Отвратительное отношение к людям!! Причём к своим постоянным пациентам. Внук 5 лет был сегодня записан на !повторный прием к травматологу. Привезла бабушка, бросили все свои дела. Их ВЫГНАЛИ! шок! Из за того что не было св о рождении. Я понимаю что это была бы бесплатная больница- требуйте вводите свои бредовые правила… Но! Деньги гребут лопатой за всё, а к клиентам относятся как к Скоту! Пожалуйста Люди старайтесь обходить это заведение стороной. На пр.Г.Харькова тоже самое! Постоянно и тут и там заставляют заполнять какие-то анкеты с личной информацией, что подозрительно. Пациент есть в базе, есть почта, телефон…-все равно требуют анкеты. Разворачиваешься уходишь. Звонят извиняются, потом приходишь омять и всё по новому. В общем решили что мир и страна крутятся вокруг онклиник
Ps- рекомендую избегать их( про некоторых врачей промолчу)
Александр
Харків, 22.01.2025
Сироткіна Ольга Євгенівна - надзвичайно кваліфікована лікарка. Дуже уважно ставиться до пацієнта.
Проходжу в неї лікування стосовно полінейропатії - дуже позитивні результати.
Маю найкращі враження від цієї лікарки, та дуже їй вдячна.
Алла Михайлівна
Харків, 20.01.2025
Хочу подякувати Євгенію Івановичу за лікування, зверталась неоднократно. Лікар високопрофесійний, досвідчений, підходить до проблеми системно, а не в розрізі своєї компетенції. І хоча я живу в місті де є ОН Клінік, звертаюсь саме до нього. Гарне відношення, дуже вдячна, і не очікуваний результат. І подяка медичному персоналу, гарне відношення, така рідкість, на жаль, в теперешній час!
Леся
Харків, 18.01.2025
Катвицька Дар'я Іванівна.
Уважний, професійний, приємний у спілкуванні лікар. Дуже обережно ставиться до антібіотіків призначає тільки за підтвердженої необхідності. Комплексний підхід. Всі призначення спрацювали. Зверталися декілька разів. Рекомендую.
Дмитро
Харків, 16.01.2025
Спасибо большое Колесник Анне Анатольевне за быстрый и правильно поставленый диагноз и эффективное лечение
Екатерина
Харків, 13.01.2025
Була на прийомі у Кутєпової Катерини Володимирівни. Не можу погодитись з попередніми відгуками!
Лікар сподобався, все пройшло чудово. Все детально розказала та навіть показала.
Можливо трохи специфічний тон спілкування, «сюсюкати» з вами вона не буде, проте особисто на моє загальне враження від прийому це не вплинуло. Як спеціаліст - чудова! І це головне!
Аліна
Харків, 11.01.2025
Я очень довольна приемом Корчевской Анны Игоревны.Она выслушала все мои жалобы,провела осмотр,что другие не делают и назначила лечение.Уделила мне
много времени.Специалист широкого профиля и высокого уровня.
Галина
Харків, 11.01.2025
Потрапила я до дерматолога Зої Анатоліївни, на тілі утворився висип, який викликав сильний свербіж. Мій огляд зайняв не більше 10 хвилин. Коли лікарка побачила мої родимі плями, вона з жахом запитала «Що це?». , але мене в той момент це не збентежило. Виписавши аналізи загальною вартістю на 5500 грн, сказали одразу йти до неї як тільки прийдуть результати. Після повторного візиту, який тривав не більше 5 хвилин, мені сказали, що це гриби, купити мазь і пийте антибіотик. Через 2 тижні, жодних позитивних змін не відбулося. Звернулася в іншу поліклініку, і як виявилося, що у мене фолікуліт, тільки там мене оглянули на обладнанні, а не під лупою. Показавши результати ОнКлінік, дуже здивувалися навіщо я здавала такий перелік аналізів і найголовніше, що мені не варто було пити цей антибіотик! Залишилося жахливе враження! Викачування грошей і не більше, спасибі за втрачені 2 тижні «лікування»
Анастасія
Харків, 24.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нами було перевірено інформацію і зазначаємо, що лікар на первинному прийомі проводить профільний огляд, встановлює попередній діагноз і визначає подальшу діагностичну тактику з метою пошуку етіологічних факторів — тобто причин такого стану. За результатами діагностики лікар призначає етіотропне лікування, направлене на усунення виявлених причин патологічного стану. Всі призначення обгрунтовані. Більш детальна інформація Вам була надана телефоном. Зичимо добра і міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Анонім
Харків, 22.12.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Писатиму скрізь, де це можна. З таким халатним ставленням ще не стикався.
Уже місяць не можу домогтися вирішення проблеми з роботою особистого кабінету. Все годують обіцянками. Раніше все працювало чудово. Подивився за банківськими платежами - за місяць витратив близько 30К грн. і збирався ще відвідувати клініку, АЛЕ... зникла можливість користуватися функцією «Запис на прийом» - «Продовжити лікування» - «Аналізи». При виборі дати прийому немає вільних дат, хоча до цього була можливість. Усі скріни звернень і листування є, але результату «нуль»
Ще мало не вбився на стільці на прийомі, увага, у ТРАВМАТОЛОГА. Зламався і я впав. Вибачення від лікаря отримав - на ресепшені нуль реакції.
Я, так розумію, легше змінити клініку, ніж чекати розв'язання питання, Таке ставлення до хворих можна і в держклініці отримувати, але тільки безкоштовно.
Ах так... ще й написати в техпідтримку - це цілий квест. Так і не вийшло. То капчу не показує, то відео не можна докласти)) тільки фото з обмеженням в 0.5 Мб))
Андрій
Харків, 18.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Андрію. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Ми піклуємося про комфорт для пацієнтів на всіх етапах звернення в наші медичні центри. З цією метою постійно впроваждуються та вдосконалюються нові програмні продукти, які розширюють технічні можливості для комунікацій з пацієнтом. Ми завжди намагаємось оперативно вирішити нові запити та потреби пацієнтів. Якщо звернення до клініки було дискомфортним для Вас — приносимо вибачення. Дякуємо за підтвердження, що наразі у Вас додаткових питань вже немає і ситуація вичерпана. Завжди готові допомогти, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Юлія
Харків, 17.12.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! Робила УЗД у лікаря Король Тетяни Григорівни, хочу подякувати, це неперевершений спеціаліст, враження якнайкращі. Будьте здорові, але якщо є потреба - то тільки цей лікар. Сподіваюсь мій відгук допоможе комусь визначитись)
Віталіна
Харків, 12.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Віталіно. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Нам приємно, що Ви публічно виказали щиру подяку на адресу нашого лікаря Король Тетяни Григорівни. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»
Адреса: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 30а
ОН Клінік Харків Ярослава Мудрого
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 18:00, Сб: 9:00 - 16:00, Нд: 9:00 - 13:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
Цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама