...
Сергій
Миколаїв, 03.10.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був 26.09.2025 на прийомі у лікаря - офтальмолога Олени Володимирівни Горбачової. Лікар провела консультацію, здійснила відповідні обстеження, провела діагностику зору - показувала мені цифри різного розміру, а я їх називав. Після прийому, мені був виданий діагностичний висновок, в якому був відсутній показник зору на оці. яке бачить.
Піднялися зразу ж до лікаря, але сказали, що її вже немає і тільки назавтра телефонуйте.
Телефонували, питали чому ж так вийшло, але постійно на зв'язку дівчата, які здійснюють комунікацію. та тільки тільки одне - звернутись в службу якості. Тобто я тепер сам повинен добиватись, щоб мені внесли у висновок показники діагности зору того ока, яким я бачу. Мені 84 років, я евакуйований з Куп'янська.
Мені важко було приїхати й тоді на консультацію. То як зараз отримати ці показники, скільки ж в мене на лівому оці показник, плюс чи мінус. Хіба так можна?
Ці форми зворотного зв'язку, мабуть, для того, щоб пацієнти не писали скарги в МОЗ ?
Василь Гаврилович
Харків, 02.10.2025
Все сподобалось. Відношення гарне. Лікарі хороші.
Олена
Харків, 09.09.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашої клініки та фахівців. Завжди раді вітати. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідала лікаря Проценка А.Г., дуже уважного, турботливого лікаря, який займається улюбленою справою. Дуже рекомендую!
Вознюк Катерина
Одеса, 08.09.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова на адресу нашого лікаря Проценко Алли Георгіївни. Вдячні за рекомендації. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зверталися з дитиною з приводу видалення халязіона. По телефону озвучили суму видалення 3500 грн. Фактично: 2 консультації офтальмолога по 570 грн, аналізи на 2000 грн, ну і, власне, саме видалення 9100 грн. Підсумок: майже 14 тис. грн, що в 4 рази (!) перевищило суму, спочатку озвучену по телефону.
Валерія
Харків, 04.09.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Валеріє. Дякуємо за вибір клініки і зворотній зв'язок. Ми шкодуємо, що у Вас склалася така думка. Метою кожного лікаря є надання пацієнту кваліфікованої допомоги. Клініка офіційно надає платні медичні послуги згідно з затвердженим прайсом. Сплата за послуги проводиться пацієнтами свідомо і у добровільному порядку. Встановити кінцевий діагноз та визначити необхідний об'єм лікування може тільки лікар після профільного огляду. Зичимо Вам здоров'я та готові допомогти у разі необхідності.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже уважний лікар Проценко. Дякую за допомогу!
Наталя Богатирьова
Одеса, 01.09.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Наталю. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Проценко Алли Георгіївни. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був на прийомі у лікаря-офтальмолога. Після першого візиту почав використовувати назначені медикаменти. Мій стан став помітно погіршуватися з кожним днем. Хоча лікарем було озвучено, що лікування дасть змогу зменшити набряк, і моя хвороба стане непомітною ззовні, але операцію провести в майбутньому все ж бажано, бо можливі випадки подальшого ще більшого запалення.
На другому прийомі озвучив який мій стан. Щоб все ж таки полегшити його, адже він продовжує погіршуватися, додатково нічого не назначили.
Якомога скоріше провести оперативне лікування виявилось неможливим, бо вже все зайнято і на найближчі дні немає місця. Тут питання і до лікаря і до Клініки. Чому не вжити заходів, щоб була можливість швидко отримати медичну допомогу, і не чекати ще майже тиждень? Адже за цей час стан може ще погіршитися (в моєму випадку), і всі ці дні прийдеться терпіти біль та дискомфорт.
На першому візиті пропозицію щодо швидкого запису на операцію вже тоді, не запропонували. І про те, що велика завантаженість і краще зробити запис завчасно не повідомили.
В підсумку довелось шукати медичний заклад, де швидше зможуть надати допомогу.
Під час обох візитів відчуття від контакту з лікарем також не дуже. Не відчувалось, що мені справді хочуть допомогти, і погіршення мого самопочуття не викликало тієї реакції, яка б на мою думку мала бути.
На жаль, цим візитом дуже засмучений.
Mаксим
Харків, 30.08.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Максиме. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливе кожне звернення від наших реальних пацієнтів. Зазначаємо, що перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. У своїй професійній діяльності фахівець керується нормативною документацією МОЗ України. Визначення діагностично-лікувальної тактики грунтується на підставі вимог чинних протоколів й стандартів надання медичної допомоги та об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Більш детальну інформацію Ви отримали у телефонному режимі. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Офтальмолог - Проценко Алла Георгіївна.
Дуже професійний і уважний огляд та консультація. Все пояснює дуже чітко і зрозуміло! Уважний і чуйний лікар, всі дослідження проведено дуже комфортно.
Сергій
Одеса, 28.08.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Сергію. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Нам приємно знати, що Ви публічно поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Проценко Алли Георгіївни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую лікарю офтальмологу Проценко А.Г.
Наталя
Одеса, 27.08.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Наталю. Щиро дякуємо за відгук та слова подяки на адресу нашого лікаря. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велика подяка Христині Петрівні за її працю, допомогла з проблемою сухого ока
Надія
Одеса, 22.08.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Надіє. Дякуємо за щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Економ Христини Петрівни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже приємна і кваліфікована лікар. Надала розгорнуту консультацію і розписала план лікування. Все швидко і якісно. Дякую
Ганна
Одеса, 20.08.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Ганно. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую Аллі Георгіївні Проценко за комплексний підхід
Острук
Одеса, 20.08.2025
Показати відповідь
Доброго дня. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Проценко Алли Георгіївни. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік