0 800 30 11 77
Були на прийомі у педіатра Овчаренко Наталії! Я таких жахливих педіатрів у житті не зустрічала!!! Людина яка навіть не хотіла знайти контакт з дитиною (дитина від дівчини на ресепшен більше уваги отримала). Дали лікарю всі відомості про щеплення, попередні огляди, узд, навіть не глянула, ставила питання одні й ті самі по кілька разів, тобто, не запам'ятовує взагалі нічого, вуха елементарно дитині не перевірила. Я завжди була клієнтом ОН Клінік, але кого ви берете собі в педіатри, людина взагалі не зацікавлена в контакті з дитиною!!!!
Карина
Миколаїв, 29.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Карино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка і перепрошуємо за дискомфорт. Нами перевірена інформація по медичній амбулаторній картці — результати прийому зафіксовані коректно. Якщо не відбувся контакт лікар-пацієнт, то можемо запропонувати змінити лікаря. Завжди готові допомогти, здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дитині 7 місяців. Були на прийомі у Овчаренко Н.С. Рекомендації педіатра з прикорму не сподобались. Більше звертатись на консультацію бажання немає. За словами Овчаренко, сучасна рекомендація «мета прикорму – ознайомити дитину з продуктом, а не нагодувати» є неправильною.
Любов
Миколаїв, 18.12.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Любове. Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Як правило, пацієнти звертаються до лікаря щоб отримати його професійну думку. Право пацієнта погоджуватись або ні з рекомендаціями лікаря на свій розсуд. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже не сподобалась дитячий педіатр Кирильчук! Вже з перших хвилин перебування в кабінеті лікар показала своє зверхнє ставлення. Під час огляду на дитину аж покрикувала (дитині 4 роки), мовляв, ти чого так кричиш. А яка дитина буде мовчати коли їй пальпують горло і живіт! Що це взагалі таке? Потім взагалі "кидала" мені аналізи, які ми робили на дизбактеріоз, мовляв, вони нічого не показують. Хамське, зверхнє, жахливе відношення.
Олена
Миколаїв, 22.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості та вибір нашої клініки. Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Ми перевірили інформацію по медичній документації та зазначаємо, що обсяг первинного прийому виконаний в повному об'ємі. Ми розуміємо, що по ряду причин навіть загальний огляд лікаря є малоприємною та стресовою ситуацією, особливо для маленьких пацієнтів, і суб'єктивні реакції цілком природні. Безумовно, комфорт у спілкуванні та довірливі відносини між лікарем та пацієнтом є важливими. Наразі немає підстав недовіряти професійній думці лікаря, але в будь-якому випадку приносимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт. Очікуємо маленького пацієнта на повторному прийомі згідно попереднього запису. Гарного дня!
Служба контролю якості ОН Клінік
Були з дитиною на прийомі Овчаренко Н.С., перше що не сподобалося саме спілкування з дитиною, коли був огляд якщо це можна було назвати оглядом, включити фанарик на секунду і 3 рази притулити послухати і потім починати мене вчити, а чому не пішли до сімейного доктору, ви ж підписали декларацію, чому прийшли сюди, то вибачте 340 грн заплатити і слухати: що матуся топики не треба одягати, матуся до сімейного чого не пішли, матуся читайте декларацію, а вийти від лікаря і не розуміти добре все з дитиною чи ні, лікування і список виписаний так що скупити всю аптеку, вибачте але за такі гроші і не отримавши чітко відповіді а повчання не по темі, більше ми звертатися не будемо в цю клініку і цього "лікаря" радити не буду. Погане ставлення до пацієнта
Ганна
Миколаїв, 21.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ганно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що доктор Овчаренко Наталія Сергіївна є висококваліфікованим спеціалістом з багаторічним досвідом роботи. Першочерговим завданням кожного лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги, всі призначення мають рекомендаційний характер. Під час первинного прийому лікар проводить профільний огляд, збирання анамнезу, дає рекомендації щодо подальшої лікувально-діагностичної тактики. Що й було виконано у цьому випадку. Безумовно, комфорт у спілкуванні та взаєморозуміння між лікарем та пацієнтом є важливими. Просимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт. Більш детальна інформація була надана Вам у телефонному режимі. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким. Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідуємо дитячого лікаря Кирильчук Т. Г. Лікар справжній професіонал своєї справи. уважна до кожної дитини. вже не один рік вилікуємо дитину швидко, завдяки лікарю, ніколи не виписує зайвого.
Світлана
Миколаїв, 16.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Світлано. Вдячні за відгук та Вашу думку про роботу нашого спеціаліста. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі потреби. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Наш лікар Кирильчук Тетяна Григорівна, дуже нам сподобалась як спеціаліст. Призначила аналізи, а потім правильне лікування, завдяки якому ми швидко одужали. Дякую.
Дарина
Миколаїв, 12.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дарино. Раді, що Ви залишилися задоволені зверненням до "ОН Клінік Миколаїв". Лікарі нашого медцентру підбирають індивідуальні програми лікування для пацієнтів з урахуванням особливостей кожного. Дякуємо за відгук. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мені сподобалося в медичному центрі ОН Клінік у Миколаєві. Уважний і доброзичливий персонал. Доктор ретельно оглянула дитину перед щепленням. Медсестра в маніпуляційному кабінеті змогла знайти підхід до дитини, і вона навіть не встиг злякатися щеплення. На друге щеплення пішла без страху. Рекомендую ОН Клінік.
Марія
Миколаїв, 28.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Маріє. Дякуємо за відгук і високу оцінку роботи нашого фахівця Овчаренко Н.С. Своєчасна вакцинопрофілактика є важливою складовою для збереження здоров'я. Нам важливо знати, що Ви задоволені атмосферою прийому і якістю медичного обслуговування. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вже не перший раз звертаємось за консультацією до лікаря-педіатра Кирильчук Т. Г. Всім задоволені, лікар завжди відповідає на запитання, які нас цікавлять, дає рекомендації.
Аліна
Миколаїв, 28.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Аліно. Дякуємо за позитивний відгук. Згодні з Вами, в нашому медцентрі працюють тільки кваліфіковані спеціалісти. Завжди раді допомогти в разі потреби та бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Обслуговування в медичному центрі ОН Клінік відбувається на високому рівні. Кваліфіковані лікарі добре консультують, та призначають лікування. Не одноразова зверталися до дерматолога Устинської І. І. та дитячого лікаря Кирильчук Т. Г. Лікарі уважні, чуйні, турботливі. Завжди порадять, які ліки краще приймати. Обов'язково з вернемся ще.
Олександра
Миколаїв, 19.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександро. Дякуємо за позитивний відгук і високу оцінку роботи наших спеціалістів. Ми прагнемо постійно вдосконалювати якість медичного обслуговування, щоб кожен пацієнт міг отримати кваліфіковану медичну допомогу в максимально комфортних умовах. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулися в ОН Клінік для вакцинації. Потрапили на прийом до Кирильчук Тетяні Григорівні, хороший фахівець, на всі питання відповіла доступно. З дитиною обходительна, грунтовно розпитала про стан дитини, дала необхідні рекомендації. Надалі обов'язково будемо звертатися в даний медичний центр самі і рекомендувати друзям. Весь персонал мед. центру дуже ввічливий і доброзичливий, дитині дуже сподобалося.
Ірина
Миколаїв, 29.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Дякуємо Вам за позитивний відгук. Своєчасна вакцинопрофілактика є важливою складовою для збереження здоров'я. Раді, що Ви задоволені рівнем медичного обслуговування. Завжди готові допомогти всім, хто звернувся за Вашими рекомендаціями. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зверталися у клініку не вперше. Дуже подобається відношення персоналу та лікарів до пацієнтів. Дитина задоволена лікарем педіатром Кирильчук Т. Г. Мені особисто сподобався лікар гінеколог Саморай Л. І., та гастроєнтеролог Ганжа Є. Г. Надалі не маю бажання шукати іншу клініку. В ОН Клінік мене все задовольняє.
Віра
Миколаїв, 29.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Віро. Вдячні Вам за позитивний відгук та високу оцінку роботи наших спеціалістів. Нам приємно, що звернення до нашого медцентру було комфортним та результативним. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу залишити відгук про педіатра Овчаренко Наталію Сергіївну. Неодноразово звертаюся до неї, завжди на прийомі вміє навернути до себе дитину, відповідає на всі мої запитання, призначає дієве і недороге лікування. За фактом дитина одужує через тиждень. Радує, що в клініці можна пройти і просто профогляди, і обстеження. Ми проходили електрокардіограму, консультувалися у ЛОР-лікаря. Спасибі лікарям і медперсоналу за компетентний і теплий прийом. Будемо приходити ще!
Євгенія
Миколаїв, 08.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Євгеніє. Ми прагнемо надати максимально комфортні умови на всіх етапах перебування в медцентрі, можливість отримати максимальний перелік медичних послуг у межах одного медичного закладу. Щиро раді, що пацієнтові було комфортно проходити лікування в стінах нашого медичного центру, і спілкування з лікуючим лікарем було максимально інформативним. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.