Хочу подякувати лікарю-хірургу Кочеровському Олександру Ігоревичу ,за його професіоналізм та безболісне видалення атероми голови, великого розміру.Лікар дуже уважний ,приємний, видалення і перев'язки зроблені на високому рівні.Лікар від Бога.
Катерина
Харків, 31.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Катерино. Щиро дякуємо за відгук та теплі слова на адресу нашого лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича. Нам приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до лікаря та задоволені результатом лікування. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день!
18 травня о 10 ранку я звернувся до вашої клініки на Молочній 48. з проблемою видалення кліща з мого тіла. Дівчата на стійці сказали, що цим займається інфекціоніст і записали мене на прийом на 15.30. На прийомі у інфекціоніста (за який я заплатив 450грн), вона підтвердила, що у мене на тілі справді знаходиться кліщ, але його видаляє хірург. Порадила мені пройти обстеження у проктолога та виміряла тиск. На цьому її консультація закінчилась. Далі прочекавши 2 години хірурга та сплативши 665 грн, кліщ був видалений. Крім того, зі слів хірурга, що видалення кліщів це безпосередня робота інфекціоніста. Потім я сплатив ще 198грн за лабораторне дослідження кліща на предмет хвороби лайма. сьогодні вже 24 травня 2023 року я так і не отримав результатів аналізів. Хоча мені на стійки було сказано аналізи протягом 1-2 днів. Чеки про оплату у мене всі на руках. Поясніть мені цю ситуацію?????? Якщо відповіді особистої мені не буде, відгуків у соцмережах ніхто ще не скасовував
Продовження. Результати аналізів мені надіслали наприкінці шостого дня. Мені просто цікаво, чи кліщ жив харчувався як шість днів? На мою думку, він для аналізу повинен бути живим. Результати аналізів теж здивували, мені довелося показати іншим фахівцям, щоб зрозуміти все-таки їх результат. Жодного значення, цифри в ньому не було. Одним словом вірус «ВИЯВЛЕНО». Тобто приходьте знову в ОНКЛІНІК платіть гроші і вам його розшифрують !!!!!!
Я звернувся до лінії зворотного зв'язку. Мені зателефонувала дівчина, з обіцянкою розібратися і мені відшкодували, 198грн на депозитний рахунок, на наступне обслуговування, коли я до них знову звернуся!! Ви серйозно вважаєте що я ще раз звернуся до вашої «клініки»??????
Та й проконсультувавшись з іншими лікарями, безкоштовно, зараз діють зовсім інші протоколи, при укусі кліща, мені це повинні були пояснити при консультації у вашого інфекціоніста.
Володимир
Харків, 26.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Володимире. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. За Вашим зверненням було проведено предметний аналіз ситуації та медичної документації. Також Вам телефонували з метою надати зворотний зв'язок. Але, на жаль, ми не мали можливість повідомити Вам інформацію за результатами розбору ситуації, абонент не відповів на дзвінок. Нам шкода, що у Вас склалося таке враження від консультації лікарів та візиту до нашої клініки. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Зазначаємо, що в даному випадку лікар інфекціоніст надав рекомендації щодо найбільш доцільного варіанту лікувально-діагностичної тактики відповідно до усіх об'єктивних клінічних даних на момент звернення. У своїй професійній діяльності лікарі керуються відповідними вимогами чинного законодавства, нормативними документами МОЗ України, протоколами та стандартами надання лікувально-діагностичної допомоги. Також кожен аналіз має певні терміни виконання та вимоги до технологічно процесу виконання дослідження і результату. Підтверджуємо коректність проведеної діагностики та валідність результату дослідження, який було надіслано Вам на електронну адресу. Перепрошуємо за очікування. Кожен лікар має право на свою професійну думку та надає рекомендації пацієнту щодо лікувально-діагностичної тактики. На свій розсуд пацієнт може приймати рішення погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити величезну подяку лікарю УЗД Матеко Олені Володимирівні. Все чітко пояснила мені, грамотно та зрозуміло. Дякую за уважне та людське ставлення! Рекомендую всім цього лікаря та клініку!
Віталій
Харків, 25.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Віталію. Щиро дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Цінуємо Вашу думку. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Матеко Олени Володимирівни. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Гастроскопія👍
В'ячеслав
Харків, 25.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, В'ячеславе. Дякуємо за позитивний відгук. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, хочу подякувати Перехрест Оксані Володимирівні. Декілька років лікувала запалення в шийці матки, звернулася з цією проблемою до Оксани Володимирівни і вона змогла підібрати професійне та якісне лікування. Вже за місяць запалення не стало. Дякую!
Анна
Харків, 24.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Анно. Дякуємо за позитивний відгук. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Перехрест Оксани Володимирівни. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Тимофій
Харків, 23.05.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хотів би висловити щиру подяку Тетяні Віталіївні Шканд за винятковий професіоналізм та турботу, які ви демонструєте у своїй роботі гастроентеролога. Тетяна Віталіївна проявляє надзвичайну увагу та розуміння, це для мене значить дуже багато.
