою думку просто зашквар. Прийом не відбувся - верніть кошти. Добре. Пишіть заяву. Написали. Чекаємо. А ніхто не повідомляє. Так вам дівчата з оецепшину мали повідомити. Ні. Дівчата мовчать. Не можуть чітко виконувати свої обовʼязки. Лише 100 вибачень.
Марина Мовчан
Харків, 21.09.2025
Оцінка:
Вражена прийомом лікаря-проктолога Прасол. Не очікувала, що цей візит може бути таким приємним. Невимушена атмосфера з почуттям гумору і легкістю спілкування. Лікар пояснив всі проблеми і можливі шляхи вирішення. Дуже класні відчуття після консультації. Всі б лікарі були такими позитивними )) Щиро рекомендую!
Антоніна
Харків, 19.09.2025
Оцінка:
При повторному візиті до гастроентеролога Селіванової Л. І зіткнулась з тим, що лікар почав підвищувати на мене тон з приводу того, що я не здала всі аналізи (а саме кал) При поясненні, що у мене є блювотний рефлекс і поки відклала ці аналізи, лікар обуреним тоном сказала: «Так завʼяжіть собі нос». Замість спокійного пояснення мені, як пацієнту, що без цих аналізів неможливо зробити повну картину і більш лагідного спілкування , відчула відчуття провини, зверхнє ставлення до мене лікаря. На мої питання відповіла різко. Я зауважила лікарю, що вона спілкується зі мною на підвищених тонах. Лікар знизила тон і відповіла, що вона просто емоційна і завжди так спілкується. Я пацієнт, який плачу гроші, а всі інші аналізи не безкоштовні і маю право обирати. Якщо я щось роблю не так, я прийшла розібратись зі своє проблемою саме на консультації у дружелюбному тоні. А відчула оцінку лікаря за свої питання і різкі відповіді . Після такого звернення бажання звертатися повторно в лікарню тепер не маю. Прошу видавати вашим лікарям магній і навчити елементарним базовим скріптам спілкування з клієнтом 🙏
Ірина Стадніченко
Харків, 19.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен відгук від наших пацієнтів. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Безумовно, повага, взаєморозуміння та комфорт у спілкуванні між лікарем та пацієнтом є важливими для досягнення успіху у лікуванні. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. Зазначаємо, якщо у пацієнта не виникло контакту та порозуміння з лікарем, то завжди є можливість звернутися до іншого фахівця цього профілю, оскільки усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Завжди готові допомогти. Бажаємо Вам міцного здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я була на прийомі у лікаря Удовіченко О.О. і вийшла від неї зовсім іншою людиною в гарному сенсі! Все розʼяснює, заспокоює, розповідає, все по поличках!!! Дякую за якість і професіоналізм!
Наталія
Харків, 16.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємні Ваші щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Удовиченко Олени Олександрівни. Ми раді знати, що Ви залишилися задоволені консультацією фахівця. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Бажаю здоров'я, хочу висловити свою вдячність клініці та лікару- флібологу Володимиру Володимировичу Ткаченко, маю проблеми з ногами і декілька разів зверталася до вас за допомогою, дякую вам за ваш професіоналізм, лікування, ви раді допомогти пацієнту і це дуже цінно в наш час, всім раджу, тільки позитивні відгуки!!!
Олена Костюченко
Харків, 16.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Ми цінуємо Вашу думку. Вдячні, що Ви публічно висловили щиру подяку на адресу нашого лікаря Ткаченка Володимира Володимировича. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого фахівця Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала, та Ви залишилися задоволені результатом лікування. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня,була 2 рази у Першиной, дуже задоволена усім раджу, все роз'яснює, дякую велике 🫶🥰 Буду йти третій раз 😂
Наталія
Харків, 15.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Першиної Олени Євгеніївни. Завжди раді вітати та готові допомогти. Вдячні за рекомендації. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати за увагу ,людянiсть,та високий рiвень професiоналiзму лiкарю Свердлiна Оксана Вiталiiвна ! Якби не цей лікар чоловіка вже б не врятували ,дуже допомогла і продовжує лікувати .Бажаю міцного здоров'я , миру та всіх благ !
Галина
Харків, 13.09.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Галино. Дякуємо за позитивний відгук. Нам важливо знати, що наш лікар Свердліна Оксана Віталіївна допомогла пацієнту у вирішенні проблеми зі здоров'ям. Ми вдячні за Ваші щирі слова подяки на адресу нашого фахівця. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік

Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»

Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.