Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про неврологів у Харкові (м. Ярослава Мудрого)

В вересні 2024р я звернулася на консультацію до лікаря невролога Кладько Ольги Олександрівни зі скаргами на постійні головні болі,тривогу та безсоння.Призначенний курс лікування допоміг вирішити моЇ проблеми.Хочу подякувати лікаря за професіоналізм !
Олена
Харків, 04.02.2025
Оцінка:
Дуже сподобалась лікарка Кладько Олена Олександрівна. Одна єдина з багатьох неврологів, у кого я була, діагностувала мені мігрень, провела консультацію, детально все розказала та пояснила, відповіла на всі запитання , зробила назначення і додаткові аналізи. Дуже сподобалось на прийомі, прийду ще!
Валентина
Харків, 22.11.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валентино. Дякуємо за позитивний відгук. Ми раді знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Кладько Олени Олександрівни. Завжди раді допомогти. Бажаємо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була записана на прийом до невролога Кладько О.О. Після відвідування залишилися тільки погані враження. Після того як я розповіла, що в мене було операційне втручання на хребті та потрібні ліки для покращення самопочуття, та для того щоб швидше відновився нерв (бо в мене було невелике оніміння у нозі, після видалення грижі та встановлення металоконструкції). Мені у відповідь було сказано: а чого ви вважаєте що він у вас відновиться, ви розумієте що ви все життя можете не позбутися цих симптомів, може вам там на операції щось не так зробили і тепер ви така залишитесь. Після цього я ходила до іншого лікаря виявилось що все добре, та оніміння вже майже немає.
Тетяна
Харків, 22.10.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Безумовно, комфорт у спілкуванні, довіра та взаєморозуміння з лікарем допомагають отримати позитивний результат у лікуванні та як найшвидше одужати. Перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви відчули його при спілкуванні з лікарем. Якщо у пацієнта не виникло контакту та порозуміння з фахівцем, то завжди є можливість змінити лікаря, кожний напрямок у клініці представлений кількома спеціалістами за профілем. Сподіваємося на продовження співпраці. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був сьогодні на прийомі в невролога. Нічого хорошого, крім сервісу, відзначити не можу. 1. Відразу як зайшов мене запитали військовослужбовець я чи ні. Коли сказав, що ні, ще двічі уточнили. 2. описав лікарю свої умови роботи. І пов'язав погіршення здоров'я з нею. Лікар начебто мене не почув. Тільки після третього разу і прямого запитання отримав ну дуже обтічну відповідь. 3. В усному порядку лікарка сказала, що необхідна дієта (яка не уточнила: чи то якась спеціальна, чи просто менше їсти, не уточнила). Також зазначила про необхідність уникати фізичних навантажень. Але у своїх письмових рекомендаціях це не вказала. 4 Зазначила, що мені необхідні спеціальні комплекси вправ для підтримання стану. На моє запитання чи може лікар порекомендувати щось конкретно, я отримав геніальну відповідь: Ютуб у Вашому розпорядженні. 5. Вишенька на торті. У процесі спілкування лікарка зазначила, що всі мої зафіксовані проблеми з опорно-руховим апаратом по суті не мають жодного значення. В одних людей це викликає проблеми, в інших ні. Таким чином мені дали зрозуміти, що поки мене не привезуть на каталці мною навіть на платній основі ніхто не буде займатися? Я сподіваюся, що я просто неправильно зрозумів. Найгірший результат я отримав тільки один раз. Коли я прийшов до невропатолога з проблемою оніміння пальців руки, я отримав рекомендацію звернутися до травмотолога. Але цю консультацію я отримав хоча б безкоштовно.
Караченцев Руслан
Харків, 17.09.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Руслане. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Шкодуємо, що Вам не сподобалась консультація лікаря. Зазначаємо, що на первинному прийомі лікар встановлює попередній діагноз на підставі об'єктивних клінічних даних, визначає план необхідних додаткових обстежень і симптоматичне лікування у разі необхідності. Пацієнт на руки отримує консультативне заключення, що було і в даному випадку. Очікуємо Вас на повторному візиті після отримання результатів додаткових обстежень, бажаємо найскорішого одужання.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася до Кладько О.О. зі скаргами на болі в шиї, при рухах очних яблук, болі в щелепі, зниженню концентрації уваги. Лікарем був поставлений діагноз просто як больовий синдром, навіть не були призначені додаткові обстеження, при прийомі було сказано, що вона не вбачає в моїх скаргах нічого серйозного, оскільки до неї звертаються люди, які взагалі шиєю не можуть поворухнути, а я нею ще дуже нормально повертаю. Після прийому призначених ліків, які не дали ніякого ефекту та направлення лікаря іншого профілю знов-таки на консультацію до нервопатолога, вирішила записатися вже до іншого спеціаліста, Сироткіної О.Є., вона одразу сказала що при моїх скаргах обов'язково потрібні діагностичні обстеження-КТ, дуплекс судин голови та шиї. Після проведення даних обстежень виявилося, що я маю дуже серйозні проблеми з шиєю-є протрузії дисків та не тільки! Мої проблеми потребують серйозного та невідкладного лікування! Тож дуже шкода що Кладько, до якої я звернулася на самому початку, виявилася некомпетентим лікарем, не призначила ніяких обстежень, поставила невірний діагноз! Я в Харкові тимчасово, тому дуже шкода, що втратила стільки часу отримавши непрофесіну консультацію!
Катерина
Харків, 22.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація і зазначаємо, що обсяг первинного прийому і медичної допомоги був обумовлений наявними об'єктивними клінічними даними. На первинному прийомі лікар проводить профільний огляд за своєю спеціалізацією в повному об'ємі, всі рекомендації вказані у виданому консультативному заключенні. Також рекомендується дата повторного візиту, де лікар має змогу оцінити результати додаткових обстежень у коригувати план лікування за необхідності. Більш детальну інформацію Вам наддано телефоном. Завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не всі документи завантажені у особистий кабінет
Марина
Харків, 11.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Питання вирішене та на даний момент уся медична документація коректно відображається в особистому кабінеті пацієнта. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
прочекала відеоконсультацію 30 хв у невролога, лікар не підключився. Комунікації ніякої немає, зате оплату зняли в повному обсязі
Євгенія
Харків, 26.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Євгеніє. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Ми постійно вдосконалюємо всі процеси по обслуговуванню наших пацієнтів. Перепрошуємо за дискомфорт при звернненні до нашої клініки, ситуація опрацьована в повному обсязі. Вдячні за розуміння, сподіваємось на продовження співпраці і зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Рівень найвищий дуже гарна клініка організація супер враження тільки найкращі
Ольга Шевченко
Харків, 22.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сироткіна Ольга Євгенівна чудовий лікар, дуже добра та кваліфікована людина, перед записом до невролога обирала між нею та іншим лікарем в іншій клініці, але все ж обрала Ольгу Євгенівну та не помилилася, доступно все пояснює та дає дійсно потрібні рекомендації для скорішого одужання та профілактики, це лікар, до якого є довіра, дуже їй дякую
Яна
Харків, 20.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Яно. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого фахівця. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам важливо знати, що наш лікар Сироткіна Ольга Євгенівна допомогла Вам у вирішенні проблеми зі здоров'ям. Згодні з Вами, що довіра до лікаря є однією з важливих складових на шляху до одужання. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ірина
Харків, 06.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Впала на копчик, одразу прийшла в лікарню. Травматолога на місці не було, тому за мою проблему взявся невролог. Зробила рентген, без огляду, без консультації, мені просто дали бумажку з діагнозом, за яку я заплатила 500 грн. Підкажіть, будь ласка, чи може коштувати просто папірець з діагнозом таку суму? Я розумію, що це приватна клініка, але я не розкмію, за що я віддала гроші, якщо мені навіть не провели консультацію.
Вікторія
Харків, 29.09.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам і готові допомогти у розв'язанні будь-яких питань щодо обслуговування в наших клініках. Зазначаємо, що у кожній конкретній ситуації, враховуючи усі об'єктивні обставини, медичні послуги надаються за наявності такої можливості та доцільності. Предметний зворотний зв'язок по ситуації Ви отримали в телефонному режимі. Ми раді, що інформація для Вас прийнятна і питання вирішено. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Невропатолог Кладько О.О. чудовий лікар. Лікар високої кваліфікації, дуже уважна. Уважно вислухала усі мої скарги, надала пояснення з приводу лікування. Раджу цього лікаря!
Наталія
Харків, 15.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємно, що Ви високо відзначили професіоналізм нашого лікаря та залишилися задоволені результатом звернення до Кладько Олени Олександрівни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Послуги невролога в Харкові

Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»

Адреса: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 30а

ОН Клінік Харків Ярослава Мудрого
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 18:00, Сб: 9:00 - 16:00, Нд: 9:00 - 13:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.