Відгуки ОН Клінік Черкаси

Була на прийомі у лікаря Жук Світлани Іванівни. Уважно вислухала, обстежила, чітко та зрозуміло все пояснила. Лікар, яка шукає причину проблеми, а не призначає лікування симптомів. Приємно вражена, що перший раз за 2 роки не почула сьогодні « что вы хотите, у вас же возраст…» простіше валити все на вік, ніж розібратись до кінця. Тому щиро дякую лікарю!
Оксана
Черкаси, 20.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Оксано. Вдячні Вам за щирий відгук про історію звернення до нашої клініки. Нам приємно, що консультація лікаря Світлани Іванівни була комфортною та інформативною для Вас. Завжди будемо раді бачити Вас у клініці на планових профілактичних оглядах, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день. Ви або приберіть запис на певний час, або вкажіть проміжний зі скількох потрапляєш на прийом до лікаря. Як щось планувати, якщо сидиш і чекаєш по 40-50 хвилин на прийом? Коли ти записуєшся на певний час, то і повинен на нього потрапляти. Як брати по 400 за прийом, так з радістю, а як послуги якісно надавати - хер. І мені все одно на відключення електрики, це не перший день її відключають (повинні це враховувати).
Тарас
Черкаси, 17.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тарасе. Вдячні Вам за діалог зі Службою контролю якості. Нам прикро, що у Вас склалась така думка та перепрошуємо за ситуацію. Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб навіть у складні часи всі наші пацієнти отримували якісну медичну допомогу в комфортних умовах. Але існують зовнішні чинники, на які ми не маємо можливості впливати та задалегідь передбачити. Дякуємо за розуміння, очікуємо на контрольному візиті згідно попереднього запису, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Скільки не ходила по «іменитих» урологах Черкас, а діагнозу толком ніхто не ставив і лікування призначали на кшталт «ну, попийте це. А якщо не допоможе, то це». Цього разу вибрала лікаря не за ім'ям, а за зовнішністю, хто сподобався. Виявився дуже професійним і уважним, людяним. Думаю, варто більше довіряти молодим лікарям.
Ірина
Черкаси, 09.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за щирий відгук про звернення до нашої клініки. Ми радіємо, що Ви залишились задоволені якістю медичного обслуговування, а спілкування з лікарем було комфортним для Вас. Зичимо швидкого одужання.
Служба контролю якості ОН Клінік
Яцентна Світлана Михайлівна дуже далека від гастроентерологічного діагнозу і лікування відповідно призначила не вірно. Трата часу і коштів, в результатах УЗД на мій погляд зовсім, зовсім нічого не розуміє. Від призначення стало ще гірше, допомогла госпіталізації. Хотіла консультацію Фролової Еліни але були зайняті дні 3.01. 2022.
Нікончук Галина
Черкаси, 05.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Галино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що лікувально - діагностична тактика була визначена в повному обсязі згідно об'єктивних клінічних даних на день прийому. Більш детальна інформація Вам повідомлена телефоном. Очікуємо на повторному прийомі в клініці згідно попереднього запису. Бажаємо швидкого одужання.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую, лікарю, Пастушок Ірина Сергіївна. Професійно поставила діагноз та надала необхідне лікування, через тиждень вже був як новенький) По десятибальній системі ставлю 12))) Дякую))) З повагою Ілля))
Ілля
Черкаси, 13.12.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ілля. Ми раді, що Ви отримали бажаний результат від лікування під наглядом Ірини Сергіївни. Дякуємо, що поділились своєю думкою та публічно оцінили якість медичного обслуговування. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікувався у лікаря уролога Кургуза,два місяці лікуваня і результату нуль,було потрачено багато коштів.Пішов до іншої клініки здав аналізи залишилися ті самі що і до лікуваня і вже в запущеній формі,що він тоді взагалі лікував незрозуміло.В другій клініці вилікували за дві неділі.Лікаря Кургуза якщо його можна назвати лікарем не рекомендую зовсім,як така людина може взагалі працювати.
Віталій
Черкаси, 24.11.2022
Оцінка:
...
Ігор
Черкаси, 21.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна лікарці Олійник Ірині Сергіївні! Зверталась двічі і щоразу отримувала професійну консультацію. Лікар дуже чуйна, уважна і робить все від себе залежне, щоб допомогти. Завдяки їй вдалося вчасно діагностувати та почати лікувати хворобу Лайма після укусу кліща.
Ірина
Черкаси, 20.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Вдячні Вам за щирий відгук про історію звернення за медичною допомогою до нашої клініки. Нам приємно, що лікар Ірина Сергіївна допомогла Вам у вирішенні проблеми зі здоров'ям. Зичимо міцного здоров'я та завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі потреби.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все було чудово
Валерія
Черкаси, 15.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валеріє. Вдячні Вам за публічно висловлену думку. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Владислав
Черкаси, 10.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на УЗО у лікаря Сас А.М. , дуже уважний, приємний у спілкуванні лікар. Як побажання для покращення і пришвидшення обслуговування пацієнтів, необхідно надати лікарю асистента, який би відразу фіксував всі дані в комп'ютері, щоб лікар потім не витрачав на це свій час.
Ольга
Черкаси, 05.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за вибір нашої клініки та публічно висловлену думку про обслуговування. Нам важливо знати зворотній зв'язок від наших пацієнтів. Завжди готові допомогти у разі необхідності, бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Тут працюють приємні, професійні дівчата, кров взяли швидко і безболісно, без синяків, дуже задоволена
Ольга
Черкаси, 05.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за вибір нашої клініки та публічно висловлену думку про обслуговування. Нам важливо знати зворотній зв'язок від наших пацієнтів. Завжди готові допомогти у разі необхідності, бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Черкаси, вул. Чехова, 43

ОН Клінік Черкаси
Приймаємо: Пн -Пт: 8:00 - 20:00; Сб: 8:00 - 18:00; Нд: 9:00 - 15:00
Запис по телефону: 0 800 30 07 00 цілодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.