Відгук від Дмитро 11.02.2021

Раніше лікувалися в цій клініці всією сім'єю. Але крапку поставили гастроентеролог Фролова Евеліна. Якщо ти записався за часом на 17,50, їдеш з іншого кінця міста, попередив що запізнюєшся через затори і будеш до 18,00, будучи останнім клієнтом і після тебе по запису і часу роботи лікаря ще є час в розмірі 20 хвилин (з урахуванням твого часу 40 хвилин коли тебе можуть прийняти). Тобі кажуть потрапити до лікаря не можливо, тому що вона уходить. При чому, коли записувалися сказали що прийом триває 20 хвилин. А тут виявляється що на тебе виділено 10 хвилин на первинну консультацію. 10 !!!!! первинний !!!! за 400 грн !!!! на дзвінок в кол-центр, дівчина Лілія пояснює, що первинний прийом за регламентом лікаря триває від 15 до 30 хвилин, на моє зауваження, що мені виділили 10 хвилин, виправляється і підіграє лікарю. смішно, та не дуже. У клініці Еввіва приймає цей же лікар і там регламент побільше буде. Враховуйте конкурентів! і вашому кол-центру, який навіть не спробував загладити неприємний інцидент найміть коуча по урегуліванію конфліктів !!!!
Дмитро
Харків, 11.02.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Дмитро. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що всі послуги в клініці надаються за попереднім записом згідно регламенту роботи клініки і фахівців. У разі, якщо у пацієнта виникли непередбачені обставини, візит в клініку можна перенести на більш прийнятний час. Ми завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам і надаємо послуги з урахуванням побажань пацієнтів, якщо з'являється така можливість в регламенті. Кожен пацієнт має право вільного вибору медичного закладу та лікаря на свій розсуд з урахуванням прийнятної якості і вартості послуг. Приносимо свої вибачення, якщо звернення в клініку доставило Вам дискомфорт. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік