Була на прийомі у лікаря Грінченко і це жах!!! Вигадані діагнози, призначено купу непотрібних препаратів та аналізів...постійно перебивала і не давала до кінця висловити свої скарги, зневажливе ставлення. Також, я вважаю некомпетентним для гінеколога не знати, що таке системні ретиноїди і читати інструкцію до них 15 хвилин поки пацієнтка чекає роздягнена за ширмою...огляд на кріслі та взяття мазків окрема історія. Це був перший і останній мій візит до цього лікаря, наступний гінеколог підтвердила мої слова з приводу неналежного лікування та хибних діагнозів. Я задоволена роботою ОН Клінік але не цим фахівцем.
Вікторія
Суми, 09.05.2025
Потрапила на прийом до гінеколога Сидоренко Тетяни, одразу після огляду сказала що мені терміново потрібна операція, лікування не допоможе, аналізи сказала здавати тільки в іншій клініці за її основним місцем роботи, де і збиралась мені робити операцію. Дуже торопила і декілька разів сказала що не бажано відкладати. Після неї я була у двох інших лікарів які спростували негайність і взагалі потребу операції. Ще й телефонують перепитують чому пацієнт не прийшов на рекомендований прийом до неї. Можливо вона і гарний лікар але покрамсати людину за великі гроші непроти, ще й без нагальної потреби.
Валерія
Суми, 07.05.2025
Дуже ввічливі дівчата. Лікар Рожкова Наталія Вікторівна все детально пояснила пояснила. Ввічлива. Дуже вдячна.
Марина
Суми, 30.04.2025
...
Катерина
Суми, 29.04.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Візит у цю клініку - спробуй виграти в квест за часом. Скільки б разів я не приходила, не було жодного разу, якби мене прийняли вчасно, завжди сиджу чекаю 30 хвилин - 1 годину. Минулого візиту прочекала 40 хвилин, запізнилася до іншого лікаря. Сьогодні чекала 35 хвилин, але вибачте, у мене вже запис був на іншу процедуру. Минулого разу переді мною вибачилися, цього разу до побачення - чи хочете переписатися - та ні вже, бажання більше взагалі немає приходити, щоб що, щоразу чекати годину. Жахливий сервіс!
Аліна
Суми, 24.04.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Аліно. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нами перевірена інформація і підтверджуємо факт затримки прийому за об'єктивних причин. Нам шкода, що склалась така ситуація і перепрошуємо за дискомфорт. Завжди готові допомогти, бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у Грінченко Лариси декілька разів. Іноді з гарним настроєм, іноді з поганим, навіть накричала на мене через те що я не знаю що таке спринцювання. Хоча я прийшла до лікаря за допомогою, тим паче за не малі гроші. Методи лікування жахливі. Сода з водою, тисячі непотрібних свічок і під кінець неправильний діагноз. Дякую собі, що не послухала її і не зробила припікання, бо там навіть немає цієї хвороби. Просто викачка грошей та неприємні емоції
Наталія
Суми, 22.04.2025
Показати відповідь
Добрий день, Наталіє. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам шкода, що Вам не сподобався прийом лікаря і перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви його відчули під час візиту. Хочемо зазначити, що всі процеси в клініці стандартизовані на підставі вимог нормативної документації МОЗ і чинного законодавства. Кожен лікар має право на свою професійну думку, кожен пацієнт має право погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря стосовно плану лікувально-діагностичної тактики. Всі призначення носять рекомендований характер, в тому числі і профілактичні. Якщо не сподобався лікар і не підійшов за психотипом - в клініці завжди можна змінити лікаря, кожне відділення представлено кількома спеціалістами. При виникненні додаткових питань - можна звертатись до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Шевяков
Суми, 20.04.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Швидко, якісно, безболісно, рекомендую!
Бабич І.М.
Іван
Суми, 08.04.2025
Звернувся до клініки із проблемою бородавок на стопі. Направили до лікаря Рожкової Наталії Вікторівни. Відмінний спеціаліст. Процедура видалення була абсолютно безболісною та зайняла 20 хвилин. Маю з чим порівняти, оскільки з аналогічною проблемою зіштовхувався декілька років тому і лікував в іншого лікаря. Наталія Вікторівна приємна в спілкуванні людина, компетентна лікар та першокласний спеціаліст. Хочеться заразитись знову, щоб попасти до неї на прийом. Ставлю 5, бо більше не можна. Рекомендую👍
Богдан
Суми, 23.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Богдане. Щиро дякуємо за відгук. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися позитивним досвідом звернення до нашого лікаря Рожкової Наталії Вікторівни. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого фахівця Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям та Ви залишилися задоволені результатом лікування. Будемо раді вітати у клініці на профілактичних візитах. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже рекомендую Івана Михайловича! Дуже уважний лікар, вислухав, допоміг, порадив. Досвід відвідування був максимально позитивний, тому раджу не боятись і не сумніватись, а просто сходити.
Юлія
Суми, 20.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Бабича Івана Михайловича. Щиро вдячні за рекомендації. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря Бабич Іван Михайлович. Дуже уважний до пацієнта, огляд безболісний, результатом задоволена. Клініку і персонал рекомендую)
Каріна
Суми, 20.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Каріно. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Бабича Івана Михайловича. Вдячні за рекомендації. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня!
Звернулася зі своєю проблемою до Рожкової Наталії Вікторівни і жодного разу не пошкодувала про це, дуже задоволена результатом)
Марина
Суми, 16.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Марино. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Рожкової Наталії Вікторівни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультація лікарів в «ОН Клінік Суми»
Адреса: Суми, вул. Харківська, 23
ОН Клінік Суми
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 20:00, Сб: 8:00 - 17:00, Нд: 8:00 - 14:00
Запис по телефону:
0 800 30 17 33
Цілодобово.
- По мапі