Відгук від Тетяна 02.03.2024
До клініки претензій немає. Крім однієї. Що тримають такого некомпетентного і хамло лікаря, як проктолог Шпак. На моєму рахунку не мало операцій, але щоб сваритися під час операції з лікарем, було вперше. Будьте готові, що ви заплатили гроші, але вам будуть з усім своїм незадоволеним виглядом казати "досить плакати, досить трястися, не кричи, досить стогнати". А мене всього то не брала анестезія і він різав лазером по живому 👍🏻
Він усім своїм виглядом намагається показати, що ви йому винні і взагалі ви йому жити заважаєте. Перебиває, не чує, після операції ніяких вказівок, крім "не їсти гострого" прописав знеболювальні на 6 днів, але потім сидів і доводив, що не писав кількість днів. Прийшла на огляд після операції з болем і скаргами, вийшла з ненавистю. Дуже стримуюся, щоб писати культурно, але не шановний Шпак (навіть не цікаво, як вас там далі), щиро сподіваюся, що вас хоча б дружина б'є вдома, тому ви таке бидло відіграєтеся на пацієнтах. Нізащо в житті більше не піду до цього недоврача. Тепер доведеться шукати іншого лікаря, щоб прописав мені нормальне лікування після операції
Тетяна
Миколаїв, 02.03.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен відгук від наших пацієнтів. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Безумовно, у спілкуванні між лікарем та пацієнтом важливими є повага, комфорт та взаєморозуміння. Зазначаємо, якщо у пацієнта не виникло контакту та порозуміння з лікарем, то завжди є можливість звернутися до іншого фахівця цього профілю, оскільки усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік