Величезна подяка лікарю дерматологу Савкун Вікторії Вікторівні за відмінну роботу та швидке, безболісне видалення родимки, консультацію та ретельне ставлення до своїх пацієнтів.
Владислав
Оцінка:
Доброго дня, Владиславе. Дякуємо Вам, що знайшли можливість публічно поділитись своєю історією звернення до нашого лікаря. Нам приємно, що Ви залишились задоволеним наданою медичною допомогою. Здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
TOP!)
Андрій
Оцінка:
Вітаємо, Андрію. Дякуємо за відгук, гарного Вам здоров'я!
Служба контролю якості ОН Клінік
Була у Анастасії Калашникової. Збентежило що стаж маленький,але ризикнула у мене був дерматит та екзема. Прописала таблетки, мазь, так, теж збентежило направлення на купу аналізів і узі, але це заробіток клініки, тому здебільшого і виписують. Далі не зверталася, аналізи не бачила сенсу здавати і завдяки мазі і таблеткам все загоїлося і пішло. Спасибі Анастасії за ефективний курс лікування
Анна
Оцінка:
Вітаємо, Анна. Дякуємо, що поділились своєю історією лікування та добрі слова на адресу лікаря.. Хочемо зазначити, що призначення додаткових діагностичних досліджень проводиться з метою пошуку та встановлення причин, які призводять до виникнення захворювання або чергового загострення. Не завжди симптоматична терапія може надавати довготривалий результат. Тож ми завжди рекомендуємо дотримуватись всіх призначень лікарів, в тому числі і по діагностичній програмі. Це дозволяє підібрати комплексну терапію з урахуванням чинників захворювання та упередити виникнення рецидивів. Гарного Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мій лікар Савкун Вікторія Валеріївна. Огляд пройшов дуже добре, лікар професійно та дуже лояльно виконує свої обов’язки. Я задоволена.
Марія
Оцінка:
Доброго дня, Маріє. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом візиту до нашого лікаря та якістю медичного обслуговування. Дякуємо за відгук. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я завітала до лікаря-дерматолога Савкун В.В., консультацією та лікуванням залишилася задоволена. Приємний, кваліфікований спеціаліст. Раджу цього лікаря.
Альона
Оцінка:
Добрий день, Альоно. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що перебування у стінах «ОН Клінік Одеса» було комфортним для Вас. Ви змогли переконатись на власному досвіді, що у нас працюють лише кваліфіковані фахівці, які знаходять індивідуальний підхід до кожного пацієнта. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике спасибі Калашниковій Анастасії Олександрівні, лікарю-дерматологу, за допомогу в лікуванні псоріазу. Борюся з цим захворюванням вже 20 років, більшість розводили руками. Анастасія Олександрівна грамотно підійшла до лікування, все роз'яснила, направила на обстеження, призначила відповідні препарати і, що не менш важливо, доступні за ціною. На прийомі лікар поводилася дуже уважно і акуратно. Уже через місяць після лікування покращилися шкірні покриви, припинилося свербіння і лущення, що дозволяє почуватися набагато впевненіше! Дякую за Вашу працю і підхід до пацієнтів!
Тетяна
Оцінка:
Добрий день, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук і добрі слова. Нам приємно, що наш лікар Калашникова А.О. змогла виправдати Вашу довіру і у Вас залишилися тільки позитивні враження від лікування в стінах нашого медичного центру. Ми розуміємо, наскільки важливим є емоційний зв'язок з лікуючим лікарем для досягнення ефективного результату і комфорту пацієнта. Завжди готові допомогти в разі потреби і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні була на прийомі у дерматолога Савкун Вікторії Валеріївни. Дуже приємна дівчина і хороший фахівець. Все пояснила, розповіла, приємна в спілкуванні. Відповіла на всі мої запитання і навіть більше. Спасибі ОН КЛІНІК за таких фахівців.
Катерина
Оцінка:
Добрий день, Катерино. Раді, що рівень професіоналізму нашого лікар виправдав надану Вами довіру. Для кожного пацієнта фахівці «ОН Клінік» підбирають індивідуальні програми лікування з урахуванням усіх діагностичних показників. Дякуємо за відгук і бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була у лікаря Калашникової А.О., лікар розповіла докладно про мою проблему. Все чітко і ясно, призначила лікування. Консультацією залишилася задоволена.
Ірина
Оцінка:
Добрий день, Ірино. Дякуємо за позитивний відгук, добрі слова про нашого лікаря і високу оцінку її професіоналізму. Завжди готові допомогти і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Савкун В.В. відмінний, грамотний фахівець, і просто приємна дівчина :) 5+
Дмитро
Оцінка:
Добрий день, Дмитре. Раді, що Ви задоволені рівнем професіоналізму нашого лікаря. Дякуємо за відгук і будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у дерматолога Савкун В.В. Все пройшло дуже добре, доктор показала свою кваліфікацію, все пояснила доступно, комфортно з нею спілкуватися. До пацієнтів ставиться уважно і з повагою. Вдячна за прийом.
Марина
Оцінка:
Добрий день, Марино. Дякуємо Вам за позитивний відгук і добрі слова. Ми раді, що в особі нашого фахівця Ви знайшли лікаря, якому змогли довірити своє здоров'я. Будемо раді допомогти в разі потреби. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Нам знадобилася консультація дерматолога, страхова призначила нам візит до Он-клінік в м Одеса. Прийшли на візит, лікар взяв тільки аналізи, нічого не призначив, бо не може без аналізу (навіть первинних рекомендацій, що можна робити, що ні - що теж доволі дивно). Каже "звоните в страховую", на питання, хіба лікарі не дзвонять самі, адже зазвичай у лікарів внутрішні номери відповідь була "Вы что приехали с другой страны, у нас никогда такого не было, пациенты всегда звонят самі" що доволі дивно. Так як без аналізів нам не надали жодної рекомендації, записали нас на повторний візит, який страхова підтвердила. Причому візит можна навіть без паціента (бо тільки за результатами аналізів), просто щоб назначити ліки (теж не дуже зрозуміло навіщо візит, якщо є електроний кабінет куди можна закинути призначення). Ми запитали чи можна це зробити дистанційно тоді, сказали так в нас є відео консультація, на яку ми погодилися. При цьмоу навіть не пояснили як до неї підключатися і це було "просто зарегистрируйтесь и вы там все увидите". Звичайно з першого разу нічого не спрацювало, ми витратили майже годину з тех підтримкою щоб просто побачити цю консультацію. Але саме цікаве було потім - рівно за годину до консультації подзвонили і сказали, що онлайн косультація не покривається страховою і або ви повинні її оплатити, або приїхати до нас на особисту консультацію (хоча і ціна консультації однакова, і віддалену вони запропонували самі). То нам довелося срочно та спонтанно їхати в інший кінець міста. Але і на цьому пригоди не закінчилися. Приїхали щоб отримати це злополучне призначення і тут на ресепшні кажуть "знову оформлюйте картку, бо ви не паціент" (паціент дитина) і до лікаря ми вас не пустимо... З нервами все ж таки до лікаря добралися, щоб отримати бажанні назначення! Що маємо - 2 візити до лікаря (і добре що вони покриваються страховою), 2 години часу на дорогу, зірвані плани, година з техпідтримкою - щоб у фіналі отримати одне призначення на мазь! Повна некомпетентність і неналагоджені процеси...
Василіса
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен пацієнт, наш пріоритет це якісне надання послуг. Зазначаємо, що всі процеси в клініці проходять відповідно до встановлених стандартів. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки, проте, на жаль, іноді виникають технічні моменти. Також відмічаємо, що лікар надає рекомендації щодо лікувально-діагностичної тактики з урахуванням об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Додаткові лабораторні методи дослідження є важливим інструментом для лікаря для встановлення діагнозу. Клініки нашої мережі офіційно співпрацюють зі страховими компаніями, для нас є важливим комфорт кожного пацієнта на усіх етапах надання послуг, ми намагаємося постійно вдосконалювати якість сервісу. Перепрошуємо за дискомфорт. Ми завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам і готові нести відповідальність за недоліки у нашій роботі, якщо такі виявляються. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Ми раді, що інформація для Вас прийнятна і питання вирішено. Бажаємо міцного здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Калашникова Анастасія Олександрівна дуже хороший фахівець. Видно, що любить свою справу! Спасибі їй велике.
Юлія
Оцінка:
Добрий день, Юлія. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені якістю медичного обслуговування. Дякуємо за відгук і бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік