Добрий день. Хочу поділитися враженнями від відвідування даної клініки. Була на прийомі у гастроентеролога Баранник Г. А. Лікар знервований , ми всі переживаємо не найкращі часи, але я не хочу в платній клініці відчувати негатив. Діагноз встановила за 5 хвилин, не даючи нічого сказати, потрібно було чітко відповідати на запитання, мене навіть не оглянули, але я побачила запис , хронічний холецистит. На запитання з чого це ви вирішили, сказала що це слідує з моїх відповідей. Питання які ставила- коли була на прийомі у гінеколога, коли проходила рентген, де болі як часто. Звичайно я не захотіла далі лікуватися у даного лікаря. Ну не вірю я у діагнози за 5 хвилин ,не вірю!!!!!
Лариса
Оцінка:
Доброго дня, Ларисо. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалось таке враження. Нами вже було надано Вам розгорнуті пояснення стосовно можливостей та обсягу первинного прийому. Під час прийому лікар встановлює попередній діагноз для визначення плану подальшої діагностичної тактики. За результатами додаткових інструментальних та лабораторних досліджень лікар може встановити кінцевий діагноз та призначити курс лікування. Зазвичай, пацієнт звертається в клініку щоб отримати професійну думку лікаря, яка може не співпадати з думкою пацієнта. В будь-якому випадку приносимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт при відвідуванні клініки. Сподіваємось на продовження співпраці, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Кравченко Вікторія Анатоліївна та Шевченко Олена Борисівна чудові лікарі. Дуже приємні у спілкуванні. Пояснили все детально та доступною мовою. Від відвідування залишилися лише позитивні емоції.
Марія
Оцінка:
Доброго дня, Маріє. Дякуємо за добрі слова на адресу наших лікарів. Сподіваємось на продовження співпраці, бажаємо всім миру та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике дякую дерматологу Черняк Наталії Олександрівні. Дуже уважний, ввічливий та кваліфікований спеціаліст. Швидко та грамотно було встановлено діагноз та призначено лікування.
Зоя
Оцінка:
Добрий день, Зоя. Дуже дякую за відгук, ми дуже цінуємо Вашу увагу. Ми раді, що змогли допомогти Вам. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Місяць тому я завітала до вашої клініки. А саме, записалася на консультацію до Черняка Наталі Олександрівни. Відразу відгук писати не стала, хоча консультацією та спілкуванням була задоволена, вирішила переконатися в ефективності лікування. Тепер на всі сто відсотків можу сказати, що я задоволена результатом. До Наталі Олександрівни я звернулася з проблемою випадання волосся та видаляла родимку. Дякуємо Вам величезне за повну та кваліфіковану консультацію (і що важливо, доступною мовою), за правильно підібране лікування (результат у наявності), за Вашу увагу. Чудовий лікар. Рекомендую)
Наталія
Оцінка:
Добрий день, Наталя. Дякую, що знайшли можливість публічно висловити свою думку. Нам приємно, що лікування під наглядом лікаря Черняка Н.А. було ефективним і Ви задоволені результатом. Великою підмогою для наших фахівців є високотехнологічне обладнання медичного центру. Сподіваємось, що Ваші рекомендації допоможуть потенційним пацієнтам визначитися з вибором лікаря та медичної установи. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Черняк Наталія О.Дякую за високий професіоналізм, людське ставлення, увагу та привітність.
Віта
Оцінка:
Добрий день, Віто. Дякуємо за зворотний зв'язок, ми дуже раді, що Ви залишилися задоволені відвідуванням нашого спеціаліста. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Бараннік Н. А. Гарний лікар, чуткий, вислухала мою проблему допомогла з її вирішенням, та як в майбутньому не допустити серйозних проблем. В цілому, рекомендую цього лікаря і цю клініку. Швидко вирішують, знаходять та усувають проблему.
Олег
Оцінка:
Добрий день, Олег. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що звернення до нашого спеціаліста було ефективним та результативним. Будемо раді допомогти у разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
У цій клініці ніколи не потрапляєш вчасно на прийом. Поспішати, щоб не запізнитися, приходиш свого часу, і в результаті чекаєш як мінімум півгодини поки звільниться лікар. І так щоразу! Як у поліклініці безкоштовною. Пропадає бажання звертатися знову. За таких цін сервіс залишає бажати кращого.
Олена
Оцінка:
<p>Добрий день, Олено. Дякую, що є пацієнтом нашої клініки. Для нас важливе кожне звернення, адже завдяки думці наших пацієнтів ми можемо покращувати якість обслуговування. Ситуація опрацьована, зауваження врахували і вибачаємося за доставлений дискомфорт. Завжди будемо раді бачити у клініці, будьте здорові.</p>
Служба контролю якості ОН Клінік
Отвратительно !!! Работы администратора нет ! Записался на прием на 16-40 приехал. Перед мной клиентка на 16-15 еще не зашла , потому что у доктора еще один пациет . На вопрос к администратору "зачем я приехал " на свое время ответа нет. Сказали что доктор будет занят еще 30 минут потом клиентка 30 минут, потом аж вы . Эта ситуация повторилась сл мной ровно 4- 5 раз !! Совпадение ? Не думаю !
Андрей
Суми, 21.12.2021
Оцінка:
Хочу висловити свою подяку лікарю дерматологу Черняк Наталії Олександрівні. Після прийому була приємно здивована її професіоналізмом. Дуже тактовний, ввічливий лікар. Уважно вислухала, поставила правильний діагноз, вичерпно відповіла на всі мої запитання та прописала курс лікування. Я залишилася дуже задоволена. Велике Вам дякую! Спасибі ОН КЛІНІК за таких фахівців.
Наталія
Суми, 16.12.2021
Оцінка:
Хочу висловити свою подяку лікарю дерматологу Черняк Наталії Олександрівні. Після прийому була приємно здивована її професіоналізмом. Дуже тактовний, ввічливий лікар. Уважно вислухала, поставила правильний діагноз, вичерпно відповіла на всі мої запитання та прописала курс лікування. Я залишилася дуже задоволена. Велике Вам дякую! Спасибі ОН КЛІНІК за таких фахівців.
Наталія
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Ми раді, що у Вас залишилися лише приємні враження після відвідування нашого медичного центру. Згодні з Вами, у наших медцентрах працюють лише кваліфіковані спеціалісти. Нам важливо, що консультація лікаря була для Вас інформативною і зрозумілою, а головне, Ви залишилися задоволені результатом. Бажаємо Вам здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Анна
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Максимально засмучена. Сказали аналіз буде через 2-3 дні. Дзвонила на лінію після закінчення терміну, сказали запланований результат ще через 2 дні, минуло 5 днів - тиша, сказали, що лабораторія не встигла надіслати результат. Буде вранці. Повірила але не отримала нічого! Дзвоню знову, на сьомий день, цілий день мене просили почекати ще годину, ще дві, перекидали на різних операторів, нічого. До вечора повідомили що аналізу немає! ... недостатньо нібито матеріалу забрали, прийдіть повторно здайте безкоштовно. Гммм, так не хочеться сваритися, але, вибачте, я туди пішла здавати аналіз напевно тому що мене щось турбує і мені потрібно терміново призначити і почати лікування. Що це за відношення до відвідувачів? Не змогли зробити аналіз або втратили матеріал, будь ласка, повідомте самі в найкоротші терміни! Але ж ні, довелося нав'язливо вимагати хоч якоїсь відповіді. Аналіз коштує грошей, а чекати змушують довше, ніж у державній лікарні. Розчарування, клініку зміню однозначно!
Валерія
Оцінка:
Добрий день, Валерію. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка та зворотний зв'язок від реальних пацієнтів клініки, завдяки чому ми можемо покращувати якість обслуговування. Клініка завжди готова відповідати за недоліки у роботі, якщо такі є. Просимо вибачення за цю ситуацію. Ми раді, що питання вичерпане. Дослідження було виконано, результат відправлено на електронну пошту пацієнта. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо здоров'я та всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік