Відгуки ОН Клінік Одеса (Таїрова)

Відгук пишу не вперше, його «чомусь» не розмістили досі. Але зателефонували з контролю якості як сказали підтвердити особистість, дізнатись чому саме зараз розмістила відгук та як здоров'я мое... та насправді розмова як з листка читали чому це могло статися, та що всі зараз на нервах. Навіть вибачення не було, та компенсації. Далі відгук: Була на УЗД у Гурченкова Г. І. 22.06.22 УЗД по вагітності 6-7 тиждень. УЗД після якого я ревіла. УЗД після якого мені сказали скупе «вибачте». До цього випадку і після була на прийомі у Толмачова (чудовий лікар, спасибі велике, розклали все по поличках). Але відгук присвячений лікарю Гурченкова, яка за невеликого тонусу, подивившись на плід, заявила, що плід не живий, при тому, що їй просто не сподобалася форма, я з тремтячим голосом кажу, що 4 дні тому був тонус вищий, і ЧСС відслідковували, отримала байдужу відповідь: «тоді був, зараз немає»!!!! І ЦЕ НА ОКО! ЛІКАР НЕ ВВІМКНУЛА НАВІТЬ, ЩО ТАМ НЕОБХІДНО, НАТИСНУТИ КНОПКУ? ЩОБ ПОЧАТИ ВІДСТЕЖУВАТИ СЕРЦЕВУ ДІЯЛЬНІСТЬ, ЛІКАР ПРОСТО ВИДАВ ТАКИЙ ВЕРДИКТ. До слова, мене не забули запитати, чи я заміжня, не знаю, як це впливає на відстеження стану, але це не забули... а відстежити ЧСС забули. Я кілька разів через сльози і соплі запитала чи точно це, після чого цей узист-практикант (це не лікар!!!) покликав лікаря гінеколога, в якого я спостерігалась, Ющенко (чудова лікарка, спасибі!) і лише тоді узист увімкнула відслідковування серцевої діяльності, адже я це все бачила на екрані, його до цього не вмикали. Навіщо лікарю апарат для діагностики, якщо свої висновки вона озвучує на свій розсуд. Після моєї істерики мене ще запитали «чи залишаємо», не пам'ятаю формулювання, мені вже хотілося просто тікати... але узистові мабуть здалися мої сльози схожими на «сльози радості». Нікому не раджу. Це некомпетентність на межі. І за цей весь кошмар з мене взяли гроші! Так, мені видали потім інші результати, але природно я цьому недоузисту не довіряла. Шкодую, що не забрала свою оплату, тому що ці тортури не повинні оплачуватися, недбалість, байдужість заохочуватися, лікар, який не знає основ, не повинен працювати! Ганьба!
Діана
Оцінка:
Доброго дня, Діано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка та перепрошуємо за дискомфорт при зверненні. Втім хочемо зазначити, що діагностика на ранніх строках вагітності має свої особливості і можливості візуалізації обмежені в рамках існуючих параметрів досліджуваного терміну. Тож для отримання максимально об'єктивної картини та диференціювання може бути долучена альтернативна думка лікуючого лікаря, що і було зроблено та видано коректний протокол дослідження. Ми розуміємо емоційні реакції, які можуть бути різними у різних пацієнтів, особливо на фоні впливу складних умов сьогодення. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на УЗД у Гурченкова Г. І. 22.06.22 УЗД по вагітності 6-7 тиждень. УЗД після якого я ревіла. УЗД після якого мені сказали скупе «вибачте». До цього випадку і після була на прийомі у Толмачова (чудовий лікар, спасибі велике, розклали все по поличках). Але відгук присвячений лікарю Гурченкова, яка за невеликого тонусу, подивившись на плід, заявила, що плід не живий, при тому, що їй просто не сподобалася форма, я з тремтячим голосом кажу, що 4 дні тому був тонус вищий, і ЧСС відслідковували, отримала байдужу відповідь: «тоді був, зараз немає»!!!! І ЦЕ НА ОКО! ЛІКАР НЕ ВВІМКНУЛА НАВІТЬ, ЩО ТАМ НЕОБХІДНО, НАТИСНУТИ КНОПКУ? ЩОБ ПОЧАТИ ВІДСТЕЖУВАТИ СЕРЦЕВУ ДІЯЛЬНІСТЬ, ЛІКАР ПРОСТО ВИДАВ ТАКИЙ ВЕРДИКТ. До слова, мене не забули запитати, чи я заміжня, не знаю, як це впливає на відстеження стану, але це не забули... а відстежити ЧСС забули. Я кілька разів через сльози і соплі запитала чи точно це, після чого цей узист-практикант (це не лікар!!!) покликав лікаря гінеколога, в якого я спостерігалась, Ющенко (чудова лікарка, спасибі!) і лише тоді узист увімкнула відслідковування серцевої діяльності, адже я це все бачила на екрані, його до цього не вмикали. Навіщо лікарю апарат для діагностики, якщо свої висновки вона озвучує на свій розсуд. Після моєї істерики мене ще запитали «чи залишаємо», не пам'ятаю формулювання, мені вже хотілося просто тікати... але узистові мабуть здалися мої сльози схожими на «сльози радості». Нікому не раджу. Це некомпетентність на межі. І за цей весь кошмар з мене взяли гроші! Так, мені видали потім інші результати, але природно я цьому недоузисту не довіряла. Шкодую, що не забрала свою оплату, тому що ці тортури не повинні оплачуватися, недбалість, байдужість заохочуватися, лікар, який не знає основ, не повинен працювати! Ганьба!
Діана
Оцінка:
Доброго дня, Діано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка та перепрошуємо за дискомфорт при зверненні. Втім хочемо зазначити, що діагностика на ранніх строках вагітності має свої особливості і можливості візуалізації обмежені в рамках існуючих параметрів досліджуваного терміну. Тож для отримання максимально об'єктивної картини та диференціювання може бути долучена альтернативна думка лікуючого лікаря, що і було зроблено та видано коректний протокол дослідження. Ми розуміємо емоційні реакції, які можуть бути різними у різних пацієнтів, особливо на фоні впливу складних умов сьогодення. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день. Хочу подякувати дерматологу Горошко Олені Миколаївні. Лікар-професіонал, який уважно вислухає скарги, призначить необхідні обстеження і правильне лікування. Лікування пройшло успішно і в короткі терміни. Дуже чуттєва і чуйна. Дякую за допомогу та увагу!!!
Зінаїда
Оцінка:
Доброго дня, Зінаїдо. Вдячні Вам, що знайшли можливість публічно висловити свою думку про звернення до нашої клініки. Ми раді, що Ви отримали бажаний результат від лікування, а спілкування з лікарем було комфортним для Вас. Міцного Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чабаненко Інга Гієвна чудовий врач
Карина
Оцінка:
Доброго дня, Карино. Вдячні Вам за публічно висловлену думку. Гарного Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прасол Олександр Михайлович, діагностував і видаляв фіброліпому. Грамотний фахівець, і просто приємна людина, якій повністю довіряєш. Спасибі вам велике!!! Рекомендую.
Павло
Оцінка:
Доброго дня, Павло. Ми раді, що Ви залишились задоволені результатом лікування у нашого лікаря Олександра Михайловича. Дякуємо Вам за відгук та рекомендації, доброго Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже дякую лікарю Прасол О.М. за уважне, чуйне, доброзичливе ставлення до пацієнта, за його професіоналізм. Дай Бог нам більше таких лікарів.
Тимофєєва Марина
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Вдячні Вам за відгук та теплі слова на адресу нашого лікаря. Нам важливо знати, що Ви залишились задоволені результатом звернення до нашої клініки, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Прасол Олександр Михайлович видаляв мені карбункул, діагноз поставив швидко, операцію провів безболісно. Дуже задоволена що потрапила до вашої клініки і саме до Олександра Михайловича, чудовий кваліфікований лікар.
Анна
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Вдячні Вам, що знайшли можливість публічно поділитись своєю історією звернення до нашого лікаря. Ми раді, що Ви задоволені результатом лікування, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую Чабаненко Інга Гієвна за прийом, все було дуже добре
Валентина
Оцінка:
Доброго дня, Валентино. Дякуємо за зворотній зв'язок, нам приємно знати, що Ви задоволені результатом прийому. Здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую доктору Тутунару Миколі Олександровичу. Уважний, чуйний лікар. Все роз'яснив, дав рекомендації і найголовніше - усунув проблему, упорядкував. Дякую Вам, Лікаре Микола Олександрович.
Alexandr
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. Вдячні Вам за довіру та вибір нашої клініки. Нам приємно, що Ви задоволені результатом лікування під наглядом Миколи Олександровича. Рекомендуємо не забувати про періодичні профілактичні огляди. Міцного Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Спасибі велике спеціалістам Чабаненко І.Г., Онацька Катерина та Когутова К.М. Мені дуже допомогли. В клініці дуже гарна атмосфера.
Олена
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Нам приємно знати, що Ви задоволені якістю медичного обслуговування в нашій клініці. Дякуємо Вам за відгук та бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Найкращий лікар !
Олег
Оцінка:
Доброго дня, Олег. Дякуємо за висловлену думку, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Тутунару М. О. — уважний лікар. Розповідає все, що цікавить. Відношення до пацієнтів гарне.
Жанна
Оцінка:
Жанно, доброго дня. Дякуємо за вибір нашої клініки та публічно висловлену думку про прийом лікаря. Завжди готові допомогти у разі необхідності, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Одеса, вул. Корольова, 33б

ОН Клінік Одеса (Таїрова)
Приймаємо: Пн - Пт: 9:00 - 18:00; Сб: 9:00 - 16:00
Запис по телефону: 0 800 30 17 30 цiлодобово.
  • По мапі
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.