Відгук від Ануш 03.03.2021
В клініку звернулися з дитиною (підліток 13 років) до лікаря уролога. Ясна річ, що прийшли сюди дізнатися про стан здоров'я дитини, а не жартувати жарти, які можуть травмувати дитину в цьому віці на все життя.
Але як виявилося дитячий лікар уролог з 28-ми річним стажем, Бухмін Олексій В'ячеславович, раптом побачивши дитину, вирішив що хлопчика з ім'ям Олег, який увійшов в кабінет по призначеного часу, можна називати Ольгою ..., так як дитина в цьому віці самовиражається , як йому це подобається. (у дитини був хвостик з дредів, я як Мама вважаю що в наш час, це цілком нормальна зачіска для креативної дитини, яка вміє самовиражатися).
Чесно кажучи, це було несподівано почути в приватній клініці від настільки кваліфікованого лікаря. Платити гроші за прийом і йти в стані приниженого або скривдженого а тим більше з клеймом яке начепив якийсь доктор ... Немає слів ... одні емоції.
Довелося вийти, не обстежували, хоч і записувалися за екстреним нагоди.
Якби він показав який він класний лікар, а вже потім жарти жартував, можливо навіть якщо він жартував то це сприйняли б як жарт, а так, як це було прям відразу як тільки ми увійшли в кабінет, було не приємно. Як лікаря я Бухміна А.В. не рекомендую. Так як в його професіоналізмі не впевнені.
Ануш
Харків, 03.03.2021
Показати відповідь
Добрий день, Ануш. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Безумовно, взаєморозуміння і комфорт в спілкуванні між лікарем і пацієнтом є важливим. Невід'ємною частиною також є коректне вихідне встановлення контакту з пацієнтом, особливо якщо пацієнт дитина. В даному випадку тактика була визначена не вірно, про що фахівець шкодує. Приносимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт при візиті. Завжди готові допомогти в разі потреби, будемо раді бачити в клініці на наступних візитах. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік