Грамотний і приємний лікар, вислухали, призначила лікування, мені допомогло.
Олександра
Харків, 06.01.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Олександро. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були на УЗД серця дитині в Лебедєвої С.М. дуже уважна лікарка, не дивлячись на те, що дитина була неспокійна, намагалася знайти підхід, швиденько поміряла всі розміри, все, що потрібно, побачила.
Якщо УЗД, то тільки до Світлани Миколаївни, зустріне з посмішкою, відповість на всі питання)
Євa
Харків, 30.09.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Єво. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Лебедєвої Світлани Миколаївни. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже задоволені лікарем Тетяною Олегівною. Назначила правильне лікування і вже на наступний день дитині стало краще. Все детально і зрозуміло розповідала. Лікуватись тепер будемо тільки в неї!
Аліна Слєпченко
Харків, 06.09.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Аліно. Щиро дякуємо за відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Санжаревської Тетяни Олегівни. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Одна назва, а не клініка. Приїхали з 10 місячною дитиною, з температурою, ніхто не зміг приділити 10 хвилин нам, у відповідь відповідали, що потрібно записуватися заздалегідь, але як це зробити якщо до вас неможливо додзвонитися. І навіть спроби якось допомогти не було, хоч і вважається медичним закладом. Але що таке гострий біль і перша допомога ви не знаєте
Марія
Харків, 22.12.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Маріє. Для нас важливий кожен наш потенційний і реальний пацієнт. Для зручності запису на прийоми до лікарів у нас є багато каналів зв'язку, починаючи від телефонної лінії до соц мереж та месенджерів. За потреби пацієнти можуть скористатись будь-яким з можливих. У тому числі, можна залишити заявку на телефонній лінії і пацієнту перетелефонує оператор. Всі послуги в наших клініках надаються згідно попереднього запису і встановлених стандартів. Ми поважаємо всіх наших пацієнтів, але не можемо знехтувати прийомом вже раніше записаних пацієнтів. Дякуємо за розуміння, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все добре, дякую
Захар
Харків, 29.08.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Захаре. Дякуємо за позитивний відгук. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
16.02 о 12:30 звернулася до ОН Клінік на Московському проспекті 257 з гострим болем у дитини. Адміністратор відмовила у прийомі, мотивуючи, що у них не екстрена лікарня. І навіть не запропонували викликати швидку допомогу.
Мені довелося викликати швидку допомогу на вулиці.
Дитину 8 років забрали з підозрою на апендицит.
Запитання, як можна навіть швидку не викликати?
Тетяна
Харків, 18.02.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо, що підтвердили авторство відгуку. Нам шкода, якщо Ви відчули дискомфорт під час звернення до медичного центру. Ваше звернення прийнято в роботі. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Робила УЗД вагітна на 11-12 тижні і на 18-20 тижні, все добре обслуговування, ставлення до клієнта, але мене запевнили, що УЗД роблять хороші фахівці, так ось ці фахівці не побачили у дитини порок серця і синдром дауна, а я саме по цьому й ходила в цю клініку щоб виявити можливі потології та відхилення
Яна
Харків, 18.01.2022
Показати відповідь
Добрий день, Яна. На жаль, УЗ-дослідження не є основним методом комплексної діагностики подібної патології і не може давати прямих відповідей для виключення або підтвердження діагнозу. Ми проаналізували медичні документи, з боку клініки було надано повноцінну та кваліфіковану послугу. Докладніше готові пояснити телефоном Служби контролю якості 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити величезну подяку всім співробітникам ОН Клінік ДС. Була з дитиною на УЗД серця, все пройшло на вищому рівні. Доктор професіонал своєї справи (Ібрагімова), ще водила невістку Єлизавету до Бершиної, всі відмінні фахівці. Дівчата на рецепшені великі розумнички, швидко з посмішкою обслуговують пацієнтів. СПАСИБІ.
Ксенія
Харків, 30.08.2021
Показати відповідь
Добрий день, Ксеніє. Дякуємо за позитивний відгук і високу оцінку роботи наших лікарів. Згодні з Вами, в медичних центрах нашої Мережі працюють тільки кваліфіковані фахівці, які використовують у своїй роботі інноваційне обладнання. Завжди готові надати якісну медичну допомогу і бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати прекрасному фахівцеві УЗД Король Тетяні, тільки завдяки її професіоналізму виявила онкологію на першій стадії і вчасно вжила заходів, було невелике ущільнення в грудях ... я була на УЗД в трьох клініках Харкова, і в Обласній лікарні і в 1 мамології та в Евіва до цього і робила мамограму і УЗД ... всюди говорили, що все в межах норми, і тільки Тетяна, побачивши все на своєму екрані, порадила дообстеження у онколога, за що їй я буду вдячна все життя, так як я не затягла з лікуванням і зробила операцію вчасно і моя карценома видалена. Тетяна Король - мій ангел охоронець, вона висококласний фахівець і діагност. Рекомендую !!
Олена
Харків, 29.08.2021
Показати відповідь
Добрий день, Олено. Дякуємо за розгорнутий відгук і добрі слова про нашого фахівця Король Т.Г. Ми раді, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до «ОН Клінік Харків». Хочемо зазначити, важливою складовою якісної діагностики є високотехнологічне обладнання, яке використовується в нашому медичному центрі. Ми раді, що діагностична процедура була для Вас інформативною. Сподіваємося, що Ваш відгук буде корисний всім потенційним пацієнтам при виборі медичного закладу і лікаря. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Записалася на консультацію і УЗД до гінеколога. Доктор дуже спішно і не виразно все розповіла, після огляду 20 хвилин вносила дані в комп'ютер. Консультації як такої я не отримала. Ухил тільки на здачу аналізів. У клініці орієнтир розкрутити пацієнтів на гроші, більше їх не цікавить нічого. Все поставлено на конвеєр. Приватні доктора вже «зажрались» і це мало сказано. Пішла з грудкою в горлі і зіпсованим настроєм. Ніколи і нікому не порекомендую дане місце.
Настя
Харків, 03.08.2021
Показати відповідь
Добрий день, Анастасіє. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що першочерговим завданням лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Під час первинного прийому лікар проводить профільний огляд, збір анамнезу, також може призначити додаткову лабораторну або інструментальну діагностику виходячи з об'єктивних клінічних даних. Комплексний підхід до проблеми і додаткова діагностика є важливим інструментом для лікаря з метою виявлення етіологічного фактора патології і подальшого коректного визначення плану лікування. Безумовно, взаєморозуміння між лікарем і пацієнтом і довіру з питань лікувально-діагностичного процесу важливе для досягнення успіху в лікуванні. Якщо на прийомі виникло непорозуміння, у пацієнта завжди є можливість змінити лікаря при необхідності, кожне відділення в медичному центрі представлено декількома фахівцями. Ми раді, що запропонована альтернативна консультація була інформативна для Вас. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я і гарного самопочуття.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже хочу подякувати лікарю УЗД Першиній О.Є. Доктор справжній профі і майстер своєї справи! Дуже уважна, грамотна, ввічлива, всім її рекомендую☺
Олексій Лопін
Харків, 28.06.2021
Показати відповідь
Добрий день, Олексію. Раді, що рівень професіоналізму нашого лікаря виправдав надану Вами довіру. Будемо раді допомогти всім, хто звернувся за Вашими рекомендаціями. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добридень! Була з дитиною на УЗД у Ібрагімової К.М. і залишилася дуже задоволена доктором - дуже уважна, все пояснила докладно, доброзичлива до дитини. Спасибі величезне вашій клініці, ваші фахівці дуже оперативно відреагували на нашу "позаштатну" ситуацію і дуже швидко організували прийом і огляд моєї дочки.
Олена
Харків, 28.11.2020
Показати відповідь
Добрий день, Олена. Дякуємо за відгук. Важливим аспектом якісної діагностики та лікування є високотехнологічне обладнання, яке використовується в нашій
клініці. Ми прагнемо надати максимально комфортні
умови на всіх етапах перебування в клініці і завжди знаходимо індивідуальне рішення для кожного пацієнта. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»
Адреса: Харків, пр. Героїв Харкова, 257
Дитяче відділення «ОН Клінік Харків» (м. Палац Спорту)
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 18:00, Сб: 8:00 - 17:00, Нд: 9:00 - 14:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
Цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама