Відгук від Євгенія 18.05.2024
18.05.24 була на прийомі в лікаря (Ткаченко В.В.)флеборга моя мама, яка має трофічні виразки на лівій голені. Прийшовши в клініку ми потрапили на рецепцію, де дівчата перевірили запис і одразу направили на касу оплатити прийом, добре оплатили 600 грн. і пішли на другий поверх де приймає лікар. До нього черги не було і нас одразу прийняли, лікар опитав маму: група крові, назвав перелік хвороб чи хворіли, потім попросив показати ногу і тут почалось, що ми весь цей час робили, що так запустили ногу, чим обробляємо рану,- все вияснили що до чого і з чим, але далі мене вбило те що він каже я не бачу у вас венозної хвороби?!? Як???Від чого тоді ця вся біль нашої родини?!?! Направив на УЗД і аналізи. Після того як я сказала, що маємо УЗД з іншої клініки він їх подивився і сказав:«Покажіть ноги»-мама роздяглась і показала ноги, де він далі не бачив хвороби, окрім трофічної виразки. Як лікар знаючи проблему пацієнта- одразу не зробив УЗД навіть без обговорення, щоб поглянути, яка ситуація з венами. Тільки після моїх запитань-розʼяснень, які я ставила і на них відповідала, якими мазями та препаратами користуватись, якщо болить нога, яке знеболююче пити, та в лікуванні є спеціальна плівка та гель може їх слід використати?!? Нічого корисного не почула, а в кінці прийому я питаю, чи хтось обробить рану( мала на увазі антисептик та замотати бинтом), то мені відповіли, що не мають маніпуляційного кабінету та людини, яка то зробить!?!?Як в платній клініці немає такої послуги??? Звертаюсь до керівництва, як таке допустимо?!?! До вас звертаються люди з різними проблемами та випадками, як таке можливе, чому не має?Я вже не говорю про медперсонал з кожним спеціалістом, хоча б один в центрі. Мама людина з досвідом взяла з дому все своє і я їй обробила самостійно, лікар навіть не запропонував допомогу. До цього випадку звертались до іншої клініки, де нам приділили максимум уваги та розуміння, допомогли, і віднеслися з повагою, одразу зробили УЗД та після почали лікування, а зараз із-за такої ситуації в країні, не мали змоги до них звернутися, бо зараз не працюють. І звернулися до ON Clinik - розумію, що у вас своя політика, але таким чином ви втрачатимете клієнтів. Тож не рекомендую вашу клініку!!!
Євгенія
Харків, 18.05.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Євгеніє. Шкодуємо, що у Вас склалося таке враження. Лікар на первинному прийомі проводить профільний огляд і на підставі об'єктивних клінічних даних рекомендує подальшу лікувально-діагностичну тактику. Кожен лікар має право на свою професійну думку. У свою чергу, кожен пацієнт має право вибору і на власний розсуд може погоджуватися або ні з думкою фахівця. Служба контролю якості проводить повноцінний конструктивний аналіз кожного звернення від наших реальних пацієнтів. Ми завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам і готові допомогти у розв'язання будь-яких питань щодо обслуговування в наших клініках. Зазначаємо, що у даному випадку Ви не є пацієнтом нашої клініки. Наразі, звернень до Служби контролю якості від пацієнта не надходило. Готові провести предметний розбір ситуації, будемо раді поспілкуватися особисто з пацієнтом за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Бажаємо міцного здоров'я та всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік