Лікар вилікувала гастрит, покращила травлення, але треба постійна дієта, бо у мене це хронічне.
Галина
Харків, 12.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Галино. Дякуємо за позитивні відгуки. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря. Завжди раді допомогти у разі потреби. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар чудовий, вилікувала гастрит , назначила дієту, тепер ходжу на консультацію коли хвилює шлунок.
Галина
Харків, 12.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Галино. Дякуємо за позитивні відгуки. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря. Завжди раді допомогти у разі потреби. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Навіщо видалили коментар???!! Якщо лікар поганий,то нехай люди знають! Шевченко хамка,якщо їй відповідаєш на її ж питання перебиває або взагалі не дає нормально відповісти. Нормально не консультує . Назначила багато ґ непотрібних аналізів. Взагалі не рекомендуємо!
Тетяна
Харків, 06.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження про нашого лікаря. Зазначаємо, що у цьому випадку Ви не є пацієнтом. Звернень особисто від пацієнта на Службу контролю якості та адміністрації клініки не надходило. Завжди акцентуємо нашим пацієнтам, у разі виникнення будь-яких питань щодо якості обслуговування в наших клініках по факту виникнення ситуації пацієнт може звернутися до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми відкриті до конструктивного діалогу та готові допомогти у розв'язанні будь-яких ситуацій. Зичимо здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Шкодую, що до неї пішла, даремно викинуті гроші + звернення до пацієнта залишає бажати кращого.
Інесса
Харків, 05.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Інесо. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Безумовно, взаєморозуміння та комфорт у спілкуванні між лікарем та пацієнтом є важливими для досягнення успіху у лікуванні. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. У клініці завжди є можливість змінити лікаря, якщо виникла така необхідність, кожний напрямок представлений кількома фахівцями. Сподіваємось на продовження співробітництва. Будемо раді вітати у клініці на черговому візиті. Завжди готові допомогти, зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Тетяна
Харків, 04.06.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вдячний. Гарний спеціаліст. Приємна людина.
Борис
Харків, 31.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Борисе. Дякуємо за позитивний відгук. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
3 травня о 14.00 я побував у Вас у клініці. Не видаляйте коментар, я реальна людина.
Залишаю відгук.
Гастроентеролог Шевченко Наталія Олексіївна. Така усміхнена на фото у Вас і так неправдиво описана - «доброзичлива до пацієнтів».
Холодний погляд, дратівливість в інтонації, і так спокійно повідомляє про видалення жовчного міхура, начебто нам щодня по органу видаляють, і нам це в радість чути. Гордовита і неприємна.
Лікарі працюють із людьми, а людська психіка - це не роботи і не машини.
Лікарі мають бути милосердними і співчутливими, а так само любити людей і хотіти їм допомагати.
Дивно ж буде, якщо людина, яка ненавидить тварин, піде у ветеринари. Тоді стане актуальним питання - а чи не для того вони йдуть у ветеринари, щоб познущатися?
Петро
Харків, 06.05.2025
Показати відповідь
Добрий день. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Хочемо зазначити, що лікар визначає об'єм лікувально-діагностичної тактики на підставі об'єктивних клінічних даних на момент огляду і встановленого попереднього діагнозу. Як правило, пацієнти звертаються до лікаря, щоб отримати його професійну думку. Кожен пацієнт має право погоджуватись або ні з думкою лікаря, яка зафіксована у консультативному заключенні, яке пацієнт отримує на руки. Наразі ми так і не отримали жодних альтернативних документів з іншою інформацією. Завжди готові допомогти, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Щоб Ви могли ідентифікувати пацієнта-3 травня на 14.00 я був на прийомі у Вашій клініці.
Залишаю відгук.
Видаляти його не треба!
Нехай люди читають і будуть готові.
Гастроентеролог Шевченко Наталія Олексіївна. Така усміхнена на фото у Вас і так неправдиво описана - «доброзичлива до пацієнтів».
Холодний погляд, дратівливість в інтонації, і так спокійно повідомляє про видалення жовчного міхура, начебто нам щодня по органу видаляють, і нам це в радість чути. Гордовита і неприємна.
Лікарі працюють із людьми, а людська психіка - це не роботи і не машини.
Лікарі мають бути милосердними і співчутливими, а так само любити людей і хотіти їм допомагати.
Дивно ж буде, якщо людина, яка ненавидить тварин, піде у ветеринари. Тоді стане актуальним питання - а чи не для того вони йдуть у ветеринари, щоб познущатися?
Петро
Харків, 06.05.2025
Показати відповідь
Добрий день. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Хочемо зазначити, що лікар визначає об'єм лікувально-діагностичної тактики на підставі об'єктивних клінічних даних на момент огляду і встановленого попереднього діагнозу. Як правило, пацієнти звертаються до лікаря, щоб отримати його професійну думку. Кожен пацієнт має право погоджуватись або ні з думкою лікаря, яка зафіксована у консультативному заключенні, яке пацієнт отримує на руки. Наразі ми так і не отримали жодних альтернативних документів з іншою інформацією. Завжди готові допомогти, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Зоя
Харків, 04.05.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар чудова. Заспокоїла та провела всі необхідні дослідження. Прийом пройшов дуже комфортно.
Юлія
Харків, 13.04.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Олександр
Харків, 30.09.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Дарина
Харків, 12.05.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»
Адреса: Харків, вул. Молочна, 48
ОН Клінік Харків Левада
Приймаємо: Пн - Пт: 8:30 - 18:00, Сб: 8:30 - 17:00, Нд: 8:30 - 14:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
Цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама