0 800 30 11 77

Відгуки ОН Клінік Харків

Була на приойомі у Перехрест, був встановлений діагноз - поліа в матці. Було призначеного купу аналізів і оперція на 10 000грн. Після цього я сходила в державну клініку, де мені сказали, що я цілковито здорова. Скажу одне, ОН Клінік це сути викачка грошей. Таких лікарів потрібно позбавляти ліцензіі!
Євгенія
Харків, 23.03.2023
Оцінка:
Хотіла б виразити незадоволення лікарем Перехрест. На огляді меня було встановлено діагноз поліп в матці. Було призначеного купу аналізів на 3000грн. Лікар некомпетентна взагалі, оскільки після прийому я ходила до гінеколога в державній безкоштовній клініці, де сказали, що я повністю здорова. Перехрест призначила мені оперцію на 10000грн. можу сказати одне, он клінік це просто викачка грошей і нічного більше. Таких лікарів потрібно звільняти і позбавляти ліцензіі!
Євгенія
Харків, 23.03.2023
Оцінка:
Я шалено незадоволений термінами видачі результатів аналізів. Кал на хелікобактер-5 днів заявлено на сайті. За фактом термін отримання — 9 днів. Я два рази переніс запис до гастроентеролога. Я не розумію, що в мене було в голові, коли я йшов у вашу лабораторію. Ви залишили дуже неприємне враження. Але нічого поганого не можу сказати за клініку, лікарів, з якими зустрічався, — усі дуже приємні та професійні.
Тимур
Харків, 18.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тимуре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Приносимо вибачення за ситуацію. Шкодуємо, що у Вас склалося неприємне враження. Вдячні за розуміння. Приємно, що Ви також маєте позитивний досвід звернення до нашої клініки та лікарів. Бажаємо міцного здоров'я та сподіваємося на подальшу співпрацю.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу залишити відгук Соболь Світлані. Величезне спасибі за те, що ви мені зробили, мені настільки легше тепер стало жити. Ви просто найкраща з найкращих❤️
Римма
Харків, 16.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Риммо. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки нашому лікарю Соболь Світлані Георгіївні. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Кальченко Ганна Романесівна - диво-лікар, дякуємо за професіоналізм та людяність!
Яна
Харків, 16.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Яно. Дякуємо за відгук. Приємно, що Ви високо відзначили професіоналізм нашого лікаря та маєте позитивні враження від звернення. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Удовиченко Олена Олександрівна дуже гарна та кваліфікована лікарка. В її кабінеті не відчувається тривоги, навпаки такій людині хочеться довіритись. Дуже приємна у спілкуванні. Результати аналізів не залишаються загадками, вона детально їх розʼяснює, тому мені як пацієнтці було все зрозуміло та зовсім не страшно. Велике дякую Олені Олександрівні!
Владислава
Харків, 14.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Владиславо. Щиро вдячні за позитивний відгук. Зворушені Вашими словами подяки нашому лікарю Удовиченко Олені Олександрівні. Приємно, що Ви особливо відзначили комфорт у спілкуванні та довіру до лікаря. Нам важливо, що під час візитів Ви отримали вичерпну інформацію та залишилися задоволені результатом звернення. Будемо раді бачити на профілактичних візитах. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Рівень виконання лаб.досліджень зовсім не відповідає ні статусу клініки, ні цінам, які встановлені на ці дослідження. Адже час виконання досліджень не відповідає часу, який вказаний на сайті клініки. Із заявлених 5 днів, аналіз очікую вже більше 2-х тижнів. Раніше такого не було, а зараз така ситуація повторюється вдруге. На питання, чому так довго, мені відповіли, що дізнаються в лабораторії чому і на цьому все. Навіщо ставити в опису дослідження час виконання, який не дотримуються. Дуже розчарована.
Світлана
Харків, 11.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок від реальних пацієнтів, завдяки цьому ми маємо змогу покращувати якість надання послуг. Нам приємно, що Ви прийняли вибачення та з розумінням поставилися до ситуації. Результати аналізів було відправлено на електронну пошту. Сподіваємося на подальшу співпрацю. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Анна
Харків, 06.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хотілося щоб аналізи все таки відправляли одразу коли вони готові! Вже не перший раз мені не відправляють результати . Приходиться телефонувати в колцентр і просити прислати результати, де мені підтвердили що мої аналізи були готові ще 1 березня, а сьогодні 6 березня і ніхто нічого не прислав. А від цього залежить подальший прийом у лікаря та те як швидко буде призначене лікування. Тому якщо вам не прийшли аналізи в назначений день телефонуйте їм, вони просто могли забути їх відправити!
Станіслав
Харків, 06.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Станіславе. Дякуємо за відгук та діалог зі Службою контролю якості. Нам важливо отримувати зворотний зв'язок від реальних пацієнтів. Ми завжди йдемо назустріч та намагаємося оперативно розібратися у кожній ситуації, що пов'язана з обслуговуванням у наших клініках. Нам приємно, що Ви прийняли наші вибачення за недолік у роботі. Сподіваємося на подальшу співпрацю. Будемо раді бачити Вас на профілактичних візитах. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Від щирого серця рекомендую лікаря Вікторію Мангушеву!! Вона дуже уважна до пацієнтів, запросила до кабінету мене, та мого чоловіка для підтримки, що дуже для мене важливо, спочатку людяні відносини, потім все інше. За фахом я дуже часто знаходжуся на людях і в кадрі, тому для мене було дуже важливо позбутися якнайшвидше красних висипів на ногах (дуже боялася, що піде по всьому тілу та на обличчя). Лікар мене заспокоїла, була впевнена в результаті, що передалося і мені. Прописана дієта, ліки та крема почали діяти майже одразу, буквально через 3 дні поступово все почало зникати, а за 2 тижні я була просто щаслива, бо все пройшло абсолютно!!!! У другий візит ми визначились з тим, що потрібно робити, щоб це не повторювалося. Всім рекомендую! Це лікар, який реально робить своїх пацієнтів щасливими!!!
Владислава
Харків, 05.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Владиславо. Щиро вдячні за позитивний відгук та рекомендації. Зворушені Вашими теплими словами на адресу нашого лікаря Мангушевої Вікторії Юріївни. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом лікування. Цілком згодні, важливо не тільки усунути проблему, а також попередити можливість її повторення. Будемо раді бачити Вас на профілактичних візитах. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити величезну подяку Матеко Олені Володимирівні. Лікар уважно і делікатно провела дослідження, при цьому детально все пояснила. Спасибі велике за чуйне ставлення.
Ірина
Харків, 04.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Щиро вдячні за позитивний відгук та теплі слова на адресу нашого лікаря Матеко Олени Володимирівни. Нам приємно, що Ви задоволені результатом звернення та спілкуванням з лікарем. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую, що відреагували дуже оперативно на відгук, аналізи відправили, але на майбутнє велике прохання надсилати їх вчасно, я розумію що нас, чекаючих клієнтів, багато, а персоналу можливо не вистачає, але це здоров'я, потрібно усе робити завчасно. Ще раз дякую!
Анна
Харків, 03.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Для нас важливий зворотній зв'язок від пацієнтів. Так ми маємо змогу покращити якість нашої роботи. Завжди намагаємося оперативно реагувати та йти назустріч нашим пацієнтам. Щиро вдячні за розуміння. Приносимо вибачення за ситуацію. Сподіваємося на подальшу співпрацю. Будемо раді допомогти у разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.