Відвідали лікаря Ковальову В.О , маємо гарний настрій після нашого спілкування, тому що отримали розумні поради, щодо наших питань, по кваліфікації лікаря.
Дякуємо , Валя!!
Дмитро
Полтава, 28.08.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Дмитре. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки нашому лікарю Ковальовій Валентині Олександрівні. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідували сьогодні з дитиною педіатра Чвертка О.О. ,залишилися дуже задоволені професіоналізмом лікаря та порадами! Дякуємо будемо звертатися ще!
Вікторія
Полтава, 13.08.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Вікторіє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Чвертки Ольги Олександрівни. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Записалися на консультацію до дитячого травматолога (Бойко Ірина Вікторівна), лікар подивилася ручку, на яку були скарги, і зразу сказала що підозра на перелом!!! Ще й написала що провела рентгенографію (якої не було)! Просто направила в травмпункт! Ще й на питання «можливо дитині пропити кальцій, для укріплення кісток?», відповіла «толку вже пити якщо вже травма є»!! Ще й почала розповідати що уважніше за дитиною дивитися треба! За такий прийом 400 грн, це занадто! На таку консультацію і даром не захочется іти! Таке відношення до дитини якій півтора року неприйнятне! 🤬
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Катерина
Полтава, 13.02.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що лікар на первинному прийомі проводить профільний огляд і на підставі об'єктивних клінічних даних рекомендує подальшу тактику. Більш детальна інформація Вам повідомлена телефоном. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу залишити відгук про Бойко Ірину. Яка з своїм великим стажем поставила моїй здоровій дитині діагноз «плоскостопість» просто з голови! Таких «лікарів» взагалі не повинні допускати до дітей!! Якщо ти не вмієш лікувати , то чому ти там працюєш ? Це запитання більше до Он Клінік.
Юлія
Полтава, 12.01.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірені факти та зазначаємо, що інформація в консультативному заключенні нашого лікаря коректна та була видана на підставі об'єктивних клінічних даних на день огляду пацієнта. Більш детальна інформація Вам надана телефоном. Зичимо добра та здоров'я Вам і маленькій пацієнтці.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здали кров 6 річній дитині так як температура 3 добу і лікарю для встановлення діагнозу потрібен був аналіз крові. Після здачі мені повідомили, що результату ЗВИЧАЙНОГО загального аналізу крові чекати 5 днів! Не зустрічала такого в жодній клініці країни! Зазвичай аналіз готовий того ж дня максимум на наступний. На питання про те чому мене не попередили про те, що вони єдина клініка в країні, яка робить аналіз крові 5 днів знизали плечима. Через 5 днів і дитина хворіти перестане і результат аналізу відповідно буде неактуальним. Враження про клініку вкрай негативні.
Олена
Полтава, 28.08.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Вдячні Вам за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Хочемо відзначити, що різні лабораторні дослідження мають певні терміни готовності залежно від графіка постановок лабораторії та технологічних процесів. Відповідно, готовність кожного аналізу визначається по мірі його виконання та автоматично надсилаються на пошту пацієнта, що було і в даному випадку. Тож регламентні строки виконання не порушені. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були на огляді у Кучера, все сподобалося, до дитинки був дуже уважним. Рекомендую до нього приходити на огляд.
Валерія
Полтава, 20.10.2021
Показати відповідь
Доброго дня, Валеріє. Ми раді, що Ви залишилися повністю задоволені результатом звернення до нашого медичного центру. Дякуємо за позитивний відгук. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулися в ОН Клінік для УЗД діагностики суглобів дитини. Лікар був уважний до дитини. Пояснив усю інформацію зрозуміло. В майбутньому буду звертатись до лікаря Кучера О. А.
Ольга
Полтава, 20.10.2021
Показати відповідь
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за Ваш відгук і теплі слова на адресу нашого лікаря. Раді, що звернення в наш медичний центр було комфортним для пацієнта. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулися в ОН Клінік для проходження ехокардіоскопії до лікаря Кучера О. А. Лікар був уважний, все добре пояснив про нашу проблему, показав та розказав про все, що бачив на екрані монітора. Відповів на всі запитання, що мене турбували.
Візитом задоволена!
Валентина
Полтава, 20.10.2021
Показати відповідь
Доброго дня, Валентино. Згодні з Вами, в наших медичних центрах працюють тільки кваліфіковані лікарі, які використовують у своїй роботі інноваційне обладнання. Дякуємо за відгук. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Після прийому лікаря Литовченко С. О. враження позитивні, лікар все розповів, відповів на всі наші запитання, дав рекомендації. Наступного разу обов'язково звернемось саме до цього лікаря.
Анастасія
Полтава, 19.10.2021
Показати відповідь
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за відгук. Згодні з Вами, наші лікарі знаходять індивідуальний підхід до кожного пацієнта. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулися в дитяче відділення "ОН Клінік" до лікаря-невролога Щербань О. А. Лікар була люб'язна, ввічлива, знайшла гарний підхід до синочка, розповіла все в доступній формі. Я не шкодую, що вибрала саме цього врача. Буду рекомендувати.
Альбіна
Полтава, 29.09.2021
Показати відповідь
Доброго дня, Альбіно. Нам приємно, що в стінах нашого медичного центру Ви знайшли спеціаліста, якому змогли довірити здоров'я своєї дитини. Дякуємо за позитивний відгук. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Олена
Полтава, 05.09.2021
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася з дитиною на консультацію 27.08. Лікар Христофор В.А. швидко провів огляд обличчя дочки, з моїх слів записав данні до бланку консультації. Усно дав рекомендації вживати препарат який він в бланку консультації відмітив як не ефективний.Найбільше мене вразило те, що коли в мене залишилися ще питання мені поклали на стіл листок консультації і сказали" Це все, лікуйтеся". Про повторний візит лікар сказав " Якщо не допоможе то 10.09 приходьте".Вдома я почала читати ту консультацію то виявилось, що лікар і лімфовузли оглянув і тиск та частоту серцевих скорочень поміряв! Ну якщо лікар цього по факту не робив, навіщо писати навмання! Крім цього у рекомендаціях вказано пройти УЗД, здати кров на печінкові проби, ЗАК та ЗАС сумарно вартість яких складає від 500-800грн. Необхідність цих аналізів лікар не обгрунував.
Єдиний плюс - це медсестра, яка 27.08 працювала з лікарем - розважала дитину як могла, була чуйна та привітна.
Лілія
Полтава, 27.08.2021
Показати відповідь
Доброго дня, Ліліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен пацієнт, наш пріоритет - це якісне надання послуг. Відзначаємо, що перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар має право на свою професійну думку та рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики на момент звернення. Пацієнт може на свій розсуд погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Ми розуміємо бажання розібратися у ситуації та завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам і готові допомогти у розв'язанні будь-яких питань щодо обслуговування в наших медичних центрах. Також зазначаємо, якщо у пацієнта залишилися будь-які незрозумілі питання з приводу призначень та рекомендацій, можна поставити їх лікарю через операторів контактного центру. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Нам приємно, що інформація була для Вас прийнятною. Бажаємо міцного здоров'я та гарного настрою. На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Адреса: Полтава, пр. Першотравневий, 18-А
Дитяче відділення в Полтаві
Приймаємо: Пн - Пт: 9:00 - 19:30, Сб - Нд: 9:00 - 17:00
Запис по телефону:
0 800 30 77 33
Цілодобово.
- По мапі
- Аеропанорама