Logo
0 800 30 11 77

Відгуки ОН Клінік Харків

Хочу висловити велику подяку лікарю Мангушевій Вікторії Юріївні за великий професіоналізм у своїй справі. За вчасно виявлену пухлину. Дякую Вам велике!!!
Михайло
Харків, 14.06.2024
Оцінка:
08.06.2024 звернулася на консультацію до лікаря Слюсаренко В.В. зі скаргами алергії на мазь на колінах. Лікарка один раз подивилася на висип і відразу, без жодного аналізу почала виписувати препарати для лікування. Призначила 8 препаратів ( уколи, пігулки, мазі, лосьйон та примочки). На все це я витратила більше 2500 грн. Після лікування ситуація різко почала погіршуватися, висипи збільшувались на очах, також почали зʼявлятися нові. Ніч була тяжка, і на ранок я зателефонувала в Он клінік і попрохала з’єднати з лікаркою. Через оператора нам вдалося поспілкуватися, я сказала що ситуація КРЕТИЧНА, що висипи збільшуються на очах, що стає гірше з кожною годиною. Лікарка перезапитала що саме вона мені назначила, та сказала, половину препаратів відмінити, але продовжити колоти уколи та пити пігулки, іще докупити дві мазі і мазати. ( наголошую, без жодного аналізу, знаючи що мені стає все гірше і гірше). Мені було дуже погано і в шоковому стані я продовжую лікування призначене лікаре, докупивши ще 2 препарати. Вночі я вже втратила свідомість, а на ранок потрапила в лікарню. Тепер лікування займе не мало часу, кожного дня крапельниці, дорогі препарати. Служба контролю якості Он клінік вже 3 дні не може розібратися з цим випадком, хоча всі розмови записуються, і всі розуміють, що лікарь почувши що пацієнту критично погано після її призначення , повинна була припинити лікування, а не навпаки продовжити, та на «авось» до призначити ще ліків.
Юлія
Харків, 14.06.2024
Оцінка:
...
Людмила
Харків, 10.06.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити величезну подяку за успішне лікування Кочеровському Олександру Ігоровичу, за чуйність, за якісне лікування, за професіоналізм...
Сергій Миколайович
Харків, 07.06.2024
Оцінка:
Дуже дякую лікарю Павлихі Святославу Олексіювичу, який на виклику надав максимально професіональну діагностику та допомогу.
Данило
Харків, 05.06.2024
Оцінка:
Була на прийомі у лікаря Буравель Богдана Олександрівна. Звернулась по страховому полусу. На перший погляд дуже приємна лікар. Але… Осмотр на кріслі майже не провела, скориш можна назвати просто взяла мазки для аналізів. Страхова компанія сказала, що частину аналізів не покривається згідно програми поліса, лікар не уточнила, чи буду я зараз здавати аналізи за власний рахунок або пізніше. Приємно балакала, а сама виписала кучу аналізів (які тільки можливо в напрямку гінекології). В кінці візиту сказала, що треба після того як здам цю купу аналізів прийти до неї на повторний візит, та дала талончик з яким треба підійти до каси (нагадую, що йшла по страховому полісу і не планувала нічого платати!!!). На касі сказали, що лікар взяла на аналізи матеріал і треба сплатити 1800 грн!!!!! Як це? А якщо в мене не було б коштів? А аналізів мені прорахували ще на 6000 грн. Коли пішлая на косультацію до іншого лікаря в іншу лікарню, мені сказали, що частину аналізов меня взаглі не потрібно, і таке здають ті хто планує вагітність, або вже вагітний. Тобто розумієшь, що тебе не планували лікувати, а просто развод на гроші та аналізи
Olga
Харків, 04.06.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалася така думка. Зазначаємо, що перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар має право на свою професійну думку та рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Пацієнт на свій розсуд може погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Наша клініка офіційно надає платні медичні послуги згідно з затвердженим прайсом та співпрацює зі страховими компаніями. Сплата за послуги проводиться пацієнтами свідомо у добровільному порядку. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт під час звернення. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сівцева Юлія Віталіївна - професіонал високого рівня. Ми залишилися задоволені її працею. Дякуємо.
Петро
Харків, 04.06.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Петре. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємна Ваша висока оцінка рівня професіоналізму нашого лікаря Сівцевої Юлії Віталіївни. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу сказати величезне "Дякую" лікарю Хрипко Катерині Юріївні за її підхід до кожного пацієнта. Я дуже довго шукала свого лікаря і нарешті знайшла. Катерина Юріївна дуже тактовна, кожен прийом проходить дуже добре, навіть позитивно. Це перший лікар, до якого я йду залюбки, тому що Катерина Юріївна не тільки вирішить проблему, а ще й підбадьорить і підніме настрій на цілий день.
Ольга
Харків, 04.06.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Хрипко Катерини Юріївни. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ватаманиця Ксенія Валеріївна - найщадніший, найкваліфікованіший проктолог! Я залишилася дуже задоволена докладною консультацією і абсолютно безболісно проведеним оглядом.
Марина
Харків, 04.06.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Ватаманіци Ксенії Валеріївни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Величезне спасибі лікарю Першиній Олені Євгенівні за прекрасну роботу. Вона не тільки чудовий фахівець, а й чудова людина, яка поважає і любить пацієнтів. Також хочу подякувати і її лаборантці-медсестрі, яка веде прийом разом з Оленою Євгенівною. Дякую. Також дякую і лікарям рентгенкабінету. Прекрасне ставлення до пацієнтів. Окрема подяка всім дівчаткам і 1-го, і 2-го поверху в реєстратурі.
Тетяна
Харків, 04.06.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу наших фахівців. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашої клініки та лікаря Першиної Олени Євгеніївни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велика подяка медичній сестрі Ірині та адміністратору Кристині. Дуже швидко та професійно!
Тетяна
Харків, 04.06.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую за гарну роботу. Швидко, ввічливий персонал, зручно розраховуватись. Приводила сина, який дуже боявся, результат вашої лабораторії - спокійно тепер здає. Рекомендую!
Олена
Харків, 04.06.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Завжди раді вітати та готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.