Дякую за гарне обслуговування, ввічливе відношення та добрий прийом.
Лариса
Харків, 08.12.2023
Очень некомпетентный доктор.Была у нее 14.11.2023 на узи органов малого таза,врач сказала что все идеально,и не увидела кисту в яичнике,которая через неделю лопнула и меня увезли на скорой и в экстренном порядке прооперировали.
Юлія
Харків, 08.12.2023
...
Ірина
Харків, 06.12.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже задоволений відвідуванням. Аналіз крові (забір) був зроблений професійно, безболісно та з першого разу. Атмосфера затишна, приймають дуже гарно. Дякую працівникам.
Валерій
Харків, 06.12.2023
Дуже швидко, зручне розташування забірного пункту, який я відвідала вперше.
Чисто та стерильно у кабінеті, ввічливе відношення до пацієнта. Буду рекомендувати друзям та знайомим. Дуже дякую.
Юлія
Харків, 06.12.2023
Прийшла з проблемою до лікаря трихолога, після консультації був назначений ряд обстежень УЗД та аналізів крові. Отримавши результати, побачила, що один з гормонів щитоподібної залози дуже низький, значно нижче норми. В клініці не змогла записатися до ендокринолога, пішовши до свого лікаря він поставив під сумнів результати лабораторних досліджень, запропонувавши повторно сдати аналізи в будь-якій іншій лабораторії. На щастя вони справді виявилися в нормі. Звернувшись зі скаргою в ОН Клінік і надавши підтверджуючі документи, мені відповіли, що нібито зробивши повторний аналіз (а пройшло вже 13 днів, дуже сумніваюсь , що стільки хранять кров усіх клієнтів) помилки вони не мають. Я не можу довіряти лабораторії ОН Клінік, ставлю під сумнів тепер всі здані аналізи, а вибачте, сдала я їх на сумму більше 5000 грн, для мене це досить великі кошти так як проживаю в зоні бойових дій, а найстрашніше , що мені би назначили гормони, якби я попала до ендокринолога в цій клініці, так як впевнена, що він не поставив би під сумнів результати зі своєї лабораторії. Це просто жах! Так, я можу зараз надати їм результати з різних лабораторії, але в ОН Клінік є цілий відділ , який працює на "відгавкування" з клієнтами і в них ціла купа таких звернень як моє. Лікар не винен в цій ситуації, а от звертатися в лабораторію ОН Клінік нікому не раджу!
Анна
Харків, 05.12.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Анно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Служба контролю якості проводить предметний розбір кожного звернення від наших реальних пацієнтів на підставі наявних медичних документів, в тому числі і альтернативних. З нашого боку було перевірено всі документи по факту проведеного первинного лабораторного дослідження в нашій клініці, а також контрольних тестувань архівної сироватки після отриманого звернення від пацієнта. Детальна інформація Вам була надана у телефонному режимі. Ми завжди готові до конструктивного діалогу на підставі медичних документів і можемо допомогти розібратись у будь-якому питанні, пов'язаному з обслуговуванням у наших клініках. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
.
Анастасия
Харків, 05.12.2023
Добрий день! Хочу висловити подяку чудовому лікарю-ендоскопісту Коротких Ользі Сергіївні та медсестрі Наталії.
Вперше робила гастроскопію, радію, що потрапила саме сюди. Лікар та медсестра зробили неприємну процедуру легшою, оточивши піклуванням та підтримкою. Дякую за професіоналізм та індивідуальний підхід до пацієнтів! Щирі посмішки, ласкаві слова та зрозумілі пояснення дуже допомагали під час всього прийому.
Дронова Дарина
Харків, 05.12.2023
...
Віктор
Харків, 04.12.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зателефонувала заздалегідь за тиждень і попросила записати поспіль на УЗД і слідом відразу до лікаря. Сказала, що день неважливий і я підлаштуюся, головне, щоб поспіль. За підсумком після цього УЗД двічі переносили час на більш ранній, а до гастроентеролога скасувала прийом, прочекавши більше 20хв від початку свого прийому. Нагадую, що на прийом потрібно йти натщесерце, і я на той момент вже не їла 12 годин. Огидна організація, більше не звернуся
Леонідова Юлія
Харків, 04.12.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Вдячні Вам за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, якщо звернення було дискомфортним для Вас. Факт затримки прийому за об'єктивних причин підтверджуємо та приносимо вибачення. Зі свого боку завжди просимо всіх пацієнтів не запізнюватись на прийоми, щоб уникнути збоїв у регламенті робочого графіка лікарів. Більш детальну інформацію Вам повідомлено телефоном. Дякуємо за розуміння і сподіваємось на продовження співпраці. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Павлиха Святослав Олексійович та
Чопенко Маргарита Миколаївна ,повторно скористувалися їхніми послугами ,задоволені кваліфікованою допомогою
Олександр
Харків, 02.12.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Олександре. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви високо цінуєте професіоналізм наших фахівців Павлихи Святослава Олексійовича та Чопенко Маргарити Миколаївни та залишилися задоволені результатом звернення. Завжди готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зазвичай в мене позитивнi враження, наскiльки можна очикувати вiд медичного закладу, при вiдвiдуваннi Onclinic Харкiв за адресою вул. Ярослава Мудрого, 30 А. Прекрасний сервiс, гарна атмосфера, професiйнi лiкарi, все вiдбуваеться вчасно. Цього разу зверталась до дерматолога, Подпорiновоi Зоi Анатолiiвни. Уважний лiкар, заертае увагу не тiльки на те, з чим прийшов, оглядае комплексно, надае дiевi поради та призначення. Процедура, яку треба було зробити, була проведена гуманно i безболiсно. Щиро вдячна.
Олена
Харків, 30.11.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Нам важливо знати, що Ви маєте приємні враження від звернення до нашої клініки та лікаря. Ми раді, що Ви залишилися задоволені візитом до Подпорінової Зої Анатоліївни. Завжди готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік