0 800 30 11 77
Сьогрдні була в дерматолога Скакун Т М .І ось що хочу сказати це була не консультація, а якийсь допит і приниження вас як клієнта. Вона навіть не оглянула мою родимку а просто щось вносила в комп'ютер данні .Ще й з осуджуючим тоном почала мене вичитувати бо я не проходила флюрографії.Мало того що привітання на мові окупанта "Здравствуйте" і ще й після банального огляду родимки лупою.Отримала Відповідь. " Так у вас вона не красива потрібно видаляти"Я прийшла не для того щоб вона ставила мені діагнози красива чи некрасива .Я прийшла її видалити. Не раджу такого лікаря нікому після таких консультацій ще й за власні кошти відчуваєш себе приниженою.
Олена
Біла Церква, 30.09.2023
Оцінка:
...
Альона
Біла Церква, 27.09.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Швидко, якісно, професійно. Дуже вдячні за лікування. Лікування проводила Скакун Тетяна Миколаївна.
Володимир Іванович
Біла Церква, 27.09.2023
Оцінка:
Мене приймала лікар Скакун Тетяна Миколаївна, я звернулась з проблемою гострої кропив'янки і мені дуже сподобалося. Лікування пройшло успішно, і мені все допомогло. Я дуже задоволена, що я вилікувалась. І також обслуговування дуже сподобалось.
Наталія Петрівна
Біла Церква, 19.09.2023
Оцінка:
У мене лише одне питання: чому все так складається? Прийшла до дерматолога Скакун Т. М. Я була в шоці. Зверхнє спілкування, взагалі не було нормально огляду проблеми. Мене толком нормально ніхто не слухав, і потім вже були перекручені мої слова. Весь час заповнювала карту клієнта в комп'ютері. Потім діагноз замиленими медичними фразами і листок із купою аналізів, лягати на стаціонар обов'язково! Це де таке є, поясніть мені будь ласка? Це пролікувати висип на 10000 грн? У вас скільки негативних відгуків саме цього лікаря, чому вона і досі працює у вас? Чи ви не дорожите своєю репутацією? Просто розводи на кожному кроці на гроші
Анна
Біла Церква, 06.09.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, що у Вас склалось таке враження. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. У клініці офіційно надаються платні медичні послуги згідно з затвердженим прайсом та сплачуються пацієнтами в добровільному порядку. Лікар рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Пацієнт може погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Перепрошуємо, якщо не виникло взаєморозуміння у спілкуванні з лікарем і Ви відчули дискомфорт. Більш докладну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все сподобалось, якісне і професійне обслуговування
Василь
Біла Церква, 26.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Василю. Дякуємо за позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі в дерматолога 8 серпня з приводу папілом.Проблему не вирішено,лікар,порадила звернутись до звичайної поліклініки. Проте, нарахувала родимок 3 шт.( вони в мене з народження) на 9,600 зі знижкою!!!,які загрожують моєму життю та які потрібно видалити просто зараз! Гроші порадила знайти до 8 вечора,чи попросити знайомих скинути мені на карту. Чи має взагалі право лікар давати фінансові поради,якісь ,,знижки"тощо? Прийом -10 хвилин,5 з яких зайняла робота лікаря на калькуляторі. Я вийшла з клініки з відчуттям морального згвалтування за свої же гроші.... Нікому не раджу і сама більше не піду в Вашу клініку(бізнесцентр). Добре що втратила тільки 400 грн, а могла здоров'я.
Наталія
Біла Церква, 21.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, що у Вас склалось таке враження. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги пацієнту. За висновком консультації лікар надає пацієнту рекомендації щодо подальшої лікувальної тактики. Пацієнт має право погоджуватися, або ні з рекомендаціями лікаря. Зазначаємо, що в клініці офіційно надаються платні медичні послуги згідно з затвердженим прайсом та сплачуються пацієнтами в добровільному порядку. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт під час прийому. Більш докладну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Світлана
Біла Церква, 16.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Світлана
Біла Церква, 16.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
При відвідуванні клініки персонал дуже привітній і чуйний,а також дуже турботливі дівчата! Хочу подякувати лікарю Скакун Тетяні Миколаївни за швидке лікування!Мені все сподобалось!Обов‘язково буду звертатись ще в клініку!
Маріанна
Біла Церква, 05.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Маріанно. Щиро дякуємо за відгук та теплі слова. Нам приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від спілкування з нашими співробітниками та залишилися задоволені результатом звернення до лікаря Скакун Тетяни Миколаївни. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Юлія
Біла Церква, 30.07.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була у лікаря—дерматолога Скакун, все добре, дуже делікатно проходив прийом, лікування призначене професійно, результат-позитивний.
Аліна
Біла Церква, 28.07.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Аліно. Дякуємо за позитивний відгук. Нам важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Скакун Тетяни Миколаївни. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Біла Церква, б-р Олександрійський, 25/2

ОН Клінік Біла Церква
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 20:00;, Сб: 8:00 - 18:00
Запис по телефону: 0 800 30 07 00 цілодобово.
  • По мапі
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.