Logo
0 800 30 11 77
Це був перший та останній похід в цю клініку. Маю дуже велику претензію до педіатра, Овчаренко Наталії Сергіівни. Два дні тому звернулися до неї з висипом на шкірі та температурою у дитини. Не оглянувши так як потрібно, педіатр швидко поставила діагноз кропивниця і сказала дитині , що потрібно менше на «ничку» їсти шоколад. Виписав ліки сказала звернутися до неї через 7 днів, якщо не стане краще. Пройшло всього 2 дні і дитині стало ще гірше. Температура 40 і висипи на тілі збільшилися. Ми вирішили поїхати до педіатра в дитячу обласну поліклініку , де прекрасні педіатри взялися за свою роботу, назначили аналіз: крові та сечі. І виявилася зовсім інша хвороба. Огляд моєї дитини там зайняв години три а не 5 хвилин, як у Овчаренко Наталії. І як її після цього можна назвати педіатром. Ганьба їй і позор. Скільки років працює і нічого не вміє, ні лікувати , ні спілкуватися с пацієнтами.
Олена
Миколаїв, 12.02.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Фахівець рекомендує пацієнту варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Кожен пацієнт, так само як і випадок захворювання, індивідуальні. Під час розвитку хвороби не виключено можливість зміни симптоматичних проявів та об'єктивного стану пацієнта, що потребує динамічного нагляду лікаря та корекції терапії за необхідності. Більш детальна інформація Вам була надана у телефонному режимі. Зичимо міцного здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже кваліфіковані спеціалісти
Лариса
Миколаїв, 04.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ларисо. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день Хочу висловити подяку колективу в Миколаєві🙏. Допомогли знайти час і записатися нас із донькою (5 місяців) на вакцинацію препаратом Ротарикс у зручний для нас час🌸
Мавродієва Надія
Миколаїв, 09.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Надіє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм позитивним досвідом звернення до нашої клініки. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
На жаль, лікар-педіатр Овчаренко Н.С. не компетентно поставилась до прийому дитини. Клініка чудова, всією сім’єю перевіряємось тільки у вас, але, коли довелось змінити педіатра, то не думала, що все настільки жахливо. Прошу перевірити лікаря і те, як він веде прийом, адже за 5 хвилин подивитись на дитину, з яких 3 хвилини на повчання стосовно ведення медичної книжки. При тому не міряючи зріс і вагу дитину, лише коли я самостійно сказала, що може ви це зробите, лікар погодилась
Людмила
Миколаїв, 23.09.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Людмило. Шкодуємо, що у Вас склалася така думка. На жаль, нам не вдалось зв'язатись з Вами в телефонному режимі та надати зворотний зв'язок - абонент не відповідає на дзвінки. Зазначаємо, що об'єм наданої медичної послуги залежить від мети візиту до лікаря. Для отримання більш детальної інформації просимо вийти на зв'язок зі Службою контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хотіли записатися на прийом, дзвонили разів 5-6 ніхто трубку не знімав І найцікавіше ніхто навіть не зволив передзвонити, супер підхід до своїх пацієнтів/клієнтів!
Дар'я
Миколаїв, 21.06.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дар'є. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен пацієнт. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки. Перепрошуємо за ситуацію. Детальна інформація була Вам повідомлена телефоном. Дякуємо за розуміння. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
05.05.2023 була на прийомі з дитиною у лікаря-педіатра Баранчук Яни Володимирівни. Хочу залишити позитивний відгук та велику вдячність лікарю. Дуже висока якість обслуговування, високий рівень професіоналізму, уважність до кожної деталі, чуйне ставлення до дитини. Лікар з ВЕЛИКОЇ букви! Той випадок, коли професія лікар - це за покликанням! Задоволена, вдячна!
Олена
Миколаїв, 05.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Щиро дякуємо за відгук і теплі слова. Цінуємо Вашу думку. Для нас важливо знати, що Ви маєте позитивні враження та залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Баранчук Яни Володимирівни. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були на прийомі у педіатра Овчаренко Наталії! Я таких жахливих педіатрів у житті не зустрічала!!! Людина яка навіть не хотіла знайти контакт з дитиною (дитина від дівчини на ресепшен більше уваги отримала). Дали лікарю всі відомості про щеплення, попередні огляди, узд, навіть не глянула, ставила питання одні й ті самі по кілька разів, тобто, не запам'ятовує взагалі нічого, вуха елементарно дитині не перевірила. Я завжди була клієнтом ОН Клінік, але кого ви берете собі в педіатри, людина взагалі не зацікавлена в контакті з дитиною!!!!
Карина
Миколаїв, 29.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Карино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка і перепрошуємо за дискомфорт. Нами перевірена інформація по медичній амбулаторній картці — результати прийому зафіксовані коректно. Якщо не відбувся контакт лікар-пацієнт, то можемо запропонувати змінити лікаря. Завжди готові допомогти, здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дитині 7 місяців. Були на прийомі у Овчаренко Н.С. Рекомендації педіатра з прикорму не сподобались. Більше звертатись на консультацію бажання немає. За словами Овчаренко, сучасна рекомендація «мета прикорму – ознайомити дитину з продуктом, а не нагодувати» є неправильною.
Любов
Миколаїв, 18.12.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Любове. Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Як правило, пацієнти звертаються до лікаря щоб отримати його професійну думку. Право пацієнта погоджуватись або ні з рекомендаціями лікаря на свій розсуд. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже не сподобалась дитячий педіатр Кирильчук! Вже з перших хвилин перебування в кабінеті лікар показала своє зверхнє ставлення. Під час огляду на дитину аж покрикувала (дитині 4 роки), мовляв, ти чого так кричиш. А яка дитина буде мовчати коли їй пальпують горло і живіт! Що це взагалі таке? Потім взагалі "кидала" мені аналізи, які ми робили на дизбактеріоз, мовляв, вони нічого не показують. Хамське, зверхнє, жахливе відношення.
Олена
Миколаїв, 22.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості та вибір нашої клініки. Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Ми перевірили інформацію по медичній документації та зазначаємо, що обсяг первинного прийому виконаний в повному об'ємі. Ми розуміємо, що по ряду причин навіть загальний огляд лікаря є малоприємною та стресовою ситуацією, особливо для маленьких пацієнтів, і суб'єктивні реакції цілком природні. Безумовно, комфорт у спілкуванні та довірливі відносини між лікарем та пацієнтом є важливими. Наразі немає підстав недовіряти професійній думці лікаря, але в будь-якому випадку приносимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт. Очікуємо маленького пацієнта на повторному прийомі згідно попереднього запису. Гарного дня!
Служба контролю якості ОН Клінік
Були з дитиною на прийомі Овчаренко Н.С., перше що не сподобалося саме спілкування з дитиною, коли був огляд якщо це можна було назвати оглядом, включити фанарик на секунду і 3 рази притулити послухати і потім починати мене вчити, а чому не пішли до сімейного доктору, ви ж підписали декларацію, чому прийшли сюди, то вибачте 340 грн заплатити і слухати: що матуся топики не треба одягати, матуся до сімейного чого не пішли, матуся читайте декларацію, а вийти від лікаря і не розуміти добре все з дитиною чи ні, лікування і список виписаний так що скупити всю аптеку, вибачте але за такі гроші і не отримавши чітко відповіді а повчання не по темі, більше ми звертатися не будемо в цю клініку і цього "лікаря" радити не буду. Погане ставлення до пацієнта
Ганна
Миколаїв, 21.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ганно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що доктор Овчаренко Наталія Сергіївна є висококваліфікованим спеціалістом з багаторічним досвідом роботи. Першочерговим завданням кожного лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги, всі призначення мають рекомендаційний характер. Під час первинного прийому лікар проводить профільний огляд, збирання анамнезу, дає рекомендації щодо подальшої лікувально-діагностичної тактики. Що й було виконано у цьому випадку. Безумовно, комфорт у спілкуванні та взаєморозуміння між лікарем та пацієнтом є важливими. Просимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт. Більш детальна інформація була надана Вам у телефонному режимі. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким. Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мені сподобалося в медичному центрі ОН Клінік у Миколаєві. Уважний і доброзичливий персонал. Доктор ретельно оглянула дитину перед щепленням. Медсестра в маніпуляційному кабінеті змогла знайти підхід до дитини, і вона навіть не встиг злякатися щеплення. На друге щеплення пішла без страху. Рекомендую ОН Клінік.
Марія
Миколаїв, 28.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Маріє. Дякуємо за відгук і високу оцінку роботи нашого фахівця Овчаренко Н.С. Своєчасна вакцинопрофілактика є важливою складовою для збереження здоров'я. Нам важливо знати, що Ви задоволені атмосферою прийому і якістю медичного обслуговування. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу залишити відгук про педіатра Овчаренко Наталію Сергіївну. Неодноразово звертаюся до неї, завжди на прийомі вміє навернути до себе дитину, відповідає на всі мої запитання, призначає дієве і недороге лікування. За фактом дитина одужує через тиждень. Радує, що в клініці можна пройти і просто профогляди, і обстеження. Ми проходили електрокардіограму, консультувалися у ЛОР-лікаря. Спасибі лікарям і медперсоналу за компетентний і теплий прийом. Будемо приходити ще!
Євгенія
Миколаїв, 08.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Євгеніє. Ми прагнемо надати максимально комфортні умови на всіх етапах перебування в медцентрі, можливість отримати максимальний перелік медичних послуг у межах одного медичного закладу. Щиро раді, що пацієнтові було комфортно проходити лікування в стінах нашого медичного центру, і спілкування з лікуючим лікарем було максимально інформативним. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.