Відгук від Марія 22.12.2023
Одна назва, а не клініка. Приїхали з 10 місячною дитиною, з температурою, ніхто не зміг приділити 10 хвилин нам, у відповідь відповідали, що потрібно записуватися заздалегідь, але як це зробити якщо до вас неможливо додзвонитися. І навіть спроби якось допомогти не було, хоч і вважається медичним закладом. Але що таке гострий біль і перша допомога ви не знаєте
Марія
Харків, 22.12.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Маріє. Для нас важливий кожен наш потенційний і реальний пацієнт. Для зручності запису на прийоми до лікарів у нас є багато каналів зв'язку, починаючи від телефонної лінії до соц мереж та месенджерів. За потреби пацієнти можуть скористатись будь-яким з можливих. У тому числі, можна залишити заявку на телефонній лінії і пацієнту перетелефонує оператор. Всі послуги в наших клініках надаються згідно попереднього запису і встановлених стандартів. Ми поважаємо всіх наших пацієнтів, але не можемо знехтувати прийомом вже раніше записаних пацієнтів. Дякуємо за розуміння, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік