Відгуки ОН Клінік Харкові (м. Палац Спорту)

Хочу залишити гарний відгук про ОН Клінік! Завдяки цій клініці моя донька зараз жива, ходить, бігає та сміється. А це дякую нашому педіатру Аліні Миколаївні Борисюк у тому, що нас відправила вчасно на рентген і там побачили у нас Синдром Ятагана. Дуже рідкісний синдром. Але рік тому ми робили рентген на Мураново і знаменитий кардіолог Страшко цього не помітив, хоча, як нам сказали, що на ретгені все було видно. І в нас було втрачено рік. Але завдяки добрим та пунктуальним лікарям в ОН Клінік мені врятували доньку. А зараз ми спостерігаємо у невролога Оленич дуже хороший лікар. Тож хочу висловити велику подяку лікарям Борисюк Аліні Миколаївні та Оленич Вірі Борисівні! Лікарі з великої літери та з чистим серцем
Ольга
Харків, 20.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за щирий відгук та Вашу об'єктивну думку. Ми раді, що у Вас залишилися лише позитивні емоції від відвідувань «ОН Клінік Харків». Нам дуже важливо, щоб пацієнт залишився задоволеним результатом лікування та обслуговуванням загалом. Дотримання високих стандартів якості медичних послуг є першочерговим завданням нашої Мережі, тому у нас працюють лише кваліфіковані фахівці. Завжди раді допомогти у рамках наших спеціалізацій. Бажаємо Вам та Вашим близьким міцного здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Висловлюю від нашої родини подяку прекрасному лікареві - Кярімовій Альфії Шамільївні, захоплені професіоналізмом, відмінним ставленням до дитини, це лікар, який дійсно хоче вирішити вашу проблему. Коли лікар має бажання допомогти, це дуже важливо для нас, особливо якщо це хірург для дитини. Всього найкращого. Спасибі вам.
Наталія
Харків, 16.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за відгук та добрі слова на адресу нашого лікаря. Справді, у нас працюють лише кваліфіковані фахівці, які використовують у своїй роботі передове медичне обладнання, що сприяє ефективному лікувально-діагностичному процесу. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити величезну подяку колективу дитячого відділення медцентру "ОН Клінік". Дівчата проявили співчуття та участь у нашому питанні (ми мали терміново робити рентген). Була зроблена велика робота, щоб нам допомогти. Ми очікували зовсім недовго (що було для нас дуже важливо). Місце очікування було комфортним ы приємним. Дитина моя була зайнята процессом гри з бізі-будинком і очікування пройшло в спокійній атмосфері. Дуже дякую! Буду рекомендувати центр усім своїм знайомим.
Анна
Харків, 04.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Дякуємо за відгук. Ми раді, що у Вас залишилися лише приємні враження після відвідин нашого медичного центру. Комфорт та сучасний підхід до лікування – наші основні засади для надання медичної допомоги пацієнтам. Для цього створено всі умови, як на діагностичному, так і на лікувальному етапі. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були на прийомі з дитиною 5 років у кардіолога Казарян Марії Сергіївни. Лікар докладно розпитала, уважно оглянула, детально роз'яснила всі запитання. Навіть процес зняття кардіограми не викликав занепокоєння у сина. Лікарка пояснила, яким чином діють і для чого призначаються препарати. Загалом задоволена сервісом ОН Клінік дитячого відділення, все чітко в часі без черг і "я тільки запитати" як у звичайній поліклініці.
Мирон
Харків, 04.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Дякуємо за позитивний відгук та Вашу історію звернення до нашого медичного центру. Ми раді, що в особі фахівця Казарян М.С. Ви знайшли лікаря, якому можете довірити здоров'я дитини. Ми раді, що діагностична процедура пройшла для пацієнта у комфортній обстановці. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вже писала відгук про те, що після щеплення 28.10.2021 під час очікування на нас накашляла дитина. 1.11.2021 наше маля почало кашляти. Тобто завдяки такому сервісу та безладності тепер захворів мій син. Це обурливо!!!
Оксана
Харків, 02.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Оксано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка та зворотній зв'язок від наших реальних пацієнтів, завдяки чому ми можемо покращувати якість обслуговування. Комфорт та якісне надання послуг є нашим пріоритетним завданням. Ми розуміємо емоційний стан батьків та бажання максимально проаналізувати ситуацію та розібратися у всіх моментах. У своїй роботі персонал ОН Клінік дотримується всіх режимних заходів, рекомендованих МОЗ України. Більш детальна інформація була надана Вам у телефонному режимі. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу та готові допомогти у вирішенні питань, пов'язаних з обслуговуванням у нашій клініці. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добридень! Під час очікування після щеплення поряд з нами знаходилася дитина, яка кашляла на всіх, гралася з дітьми. У цей час його мати консультувалася з педіатром, потім він зайшов до них. Потім педіатр провітрювала кабінет, тобто вони були заразні!!!! ЧОМУ НЕМАЄ РОЗДІЛУ ПРИЙОМУ ДЛЯ ЗДОРОВИХ І ХВОРИХ? Тобто можна прийти здоровим і на тебе накашляють і піти з інфекцією. Особливо після щеплення, коли імунітет працює із напругою. Прийом коштує недешево! Що це за такий сервіс?!
Оксана
Харків, 29.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Оксано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка та зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів, завдяки чому ми можемо покращувати якість обслуговування. Комфорт та якісне надання послуг є нашим пріоритетним завданням. Ми розуміємо емоційний стан батьків та бажання максимально проаналізувати ситуацію та розібратися у всіх моментах. У своїй роботі персонал ОН Клінік дотримується всіх режимних заходів, рекомендованих МОЗ України. Більш детальна інформація була надана Вам у телефонному режимі. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу та готові допомогти у вирішенні питань, пов'язаних з обслуговуванням у нашій клініці. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Величезне спасибі доктору офтальмологу Захарчук Ірині Миколаївні. Спостерігаємося не перший рік. Моя дитина, 3 племінники і вже навіть діти друзів. Сама лікар. Є з чим порівняти. Спасибі і здоров'я їй !!!
Марина
Харків, 19.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Марино. Згідні з Вами, сучасна діагностика і лікування в наших медичних центрах - це результативно, якісно і комфортно. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити слова подяки лікарю Михайленко Людмилі Іванівні. Це лікар з великої літери. Чуйна, добра, знає свою справу. Не відмовляє в допомозі в будь-який час дня і ночі. Моя дитина в захваті від неї. Він поважає її як лікаря і як жінку.
Світлана
Харків, 25.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Світлано. Раді, що в особі нашого лікаря Ви знайшли кваліфікованого фахівця своєї справи, якому змогли довірити здоров'я дитини. Нам важливо знати, що Ви задоволені якістю медичного обслуговування. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити величезну подяку педіатру - Борисюк Аліні Миколаївні, за добре і дуже уважне ставлення до маленьких діток-пацієнтів! Чудовий лікар, лікарські призначення і тактика лікування приносить успіх і досить швидке одужання нашому малятку і малюкам наших друзів! Спокійно і доброзичливо веде прийом, швидко знаходить підхід до малюків, досконально прослуховує, і оглядає, приділяє максимум уваги дитині і проблеми! Завжди на зв'язку, завжди передзвонить і поцікавиться самопочуттям малюка, така підтримка дуже важлива, нам батькам! Завжди заспокоїть тривожну маму і все все пояснить доступною мовою) Величезне спасибі за такого доктора, і величезне наше захоплення доктором, за професіоналізм і підтримку, ось уже протягом декількох років! З донечкою ми практично "постійні" пацієнти Аліни Миколаївни! Ми завжди отримуємо теплий і уважний прийом. Завдяки участі доктора ми м'яко переживаємо всі неприємності, і швидко видужуємо!
Людмила
Харків, 24.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Людмило. Дякуємо за щирий відгук і добрі слова на адресу нашого фахівця. Одним з головних принципів роботи медичних центрів нашої Мережі є комфорт пацієнтів на кожному етапі, у чому Ви змогли переконатися. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб нашим пацієнтам були надані якісні медичні послуги. Також важливим відзначити, що в розпорядженні наших фахівців перебуває потужна матеріально-технічна база, що сприяє якісній діагностиці і лікуванню. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зверталися до багатьох лікарів, все однозначно наполягали на оперативному втручанні, а доктор Рой Н. В. вирішила проблему в найкоротші терміни і без операції. Якщо хочете швидкого і ефективного вирішення проблем, звертайтеся до цього фахівця. Лікуванням і результатом дуже задоволений. Загальне враження про клініку хороше. Співвідношення ціна - якість наданих послуг і обслуговування більш ніж оптимальне, персонал ввічливий.
Володимир
Харків, 12.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Володимире. Дякуємо за відгук. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб нашим пацієнтам були надані якісні медичні послуги. Для цього створені всі умови - центри нашої Мережі забезпечені високотехнологічним обладнанням, у нас працюють тільки кваліфіковані фахівці. Завжди готові допомогти в разі потреби і бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Величезне спасибі Литвиновій Мар'яні Володимирівні! Завдяки лікарю обійшлися без антибіотиків! Доктор після прийому дзвонила кожен день, дізнавалася як дитина! Залишилися дуже задоволені! Ще раз велике спасибі!
Людмила
Харків, 08.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Людмило. Дякуємо за позитивний відгук. Згідні з Вами, Літвінова Мар'яна Володимирівна кваліфікований фахівець, яка знаходить індивідуальний підхід до кожного пацієнта. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні проколола вушка у медсестри Надії. Все пройшло дуже добре. Дуже уважна, ніжна медсестра. Всім можна звертатися до неї, буду радити. Спасибі їй велике. Окреме спасибі медичному центру за дуже хороше, уважне дитяче відділення.
Ельвіра
Харків, 01.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за позитивний відгук. Пріоритети нашої команди - індивідуальний підхід до кожного пацієнта і надання медичних послуг високого рівня. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік