Много раз обращался в онклиник Николаев,всегда был доволен результатом.Но после приема у хирурга Кухарик мне не хочется туда больше обращатся.как спецыалиста не рекомендую. по крайней мере мне он не помог к сожалению.
Артем
Миколаїв, 22.09.2022
Оцінка:
На жаль, розчаровані фахівцями УЗД у цій клініці. Результат узд навіть здивував львівських лікарів... Антоненко О.В. на УЗД на рік не змогла визначити пухлину, що починається, і поставила неправильний діагноз.
Анна
Миколаїв, 07.09.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Вдячні Вам за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Хочемо зазначити, що різні види додаткових досліджень мають різну діагностичну можливість і очікувану діагностичну цінність кожного з них на певних етапах патологічного процесу. Більш детальну інформацію Вам повідомлено телефоном. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим рідним.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже задоволена прийомом. Позитивно, з посмішкою та поясненнями, жодного дискомфорту як фізично, так і психологічно. Всім рекомендую цього фахівця.
Юлія
Миколаїв, 02.07.2022
Оцінка:
Очень довольна приемом. Никаких нареканий - Дарья Николаевна внимательная и обходительная, не позволяет себе лишних замечаний, не прописывает лечение пока не убедиться в диагнозе, осмотр прошёл безболезненно что удаётся не многим. Получила развёрнутые и понятные ответы на все мои вопросы, также были учтены особенности семейной истории болезни. С моей проблемой справилась на все 100 процентов. А ее фраза «рак не болит» хоть и может показаться суровой, но убедила меня серьезно относится к своевременным походам к врачу. Рекомендую всем найти такого врача.
Юлия
Миколаїв, 02.07.2022
Оцінка:
Мала нещастя відвідати лікаря Розбірську Оксану Миколаївну. Окрім недоречних жартів та питань, мені прописали препарат «від усього» при тому, що жодних результатів аналізів на момент прийому не було. У препараті 2 антибіотика, протигрибковий та стероїдний гормон. Не маючи діагнозу прийом такого препарату може сильно нашкодити. Також огляд був максимально болючим, за весь досвід відвідування гінекологів ніколи такого не було. У висновку лікаря: у розділі скарги – ниючі болі (про які я ні слова не говорила), діагноз – гормональна контрацепція (це що за діагноз такий? При тому що лікар казав мені, що виявила дисплазію, але у виписці про це ні слова). Прийомом максимально не задоволена. Сподіваюся, що цей відгук допоможе іншим пацієнтам уникнути такого досвіду. P.s. До цього скористалася послугами іншого гінеколога Он-клінік - Кучер Дарії Миколаївни. Залишилась дуже задоволена Дарія Миколаївна професіонал своєї справи. Дуже шкода, що зараз до неї не можна потрапити.
Юлія
Миколаїв, 02.07.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо, Юліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що тактика ведення пацієнта визначається на підставі об'єктивних клінічних даних на день огляду. На період дообстеження лікар має право за необхідності призначати симптоматичну терапію, що і було виконано. Пацієнт на свій розсуд може погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря. Більш детальну інформацію Вам було озвучено у телефонному режимі. Сподіваємось на продовження співпраці, завжди готові допомогти в разі необхідності.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Оксана
Миколаїв, 16.06.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Проходила рентген в ОН Клінік у Подопригори Дмитра Вікторовича. Залишилась дуже задоволена, якістю обладнання, та обслуговуванням. Дякую!
Олена
Миколаїв, 23.02.2022
Оцінка:
У травні 2021 року відвідав ОН Клінік відділення проктології, був на прийомі у проктолога Кухаріка В. П. Оглядом дуже задоволений! Лікар дуже уважно вислухав, провів огляд, поставив діагноз. За моєї проблеми потрібна була операція. Операцію було проведено безболісно, ​​на професійному рівні. Подальші відвідування після лікування були безкоштовними, все входило у вартість операції. Лікування лікар провів на професійному рівні, нічого зайвого не призначав. Лікарю Кухарику В. П., дякую! Чудовий фахівець! Не вперше відвідую ОН Клінік, обслуговування завжди на найвищому рівні!
В'ячеслав
Миколаїв, 23.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, В'ячеслав. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені якістю наданої медичної допомоги та високо відзначили професіоналізм нашого лікаря. Ми раді, що з допомогою нашого фахівця Вам вдалось вирішити проблему, яка турбувала. Щиро зичимо здоров'я, миру та добра.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня мало того ,що в лабораторії мені не зробили той аналіз ,який я їм назвала,це на пролактин .Що дуже прикро ,я чекала цей аналіз ,а його немає.І ще мені не сподобалося у Вас УЗИ ,чому мене приймав в кабінеті тільки один лікар він і писав він і робив заключення, я знаю що проходила завжди Узи один лікар дивиться а інший вже друкує інформацію.Щитовидну залозу взагалі глянув пару хвилин,що це за огляд.А колия я прийшла с таким УЗі до лікаря ,то він взагалі здивувався і сказав що дуже мало написано і зроблено!!!Тому Узі я в вашій клініці також незадоволена!!!Надіюсь Ви покращете свою роботу в клініці!!!
Олена
Миколаїв, 23.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. В нашій клініці проводяться діагностичні процедури та видається бланк заключення яке відповідає всім вимогам. Конкретних претензій чого саме не вистачає у нашому заключенні ми не отримали. Приносимо вибачення за дискомфорт при оформленні аналізів. Ми завжди на зв'язку з нашими пацієнтами та готові допомогти за будь-яких умов. Бажаємо добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря трихолога Борзенко В. С. Дуже хороший лікар, уважний, компетентний. Дуже задоволена, що потрапила до нього на прийом. Завдяки його уважності і серойзному ставленні до своєй робити були виявлені проблеми в моєму організмі про які я і не здогадувалася. Велике дякую Вам лікарю!
Елена
Миколаїв, 23.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Щиро вдячні Вам за довіру та добрі слова на адресу нашого лікаря. Міцного здоров'я всім та неодмінно миру.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже не сподобалась дитячий педіатр Кирильчук! Вже з перших хвилин перебування в кабінеті лікар показала своє зверхнє ставлення. Під час огляду на дитину аж покрикувала (дитині 4 роки), мовляв, ти чого так кричиш. А яка дитина буде мовчати коли їй пальпують горло і живіт! Що це взагалі таке? Потім взагалі "кидала" мені аналізи, які ми робили на дизбактеріоз, мовляв, вони нічого не показують. Хамське, зверхнє, жахливе відношення.
Олена
Миколаїв, 22.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості та вибір нашої клініки. Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Ми перевірили інформацію по медичній документації та зазначаємо, що обсяг первинного прийому виконаний в повному об'ємі. Ми розуміємо, що по ряду причин навіть загальний огляд лікаря є малоприємною та стресовою ситуацією, особливо для маленьких пацієнтів, і суб'єктивні реакції цілком природні. Безумовно, комфорт у спілкуванні та довірливі відносини між лікарем та пацієнтом є важливими. Наразі немає підстав недовіряти професійній думці лікаря, але в будь-якому випадку приносимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт. Очікуємо маленького пацієнта на повторному прийомі згідно попереднього запису. Гарного дня!
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ірина
Миколаїв, 11.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік