Відгуки про лікарів-гастроентерологів у Харкові (м. Пушкінська)

Була у лікаря 2 січня лікар грубий і бидлуватий, закривав постійно рот накричав на стразову консультація марна є з чим порівняти, тому що лікувалась у кількох гастроінтерологів у Харкові
Ганна
Харків, 09.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день Ганно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Головне завдання кожного лікаря – це надання кваліфікованої медичної допомоги. Ми розуміємо, що важливим моментом є порозуміння та комфорт у спілкуванні між лікарем та пацієнтом. Просимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт при спілкуванні з лікарем. Пацієнти нашої клініки завжди можуть змінити лікаря на свій розсуд. Докладніша інформація була надана Вам у телефонному режимі. Завжди раді допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити величезну подяку лікарю-гастроентерологу Шевченко Наталії Олексіївні. Звертаюсь постійно, завжди уважно вислухає проблему, огляне, компетентно поставить діагноз та призначить дієве лікування, без зайвих ліків!
Рита
Харків, 23.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Рито. Дякуємо за відгук та вибір нашого медичного центру. Нам приємно, що наш фахівець зміг виправдати Вашу довіру та у Вас залишилися лише позитивні враження. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відгук про роботу лікаря Орленка Дмитра Борисовича. Двічі був на прийомі у даного лікаря і у відповідь на мої конкретні скарги почув, що справа "в мені" та "в моєму сприйнятті" і "все якесь розпливчасте". Уявіть, Ви приходите до лікаря, кажете "мене турбує слабкість, болі ось тут, нудота і т.д. (називайте конкретні симптоми)". А він Вам відповідає – це Ви просто так сприймаєте. Це робота "лікаря" Орленка. Ставлення до пацієнта - зарозуміле, постійно з якимись підколками, дотепами, глузуваннями. Спілкуватися неприємно. Відчуваєш, що з тебе намагаються зробити ідіота. Дзвоню лікарю. говорю "моя знайома з медичної сфери порадила з такими результатами аналізів бігти терміново до Вас". Відповідь лікаря "За словами Вашої компетентної знайомої, Вам треба до мене". Тобто, людина навіть не думає якось допомогти, щось підказати, зорієнтувати. У нього в голові якісь знущання нібито я слухаю хрін знає кого. Виписав мені пігулки, від яких сильно болів живіт і покращень у самопочутті ніяких не було. Зараз приймаю інші препарати, почуваюся краще. Загалом, якщо Вам потрібен компетентний і людяний лікар - це Вам не Орленко. Пошукайте собі нормального лікаря, який бажає допомогти, а не робить вас винним у всьому.
Артур
Харків, 13.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Артуре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Першочерговим завданням кожного лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Ми розуміємо, що комфорт у спілкуванні та особиста думка про лікаря – це суб'єктивна реакція. Якщо на прийомі не склалися довірливі стосунки з лікарем на психологічному рівні - у клініці є можливість змінити лікаря. Для досягнення бажаного результату від лікувально-діагностичного процесу завжди наполегливо рекомендуємо нашим пацієнтам дотримуватися всіх призначень фахівців. Якщо пацієнт не приходить на наступний візит з результатами дообстеження - лікар не має інструментів для коригування тактики. Просимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт при зверненні до нашої клініки. Бажаємо здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
хочу сказати ВЕЛИКЕ СПАСИБІ, Еліні Юріївні Фролової! займається всією нашою сім'єю, але за маму низький уклін! Поважаю всіх докторів, але поки стояло багато питань, Еліна Юріївна без всяких зволікань зробила все, що потрібно і вчасно! ми перемогли страшне, пів року жаху, переживань і сліз, ця доктор вела нас крізь нетрі цієї болячки за руку, НИЗЬКИЙ УКЛІН за все!!! здоров'я і всього найкращого!!!
Ірина Михайлівна
Харків, 28.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ірино Михайлівно. Спасибі, що поділилися своєю історією звернення до нашого фахівця. Своєчасне звернення за медичною допомогою є запорукою ефективної діагностики та лікування. Нам приємно, що під наглядом нашого лікаря Ви змогли вирішити проблему і значно підвищити якість життя. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу залишити відгук про гастроентеролога Орленка. Поведінка його хамовита, зверхня. Глузування, усмішки - все це ви отримаєте за свої гроші. Щось запитати, обговорити лікування - це вам не до нього. Половину прийому мовчки набивав в комп призначення. Потім листочок в зуби - тут все написано! Перший раз зустрічаюся з таким відвертим хамлом в образі лікаря. За призначеннями нічого хорошого сказати не можу (кінські дози призначених ІПП, які я пропила безрезультатно). Проблема вирішилася з іншим більш адекватним лікарем. Сама свого часу шукала відгуки, може комусь допоможе не допустити моєї помилки - тільки нерви попсувати з цим лікарем.
Альона
Харків, 21.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Альоно. Для нас важлива думка кожного пацієнта. Хочемо зазначити, якщо пацієнт був в медичному центрі понад рік тому, у нас немає можливості відновити хід подій на прийомі і об'єктивно оцінити ситуацію. Першочерговим завданням кожного лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Ми розуміємо, що комфорт у спілкуванны і особиста думка про лікаря - це суб'єктивна реакція. Просимо свої вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт. Завжди акцентуємо увагу наших пацієнтів: при виникненні будь-яких питань, пов'язаних з обслуговуванням в нашому медичному центрі, необхідно негайно звертатися в Службу контролю якості на лінію допомоги 0800 50 71 70 (з 10:00 до 17:00). Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу і готові допомогти. Бажаємо здоров'я і всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік
Жахливо. Я вибрав вашу клініку тому, що обіцяли оперативний доступ до всіх даних і можливість відеоконсультацій. Я не живу в Україні тому це було принципове питання. Я був в Клініці 28 і 31-го. здав аналізи і Узі. Два лікаря, які були потрібні пішли додому до того, як УЗД було готово. Тому я був змушений був записатися на відеоконсультацію. Я це зробив в реєстратурі клініки 31-го серпня. Вони запевнили, що всі дані будуть в особистому кабінеті. Я заходив вчора, нічого не було, он-лайн консультант сказав, що тех відділ працює. Я зайшов сьогодні 3 години тому, нічого не було. Я провів годину в листуванні в чаті, вони зв'язувалися з тих відділом, включали / вимикали кабінет. Він нарешті відкрився. Запланованих консультацій немає, ніяких даних про аналізи і дослідженнях немає. Хто вирішив назвати вас ОнКлінік? Чому ви не попереджуєте, що послуги можуть бути надані тільки на території України? Яке відомство регулює діяльність приватних клінік?
Валерій
Харків, 03.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Валерій. Дякуємо за Вашу думку і вибір нашої клініки. Над поліпшенням якості сервісу щодня працює команда фахівців, ми постійно вдосконалюємо і розширюємо спектр послуг, що надаються і комунікацій з пацієнтом. Дійсно, при впровадженні опцій по нових послуг поза Україною можуть виникати непередбачені моменти, які ми намагаємося оперативно вирішувати і бути на зв'язку з нашими пацієнтами в будь-якій точці світу. Приносимо вибачення за технічний момент і дискомфорт у зв'язку з цією ситуацією. Ми раді продовжити співпрацю з Вами. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була записана на відеогастродуоденоскопію. Дуже боялася цієї процедури (раніше вже проходила), але на щастя все пройшло швидко і цілком спокійно :)
Марина
Харків, 07.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Марина. Ми раді, що діагностична процедура пройшла в комфортній атмосфері, і Ви залишилися задоволені результатом. Дякуємо за відгук. Бажаємо здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Некомпетентний лікар, який призначає некоректні аналізи і коштує людям здоров'я. Спочатку це була моя мама, якій в 2013 при визначенні гепатиту С було призначено УЗД печінки замість фібро-тесту. УЗД показало (помилково) хороший стан органу і дало нам помилкове відчуття тимчасової безпеки. Через деякий час виявилося, що УЗД в тому випадку було абсолютно не інформативно, але час вже було втрачено. Мама стала їй нецікава, як пацієнт, як тільки стало ясно, що на той момент вона не могла дозволити собі дуже дороге лікування. Потім це була я сама (звичайно, до того, як нам стало відомо, чого нам коштував мамин візит до Е.Ю.). Після закінчення антибіотикотерапії для ерадикації хелікобактерної інфекції та при тому, що у мене все ще залишалося відчуття клубка в стравоході, Фролової були прописані ліки, які застосовуються ... в психіатрії для лікування шизофренії. В гастроентерології вони використовуються рідко і другорядне. На цей раз мені пощастило, тому що в аптеці мені просто відмовилися це ліки продати. Це наштовхнуло мене на думку, що з ними щось не так і, ознайомившись з побічними ефектами, я прийшла в жах (серед іншого перебудова гормонального фону аж до початку лактації при відсутності вагітності). Це при тому, що на ринку є абсолютно безпечні аналоги для застосування саме в гастроентерології. На якій підставі вона вирішила, що мені потрібні ліки від «голови» я не можу сказати, т. К., Наскільки мені відомо, я поки що ще виглядаю і веду себе цілком адекватно. На жаль, так сталося, що ми потрапили саме до неї, про що вся сім'я тепер дуже шкодує. Я б не рекомендувала нікому.
Ірина
Харків, 27.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ірино. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Ми проводимо предметний розбір кожного звернення від наших реальних пацієнтів. Першочерговим завданням лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Кожен лікар має право на свою професійну думку при виборі лікувально-діагностичної тактики і рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант. У свою чергу, кожен пацієнт має право вибору і на свій розсуд може погоджуватися чи ні з думкою лікаря. Будь-які незрозумілі питання, в тому числі по призначеннях і рекомендацій, пацієнт завжди може поставити лікарю на прийомі або через операторів контактного центру. Фролова Еліна Юріївна є висококваліфікованим фахівцем з багаторічним клінічним досвідом роботи, вона допомогла безлічі пацієнтів отримати ефективний результат по лікуванню. Хочемо зазначити, що в 2013 році медичний центр не співпрацював з доктором, тому коментувати діяльність лікаря в інших медичних установах ми не маємо можливості. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був на прийомі у гастроентеролога 21.07.2021 р Орленко Дмитро Борисович залишив у мене суто позитивні враження. Людське ставлення, професіоналізм і заряд позитивних емоцій. Це основне, з чим я зіткнувся під час візиту у цього лікаря. Висловлюю подяку і повагу.
Микола
Харків, 23.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Миколо. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що звернення в наш медичний центр було комфортним і у Вас залишилися тільки позитивні враження. Завжди готові надати якісну медичну допомогу в разі потреби. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар гастроскопіст Удовіхіна поставила діагноз виразка шлунку, якимось чином не побачивши злоякісну пухлину... Результати біопсії двічі губилися, лікар Шевченко лікувала таблетками рак шлунку. Було втрачено місяць!!! Це був місяць життя. Неодноразово зверталися у службу контролю якості. Це життя людини! А вся ваша діяльність - лише викачати побільше грошей. Якби ви побачили результат діяльності ваших горе-фахівців, якби ви побачили, як страждає зараз людина після помилок ваших лікарів. Людині видалено частину шлунку. Правдиві відгуки просто видаляють. І цей буде видалено, навіть не маю сумніву. Хай це буде на совісті ваших лікарів! Вони зруйнували життя людини!!!
Галина
Харків, 16.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що всі процеси в медцентрі проходять відповідно до встановлених стандартів і відповідно до вимог законодавства. Лікар Удовіхіна О. І. має вищу категорію і величезний клінічний досвід за своєю спеціалізацією. За результатами діагностики лікар описує всі видимі зміни, в разі необхідності і підозри на онкопроцес відбирається матеріал на гістологічне дослідження, що було і в даному випадку. Остаточний діагноз з онкопатології може бути встановлений тільки після гістологічного підтвердження. Кожне лабораторне дослідження має певний регламент виконання і умови видачі результатів. У нашому медцентрі немає послуги термінового гістологічного дослідження. Дане дослідження виконане в регламентний термін і про готовність пацієнт своєчасно повідомлений. Згідно з регламентом результати гістологічних досліджень з виявленою онкопатологією видаються особисто пацієнтові на прийомі лікаря, для чого він і був запрошений, ні про яку втрати результатів не йшлося. Ми розуміємо емоційну складову ситуації і даних відгуків, при цьому переконливо просимо утриматися від необґрунтованих звинувачень і образ лікарів клініки і персоналу. У даній ситуації був чітко визначено діагностичний обсяг, якісно проведено дослідження і виявлено патологію. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ! Халатність, неуважність співробітників клініки призвела до вкрай важкої операції. Лікар Удовіхіна не помітила серйозну проблему, діагноз був поставлений неправильно, аналізи були загублені, потім знайшлися... Дивна ситуація, було втрачено багато часу. Гастроентеролог Шевченко місяць призначала таблетки від виразки за діагнозу рак шлунка. Просто жахлива клініка, в якій працюють лікарі-вбивці!
Пацієнт
Харків, 16.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що всі процеси в медцентрі проходять відповідно до встановлених стандартів і відповідно до вимог законодавства. Лікар Удовіхіна О. І. має вищу категорію і величезний клінічний досвід за своєю спеціалізацією. За результатами діагностики лікар описує всі видимі зміни, в разі необхідності і підозри на онкопроцес відбирається матеріал на гістологічне дослідження, що було і в даному випадку. Остаточний діагноз з онкопатології може бути встановлений тільки після гістологічного підтвердження. Кожне лабораторне дослідження має певний регламент виконання і умови видачі результатів. У нашому медцентрі немає послуги термінового гістологічного дослідження. Дане дослідження виконане в регламентний термін і про готовність пацієнт своєчасно повідомлений. Згідно з регламентом результати гістологічних досліджень з виявленою онкопатологією видаються особисто пацієнтові на прийомі лікаря, для чого він і був запрошений, ні про яку втрати результатів не йшлося. Ми розуміємо емоційну складову ситуації і даних відгуків, при цьому переконливо просимо утриматися від необґрунтованих звинувачень і образ лікарів клініки і персоналу. У даній ситуації був чітко визначено діагностичний обсяг, якісно проведено дослідження і виявлено патологію. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Кращий лікар, якого я зустрічала! Завжди призначає ефективне лікування, нічого зайвого, все пояснює. Грамотний профі, найкращий гастроентеролог Харкова! Завжди рада приходити на прийом незважаючи на привід.
Беатрис
Харків, 12.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Беатрісо. Дякуємо за позитивний відгук і високу оцінку роботи нашого фахівця Орленко Д.Б. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до медичного центру, атмосферою прийому і якістю медичного обслуговування. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 30а

ОН Клінік Харків Пушкінська
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 20:00, Сб: 8:00 - 19:00, Нд: 8:00-17:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама