Відгуки про лікарів-отоларингологів у Харків (м. Пушкінська)

Найгірший лор, в якого я була. Щонайменше, ти очікуєш, що в тебе подивляться горло/ніс, т.к. ти прийшов до ЛОРа. Якщо лікар боїться пацієнтів із ковідом – навіщо брати їх на прийом? І якби лікар був хоч трохи зацікавлений у пацієнтові, як мінімум, прозвучало б питання про те, чи є якісь хронічні захворювання. Я б відповіла «так, у дитинстві був жахливий гнійний гайморит, робили 11 проколів, щоби все вилікувати до кінця. А ще щоосені раніше відбувалися загострення і робили зозулю». Але навіщо це знати лікареві, правда? Адже вона краще дасть свою оцінну думку, що я даремно на 5 день хвороби прийшла на огляд, адже він нічого не дасть. Та й навіщо щось прописувати від носа, нехай саме проходить.
Анастасія
Харків, 15.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Анастасіє. Дякуємо за діалог із Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що першочерговим завданням кожного лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Під час профільного прийому лікар бере до уваги всі клінічні та об'єктивні дані, дає рекомендації щодо подальшої лікувально-діагностичної тактики. Нам шкода, що на прийомі виникли моменти непорозуміння між пацієнтом та лікарем. Просимо вибачення, якщо візит до лікаря приніс Вам дискомфорт. Кожне відділення у клініці представлене кількома фахівцями і завжди є можливість змінити лікаря за потреби. Більш детальну інформацію Ви отримали у телефонному режимі. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я та всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике спасибі лікарю Бабаєвій Ганні Георгіївні! Дуже грамотний фахівець. Лікування спрямоване на усунення причини захворювання, а не заглушення симптомів! Що зараз дуже велика рідкість!!! Велике дякую!!!
Людмила
Харків, 09.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Людмило. Дякуємо за відгук і високу оцінку роботи нашого лікаря. Згідні з Вами, в нашому медичному центрі працюють тільки кваліфіковані фахівці, які комплексно підходять до діагностики та лікування кожного пацієнта. Завжди готові допомогти і будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике спасибі Бабаєвій Ганні Георгіївні! Відмінний фахівець! Дуже уважна і ввічлива, зайвого не призначала, вже на прийомі моє ліве вухо знову почало чути, а через кілька днів застосування призначеного лікування я навіть забула, що у мене взагалі були якісь проблеми
Ольга
Харків, 09.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ольго. Дякуємо за Ваш відгук і теплі слова на адресу нашого лікаря Бабаєвої А.Г. Нам приємно що лікування під контролем нашого фахівця було ефективним і Ви задоволені результатом. Комфорт і сучасний підхід до лікування - наші основні принципи для надання медичної допомоги пацієнтам. Завжди раді допомогти і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був на прийомі у Інни Юріївни. Дуже ввічлива і відповідальна лікарка! Вирішила мою проблему за один візит. Дуже дякую за допомогу і рекомендую всім!
Олексій
Харків, 08.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олексію. Дякуємо за позитивний відгук. Ми раді, що Ви залишилися повністю задоволені результатом звернення до нашого лікаря Распопової І.Ю. Завжди готові допомогти та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря отоларинголога. Приймала Распопова Инна Юріївна. Оглянула дуже обережно, назначила лікування, після якого швидко покращився стан. Лікар дуже уважний, рекомендую.
Карта 31068
Харків, 08.03.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок. Нам приємно, що під наглядом нашого лікаря Ви змогли знайти рішення проблеми, яка викликала занепокоєння. Будемо раді допомогти в разі необхідності. Будьте здорові!
Служба контролю якості ОН Клінік
Спасибі Олені Іванівні! Дуже приємний лікар. Прийшли з підозрою на рецидив отиту. По-перше дуже ніжне і приємне спілкування з дитиною. Дочка пішла дуже задоволена. По-друге повністю проконсультували від причин до лікування. Дуже зрозуміло все пояснила, навіть дала кілька порад по догляду за вушком. Сума списку ліків не перевищила норму, яку зазвичай витрачаємо в державній поліклініці.
Катерина Гармаш
Харків, 07.02.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Катерина. Дякую за позитивний відгук. Ми розуміємо, як важливий для пацієнтів позитивний емоційний зв'язок з лікуючим лікарем і раді, що наш лікар змогла виправдати Вашу довіру. Один з головних принципів роботи клінік нашої Мережі - комфорт кожного пацієнта, у нас працюють тільки кваліфіковані фахівці, які використовують у своїй роботі передові медичні методики і обладнання. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добридень! Хочу подякувати лікарю-отоларингологу Олені Іванівні Погребняк. Вперше знайшла лікаря, який не тільки уважний і професійний, але ще і дуже делікатна та мила. У минулі рази була у двох різних лікарів, але ставлення - не порівняти. Хтось говорив - менше панікуйте і накручуйте, хтось "ахав", як це так себе запустили. Що навіть ніяково було, як я така безвідповідальна, Олена Іванівна, навпаки - спокійно, зрозуміло поставилася до питання, призначила, пояснила. Хочеться тепер лікуватися, а не закидати краплі та спреї в процесі лікування (зазвичай засмучувалася і не доводила справу до кінця). Спасибі. Однозначно, повернуся тільки до неї.
Христина
Харків, 22.01.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Христина. Спасибі за докладні коментарі та подяку за роботу нашого фахівця. Ми згодні з вами, наші лікарі комплексно підходять до діагностики та лікування з урахуванням індивідуальних особливостей кожного пацієнта. Ми розуміємо, наскільки важливі позитивні емоційні стосунки з лікарем для пацієнта, і ми раді, що наш фахівець зміг виправдати вашу довіру. Завжди готові надати якісну медичну допомогу в разі потреби і бажаємо вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго здоров’я ! Хочу розповісти Вам про невдалий похід в ОН Клінік, а саме до отоларинголога Волк Сергія Миколайовича. Прийшла в он клінік не в перший раз та до ЛОРа звернулася вперше. Діагноз поставлений: хронічний гайморит і на кт лікар побачив залишки старого гною в гайморових пазухах, сказав у перший візит що потрібно зробити прокол і промити пазухи лікарствами, я довірилася і погодилася, процедура пройшла безболісно та як я побачила і зрозуміла що гайморові чисті і звідти нічого не вийшло (ніякого гною) на що лікар сказав : «гній старий треба його розчиняти хімотрипсином» і таких процедур провести ще 5-7 раз або поставити катетор з яким я мала ходити постійно і сама мала все промивати... від катетора відмовилася і стали планувати повторний візит на що мені лікар сказав «щоб я купила сама припарат для наступних разів і оплачувала постійно процедуру 550грн», на що я подумала треба значить треба, також мені в кінці прийому був виданий папір на якому було написано що треба приймати і від чого відмовитися на період лікування зі словами «припарати можите не приймати вони всерівно не поможуть ». На 2 прийом я прийшла вже не хвилювалася перед процедурою, довірилася.. та не там то було! Повторний прокол пройшов з таким же результатом «взагалі нічого не отримали, чистий фізрозчин» на що мені лікар заявляє «треба ще 7-10 раз повторити процедуру а не поможе тоді операцію зробимо!!!» от тоді я і за панікувала ! Сказа що він мене за такі наслідки не попереджував на що він сказав що ми все проговорили минулого разу, тоді я зрозуміла що це не лікування, а викачування грошей та знущання наді мною! Більше я не повернулася до цього горе-спеціаліста, а звернулася по рекомендаціям в лор клініку Династія до лікаря Билевич Наталія Олександрівна, Яка провела толкову діагностику і призначила правильне без інвазивне лікування! Проходьте мимо Волк СА!!!
Ірина
Харків, 16.02.2019 Показати відповідь
Оцінка:
Добрый день, Ирина. Спасибо за диалог со Службой контроля качества. Нам важно конструктивно разобраться в каждом обращении от наших реальных пациентов. Готовы продолжить диалог, ожидаем от Вас альтернативный медицинский документ с иным мнением профильного специалиста. Всего доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік