Logo
0 800 30 11 77
...
Ярослав
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Анна
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Бараннік Г.А - це ніби занурення у радянське минуле. Лікар, який не вміє слухати і має проблеми у користуванні з комп'ютером. Не розумію навіщо я заплатила за прийом, який могла безкоштовно отримати у районній поліклініці.
Дарина
Оцінка:
Доброго дня, Дарино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Шкодуємо, що у Вас склалося таке враження та перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт під час звернення. Зазначаємо, що у клініці завжди є можливість змінити лікаря, якщо виникла така необхідність, кожний напрямок представлений кількома фахівцями. Більш докладну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже не сподобалась лікар-гастроентеролог Бараннік Г.А. Спілкувалася зі мною дуже не ввічливо, почувала себе лишньою на прийомі , що потурбувала її спокій. Можливо ,як лікар вона нормальна , але спілкування с пацієнтом дуже хромає , хотілося просто розвернутися та втекти від такої розмови з нею.
Вероніка
Оцінка:
Вітаємо, Вероніко. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що у нас працюють лише кваліфіковані лікарі, які поважають пацієнтів та немає жодної мети доставити дискомфорт. Якщо не підходить лікар за психотипом - за бажанням можна змінити лікаря. Приносимо вибачення, якщо відчули дискомфорт на прийомі. Завжди раді бачити Вас в клініці.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день. Хочу поділитися враженнями від відвідування даної клініки. Була на прийомі у гастроентеролога Баранник Г. А. Лікар знервований , ми всі переживаємо не найкращі часи, але я не хочу в платній клініці відчувати негатив. Діагноз встановила за 5 хвилин, не даючи нічого сказати, потрібно було чітко відповідати на запитання, мене навіть не оглянули, але я побачила запис , хронічний холецистит. На запитання з чого це ви вирішили, сказала що це слідує з моїх відповідей. Питання які ставила- коли була на прийомі у гінеколога, коли проходила рентген, де болі як часто. Звичайно я не захотіла далі лікуватися у даного лікаря. Ну не вірю я у діагнози за 5 хвилин ,не вірю!!!!!
Лариса
Оцінка:
Доброго дня, Ларисо. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалось таке враження. Нами вже було надано Вам розгорнуті пояснення стосовно можливостей та обсягу первинного прийому. Під час прийому лікар встановлює попередній діагноз для визначення плану подальшої діагностичної тактики. За результатами додаткових інструментальних та лабораторних досліджень лікар може встановити кінцевий діагноз та призначити курс лікування. Зазвичай, пацієнт звертається в клініку щоб отримати професійну думку лікаря, яка може не співпадати з думкою пацієнта. В будь-якому випадку приносимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт при відвідуванні клініки. Сподіваємось на продовження співпраці, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Бараннік Н. А. Гарний лікар, чуткий, вислухала мою проблему допомогла з її вирішенням, та як в майбутньому не допустити серйозних проблем. В цілому, рекомендую цього лікаря і цю клініку. Швидко вирішують, знаходять та усувають проблему.
Олег
Оцінка:
Добрий день, Олег. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що звернення до нашого спеціаліста було ефективним та результативним. Будемо раді допомогти у разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже задоволений прийомом гастроентеролога Баранника Галини Анатоліївни. Чуйна людина та чудовий фахівець. Вислухала, вникла у мої слова, дала професійні поради, призначила потрібні призначення. Такі лікарі справді від Бога, і зцілюють не тільки тіло, а й душу. Велике спасибі за консультацію, щастя, здоров'я та удачі їй у наш непростий час!
Володимир
Оцінка:
Доброго дня, Володимире. Дякуємо за Вашу довіру та вибір «ОН Клінік Суми». Лікар Бараннік Г.А. кваліфікований фахівець, відповідально та уважно ставиться до кожного пацієнта. У чому Ви змогли переконатись на власному досвіді. Завжди готові допомогти в рамках нашої спеціалізації та бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Суми, вул. Харківська, 23

ОН Клінік Суми
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 20:00, Сб: 8:00 - 17:00, Нд: 8:00 - 14:00
Запис по телефону: 0 800 30 17 33 Цілодобово.
  • По мапі
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.