Коли я звернувся до Тетяни Віталіївни з проблемою, я вже втратив надію, після нещасних візитів до різних гастроентерологів, і лише вона змогла мені допомогти! Вона поставила правильний діагноз та призначила компетентне лікування. Турбота та увага Тетяни Віталіївни до деталей вражають, і я переконався, що вона має глибокі знання в гастроентерології. Завдяки Тетяні Віталіївні Шканд моє здоров'я та якість життя значно покращились.
Також хотів би відзначити лікаря-ендоскопіста, Ольгу Сергіївну Короткіх. Я залишився дуже задоволений обстеженням. Ольга Сергіївна робить все безболісно та дуже турботлива, і чудово пояснила мені результати обстеження.
Дякую вам, Тетяно Віталіївно, і Ольго Сергіївно, за ваш професіоналізм та відданість вашій роботі!
Євген Дмитрович
Харків, 22.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Євгене Дмитровичу. Щиро дякуємо за позитивний відгук та теплі слова на адресу наших фахівців. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм позитивним досвідом звернення до наших лікарів. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Раді, що Шканд Тетяна Віталіївна допомогла Вам вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала тривалий час. Зворушені Вашою високою оцінкою професіоналізму наших спеціалістів. Згодні з Вами, що під час лікування та проведення діагностичних обстежень велике значення має довіра до лікаря та комфорт у спілкуванні. Вдячні, що Ви також особливо відзначили нашого лікаря Коротких Ольгу Сергіївну. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
У відповідь на опубліковане повідомлення від Служби контролю.
Ви уважно вивчіть мій відгук. Я ж у розмові з вами згадував, що було не тільки КТ!
Адже там зазначено що крім КТ я пройшов додаткове УЗД у стаціонарі. І воно так само не виявило ні інвазії, ні тканинного утворення.
Але, мабуть, вам зручно не чути фактів.
Що ж до рекомендації лікаря при такій серйозній підозрі-відвідати гастроентеролога ... це взагалі викликає деяке здивування! А чому не терапевт?
За ідеєю ваш лікар повинен був направити мене до хірурга, дільничного онколога та на КТ.
Щодо усного спілкування з вами.
Якщо прибрати всю лірику, то розмову можна звести до банальної фрази: Я художник-я так бачу. Розповідати пів години про те, що КТ краще УЗД і що всі незрозумілі моменти при діагностиці ви класифікуєте як онкологію/новоутворення, при цьому не звертати увагу на альтернативні результати УЗД та явні недоліки в роботі лікар виглядає не професійно з вашого боку.
Висновки для себе я зробив. Постараюся щоб більше людей почуло про ваше ставлення до пацієнтів.
Володимир
Харків, 22.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Володимире. Зазначаємо, що в протоколі сонологічного дослідження описуються наявні ознаки змін, які доступні до візуалізації на момент проведення дослідження. За результатами діагностики пацієнт скеровується до профільного спеціаліста, до компетенції якого входить визначення подальшої тактики по диференційній діагностиці, визначення кінцевого діагнозу та плану лікування. Більш детальну інформацію Ви отримали в усному діалозі. Завжди готові допомгти, бажаємо Вам міцного здоров'я та миру.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зовсім неможливо додзвонитися, записатися на прийом – ні в суботу, ні в будній день. Не передзвонюють. Витратив багато часу безрезультатно
Ерік
Харків, 22.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Еріку. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми постійно працюємо над покращенням якості сервісу. Оператори цілодобового контактного центру максимально оперативно опрацьовують усі дзвінки пацієнтів. Перепрошуємо за дискомфорт. Чекаємо на черговому візиті до клініки. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Видаляла атероми у лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича, дуже приємний уважний лікар . Видалення прийшло швидко, безболісно , дуже охайно. Тому можу з упевненістю рекомендувати звертатися до Олександра Ігоровича.
Наталія
Харків, 21.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Для нас важливо, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Величезна подяка гінекологу СОБОЛЬ Світлані Георгіївна, це справді лікар і профессіонал своєї справи! Вона точно діагностувала хворобу, виявила її збудники, пролікувала препаратами за адекватними цінами, що важливо і зробила операцію! І це все за 3 місяці! До цього я рік лікувалась у іншого гінеколога і там навіть точний діагноз не було поставлено, я просто рік пила все що приписувалось і результату було 0.
Окрема поряка також медсестрі Вікі, та лікарю анастезіологу, на жаль не памятаю призвіще.
Кращого досвіду лікування в мене не було) Світлана Георгіївна професійний лікар і чудова людина!
Катерина
Харків, 20.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за змістовний відгук та теплі слова на адресу наших фахівців. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм позитивним досвідом звернення до нашого лікаря Соболь Світлани Георгіївни. Для нас є важливим, що Ви залишилися задоволені результатом лікування. Будемо раді бачити у клініці на профілактичних візитах. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар чудовий!
Чому за наявності у вас дитячого відділення маленьких діток там не приймають, а прийом ведеться у дорослому відділенні? Вимушені сидіти з дитиною у дорослому відділенні. не вважаю це правильним зовсім сидиш і так з хворою дитиною так ще й натовп дорослих людей зі своїми болячками.
Екатерина
Харків, 19.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що всі відділення нашої клініки функціонують, в тому числі і дитяче відділення, в якому також обслуговувалась маленька пацієнтка. Якщо Ви відчули дискомфорт при зверненні до клініки - приносимо вибачення. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Сподіваємось на продовження співпраці, зичимо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік