Відгук від Наталія 19.03.2021
Поясніть, будь ласка, вашому гастроентерологу Фроловій Е.Ю., що вона отримує гроші за поважне ставлення до пацієнтів. Особливо, якщо вони досягли поважного віку. А прийом, який повинен тривати хоча б 15 хвилин не може тривати 5 хвилин, після чого пацієнту навіть не хочуть приділити достатньо часу для відповіді на його питання. А якщо відповідають, то це виглядає, як дуже велика послуга. За 3 прийоми я сплатила понад 1000 грн, тому я хочу отримати нормальне пояснення власних проблем зі здоров'ям та рекомендації для їх розв'язання. А якщо це відбувається у просто принизливій формі та ще протягом 5 хвилин, це викликає просто обурення. Я вимушена звертатися до вашої кліники, тому що у районній зараз немає гастроентеролога. Але це не означає, що мене мають принижувати та ставитися до мене лише як до джерела матеріального забезпечення. Прошу звернути увагу на цю проблему та пояснити лікарю, що вона не має жодного права ставити себе вище людини, що звертається до неї по допомогу.
Наталія
Харків, 19.03.2021
Показати відповідь
Добрий день, Наталіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен відгук від наших пацієнтів. Відзначаємо, що перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Безумовно, повага, взаєморозуміння та комфорт у спілкуванні між лікарем та пацієнтом є важливим для досягнення успіху у лікуванні. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. Особисте враження про лікаря має велике значення, однак може бути суб'єктивною реакцією. Якщо у пацієнта не виникло контакту та порозуміння з лікарем, то завжди є можливість звернутися до іншого фахівця цього профілю, оскільки усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Ми раді, що інформація для Вас прийнятна. Чекаємо на черговому візиті до клініки. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік