Відгуки ОН Клінік Полтава

Здали кров 6 річній дитині так як температура 3 добу і лікарю для встановлення діагнозу потрібен був аналіз крові. Після здачі мені повідомили, що результату ЗВИЧАЙНОГО загального аналізу крові чекати 5 днів! Не зустрічала такого в жодній клініці країни! Зазвичай аналіз готовий того ж дня максимум на наступний. На питання про те чому мене не попередили про те, що вони єдина клініка в країні, яка робить аналіз крові 5 днів знизали плечима. Через 5 днів і дитина хворіти перестане і результат аналізу відповідно буде неактуальним. Враження про клініку вкрай негативні.
Олена
Полтава, 28.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Вдячні Вам за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Хочемо відзначити, що різні лабораторні дослідження мають певні терміни готовності залежно від графіка постановок лабораторії та технологічних процесів. Відповідно, готовність кожного аналізу визначається по мірі його виконання та автоматично надсилаються на пошту пацієнта, що було і в даному випадку. Тож регламентні строки виконання не порушені. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були на огляді у Кучера, все сподобалося, до дитинки був дуже уважним. Рекомендую до нього приходити на огляд.
Валерія
Полтава, 20.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валеріє. Ми раді, що Ви залишилися повністю задоволені результатом звернення до нашого медичного центру. Дякуємо за позитивний відгук. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулися в ОН Клінік для УЗД діагностики суглобів дитини. Лікар був уважний до дитини. Пояснив усю інформацію зрозуміло. В майбутньому буду звертатись до лікаря Кучера О. А.
Ольга
Полтава, 20.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за Ваш відгук і теплі слова на адресу нашого лікаря. Раді, що звернення в наш медичний центр було комфортним для пацієнта. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулися в ОН Клінік для проходження ехокардіоскопії до лікаря Кучера О. А. Лікар був уважний, все добре пояснив про нашу проблему, показав та розказав про все, що бачив на екрані монітора. Відповів на всі запитання, що мене турбували. Візитом задоволена!
Валентина
Полтава, 20.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валентино. Згодні з Вами, в наших медичних центрах працюють тільки кваліфіковані лікарі, які використовують у своїй роботі інноваційне обладнання. Дякуємо за відгук. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Після прийому лікаря Литовченко С. О. враження позитивні, лікар все розповів, відповів на всі наші запитання, дав рекомендації. Наступного разу обов'язково звернемось саме до цього лікаря.
Анастасія
Полтава, 19.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за відгук. Згодні з Вами, наші лікарі знаходять індивідуальний підхід до кожного пацієнта. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулися в дитяче відділення "ОН Клінік" до лікаря-невролога Щербань О. А. Лікар була люб'язна, ввічлива, знайшла гарний підхід до синочка, розповіла все в доступній формі. Я не шкодую, що вибрала саме цього врача. Буду рекомендувати.
Альбіна
Полтава, 29.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Альбіно. Нам приємно, що в стінах нашого медичного центру Ви знайшли спеціаліста, якому змогли довірити здоров'я своєї дитини. Дякуємо за позитивний відгук. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Олена
Полтава, 05.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася з дитиною на консультацію 27.08. Лікар Христофор В.А. швидко провів огляд обличчя дочки, з моїх слів записав данні до бланку консультації. Усно дав рекомендації вживати препарат який він в бланку консультації відмітив як не ефективний.Найбільше мене вразило те, що коли в мене залишилися ще питання мені поклали на стіл листок консультації і сказали" Це все, лікуйтеся". Про повторний візит лікар сказав " Якщо не допоможе то 10.09 приходьте".Вдома я почала читати ту консультацію то виявилось, що лікар і лімфовузли оглянув і тиск та частоту серцевих скорочень поміряв! Ну якщо лікар цього по факту не робив, навіщо писати навмання! Крім цього у рекомендаціях вказано пройти УЗД, здати кров на печінкові проби, ЗАК та ЗАС сумарно вартість яких складає від 500-800грн. Необхідність цих аналізів лікар не обгрунував. Єдиний плюс - це медсестра, яка 27.08 працювала з лікарем - розважала дитину як могла, була чуйна та привітна.
Лілія
Полтава, 27.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ліліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен пацієнт, наш пріоритет - це якісне надання послуг. Відзначаємо, що перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар має право на свою професійну думку та рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики на момент звернення. Пацієнт може на свій розсуд погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Ми розуміємо бажання розібратися у ситуації та завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам і готові допомогти у розв'язанні будь-яких питань щодо обслуговування в наших медичних центрах. Також зазначаємо, якщо у пацієнта залишилися будь-які незрозумілі питання з приводу призначень та рекомендацій, можна поставити їх лікарю через операторів контактного центру. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Нам приємно, що інформація була для Вас прийнятною. Бажаємо міцного здоров'я та гарного настрою. На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ми з дитиною були на обстеженні (УЗД) у лікаря Руденко Жанни Миколаївни. На прийомі у лікаря нам все сподобалося, лікар давала чіткі пояснення та рекомендації. Роботою ми задоволені, будемо рекомендувати цього кваліфікованого спеціаліста.
Ірина
Полтава, 05.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно отримувати зворотний зв'язок від пацієнтів та бачити результати старанної роботи наших спеціалістів. Хочемо відмітити, що важливою частиною якісної діагностики є сучасне та високотехнологічне обладнання, яке використовується у нас в медичному центрі. Завжди готові допомогти в разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були на прийомі у лікаря функціональної діагностики Овдієнка Олександра Дмитровича. Під час прийому лікар відразу знайшов підхід до дитини, обстеження пройшло в спокійній та комфортній атмосфері. Лікар проявив себе як висококваліфікований спеціаліст, надав доступне роз’яснення, надав поради щодо подальших наших дій. Обслуговуванням всього персоналу взагалі дуже задоволена та окрема вдячність лікарю. Обов’язково пораджу вашу клініку друзям та знайомим.
Олена
Полтава, 05.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Вдячні Вам за позитивний відгук. Згодні з Вами, у нас працюють тільки кваліфіковані спеціалісти, які у своїй роботі використовують сучасні методики та обладнання. Також ми створили максимально комфортні умови для кожного пацієнта, що дає змогу отримати якісну медичну допомогу в позитивній атмосфері. Завжди раді допомогти усім за Вашими рекомендаціями. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були на прийомі у лікаря-гінеколога Кабановської Ксенії Володимирівни, дуже приємний лікар, знайшла спільну мову з дитиною. Ще порекомендувала пройти інші аналізи. Додатково можу відмітити адміністрацію лікарні, дуже приємні і все доступно пояснили. За потреби будемо звертатися, та рекомендувати іншим
Євгенія
Полтава, 14.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Євгеніє. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок. Раді, що рівень професіоналізму нашого лікаря Кабановської К.В. виправдав надану Вами довіру. Пріоритети нашої команди - індивідуальний підхід до кожного пацієнта. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулись до клініки ON Clinic до лікаря-дерматолога Христофора В.О. отримали гарну консультацію, лікар уважно оглянув нашу проблему, надав рекомендації. Візитом цілком задоволені.
Влада
Полтава, 14.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Дякуємо, що поділилися своїми враженнями про візит до нашого спеціаліста. Основна концепція роботи наших медцентрів - індивідуальний підхід до кожного пацієнта. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Полтава, пр. Першотравневий, 18-А

Дитяче відділення в Полтаві
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 20:00, Сб: 9:00 - 17:00, Нд: 9:00 - 13:00
Запис по телефону: 0 30 77 33 Цілодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама