Відгук Анастасія від 10.02.2025 про лікаря Добровольська Інна Миколаївна
Вже два місяці як я не можу забути візит до цього лікаря. По-перше, пацієнт не винен в тому, що лікар не міг зайти до електронної системи медичного закладу. По-друге, напередодні я пройшла кардіограму в цій же клініці, за результатами якої дали заключення, де потребувала консультація спеціаліста, але ніхто й розбиратися не захотів, де та кардіограма, а заключення без кардіограми не результат, тому добре, що хоча б була кардіограма восьми місячної давнини. Але чи правильно на підставі попередньої кардіограми консультувати пацієнта та призначати лікування. У порівнянні з відвідуванням інших лікарів в Онклінік, то такого ставлення навіть не очікував. На таких лікарів шкода свого часу та грошей.
Анастасія
Харків, 10.02.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Перш за все, метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт під час спілкування з нашим лікарем. Безумовно, взаєморозуміння та комфорт у спілкуванні між лікарем та пацієнтом є важливим для досягнення успіху у лікуванні. Зазначаємо, якщо у пацієнта не виникло контакту та порозуміння з лікарем, то завжди є можливість звернутися до іншого фахівця цього профілю, оскільки усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами. Очікуємо Вас у клініці на наступному візиті згідно попереднього запису, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік