Відмінна атмосфера і зручний графік. Ніяких тобі тисняви та черг, а чекаєш тільки якщо приїхав надто заздалегідь. Потрапив до пана Главацького і дуже вдячний! Легке і зрозуміле спілкування, а лікування пояснив і розписав подобово. Зараз починаю планування сім'ї знов таки з ОнКлінік. Дуже задоволений!
Микита
Оцінка:
Доброго дня, Микито. Нам приємно, що Ви залишились задоволеним якістю обслуговування та медичної допомоги в нашій клініці. Дякуємо за щирий відгук та сподіваємось на продовження співпраці, будемо раді бачити в клініці на планових профілактичних оглядах.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Аліна
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сервіс жахливий! Більше того, лікарі не несуть жодної відповідальності за свої дії. А адміністрація звісно їх прикриває.... Клієнт для них це ніхто....якщо навіть ви несете до них гроші. Слава Богу, що випадок стався по суті дріб'язковий, а якщо б щось серйозніше, то я навіть не знаю, як добиватися правди в стінах цієї компанії. Моєї ноги в цій мережі не буде ніколи. Не рекомендую нікому. А відділу маркетингу раджу звернути на це уваги, якщо не хочеться загубити всіх клієнтів.
Анна
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація та підтверджуємо, що оплата за надані послуги визначена коректно на підставі затвердженого прайсу. Ми завжди готові до конструктивного діалогу, сподіваємось на подальшу співпрацю. Здоров'я Вам та миру.
Служба контролю якості ОН Клінік
Жодному не рекомендую звертатись до цієї організації! Залікують до смерті. Шахраї та "розводилы".
Анна
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація та підтверджуємо, що оплата за надані послуги визначена коректно на підставі затвердженого прайсу. Ми завжди готові до конструктивного діалогу, сподіваємось на подальшу співпрацю. Здоров'я Вам та миру.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже хороші та ввічливі лікарі На вищьому рівні роблять свою роботу🇺🇦🙏
Карина
Оцінка:
Доброго дня, Карино. Дякуємо за високу оцінку роботи наших спеціалістів. Здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, хочу поділитися відгуком про проведену гастроскопію 27.01.2022р. лікарем Легостаєвої А.А.і анастезіологом (шкода прізвища не знаю). Почну з того, що лікар на жодне запитання не відповідала, що відразу насторожило, запитала хто мій лікар, відповіла, на що вона каже що це лікар вищої категорії і що обов'язково потрібно робити біопсію, ну, гаразд, знаю що це потрібно робити.Тепер черга прийшла анастезіологу, він взагалі молодець, після кількох дижурних питань, поклав мене на стіл, взяв мою руку і давай колупаються у вені зі словами "зовсім порожня" і при цьому дуже нервувати. Думаю що він не компетентний у даному питанні. Коли все закінчилося, дуже швидко підняв мене, та так, що не встигла схаменутися де я і що відбувається, ледь встала і все пливло перед очима, ну і так само швидко вивів з кабінету, посадив у І тут лікар і анестезіолог переодяглися у верхній одяг і пробігли коридором, мабуть дуже поспішали кудись. ,спасибі дівчинці, кілька разів підходила пропонала води.Ніхто не сказав коли можна їсти і взагалі що можна робити після операції...Нікому не раджу звертатися до цих лікарів.Якщо вам не шкода нервів і грошей на гастроскопію то будь ласка звертайтеся до них. ..
Вікторія
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Нам прикро, що у Вас залишилась така думка про діагностичну процедуру. Ми перевірили факти та зазначаємо, що діагностична процедура проведена якісно та згідно встановлених стандартів, без будь-яких особливостей. Ми розуміємо хвилювання пацієнтів, пов'язаних з проведенням діагностичних втручань та інших медичних процедур. В компетенцію лікаря ендоскопіста входить проведення діагностики, тактику подальших дій визначає лікуючий лікар. Для більш комфортного перебування пацієнтів в клініці після проведення подібних процедур найближчим часом заплановано організувати кімнату відпочинку. Сподіваємося на продовження співпраці, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Усі найкращі побажання. Відмінний прийом, обслуговування, ввічливість. Залишився дуже задоволений відвідування. Відчуваєш, що про тебе дбають. Велике, спасибі, професору Авраму Б. В.
Григорій
Оцінка:
Добрий день, Григорію. Вдячні, що Ви поділилися своїми враженнями про нашого спеціаліста. Для нас дуже цінним є те, що ви залишилися повністю задоволені візитом. Завжди раді допомогти та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Євгеній
Одеса, 14.01.2022
Оцінка:
Вперше звернулася до Вашої клініки. Сподобалося все від телефонного запису до роботи адміністраторів, а також сам аналіз та лікар. Процвітання Вашій клініці та вдячних одужалих пацієнтів. Спасибі.
Людмила
Оцінка:
Добрий день, Людмило. Дякуємо за позитивний відгук. Ми раді, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого медичного центру. Завжди готові допомогти у разі потреби та бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Записався прийом до урологу Аврам Б.В. дуже сподобалася привітність персоналу загалом та професіоналізм лікаря. Також дуже сподобалося, що весь спектр послуг (масаж, УЗД тощо) можна пройти на місці. Бажаю клініці процвітання.
Едуард
Оцінка:
Доброго дня, Едуарде. Ми прагнемо надати комфортні умови на всіх етапах перебування в медцентрі, можливість отримати максимальний перелік медичних послуг у межах однієї установи. Дякуємо за відгук та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Наталія
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Насамперед, мені підходить місце розташування, клініка поряд з будинком. 2. Немає черг як у інших клініках. Дуже зручно запис не лише до лікаря, а навіть на здачу аналізів. 3. Уважність лікарів мене просто втішила. За 20 років правильний підхід до лікування. Грамотний підхід. Рухайтеся далі, ставлю клініці лайк. Усім задоволена.
Наталія
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатом відвідин «ОН Клінік Одеса» (Таїрова). Один із головних принципів роботи нашої Мережі – надання якісної медичної допомоги в максимально комфортних для пацієнта умовах, у яких Ви змогли переконатися особисто. Дякуємо за позитивний відгук, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік