Відгук від Караченцев Руслан 17.09.2024
Був сьогодні на прийомі в невролога. Нічого хорошого, крім сервісу, відзначити не можу.
1. Відразу як зайшов мене запитали військовослужбовець я чи ні. Коли сказав, що ні, ще двічі уточнили.
2. описав лікарю свої умови роботи. І пов'язав погіршення здоров'я з нею. Лікар начебто мене не почув. Тільки після третього разу і прямого запитання отримав ну дуже обтічну відповідь.
3. В усному порядку лікарка сказала, що необхідна дієта (яка не уточнила: чи то якась спеціальна, чи просто менше їсти, не уточнила). Також зазначила про необхідність уникати фізичних навантажень. Але у своїх письмових рекомендаціях це не вказала.
4 Зазначила, що мені необхідні спеціальні комплекси вправ для підтримання стану. На моє запитання чи може лікар порекомендувати щось конкретно, я отримав геніальну відповідь: Ютуб у Вашому розпорядженні.
5. Вишенька на торті. У процесі спілкування лікарка зазначила, що всі мої зафіксовані проблеми з опорно-руховим апаратом по суті не мають жодного значення. В одних людей це викликає проблеми, в інших ні. Таким чином мені дали зрозуміти, що поки мене не привезуть на каталці мною навіть на платній основі ніхто не буде займатися? Я сподіваюся, що я просто неправильно зрозумів.
Найгірший результат я отримав тільки один раз. Коли я прийшов до невропатолога з проблемою оніміння пальців руки, я отримав рекомендацію звернутися до травмотолога. Але цю консультацію я отримав хоча б безкоштовно.
Караченцев Руслан
Харків, 17.09.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Руслане. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Шкодуємо, що Вам не сподобалась консультація лікаря. Зазначаємо, що на первинному прийомі лікар встановлює попередній діагноз на підставі об'єктивних клінічних даних, визначає план необхідних додаткових обстежень і симптоматичне лікування у разі необхідності. Пацієнт на руки отримує консультативне заключення, що було і в даному випадку. Очікуємо Вас на повторному візиті після отримання результатів додаткових обстежень, бажаємо найскорішого одужання.
Служба контролю якості ОН Клінік