Logo
0 800 30 11 77

Відгук від Валентина 15.04.2024

Вже майже рік користуюся послугами цієї клініки. Відвідувала центр на Ярослава Мудрого і на Гагаріна. Завжди була задоволена лікарями. У кардіології була на прийомі у лікаря Звєринської, але тепер вона не працює, тому довелося обирати іншого лікаря. Так як мені зручно приходити в центр на Гагаріна, я записалася до лікаря Добровольської. Я не місцева, живу за 100 км.від Харкова і часто обмежена у часі. Знаючи, що прийом триває 30-40 хвилин, завчасно взяла квиток. С самого початку мене здивувало, як лікар переглянула мої аналізи. Їх багато, кілька сторінок. Вона подивилася тільки перші. Результати кауголограми вони прочитала тільки після того, як я її попросила. Довго збирала і вносили в програму мої дані, хоча все це вже було сказано при попередньому зверненні до лікаря. Коли я, після 25 хвилин прийому, звернула її увагу на те, що скоро мені треба виходити, а ніякої інформації щодо лікування я ще не отримала, то почула відповідь: я працюю в новій програмі, яка потрібна вам. І не підганяйте мене. Вибачте, мені не так важлива виписка, як живе спілкування з лікарем. Я приїхала для того, щоб лікар пояснив мені свої призначення, розказав про аналізи. Меня важливо знати які ліки і для чого приймати. Нічного цього озвучено не було. Через 37 хвилин прийому мені віддали виписку зі словами: там все написано, самі розберетеся. Вперше зустрічаю таке відношення до пацієнта. Чому інший лікар встигав опитати, розшифрувати аналізи і надати рекомендації? Без хамства і зверхнього ставлення. Дуже не сподобалося мені такий прийом. Тепер буду шукати іншого лікаря, бо до Добровольської вже не прийду ні за що.
Валентина
Харків, 15.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валентино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалася така думка. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Безумовно, взаєморозуміння та комфорт у спілкуванні між лікарем та пацієнтом є важливим для досягнення успіху у лікуванні. Нам прикро, що під час консультації не виникло контакту та порозуміння з лікарем. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. Зазначаємо, що у пацієнта завжди є можливість змінити лікаря, якщо виникла така необхідність, та звернутися до іншого фахівця цього профілю, оскільки усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами. Завжди готові допомогти. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Відгуки про лікаря Добровольська Інна Миколаївна

Хочу поблагодарить врача-кардиолога Добровольскую Инну Николаевну за высокий профессионализм, внимание и неравнодушие. Благодаря грамотному подбору лекарств и у...
Валентина , 21.10.2023. Показати відповідь
Оцінка:
Читати всі відгуки

Лікарі-кардіологи в Харкові (м. Проспект Гагаріна)

Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.