Даже гарні спеціалісти
Анна
Одеса, 03.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Анно. Дякуємо за позитивний відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Тарас
Одеса, 23.03.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Спасибі велике, лікар справжній професіонал
Андрій
Одеса, 20.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Андрію. Дякуємо за позитивний відгук. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже все сподобалось.Ввічливі і професійні лікарі і персонал.
Таміла
Одеса, 11.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Таміло. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашої команди фахівців. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже дякую за лікування
Максим
Одеса, 10.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Максиме. Дякуємо за відгук. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мені сподоболося
Тетяна
Одеса, 10.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за вибір нашої клініки та відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ірина
Одеса, 28.02.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ольга
Одеса, 17.02.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже кваліфікований лікар ,якого довго шукаєш 🙏🏼,максимально чітко описує проблеми ,без зайвой «води» ,як то кажуть,як в саме лікування.Має швидкий контак з клієнтом,прислуховується до потреб клієнта і має дуже приємне враження,як людина. Це лікар,якого я буду радити усім 😌
Марія
Одеса, 09.01.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Маріє. Щиро дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Ми цінуємо Вашу думку. Приємно знати, що Вам сподобалося спілкування з нашим лікарем та Ви залишилися задоволені результатом звернення до фахівця. Завжди раді допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була записана до лікаря уролога 13.12.2024 на 14:20 прийшовши на прийом виявилося що прийом ведеться не по запису а за живою чергою .Пробувши в черзі майже годину з гострим болем я так і не попала до лікаря бо на 15:30 була записана за іншого спеціаліста.Дуже розчарована таким відношенням.Адже ніхто не запропонував ніякого виходу ,хоча б записатися на інший день або час.Дуже розчарована.
Міщенко Владислава
Одеса, 14.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Владиславо. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки. На жаль, інколи виникають непередбачувані моменти. Перепрошуємо за дискомфорт. Дякуємо за розуміння та сподіваємось на продовження співробітництва. Завжди раді вітати у клініці. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Найкращий!
Андрій
Одеса, 13.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Андрію. Дякуємо за відгук. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все сподобалось
Михайло Риндін
Одеса, 07.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Михайле. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік