Лікар гастроентеролог Плутенко Інна Михайлівна
Інна Михайлівна уважно вислухала всі мої скарги, провела необхідні обстеження і доступно пояснила результати та подальший план лікування. Після проведеного лікування моє самопочуття значно покращилось. Дякую за високий професіоналізм, турботу та підтримку!
Олег
Харків, 29.09.2024
Хочу подякувати гастроентерологу Орленку Дмитру Борисовичу за професіоналізм і увагу до моїх проблем. Величезне спасибі!
Олена
Харків, 13.09.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Орленка Дмитра Борисовича. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я ніколи не пишу негативні відгуки, але цього разу це було занадто багато навіть для мене. Цей лікар типовий абьзер, перший прийом справив на мене дуже погане враження про лікаря. Дякую за такий сервіс!
Світлана
Харків, 02.05.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження і перепрошуємо за дискомфорт. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Під час консультації лікар може призначити симптоматичне лікування та надає рекомендації щодо подальшого плану лікувально-діагностичних дій. Якщо не підійшов лікар за психотипом — можна змінити лікаря. Кожне відділення представлено кількома спеціалістами. Сподіваємось на продовження співпраці, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зателефонувала заздалегідь за тиждень і попросила записати поспіль на УЗД і слідом відразу до лікаря. Сказала, що день неважливий і я підлаштуюся, головне, щоб поспіль. За підсумком після цього УЗД двічі переносили час на більш ранній, а до гастроентеролога скасувала прийом, прочекавши більше 20хв від початку свого прийому. Нагадую, що на прийом потрібно йти натщесерце, і я на той момент вже не їла 12 годин. Огидна організація, більше не звернуся
Леонідова Юлія
Харків, 04.12.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Вдячні Вам за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, якщо звернення було дискомфортним для Вас. Факт затримки прийому за об'єктивних причин підтверджуємо та приносимо вибачення. Зі свого боку завжди просимо всіх пацієнтів не запізнюватись на прийоми, щоб уникнути збоїв у регламенті робочого графіка лікарів. Більш детальну інформацію Вам повідомлено телефоном. Дякуємо за розуміння і сподіваємось на продовження співпраці. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна лікарю! Вона вилікувала мені те, що інші лікарі не змогли! Це дуже крутий лікар!
Віталіна Манукян
Харків, 03.07.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Віталіно. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Гастроентеролог Плутенко Інна Михайлівна, незважаючи на 26 річний стаж стаж і заявлену високу кваліфікацію, не відрізнила гострий гнійний апендицит від харчового отруєння. Замість того, щоб викликати швидку і відправити пацієнта в хірургію, вона на блакитному оці веде його на УЗД черевної порожнини, ставить діагноз під питанням ???гострий апендицит або харчове отруєння???? (при тому що немає ні блювоти, ні діареї, а гострий біль у животі є, тенезми є, і слабкість, і блідість шкірних покривів, і взагалі, чоловік у напівзігнутому стані прийшов на прийом) і зі спокійною душею та, очевидно, почуттям виконаного обов'язку, відпускає його в такому стані додому пити ніфуроксазид і афлетин. А на доріжку, УВАГА! вписує непотрібних аналізів на 4.000 грн. !!! Крім клініки і біохімії крові паразитарний пакет (глисти різних видів і мастей), інфекційні маркери - віч, сифіліс, гепатити С і В, аналіз на дисбактеріоз, хеліклбактер пілорі (а як же?), бакпосів калу (на який чекати не менш як тиждень) і т.д.
ПІДСУМОК - через 1.5 години чоловік на швидкій їде в хірургію 17-ї лікарні. Гострий гнійний апендицит. Ще б кілька годин і розірвався, сказав хірург.
Висновки робіть самі.
Лікарю побажання - щоб вас так лікували!
Марина
Харків, 29.06.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Марино. Служба контролю якості проводить предметний розгляд всіх звернень від наших реальних пацієнтів. Нами перевірені факти і зазначаємо, що визначена тактика грунтується на підставівимог нормативних документів та згідно встановленого попереднього діагнозу і об'єктивних клінічних даних на момент огляду. За результатами візиту на руки пацієнт отримує медичні документи в друкованому вигляді з усіма рекомендаціями. Більш детальна інформація надана пацієнту особисто. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Висловлюю величезну подяку Орленку Дмитру Борисовичу. Більш ніж півроку була постійна проблема, сильне здуття живота, яке сильно заважало повсякденному життю і приносило жахливий дискомфорт. Інші лікарі проблему не те, що не вирішували, навіть поставити діагноз не могли. Після прописаного лікування від Дмитра Борисовича проблема справді пішла, знову можу добре почуватися. Крім цього, до цього лікаря також зверталася моя бабуся року 1,5 тому, яка теж мала постійну проблему (більше 3 років), з якою їй теж ніхто не допоміг. Вона не могла харчуватися нормально, а про застілля навіть мови не могло бути, тому що все закінчувалося сильними болями аж до виклику швидкої допомоги. Їй вистачило одного візиту до Дмитра Борисовича та здачі аналізів, щоб їй поставили точний діагноз та виписали лікування, яке позбавило багаторічної проблеми. Величезне спасибі від усієї нашої родини!
Дар`я
Харків, 15.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Дар'є. Щиро дякуємо за змістовний позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Завжди приємно отримувати зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Орленка Дмитра Борисовича. Раді, що наш фахівець допоміг вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала тривалий час. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Якщо Вам потрібен гастроентеролог, то йдіть до Орленка, лікар уважний, думаючий, з індивідуальним підходом! Пройшла багатьох лікарів у місті, Орленко найкращий, ходжу до нього вже років 10, ще коли він у лікарні в стаціонарі працював!
Аліна
Харків, 06.01.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Аліно. Вдячні Вам за відгук та рекомендації. Нам приємно знати, що Ви задоволені якістю медичного обслуговування. Будемо раді бачити Вас у клініці на профілактичних оглядах, будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити подяку лікарю Денисюку Тетяні Олексіївні! Відмінний спеціаліст. Дуже уважна, спокійна, має власний підхід до пацієнтів. Не раз зверталися до неї за консультацією. Моя донька вона спостерігає з 10-річного віку. Дискенізія жовчовивідних проток. Завдяки Тетяні Олексіївні моя дочка здорова. Завжди слідуємо її рекомендаціям. Велике дякую за Вашу працю!
Вікторія
Харків, 07.02.2022
Показати відповідь
Добрий день, Вікторіє. Дякуємо за те, що поділилися своїм враженням про роботу нашого спеціаліста. Ваші слова – це найвища оцінка для нас. Обіцяємо і надалі виправдовувати Вашу довіру. Звертайтесь, ми завжди готові допомогти Вам та Вашим близьким. Бажаємо здоров'я
Служба контролю якості ОН Клінік
Була у лікаря 2 січня лікар грубий і бидлуватий, закривав постійно рот накричав на стразову
консультація марна
є з чим порівняти, тому що лікувалась у кількох гастроінтерологів у Харкові
Ганна
Харків, 09.01.2022
Показати відповідь
Добрий день Ганно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Головне завдання кожного лікаря – це надання кваліфікованої медичної допомоги. Ми розуміємо, що важливим моментом є порозуміння та комфорт у спілкуванні між лікарем та пацієнтом. Просимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт при спілкуванні з лікарем. Пацієнти нашої клініки завжди можуть змінити лікаря на свій розсуд. Докладніша інформація була надана Вам у телефонному режимі. Завжди раді допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити величезну подяку лікарю-гастроентерологу Шевченко Наталії Олексіївні. Звертаюсь постійно, завжди уважно вислухає проблему, огляне, компетентно поставить діагноз та призначить дієве лікування, без зайвих ліків!
Рита
Харків, 23.11.2021
Показати відповідь
Доброго дня, Рито. Дякуємо за відгук та вибір нашого медичного центру. Нам приємно, що наш фахівець зміг виправдати Вашу довіру та у Вас залишилися лише позитивні враження. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відгук про роботу лікаря Орленка Дмитра Борисовича.
Двічі був на прийомі у даного лікаря і у відповідь на мої конкретні скарги почув, що справа "в мені" та "в моєму сприйнятті" і "все якесь розпливчасте". Уявіть, Ви приходите до лікаря, кажете "мене турбує слабкість, болі ось тут, нудота і т.д. (називайте конкретні симптоми)". А він Вам відповідає – це Ви просто так сприймаєте. Це робота "лікаря" Орленка.
Ставлення до пацієнта - зарозуміле, постійно з якимись підколками, дотепами, глузуваннями. Спілкуватися неприємно. Відчуваєш, що з тебе намагаються зробити ідіота.
Дзвоню лікарю. говорю "моя знайома з медичної сфери порадила з такими результатами аналізів бігти терміново до Вас". Відповідь лікаря "За словами Вашої компетентної знайомої, Вам треба до мене". Тобто, людина навіть не думає якось допомогти, щось підказати, зорієнтувати. У нього в голові якісь знущання нібито я слухаю хрін знає кого.
Виписав мені пігулки, від яких сильно болів живіт і покращень у самопочутті ніяких не було. Зараз приймаю інші препарати, почуваюся краще.
Загалом, якщо Вам потрібен компетентний і людяний лікар - це Вам не Орленко. Пошукайте собі нормального лікаря, який бажає допомогти, а не робить вас винним у всьому.
Артур
Харків, 13.11.2021
Показати відповідь
Доброго дня, Артуре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Першочерговим завданням кожного лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Ми розуміємо, що комфорт у спілкуванні та особиста думка про лікаря – це суб'єктивна реакція. Якщо на прийомі не склалися довірливі стосунки з лікарем на психологічному рівні - у клініці є можливість змінити лікаря. Для досягнення бажаного результату від лікувально-діагностичного процесу завжди наполегливо рекомендуємо нашим пацієнтам дотримуватися всіх призначень фахівців. Якщо пацієнт не приходить на наступний візит з результатами дообстеження - лікар не має інструментів для коригування тактики. Просимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт при зверненні до нашої клініки. Бажаємо здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»
Проктологія
Лікування геморою і інших проктологічних захворювань за допомогою малоінвазивних методик.
Детальніше про відділення
Хірургія
Видалення доброякісних підшкірних новоутворень малоінвазійними методами. Консультації хірурга.
Детальніше про відділення
Урологія
Чоловіча та жіноча урологія. Лікування проблем з потенцією. Консультація андролога.
Детальніше про відділення
Гінекологія
Діагностика і лікування патологій шийки матки, запальних та незапальних захворювань.
Детальніше про відділення
Дерматологія
Діагностика і лікування дерматологічних захворювань. Видалення шкірних новоутворень.
Детальніше про відділення
Пластична хірургія
Усунення косметичних дефектів, а також деформацій тканин і органів.
Детальніше про відділення
Гастроентерологія
Ефективне лікування захворювань шлунково-кишкового тракту. Консультації з питань харчування.
Детальніше про відділення
Ендокринологія
Діагностика і лікування захворювань ендокринної системи: ожиріння, сахарного діабету і щитовидної залози.
Детальніше про відділення
Адреса: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 30а
ОН Клінік Харків Ярослава Мудрого
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 18:00, Сб: 9:00 - 16:00, Нд: 9:00 - 13:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
Цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама