5
(1079 оцінок)
4
(16 оцінок)
3
(14 оцінок)
2
(38 оцінок)
1
(237 оцінок)
4.2
1384 відгука
Хочу висловити подяку лікарю Олександру Ігоровичу! Була проведена операція по видаленню атером. Дуже уважний і професійний лікар! Дякую!
Висловлюю щиру подяку лікарю Кочеровському Олександру Ігоревичу за професійно та якісно проведену операцію. Все пройшло спокійно, успішно. Післяопераційне спостереження було регулярним, уважним.
Визначаю високий рівень професіоналізму, доброзичливість, чуйність, уважність, терпіння, доброту лікаря та медсестри.
Величезне дякую за працю и повернене здоров'я!
Звернулась з приводу рани в області шії, записали до Кочеровського О.І, лікар приділив мені рівно 5 хвилин, не розібравшись, не призначивши додаткових досліджень, при цьому, я повідомляла, що в мене було в тій області дві операції, та я не відчуваю там болю, наклали пов'язку, призначив лікування, через три тижня марного лікування, рана не гоїлася, пішла до іншого лікаря, там визначили хімічний опік після перукарні та призначили вірне лікування
Доброго дня, Олено. Дякуємо за вибір клініки і діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Зазначаємо, що лікар на первинному прийомі проводить профільний огляд і на підставі об'єктивних клінічних даних на момент звернення рекомендує пацієнту подальшу тактику. За необхідності лікар може в динаміці провести контрольний огляд і відкоригувати призначення згідно локального статусу на день огляду. Завжди готові допомогти, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідала Ларису Ігорівну на онлайн-консультації, все було ок, побалакавши про можливі діагнози, один із них мене налякав і в кінці я поділилася своїми емоціями з лікаркою , на що була відповідь «Ці емоції вже без мене, надсилаю вам заключення лікаря , допобачення" . Було дуже образливо чути таке ставлення, коли платиш гроші за прийом і відчуваєш провину за свої емоції. Почала спілкуватися з лікаркою українською мовою, мені відповіли російською, через що я вимушена була також перейти на російську.
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Нам важливо знати зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів, завдяки чому ми можемо покращувати якість обслуговування. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт під час спілкування з лікарем. Зазначаємо, якщо у пацієнта не виникло контакту та порозуміння з лікарем, то завжди є можливість звернутися до іншого фахівця цього профілю, оскільки усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Ми раді, що інформація для Вас прийнятна. Чекаємо на черговому візиті до клініки. Завжди готові допомогти. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хотілося б подякувати Фахівцю за покликанням, Свердліну Оксану Віталіївну. Перебуваючи на прийомі, я відчула атмосферу, що дозволяє пацієнтові почуватися комфортно і спокійно. Мені було запропоновано обстеження, призначено аналізи, після чого лікарем було встановлено правильний діагноз. Лікарський досвід, кваліфіковано підібрані препарати дали позитивний результат. Рекомендую всім Оксану Віталіївну та ще раз величезне ДЯКУЮ!!!
Дуже дякую лікарю за професіоналізм! Візит пройшов чудово, лікар уважно вислухала, відповіла на всі запитання та заспокоїла. Швидко встановила діагноз.Надала дієве лікування .
Зверталася по відгукам і не пошкодувала
Рекомендую!!!
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви почувалися комфортно під час візиту та залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря. Щиро вдячні за рекомендації. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Буда на прийомі у пані Удовіченко не один раз. Раджу всім як спеціаліста. Дуже уважна,турботлива
Доброго дня, Ніно. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати медичним сестрам із КЗК №1 (Кабинет забора крови №1) за їхню роботу, професіоналізм, людяність. Була щиро здивована, як швидко і легко зробили інʼєкцію, хоча у мене «складні тонкі вени». Дякую!!!
Доброго дня, Аліно. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу наших фахівців. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чудовий лікар! У грудні 2024 року прийшов на прийом до Кочеровського Олександра Ігоровича з анальною тріщиною! Олександр Ігорович без будь-яких інструментів оглянув мене і відразу ж поставив правильний діагноз і призначив мені адекватне, консервативне лікування: мазі, ванночки, свічки! Дуже дякую Олександру Ігоровичу за підтримку і за якісну грамотну допомогу!
Доброго дня, В'ячеславе. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно висловили щиру подяку на адресу нашого лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого фахівця Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям і Ви залишилися задоволені результатом звернення. Будемо раді вітати на профілактичних візитах. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике дякую за кваліфіковану хірургічну допомогу доктору Кочеровському О.І.. Видаляла атероми на голові. зроблено все професійно на найвищому рівні + велика людяність лікаря. Вдячна лікарю і медичному персоналу
Доброго дня, Віто. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Проходив лікування та операцію у відділенні урології Он Клінік на Палаці Спорту. Хочу подякувати лікарю Удовиченко Андрію Григоровичу за професіоналізм та увагу до деталей. Окрема подяка лікарю-анестезіологу Ірині Миколаївні за позитивний настрій та медсестрі урологічного кабінету Марині Борисівні за неодноразову допомогу у процесі обстеження.
Дуже радий, що звернувся саме до вас.
Доброго дня, Владиславе. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно, що Ви публічно висловили щиру подяку на адресу нашої команди фахівців. Наш пріоритет - це кваліфікована медична допомога та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання послуг. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до клініки та лікаря. Будемо раді вітати на профілактичних візитах. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»
Адреса: Харків, пр. Героїв Харкова, 257
ОН Клінік Харків Палац Спорту
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 19:00, Сб: 8:00 - 17:00, Нд: 9:00 - 14:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама