Сьогодні 13.09.2023 я була на прийомі у лікаря попередньо сплативши 400 гр. Лікар вислухала мої скарги та оглянула моє око в мікроскоп, роздрукувала заключення,назначила лікування. По закінченню прийому лікар дала чек на додаткову оплату 190 гр. пояснивши що це оплата за мікроскоп. Я сплатила. Згодом оговтавшись вже в дома в мене виникло запитання до вас шановне керівництво за що я сплатила 400гр. ?
Людмила
Харків, 13.09.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Людмило. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Наша клініка офіційно надає платні медичні послуги згідно із затвердженим прайсом. Зазначаємо, що з метою діагностики можливо проведення додаткових інструментальних досліджень під час консультації. За Вашим зверненням ми перевірили коректність наданої інформації щодо вартості послуг. Оголошена та сплачена вартість послуг відповідає прайсу. Більш докладну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже задоволена відвідуванням лікарки офтальмологині Килимович Ганни Володимирівни. Уважно поставилася до моєї проблеми. Анна Володимирівна дуже хороший фахівець. Обладнання для діагностики на вищому рівні.
Римма
Миколаїв, 22.08.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Риммо. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Килимович Анни Володимирівни. Цінуємо Вашу думку. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відмінний лікар
Антон
Харків, 12.07.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Антоне. Дякуємо за відгук. Цінуємо Вашу думку. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ХОДІТЬ НА ПРИЙОМ до офтальмолога Килимович Анни Володимирівни, ставить не вірні діагнози, кучу грошей на вітер! 3 дні жахливого мучалась від болей в оках! НЕ РЕКОМЕНДУЮ В ЖОДНОМУ РАЗІ!
Олена
Миколаїв, 06.07.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для продовження предметного розбору ситуації за Вашим зверненням очікуємо обіцяні медичні документи. Дякуємо за розуміння, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Дмитро
Миколаїв, 05.07.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася з сином до офтальмолога Оганезова Сюзанна. На правому оці халязіон, дві великі шишки. Лікар запропонувала видалити (3000 грн) погодилися. Через 10 днів повинно пройти повністю, АЛЕ на жаль....шишки зменшилися, але залишилися. Звернулися до іншого фахівця, НЕ ЯКІСНО ВИЧИСТИЛИ. Дуже не задоволена роботою. НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Тетяна
Дніпро, 28.04.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що у клініці не проводиться хірургічне видалення такої патології. Запропонований метод лікування грунтується на поступовому розсмоктуванні утворень під дією препарату. Для контролю лікування в динаміці лікар призначав повторний візит. Якщо пацієнт не з'являється на рекомендований візит, то лікар не має можливості оцінити хід лікування. Ми завжди акцентуємо нашим пацієнтам - виконувати всі рекомендації і своєчасно повідомляти лікаря про зміни в стані здоров'я. Для цього в нас контактний центр працює цілодобово. Ми очікуємо пацієнта на контрольному огляді згідно попереднього запису. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Обратилась с сыном к офтальмологу Оганезова Сюзанна. На правом глазу халязион, две большие шишки. Врач предложила удалить (3000 грн) согласились. Через 10 дней должно пройти полностью, НО к сожалению....шишки уменьшились, но остались.Обратились к другому специалисту, НЕ КАЧЕСТВЕННО ВЫЧЕСТИЛИ. Очень не довольна работой.НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Татьяна
Дніпро, 28.04.2023
Звернулися з дитиною до офтальмолога Горбачової Олени Володимирівни
Залишилися дуже задоволені прийомом, дитина відразу пішла на контакт з лікарем ( 2 роки), лікар оглянув, зробив призначення і вже за два дні лікування майже все прийшло до норми
Дякуєм лікарю за професіоналізм та чуйне ставлення до дитини:)
Анна
Харків, 03.04.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Анно. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки нашому лікарю Горбачовій Олені Володимирівні. Нам важливо дізнатися, що лікар справила приємне враження та Ви залишилися задоволені результатом звернення. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Спасибі Літвіновій Лілії Володимирівні, дуже приємний професійний лікар! Без прелюдій — тільки результат. спасибі!
Анна
Харків, 26.02.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Анно. Дякуємо за позитивний відгук. Для нас є цінною Ваша висока оцінка професіоналізму нашого лікаря. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
13.02.2023 р. звернулася по допомогу до офтальмолога Литвинової Лілії Володимирівни. Спеціаліст вищого класу, уважна, все чітко і по справі!
Дохідливо докладно пояснює і дає рекомендації. І що найголовніше — є динаміка в лікуванні. Рекомендую.
Олександра
Харків, 20.02.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Олександро. Дякуємо за щирий відгук та рекомендації. Ми раді, що Ви задоволені якістю наданої медичної допомоги та відмічаєте позитивну динаміку лікування. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, хочу звернути увагу на уважність (або кваліфікацію) дівчат у реєстратурі. Після відвідування невролога, я попросила мене записати на низку процедур, зокрема й до офтальмолога на перевірку очного дна. Дівчина не попередила мене про те, що після цієї процедури не можна дві години сідати за кермо. У підсумку, я приїхала туди на машині, а після відвідування клініки довелося втратити кілька годин в очікуванні того, коли зір знову відновиться і тільки тоді вже їхати у своїх справах. Неприємна ситуація, шкода втраченого часу.
Вікторія Юдіна
Харків, 11.01.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт обслуговування наших пацієнтів – одна із пріоритетних задач. Нам прикро, що сталась така ситуація і перепрошуємо за незручність. Наразі ми опрацювали дане питання з метою упередження подібних ситуацій. Будемо раді бачити в клініці на наступних візитах згідгно попереднього запису, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря Кірійчук О. О. - лікар офтальмолог. Прийомом дуже задоволена, лікар вирішила мою проблему. Оксана Олегівна на прийомі була дуже ввічлива, уважна та чуйна. В подальшому буду звертатися тільки в ОН Клінік.
Вікторія
Миколаїв, 06.01.2022
Показати відповідь
Добрий день, Вікторіє. Дякуємо, що знайшли можливість поділитись своєю історією звернення до нашого лікаря. Раді, що перебування у стінах нашого медичного центру було результативним, та залишило лише позитивні враження. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік