Logo
0 800 30 11 77
Іконка PC
Потрапила вперше до Юлії Андріївни на прийом. Дуже задоволена. Відношення до мене було відмінне, залишилися тільки позитивні емоції. Щиро дякую ❤️
Лілія
Оцінка:
Доброго дня, Ліліє. Дякуємо за позитивний відгук. Раді знати, що Вам сподобалася консультація нашого лікаря Помельнікової Юлії Андріївни. Завжди готові допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вирiшила залишити вiдгук, рiдко це роблю, але коли потрiбен спецiалист завжди хочешь потрапити до професiонала, так вот Людмила Петрiвна - це дiйсно Професiонал, звернулась зi змiнами циклу, дуже хвилювалась, але все прийоми дуже позитивнi, все взважено, без зайвого "нагнiтання", чiтко та спокiйно, обстеження пройшла, призначення отримала, дуже задоволена та рекомендую.
Марина
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Шляхтіної Людмили Петрівни. Ми раді знати, що з допомогою нашого спеціаліста Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, котра турбувала. Щиро вдячні за рекомендації. Будемо раді вітати у клініці на профілактичних візитах та завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мені не сподобалась консультація у лікаря гінеколога Помельнікової Ю.А. Лікар не спонукає на себе та дуже груба як для лікаря гінеколога. Як до лікаря більше не звернусь. Було враження що не шукає причину а просто наполягає на купі додаткових аналізів. В клініці на рецептурі дуже не доброзичлива обстановка. Зайшла у клініку привіталась тричі, а у відповідь ніхто і голови не підняв. Дуже неприємне відношення. Тільки після зауваження почали контактувати. Олександра, дуже негативний працівник.
Ольга
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що Вам не сподобався візит і перепрошуємо за дискомфорт при зверненні до клініки. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар має право на свою професійну думку та рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Безумовно, для досягнення успіху у лікуванні, має виникнути довіра до лікаря. Право пацієнта погоджуватися або ні з рекомендаціями фахівця та вільно обирати лікаря, кожне відділення у нас представлено кількома спеціалістами. Сподіваємось на продовження співпраці з Вами, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
3 червня 2025 року я проходила первинну консультацію у гінеколога у Шляхтіной Людміли Петрівни.Причиною звернення були часті рецидиви молочниці. На прийомі я зіткнулася з декількома неприємними моментами: Мене поставили в ситуацію психологічного тиску при погодженні на аналізи: лікар поспішала, формулювала фрази так, що важко було зрозуміти, на що саме я погоджуюсь, і при моїй спробі уточнити, відповіла, що "все вже пояснила". Було зроблено акцент на "патологічні виділення", хоча вони були нормального вигляду — білі, кремові, без запаху. Після огляду мені одразу запропонували велику кількість аналізів, включаючи ті, що не мають прямого відношення до моєї скарги (печінкові проби, тироїдний профіль, HOMA-індекс і не тільки). Жодних рекомендацій або лікування я не отримала — лише нові призначення на дорогі дослідження. Сумарна вартість аналізів та прийому склала третину моєї заробітної плати. Наразі в мене є сумніви щодо обґрунтованості поставленого діагнозу та мотивів лікаря. Прошу перевірити дії спеціаліста на предмет коректності медичної допомоги та відповідності стандартам клініки.
Кіріллова Марія Анатоліївна
Оцінка:
Доброго дня, Маріє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нами детально перевірено об'єм та якість медичної допомоги згідно наявної медичної документації. Зазначаємо, що лікувально-діагностична тактика визначається на підставі вимог нормативної документації МОЗ України, що було і в даному випадку. Більш детальну інформацію Вам надано телефоном. Для досягнення бажаного результату рекомендуємо виконувати призначення лікаря і очікуємо на подальшому прийомі. Зичимо найскорішого одужання.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Поліна
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Поліна
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже сподобалась Клініка, Рецепцион та Особа Подяка Доктору Чебаненко Инге Гиевне \Гинеколог/
Світлана
Оцінка:
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Інга- чудовий лікар! Привітна, завжди допоможе, знає як вилікувати, яке обстеження призначити. Я задоволена, такий лікар як Інга заслуговує довіри. Дякую.
Наталія
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Чабаненко Інги Гієвни. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря Шляхтіна.Мені дуже не сподобалось її ставлення до мене,на мої запитання вона відповідала дратівливо «Я вам вже 4 раза це говорила».Я ВИБАЧАЮСЬ,але нічого що я у вас залишила вже 500$ на одні тільки аналізи і прийоми?Мабуть не складно буде пояснити ще раз,я не лікяр щоб все це розуміти. Кожен її прийом мені обходився у 100$,це аналізи та прийом. Останнє мене взагалі убило,та я не витримала щоб написати відгук: При запису я казала по телефону що буду робити біопсію шийки матки,мені відповіли «Ми вас записуємо на прийом,а далі ви вже з лікарем спілкуєтесь що будете робити»,думаю це якось дивно,тому що ця процедура займає деякий час,думаю ну ок. Приходжу на прийом,кажу що на минулому прийом ви назначили мені біопсію,тому пришла робити. На мене лікар дивиться здивована «а ви записалися на біопсію?Це займає 40 хв»,кажу так звісно.Лікар здивована каже що у неї це не зафіксовано,та почала готувати місце для цього обстеження,у процесі 3 раза мені сказала що «як що б ви сказали по телефону що саме будемо робити,ви би прийшли і все було готово для обстеження».Я також 3 раза відповіла що записалась на саме цю процедуру.ВЗАГАЛІ які до мене питання що адмін не записав це? Чому таке ставлення взагалі?я що прийшла безкоштовно це робити?До речі я заплатила за це все 4700 грн,тому що мені терміново треба було зробити ці аналізи. Але від ставлення лікаря,я досі у шоку. Дуже дратівлива та змушує робити вакцину яка коштує 8к,3 вакцини 24к грн
Діана
Оцінка:
Доброго дня, Діано. Вдячні Вам, що знайшли можливість висловити свою думку. Нам шкода, що у вас залишились неприємні враження після звернення до клініки. Всі послуги в клініці, в тому числі і діагностичні дослідження, проводяться за попереднім записом. Це допомагає ергономічно використовувати час пацієнтів та працівників. Ми прийняли ваші побажання до уваги, так як процес покращення сервісу безперервно вдосконалюємо під потреби сьогодення. Будемо раді бачити Вас стінах нашої клініки і допомогти за необхідності.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити величезну повагу і подяку Інге Гіївні Чабаненко (гінеколог). Спеціаліст дуже уважний і професійний! Вникла в проблему і допомогла з її вирішенням. Спасибі ❤️
Тетяна
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно висловили щиру подяку на адресу нашого лікаря Чабаненко Інги Гієвни. Завжди раді допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Потрапила вперше до Юлії Андріївни на прийом. Дуже задоволена. Відношення до мене було відмінне, залишилися тільки позитивні враження .Лікування призначили, результатом задоволена. Щира подяка!
Ольга Молчан
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно висловили щиру подяку на адресу нашого лікаря Помельнікової Юлії Андріївни. Завжди раді допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вперше я прийшла до цього лікаря зі скаргами на болі внизу живота та коричневі виділення не в менструальні дні. На що лікар мене оглянула та поставила діагноз молочниця(хоча вона не підтвердилась). На мої запитання відповіла «будем наблюдать». Хоча я уже розуміла що зі здоров’ям уже щось не так. Для того щоб побільше викачати з мене грошей, Назначила кучу непотрібних аналізів та таблетки (які як виявилось потім не можна приймати). Звернувшись до іншого лікаря, я все ж знайшла відповіді на свої питання, і правильний діагноз. Тому я категорично не рекомендую даного «лікаря», особливо дівчатам які ще не народжували А клініці Он Клінік , я б радила ретельніше обирати персонал, бо ваша репутація 👎
Катерина
Оцінка:
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нами детально перевірено об'єм та якість медичної допомоги згідно наявної медичної документації. Зазначаємо, що лікувально-діагностична тактика визначається на підставі вимог нормативної документації МОЗ України, що було і в даному випадку. Більш детальну інформацію Вам надано телефоном. Для досягнення бажаного результату рекомендується виконувати призначення лікаря повному обсязі і з'являтись на контрольні візити. У разі, якщо пацієнт не з'являється на подальший прийом - у лікаря немає можливості для подальших дій. Завжди готові допомогти, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Послуги гінеколога в Одесі

Консультація лікарів в «ОН Клінік Одеса»

Адреса: Одеса, вул. Корольова, 33б

ОН Клінік Одеса (Таїрова)
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 19:00, Сб: 8:00 - 17:00, Нд: 8:00 - 14:00
Запис по телефону: 0 800 30 17 30 цiлодобово.
  • По мапі
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.