Відгуки ОН Клінік Харків

Пошла я к дерматологу к Мангушева Виктории, по началу мне врач понравился, назначила мне кучу препаратов, 10 капельниц хотя обычно назначают 5, сколько денег я потратила на это лечение, в надежде что все таки я вылечусь, отправила меня на анализы, на которые я потратила больше 5 тыс соответственно была и жесткая диета, мне стало действительно по началу лучше, как выяснилось у меня нашли гельминтов, и начали спихивать все на них, я их пролечила и проблема моя не ушла, более того врачь у которого лечила гельминтов сказал что не настолько все плохо что бы вызвать такие кожные покраснение, да они есть, но их не много, так вот прошло 10 дней лечение, со мной произошла беда, слава богу скорая приехала во время, и меня спасли, я съела пару долек мандаринки, и у меня пошёл отек венки на глаза соответственно перешел на нос и горло, я начала задыхаться, если бы можно было прикрепить фото, я бы его оставила, скорая очень быстро приехала и меня спасли, я пришла после этого к дерматологу и её ответ такое бывает, что люди едят что-то а потом выступает аллергическая реакция, я конечно все понимаю, но я могла задохнуться, я ослепла, потому что отек был очень сильный и такого приступа со мной никогда не было, я ела килограммами эти мандарины, и все было нормально, я не верю что от пару долек такое могло произойти, сказать что врачь как-то запереживала нет, спросила что осталось из препаратов и назначала мне белый активированый уголь, я уже молчу про то что результаты анализов лаборатория не отправляет врачам, я пришла на прием а он как бы не бесплатный , и меня повторно назначают на те же анализы что я и сдавала если бы не девочки что работаю в самой лаборатории мне не сказали что вы уже их сдавали, и результаты готовы , я бы еще заплатила кучу денег,администраторы тоже за этим не следят, это не нормальный подход к работе, моя проблема не ушла, я продолжаю сидеть на диете и дерматит не прошел, радует что жива осталась, прежде чем идти в он клинику к дерматологу хорошенько подумайте!!!!
Натали
Харків, 21.01.2023
Оцінка:
Хочу залишити відгук про мед сестер, які працюють у маніпуляції. Дуже професійно, все бездоганно чисто, доброзичливі й уважні співробітники. Спасибі велике. Все чітко за часом. На жаль, не пам'ятаю імен медсестер (їх було дві). Але обидві залишили приємне враження. Обов'язково, за необхідності, звернуся в клініку.
Чумак Тетяна
Харків, 19.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Нам важливо знати думку наших пацієнтів про обслуговування у клініці. Вдячні Вам, що обрали наш медичний центр та не вперше висловлюєте свою думку. Комфорт обслуговування та якісна медична допомога - одні із пріоритетних наших задач. Завжди будемо раді бачити Вас у клініці та надати допомогу при необхідності. Здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чудові лікарі, усе розповіли і пояснили, швидко та зрозуміло. Дуже дякую!
Ксенія
Харків, 18.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ксеніє. Дякуємо, що публічно поділились своєю думкою про відвідування нашої клініки. Для нас важливо, що консультація була зрозумілою та корисною для Вас. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Андрій
Харків, 15.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велика подяка лікарю дерматологу Зої Анатоліївні Подпоріновій. Зоя Анатоліївна - професіонал, щира, чуйна, уважна, делікатна. Спілкування та лікування - це задоволення та довіра.
Валентина
Харків, 13.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валентино. Ми раді, що Ви високо оцінили якість наданої консультативної допомоги. Згодні з Вами, Зоя Анатоліївна має великий клінічний досвід по своїй спеціалізації та допомогла багатьом пацієнтам вирішити певні проблемні питання зі здоров'ям. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Запис на прийом через сайт не працює, подав заявку, пройшло 4 години ніхто не передзвонив, в кол центр ледве додзвонився, виявилося що місць які підходять за часом вже нема, хоча коли я подавав заявку через сайт там було ще повно часу. Сервіс на «висоті»...приберіть запис на прийом з сайту якщо він все одно не працює, не вводьте в оману людей.
Станіслав
Харків, 12.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Станіславе. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що опція запису на прийом на нашому сайті працює коректно, записи прямо інтегровані в розклад прийому лікарів. Також є функція запису через особистий кабінет, заявки через який підтверджуються операторами, про що є попередження при формуванні такої заявки. Якщо будуть питання - ми залюбки допоможемо, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернувся до Кочеровського Олександра Ігоровича з паховою грижею, яка турбувала, було проведено обстеження і діагноз підтвердився. Незабаром було проведено операцію з видалення пахово-мошоночної грижі. Олександр Ігорович і його колеги приділили увагу кожній дрібниці, показавши свій величезний досвід і знання. Операція була проведена на вищому рівні! Ні до чого і причепитися, всі етапи пройшли за планом лікаря. Рекомендую звертатися до Олександра Ігоровича, він свою справу знає. Ну і звичайно сама клініка дуже хороша, тримає свою репутацію на рівні! Спасибі вам за все!
Андрій
Харків, 12.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Андрій. Щиро дякуємо Вам, що знайшли можливість публічно поділитись своєю історією звернення до нашої клініки та спеціалістів. Нам приємно знати, що Вашу проблему вирішено і Ви задоволені результатом лікування. Сподіваємось, що Ваш відгук стане у нагоді пацієнтам з подібною проблемою. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, хочу звернути увагу на уважність (або кваліфікацію) дівчат у реєстратурі. Після відвідування невролога, я попросила мене записати на низку процедур, зокрема й до офтальмолога на перевірку очного дна. Дівчина не попередила мене про те, що після цієї процедури не можна дві години сідати за кермо. У підсумку, я приїхала туди на машині, а після відвідування клініки довелося втратити кілька годин в очікуванні того, коли зір знову відновиться і тільки тоді вже їхати у своїх справах. Неприємна ситуація, шкода втраченого часу.
Вікторія Юдіна
Харків, 11.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт обслуговування наших пацієнтів – одна із пріоритетних задач. Нам прикро, що сталась така ситуація і перепрошуємо за незручність. Наразі ми опрацювали дане питання з метою упередження подібних ситуацій. Будемо раді бачити в клініці на наступних візитах згідгно попереднього запису, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не рекомендую. Обманюють безвідповідальне ставлення. Звернулася в ОНклінік м.Харків м.Палац Спорту 4-го січня 2023 року за попереднім записом. Після прийому у лікаря з його рекомендації здала аналіз крові (сам лікар сподобався, вдячна їй). Повідомили, що результат буде через 5 днів, тобто 9-го лютого 2022 року! Заплатити 1400грн та отримати результат через 5 днів? Почали виправдовуватися про складність отримання даних аналізу. За підсумком до 9 лютого звернулася до іншої клініки, зробила нові аналізи і того ж дня отримала результати та скоригували лікування. А 9 лютого так і не отримала аналізів. Зателефонувавши на гарячу лінію зі скаргою, консультант Роман відповів, що зі мною зв'яжеться менеджер з відділу контролю якості по роботі з клієнтами. Також додав, що результат виявився готовим ще 6-го числа. Але так ніхто не подзвонив ((( Свої гроші 1400 грн за аналізи, які виявилися марними, я "подарувала" безладній та байдужій ОНклінік.
Світлана
Харків, 11.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Світлано. Нам шкода, що у Вас склалась така думка. Хочемо зазначити, що кожний аналіз має свій регламентний строк виконання і результат автоматично відправляється на пошту пацієнта. Ми оперативно зв'язались особисто з пацієнтом в день звернення і надали розгорнуту інформацію, ситуацію було вичерпано. На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Якщо Вам потрібен гастроентеролог, то йдіть до Орленка, лікар уважний, думаючий, з індивідуальним підходом! Пройшла багатьох лікарів у місті, Орленко найкращий, ходжу до нього вже років 10, ще коли він у лікарні в стаціонарі працював!
Аліна
Харків, 06.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Аліно. Вдячні Вам за відгук та рекомендації. Нам приємно знати, що Ви задоволені якістю медичного обслуговування. Будемо раді бачити Вас у клініці на профілактичних оглядах, будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже задоволена онлайн консультацією з лікарем Атаманенко Альоною Валеріївною. Це наша друга зустріч із лікаркою, перша була очно в клініці. Лікарка дуже уважна до симптомів, помічає деталі та особливу увагу приділяє розумінню пацієнта щодо його стану та курсу лікування. Буду й надалі звертатися до неї. Дуже рекомендую.
Юлія
Харків, 29.12.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за зворотній зв'язок про відвідування лікаря. Нам приємно знати, що Ви задоволені якістю медичного обслуговування в нашій клініці. Зичимо Вам міцного здоров'я та завжди готові допомогти у разі необхідності.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Колісник Анна дуже приємний лікар, покаже і розкаже зрозумілою мовою, напевне найдбайливіший лікар, обов'язково завітаю ще)
Сергій
Харків, 29.12.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Сергію. Вдячні Вам, що публічно поділились своєю думкою про прийом лікаря. Будемо раді бачити в клініці, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.