Logo
0 800 30 11 77
Звернулася до Кладько О.О. зі скаргами на болі в шиї, при рухах очних яблук, болі в щелепі, зниженню концентрації уваги. Лікарем був поставлений діагноз просто як больовий синдром, навіть не були призначені додаткові обстеження, при прийомі було сказано, що вона не вбачає в моїх скаргах нічого серйозного, оскільки до неї звертаються люди, які взагалі шиєю не можуть поворухнути, а я нею ще дуже нормально повертаю. Після прийому призначених ліків, які не дали ніякого ефекту та направлення лікаря іншого профілю знов-таки на консультацію до нервопатолога, вирішила записатися вже до іншого спеціаліста, Сироткіної О.Є., вона одразу сказала що при моїх скаргах обов'язково потрібні діагностичні обстеження-КТ, дуплекс судин голови та шиї. Після проведення даних обстежень виявилося, що я маю дуже серйозні проблеми з шиєю-є протрузії дисків та не тільки! Мої проблеми потребують серйозного та невідкладного лікування! Тож дуже шкода що Кладько, до якої я звернулася на самому початку, виявилася некомпетентим лікарем, не призначила ніяких обстежень, поставила невірний діагноз! Я в Харкові тимчасово, тому дуже шкода, що втратила стільки часу отримавши непрофесіну консультацію!
Катерина
Харків, 22.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація і зазначаємо, що обсяг первинного прийому і медичної допомоги був обумовлений наявними об'єктивними клінічними даними. На первинному прийомі лікар проводить профільний огляд за своєю спеціалізацією в повному об'ємі, всі рекомендації вказані у виданому консультативному заключенні. Також рекомендується дата повторного візиту, де лікар має змогу оцінити результати додаткових обстежень у коригувати план лікування за необхідності. Більш детальну інформацію Вам наддано телефоном. Завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не всі документи завантажені у особистий кабінет
Марина
Харків, 11.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Питання вирішене та на даний момент уся медична документація коректно відображається в особистому кабінеті пацієнта. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
прочекала відеоконсультацію 30 хв у невролога, лікар не підключився. Комунікації ніякої немає, зате оплату зняли в повному обсязі
Євгенія
Харків, 26.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Євгеніє. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Ми постійно вдосконалюємо всі процеси по обслуговуванню наших пацієнтів. Перепрошуємо за дискомфорт при звернненні до нашої клініки, ситуація опрацьована в повному обсязі. Вдячні за розуміння, сподіваємось на продовження співпраці і зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Рівень найвищий дуже гарна клініка організація супер враження тільки найкращі
Ольга Шевченко
Харків, 22.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сироткіна Ольга Євгенівна чудовий лікар, дуже добра та кваліфікована людина, перед записом до невролога обирала між нею та іншим лікарем в іншій клініці, але все ж обрала Ольгу Євгенівну та не помилилася, доступно все пояснює та дає дійсно потрібні рекомендації для скорішого одужання та профілактики, це лікар, до якого є довіра, дуже їй дякую
Яна
Харків, 20.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Яно. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого фахівця. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам важливо знати, що наш лікар Сироткіна Ольга Євгенівна допомогла Вам у вирішенні проблеми зі здоров'ям. Згодні з Вами, що довіра до лікаря є однією з важливих складових на шляху до одужання. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ірина
Харків, 06.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Впала на копчик, одразу прийшла в лікарню. Травматолога на місці не було, тому за мою проблему взявся невролог. Зробила рентген, без огляду, без консультації, мені просто дали бумажку з діагнозом, за яку я заплатила 500 грн. Підкажіть, будь ласка, чи може коштувати просто папірець з діагнозом таку суму? Я розумію, що це приватна клініка, але я не розкмію, за що я віддала гроші, якщо мені навіть не провели консультацію.
Вікторія
Харків, 29.09.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам і готові допомогти у розв'язанні будь-яких питань щодо обслуговування в наших клініках. Зазначаємо, що у кожній конкретній ситуації, враховуючи усі об'єктивні обставини, медичні послуги надаються за наявності такої можливості та доцільності. Предметний зворотний зв'язок по ситуації Ви отримали в телефонному режимі. Ми раді, що інформація для Вас прийнятна і питання вирішено. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Невропатолог Кладько О.О. чудовий лікар. Лікар високої кваліфікації, дуже уважна. Уважно вислухала усі мої скарги, надала пояснення з приводу лікування. Раджу цього лікаря!
Наталія
Харків, 15.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємно, що Ви високо відзначили професіоналізм нашого лікаря та залишилися задоволені результатом звернення до Кладько Олени Олександрівни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сироткіна Ольга Євгенівна чуйна і відмінна лікарка, дуже задоволена прийомом і лікуванням.Рекомендую.
Сальнік Дар'я
Харків, 01.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дар'є. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Сироткіної Ольги Євгенівни. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
І цій клініці піклуються про пацієнтів, підтримують їх морально. Це дуже важливо для людини, коли вона хворіє.
Янина
Харків, 26.06.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Яніно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Наш пріоритет — забезпечення комфорту пацієнта на усіх етапах надання медичних послуг. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашої клініки. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі в лікаря Сироткіної Ольги Євгенівни. Перший раз звернулася з головними болями. Лікар мені призначила пройти обстеження, щоб зрозуміти в чому причина. Усе пройшла. Сьогодні була повторно. Лікарка призначила прийом препаратів. Буду займатися. Лікарка дуже уважна. Розташувала до себе. Я залишилася задоволена.
Власенко Тетяна
Харків, 20.04.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Щиро дякуємо за відгук. Нам приємно, що Ви маєте позитивні враження та задоволені результатом звернення до нашого лікаря Сироткіної Ольги Євгенівни. Будемо раді бачити на повторних профілактичних візитах. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Тетяна
Харків, 19.04.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 30а

ОН Клінік Харків Пушкінська
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 18:00, Сб: 9:00 - 16:00, Нд: 9:00 - 13:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.