Відгуки про лікарів-отоларингологів у Харкові (м. Пушкінська)

Олена Іванівна чудовий лікар і відмінний спеціаліст! Призначила лікування, у мене і вуха, і очі були з інфекціями, все вилікувала! Величезне дякую!!!
Марія
Харків, 08.06.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо, Маріє. Нам приємно знати, що відвідування нашої клініки та прийом лікаря були комфортними та результативними для Вас. Гарного Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у отоларинголога Погребняк Олени Іванівни 22.02.22. Дуже приємний та компетентний лікар. Дякую, що провела процедуру по очищенню тонзилітних пробок у мигдаликах та назначила курс лікування.
Марія
Харків, 12.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Маріє. Дякуємо Вам за відгук та добрі слова на адресу нашого лікаря. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Завжди готові допомогти у разі потреби, бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Колісник Ганна Анатоліївна – уважний молодий лікар отоларинголог. Оглянула, заспокоїла, призначила правильне зцілення. Відповіла на всі запитання. Перспективний лікар.
Тетяна
Харків, 03.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Тетяно. Дякую за ваш відгук. Ми раді, що Ви задоволені консультацією лікаря та призначеним лікуванням. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочеться сказати слова величезної подяки Погребняку Олені Іванівні, за професійне ставлення до проведеної операції з видалення папіломи. Бажаю професійних та особистих перемог, дякую!
Олена
Харків, 27.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олено. Дякуємо Вам за позитивний відгук та добрі слова. Раді, що відвідування нашого медичного центру було ефективним і Ви задоволені результатом. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хотілося б подякувати професору Расопопову І.Ю. за чудову роботу. Лікар максимально компетентний, уважний до деталей. Пояснює все дуже зрозуміло і кілька разів, щоб ти точно запам'ятав і зрозумів. Рада, що потрапила саме до цього ЛОРу.
Аліна
Харків, 24.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Аліна. Дякуємо за теплі слова та оцінку роботи нашого лікаря. Ми раді, що візит до нашого медичного центру залишив у Вас тільки позитивні враження, і Ви задоволені консультацією Інни Юріївни. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Інна Юріївна Распопова - чудовий лікар. Дуже уважна; зрозуміло розповідає про проблему, яка і призвела до лікаря; призначає ліки із поясненнями, для чого вони потрібні і на що вони вплинуть. Нічого зайвого ані у спілкування, ані у призначеннях. Дотримання її рекомендацій щодо лікування відразу дає відчутний результат. Дякую сердечно за спокій і впевненість, із якими залишила кабінет цього лікаря
Надія Писаренко
Харків, 29.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Надіє. Дякуємо за довіру та вибір «ОН Клінік Харків». Спеціаліст Распопова І.Ю. відповідально та уважно ставиться до кожного пацієнта. Комплексний підхід до діагностики та лікування є одним із головних завдань наших лікарів, у чому Ви змогли переконатися на своєму прикладі. Завжди готові допомогти у разі потреби та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі в лікаря Вовка ще до пандемії. Крім тонзиліту виявив проблему з вухами. Чудово зробив процедуру. Чудовий лікар! Справжній професіонал, до того ж уважний та дбайливий. З того часу немає проблем із горлом та вухами.
Марина
Харків, 24.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб нашим пацієнтам було надано якісні медичні послуги. Для цього створено всі умови. Дякуємо за відгук. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Найгірший лор, в якого я була. Щонайменше, ти очікуєш, що в тебе подивляться горло/ніс, т.к. ти прийшов до ЛОРа. Якщо лікар боїться пацієнтів із ковідом – навіщо брати їх на прийом? І якби лікар був хоч трохи зацікавлений у пацієнтові, як мінімум, прозвучало б питання про те, чи є якісь хронічні захворювання. Я б відповіла «так, у дитинстві був жахливий гнійний гайморит, робили 11 проколів, щоби все вилікувати до кінця. А ще щоосені раніше відбувалися загострення і робили зозулю». Але навіщо це знати лікареві, правда? Адже вона краще дасть свою оцінну думку, що я даремно на 5 день хвороби прийшла на огляд, адже він нічого не дасть. Та й навіщо щось прописувати від носа, нехай саме проходить.
Анастасія
Харків, 15.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Анастасіє. Дякуємо за діалог із Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що першочерговим завданням кожного лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Під час профільного прийому лікар бере до уваги всі клінічні та об'єктивні дані, дає рекомендації щодо подальшої лікувально-діагностичної тактики. Нам шкода, що на прийомі виникли моменти непорозуміння між пацієнтом та лікарем. Просимо вибачення, якщо візит до лікаря приніс Вам дискомфорт. Кожне відділення у клініці представлене кількома фахівцями і завжди є можливість змінити лікаря за потреби. Більш детальну інформацію Ви отримали у телефонному режимі. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я та всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике спасибі лікарю Бабаєвій Ганні Георгіївні! Дуже грамотний фахівець. Лікування спрямоване на усунення причини захворювання, а не заглушення симптомів! Що зараз дуже велика рідкість!!! Велике дякую!!!
Людмила
Харків, 09.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Людмило. Дякуємо за відгук і високу оцінку роботи нашого лікаря. Згідні з Вами, в нашому медичному центрі працюють тільки кваліфіковані фахівці, які комплексно підходять до діагностики та лікування кожного пацієнта. Завжди готові допомогти і будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике спасибі Бабаєвій Ганні Георгіївні! Відмінний фахівець! Дуже уважна і ввічлива, зайвого не призначала, вже на прийомі моє ліве вухо знову почало чути, а через кілька днів застосування призначеного лікування я навіть забула, що у мене взагалі були якісь проблеми
Ольга
Харків, 09.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ольго. Дякуємо за Ваш відгук і теплі слова на адресу нашого лікаря Бабаєвої А.Г. Нам приємно що лікування під контролем нашого фахівця було ефективним і Ви задоволені результатом. Комфорт і сучасний підхід до лікування - наші основні принципи для надання медичної допомоги пацієнтам. Завжди раді допомогти і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був на прийомі у Інни Юріївни. Дуже ввічлива і відповідальна лікарка! Вирішила мою проблему за один візит. Дуже дякую за допомогу і рекомендую всім!
Олексій
Харків, 08.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олексію. Дякуємо за позитивний відгук. Ми раді, що Ви залишилися повністю задоволені результатом звернення до нашого лікаря Распопової І.Ю. Завжди готові допомогти та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря отоларинголога. Приймала Распопова Инна Юріївна. Оглянула дуже обережно, назначила лікування, після якого швидко покращився стан. Лікар дуже уважний, рекомендую.
Карта 31068
Харків, 08.03.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок. Нам приємно, що під наглядом нашого лікаря Ви змогли знайти рішення проблеми, яка викликала занепокоєння. Будемо раді допомогти в разі необхідності. Будьте здорові!
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 30а

ОН Клінік Харків Пушкінська
Приймаємо: Пн - Сб: 9:00 - 15:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама