«ДокторПРО» стал частью Международной сети «ОН Клиник»

«ДокторПРО» став частиною Міжнародної мережі «ОН Клінік»

Що це означає для пацієнтів? Дізнатися подробиці

Відгуки про лікарів-офтальмологів ОН Клінік

Був прийом у офтальмолога Рилькова О. Оплачена повна консультація, яка тривала неповних 10 хвилин. Не була навіть проведена оцінка зору (зараз не можемо, в наступний раз). Не раджу.
Світлана
Миколаїв, 15.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Світлано. Служба контролю якості проводить повноцінний конструктивний розбір кожного звернення від наших пацієнтів, таким у даному випадку ви не є. Хочемо зазначити, що під час первинного прийому лікар проводить профільний огляд, збір анамнезу і дає рекомендації щодо подальшої лікувально-діагностичної тактики. У кожному конкретному випадку з урахуванням об'єктивної клінічної картини та характеру захворювання на момент звернення лікуючий лікар індивідуально визначає доцільність, інформативність і обсяг проведених обстежень. В даному випадку консультація була проведена, за підсумком візиту пацієнт отримав лікарський консультативний висновок з призначеннями та рекомендаціями. Просимо не перекручувати факти, більш детальна інформація була надана особисто пацієнтові в телефонному режимі. Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулися до офтальмолога Кірейчук О. О. (медогляд дитини для школи), дуже сподобалася як робота фахівця, так і ставлення до дитини. Мама в кабінеті доктора виявилася зовсім не потрібна (тільки для інформації), доктор чудово ладнає з дітьми! Доктор дуже докладно все пояснює, дає рекомендації, будь-яке питання не залишає без відповіді! Ми дуже вдячні за висококваліфіковану допомогу. Вже записали і дочку на повний огляд!
Ольга
Миколаїв, 08.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ольго. Дякуємо за позитивний відгук і добрі слова на адресу нашого фахівця Кірейчук О.О. Ми раді, що перебування в стінах нашого медичного центру пройшло для пацієнта в комфортній атмосфері, і Ви залишилися задоволені результатом візиту. Завжди готові допомогти в разі потреби, бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були на прийомі у дитячого лікаря офтальмолога Кірейчук Оксани Олегівни. Все на вищому рівні. Дуже компетентний доктор, все розповів і дав рекомендації по діагнозу. Все чисто стерильно, працюють іонізатори. Будемо звертатися ще, рекомендую!
Марина
Миколаїв, 26.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Марино. Дякуємо за відгук. Комфорт і сучасний підхід до лікування - наші основні принципи для надання медичної допомоги пацієнтам. Для цього створені всі умови як на діагностичному, так і на лікувальному етапі. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зверталися до лікаря Захарчук І.М. з проблемою із зором. Доктор дуже уважно і відповідально поставився до проблеми. Були призначені та правильно підібрані всі необхідні процедури і лікування, які принесли позитивний результат. Спасибі!
Анастасія
Харків, 26.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Анастасіє. Нам приємно, що Ви задоволені візитом до нашого фахівця і результатом лікування. Важливою частиною якісної діагностики та лікування є сучасне і високотехнологічне обладнання наших медцентрів. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були сьогодні на прийомі у офтальмолога Кірейчук О. О., плановий огляд. Доктор провела повний огляд, відповіла на всі питання, що цікавлять нас, призначила прийом у вересні. Ми залишилися задоволені. Обов'язково звернемося ще. Спасибі!
Ніна
Миколаїв, 19.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ніно. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок. Дотримання високих стандартів якості медичних послуг - першочергове завдання нашої Мережі. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу залишити відгук. В ON Clinic працюють справжні професіонали. Спасибі адміністрації, що змогли підібрати такий персонал. Були на прийомі у офтальмолога Литвинової Лілії Володимирівни, кваліфіковане та доброзичливе ставлення. Це важливо, тому що приводила на прийом дитину. Зараз проходимо лікування, рекомендоване лікарем. На прийомі були 06.06.2021г. Також хочу відзначити доктора Капленка Андрія Віталійовича (ЛОР), дуже сподобався, і лікування було призначено ефективне. Мій висновок такий, що тут працюють хороші лікарі, де робота - це покликання! Спасибі вам.
Оксана
Харків, 10.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Оксано. Дякуємо Вам за позитивний відгук. Ми раді, що в особі наших лікарів Ви знайшли фахівців, яким змогли довірити здоров'я дитини. Фахівці «ОН Клінік» підбирають індивідуальні програми лікування для кожного пацієнта, що значно підвищує ефективність. Нам важливо знати, що візит в медцентр був комфортним, результативним і Ви задоволені рівнем сервісу і якістю медичного обслуговування. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Обратились к врачу-офтальмологу Федоровой Е. Ю. с проблемой зрения у ребенка. Врач очень приветливый, внимательный, находит подход к детям. Очень внимательно осмотрела ребенка и назначил лечение. В следующий раз будем обращаться только к Федоровой Е. Ю. Спасибо!
Алла
Миколаїв, 07.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Алло. Вдячні за позитивний відгук і добрі слова про нашого лікаря. Раді, що Ви задоволені результатом візиту, атмосферою прийому і якістю медичного обслуговування. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прийшли на прийом до офтальмолога з конкретною проблемою. Нас направили до лікаря Федорової Євгенії Юріївни. Лікар дуже приємна в спілкуванні, на всі хвилюючі мене питання відповіла, ретельно провела повне обстеження зору дитини, призначила лікування. Лікарем залишилися задоволені. У разі необхідності будемо звертатися ще.
Ксенія
Миколаїв, 07.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ксеніє. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок. Раді, що візит у медичний центр був для пацієнта комфортним і результативним. Нам важливо знати, що наш лікар виправдав Вашу довіру. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар-офтальмолог Рильков О. В. уважно провів повне обстеження, надав квалифицированную консультацію. Дякую! Обслуговування в клініці на вищому рівні!
Олена
Миколаїв, 06.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олено. Дякуємо за позитивний відгук. Раді, що Ви задоволені якістю медичного обслуговування та рівнем професіоналізму лікаря Рилькова О.В. Завжди готові допомогти в разі потреби. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго вам дня! Хочу залишити відгук і поділитися своїм результатом від роботи лікаря-отоларинголога Капленко Андрія Віталійовича. Я зіткнулася з проблемою закладеного носа, і ніяк не могла вилікувати, поміняла кілька лікарів, які призначали антибіотики, не перевіряючи аналізи і мою сумісність і їх переносимість. Коли я потрапила до Капленко А.В. насамперед він мене направив на повне обстеження, зробили бак.посев на чутливість до антибіотиків перш ніж призначити лікування. Все покроково пояснив, переконав мене, що все виліковне (хоча до цього здавалося, що вже нічого не можна зробити, крім як операцію), прописав лікування, зробив прокол, щоб прибрати весь гній з носової порожнини. Хочу подякувати за уважне ставлення, повну компетентність, відповідальність за кожен крок і що не менш важливо, психологічне навіювання спокою. Зараз я відчуваю себе набагато краще і бачу прекрасний результат, завдяки Капленко Андрію Віталійовичу
Наталія
Харків, 09.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталіє. Спасибі Вам, що знайшли можливість поділитися своєю історією звернення в нашу клініку. Нам приємно, що в особі нашого фахівця Капленко А.В. Ви знайшли лікаря, якому змогли довірити своє здоров'я і залишилися задоволені результатом. Наші фахівці комплексно підходять до лікувально-діагностичного процесу, а також уважно ставляться до кожного пацієнта. Ми раді, що після візиту в наш медичний центр у Вас залишилися тільки позитивні враження. Завжди готові надати якісну медичну допомогу в разі потреби і бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
05.06.21 була у офтальмолога Литвинової Лілії Володимирівни, максимально незадоволена ставленням лікаря до мене, як до пацієнта. Спілкування максимально сухе, односкладові відповіді, на мої питання і хвилювання (що абсолютно нормально для пацієнта турбується про своє здоров'я !!) - закочування очей і недружню, грубе ставлення. Про мої минулі аналізи і перевірки зору навіть не запитала (хоча до цього, адміністратор дбайливо кілька разів нагадала мені їх взяти з собою) в результаті я показала їх сама, вона глянула і гаркнула (по іншому не скажеш): сідайте, питання після процедури ! Окей, сиджу, мовчу, чекаю коли мені дадуть слово. Вона мовчки все перевірила, з незадоволеним обличчям, роздрукувала аналізи, дає - каже: якщо хочете, з понеділка йдіть в офтальмік на корекцію зору. Я ж починаю розповідати, що до цього велику кількість лікарів говорили мені спочатку зупинити постійне погіршення зору, а після можна на корекцію, раптом якщо я зроблю її зір знову впаде? Вона каже: можливо і впаде. Але робити її можна тільки один раз в житті, впаде, так впаде - окуляри. Ну охренеть тепер! Ось це лікар! Ось це сервіс! Я сиджу, дивлюся на неї, в шоці від такого ставлення, вона: це не те, що Ви хотіли почути? Ну що ж. Я: мені цікаво звичайно ж почути вашу думку, як професіонала, інакше я до вас би і не звернулася. Але ваше ставлення і то, з яким видом ви проводите прийом і то, як спілкуєтеся це щось! У кабінеті немає камери? Щоб керівництво подивилося і послухав як Ви спілкуєтеся з пацієнтами? На що відсутній погляд і: немає. Про що ще з такою людиною говорити? Вона прямо дає зрозуміти як її напружує ця робота і як її напружують пацієнти. Такого сервісу давно ніде не зустрічала. Приходила до вас у відмінному настрої, йду в жахливому! Дуже шкода, що дії і ставлення одного лікаря особисто для мене кидає величезну тінь на вашу клініку! Надалі не хочу мати справу з такою неповагою за свої ж гроші! Сподіваюся керівництво відреагує на цю ситуацію, намагалася розписати максимально докладно для повноти картини. Тренінг по сервісу і взаємодії з клієнтами Лілії був би доречним. Я розчарована відвідуванням Он-клінік.
Ольга
Харків, 05.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ольго. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що кожен лікар має право на свою думку у виборі тактики щодо лікувально-діагностичного процесу, за яку несе відповідальність. Кожен пацієнт має право на свій розсуд погоджуватися або ні з думкою лікаря. Також у пацієнта є можливість отримувати альтернативні думки фахівців без обмеження кількості і приймати найбільш оптимальне для себе. Якщо у Вас є претензії до медичної частини прийому - готові продовжити розбір ситуації за умови надання альтернативного висновку з іншим лікарським думкою. Якщо спілкування з доктором в стінах нашого медцентру було дискомфортним для Вас - просимо вибачення. Ми завжди відкриті до конструктивноо діалогу, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у Литвинової Л. В, можу сказати, що лікар не глянула на висновок і анамнез попередніх лікарів, щоб простежити динаміку, хоча я її про це попросила. Дуже поспішала і була нервова, перебивала. Припускаю, що менеджерам не варто призначати прийом ввечері, якщо це проти волі лікаря. Було дуже неприємно говорити і чути звинувачувальний тон лікаря.
Оксана
Харків, 16.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Оксано. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка кожного пацієнта. Хочемо зазначити, що першочерговим завданням кожного лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Під час прийому лікар проводить профільний огляд, збір анамнезу, дає рекомендації щодо подальшої лікувально-діагностичної тактики, що і було проведено в даному випадку. Безумовно, важливими є взаєморозуміння і комфорт у спілкуванні між лікарем і пацієнтом. Приносимо свої вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік