Найкращий лікар !
Олег
Оцінка:
Доброго дня, Олег. Дякуємо за висловлену думку, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сервіс жахливий! Більше того, лікарі не несуть жодної відповідальності за свої дії. А адміністрація звісно їх прикриває.... Клієнт для них це ніхто....якщо навіть ви несете до них гроші. Слава Богу, що випадок стався по суті дріб'язковий, а якщо б щось серйозніше, то я навіть не знаю, як добиватися правди в стінах цієї компанії. Моєї ноги в цій мережі не буде ніколи. Не рекомендую нікому. А відділу маркетингу раджу звернути на це уваги, якщо не хочеться загубити всіх клієнтів.
Анна
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація та підтверджуємо, що оплата за надані послуги визначена коректно на підставі затвердженого прайсу. Ми завжди готові до конструктивного діалогу, сподіваємось на подальшу співпрацю. Здоров'я Вам та миру.
Служба контролю якості ОН Клінік
Жодному не рекомендую звертатись до цієї організації! Залікують до смерті. Шахраї та "розводилы".
Анна
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація та підтверджуємо, що оплата за надані послуги визначена коректно на підставі затвердженого прайсу. Ми завжди готові до конструктивного діалогу, сподіваємось на подальшу співпрацю. Здоров'я Вам та миру.
Служба контролю якості ОН Клінік
Тутунару М. О. — уважний лікар. Розповідає все, що цікавить. Відношення до пацієнтів гарне.
Жанна
Оцінка:
Жанно, доброго дня. Дякуємо за вибір нашої клініки та публічно висловлену думку про прийом лікаря. Завжди готові допомогти у разі необхідності, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Величезна подяка лікарю дерматологу Савкун Вікторії Вікторівні за відмінну роботу та швидке, безболісне видалення родимки, консультацію та ретельне ставлення до своїх пацієнтів.
Владислав
Оцінка:
Доброго дня, Владиславе. Дякуємо Вам, що знайшли можливість публічно поділитись своєю історією звернення до нашого лікаря. Нам приємно, що Ви залишились задоволеним наданою медичною допомогою. Здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар гастроентеролог Легостаєва Олена Олександрівна склала враження абсолютно не компетентного спеціаліста. Був направлений до гастроентеролога від проктолога та дерматолога з діагнозом періанальний дерматит. Без жодних скарг на систему травлення було попередньо діагностовано диспепсію. Для діагностики було назначено колоноскопію (!). Оперувала квазіаргументами, що базувались на досвіді перебування на конференціях та ймовірних змін моєї фізіології.
Віталій
Оцінка:
Доброго дня, Віталію. Вдячні Вам за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка. Хочемо відзначити, що лікар Олена Олександрівна має великий клінічний досвід по своїй спеціалізації, її професійну думку поважають як пацієнти, так і колеги. Більш детальну інформацію Вам повідомлено телефоном. Очікуємо Вас на наступному візиті в клініці згідно попереднього запису.
Служба контролю якості ОН Клінік
Пройшов лікування геморою у Тутунара Миколи. Відмінний фахівець, дякую йому. У процесі лікування все пояснював, розповідав та показував, нічого зайвого не призначав. На прийомах ввічливий і спокійний, що вважаю важливим для таких делікатних питань. Лікування та рекомендації лікаря допомогли, проблеми наче й не було. Рекомендую цього фахівця та цю клініку!
Віталій
Оцінка:
Доброго дня, Віталій. Вдячні Вам за рекомендації та публічно висловлену думку про лікування в нашій клініці. Клінічний досвід у поєднанні із сучасними малоінвазивними методиками, які у нас використовуються, дозволяють отримати бажаний результат лікування. Рекомендуємо не забувати про профілактичні огляди та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі 25.08 у Легостаєвої Олени. Приємний лікар, все пояснила простою і доступною мовою. Не треба витягувати кожне слово. Приємний і прихильний до себе лікар. Далі належить дообстеження та лікування. Дуже сподіваюся, що далі так само буде легко і просто в спілкуванні як і на першому візиті. Відвідувала цю клініку раніше 2 рази. Була на прийомах у гінеколога Ющенка. Також залишилася задоволена.
Анна
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Дякуємо за теплий відгук на адресу наших спеціалістів. Нам приємно, що Ви задоволені результатами прийому та що спілкування з нашими лікарями було комфортним для Вас. Сподіваємось на продовження співпраці, будемо прагнути виправдати Ваші очікування. Здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже гарна клініка, ввічливий персонал. Окреме дякую лікарю Інзі. Залишилася дуже задоволена, що потрапила саме до неї))
Корса Юлія
Оцінка:
Вітаємо, Юліє. Дякуємо, що Ви публічно поділились своєю думкою про нашу клініку та лікаря. Нам приємно знати, що візит був комфортним для Вас. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Біль прийшов зненацька. У лікарню йти страшно, але не куди не дінешся само не розсмокчеться і записався на прийом до доктору Марусову Андрію Анатолійовичу. Лікар уважно вислухав мої скарги і з великим тактом та обережністю провів необхідні обстеження. Виявився гострий зовнішній геморой 2 ст. Андрій Анатолійович дуже популярно і зрозуміло пояснив, що термінова операція необхідна. Енуклеація тромбу була виконана радіохвильовим апаратом абсолютно безболісно, ​​з максимальним тактом та найвищою майстерністю. Незважаючи на всі мої страхи загоєння рани проходило досить швидко і при постійному доброзичливому та професійному спостереженні лікаря. Так, опреація не дешева, але й результат очевидний. До того ж, всі наступні консультації до повного загоєння рани проводилися безкоштовно. Велике спасибі доктору Марусову Андрію Анатолійовичу за його людинолюбство, професіоналізм та турботу про пацієнтів.
Володимир
Оцінка:
Вітаємо, Володимире. Дякуємо за змістовний та щирий відгук про лікування під наглядом нашого лікаря Андрія Анатолійовича. Нам приємно, що Ви залишились задоволені зверненням за медичною допомогою в нашу клініку. Хочемо зазначити, що бажаний результат від лікування можна отримати за умови відповідального виконання всіх призначень лікаря. Будемо раді бачити Вас у клініці на профілактичних оглядах, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у Тутунару Н.А. Сказав, що запалилися зовнішні гемороїдальні вузли. Запропонував лазерне видалення, щоб забути про проблему назавжди. Можна, звичайно, і свічки, але операція це напевно. Звичайно, я погодилася на операцію. Операція пройшла добре. Через 10 днів, відчула дискомфорт та біль, намацала гулю. Була притока до вузла з протилежного боку. Наступного дня зійшло. Пішла до врача, пояснила ситуацію, відправили додому спостерігати, мазати та робити ванни. Перед наступним прийомом ситуація повторилася, знову відчула біль, цю притоку спровокувало сидіння в автобусі 2 години. Прийшла на прийом знову пояснила ситуацію. Перевірили, сказали все добре. А з приводу гулі, сказали не засиджуйтеся, я мовляв свою роботу виконав добре, значить це щось нове. Там приплив висікли, воно з'являється з іншого боку, тому що крові діватися нікуди ось воно і провокує шишку. Пийте воду, стежте за харчуванням, не засиджуйтеся. Я здивована, 9600грн операція, допомоги та вирішення проблеми, яка так і не пішла "0".
Ольга
Оцінка:
Вітаємо, Ольго. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. В нашій клініці використовується сучасне обладнання та іноваційні малоінвазивні методи лікування. Кожен пацієнт має індивідуальні особливості загального стану здоров'я та впливу зовнішніх і внутрішніх чинників, що не може не впливати на процеси відновлення. Ми готові оперативно вирішити будь-які питання, пов'язані з обслуговуванням у клініках нашої мережі. Більш детальну інформацію Ви отримали в клініці, бажаємо найскорішого одужання та очікуємо на контрольному візиті у лікаря.
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультація пройшла добре :)
Соф‘я
Оцінка:
Вітаємо, Софіє. Вдячні Вам за відгук, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік