Відгук від Вікторія 20.10.2021
Не раджу ходити до Бондарєвої, якщо не бажаєте витрачати купу грошей на непотрібне. Записувалася до неї пів року тому, тільки для себе щоб перевіриться (записали до кого було вільне віконце). У результаті вона поводилася не коректно, розводила на платну процедуру, яка, по суті, не потрібна. На другому прийомі лікування так і не призначила (просто витратила 400 грн за прийом). Писала будь-які діагнози не за її фахом. Змінила її на іншого лікаря.
Залишила погане враження, хоча до цього всі лікарі у клініці траплялися добрі.
Вікторія
Харків, 20.10.2021
Показати відповідь
Доброго дня, Вікторіє. У медичних центрах нашої мережі працює команда висококваліфікованих спеціалістів та офіційно надаються платні медичні послуги згідно з затвердженим прайсом, оплата проводиться в добровільному порядку. Кожен напрямок у медичному центрі представлений кількома фахівцями і завжди є можливість змінити лікаря, якщо виникла така потреба. Право пацієнта вільно вибирати лікаря на свій розсуд. Хочемо відзначити, що об'єктивно оцінити ситуацію після довгого періоду часу неможливо. У разі виникнення будь-яких питань, пов'язаних з обслуговуванням у нашому медичному центрі, необхідно негайно звертатися до Служби контролю якості за телефоном 0 800 50 71 70 (з 10:00 до 17:00). Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу та готові допомогти. Бажаємо здоров'я та всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік