Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про відділення сімейною медициною у ОН Клінік

Я дуже вдячна Чернявській М.В. за її уважність, знання, відношення до хворих. Хай їй Бог дає успіхи в роботі і благополуччя та здоров'я.
Галина Степанівна
Біла Церква, 14.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Галино Степанівно. Дякуємо за позитивний відгук та теплі слова. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Чернявської Марини Вікторівни. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Два роки ходила сильними болями у правому боці в районі апендиксу, якого немає вже біля 10 років. Зверталася й до хірургів, й до ендокринологів- результатів нуль-як болі так і болить. Лише сімейний лікар Скрипник А.М. призначила пігулки, після прийому яких мені нарешті стало легше. Дуже кваліфікована, уважна. Все вислухала, задавала дуже багато питань, оглянула і визначила діагноз. Дякую дуже.
Людмила
Миколаїв, 29.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Людмило. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Скрипнік Аліни Миколаївни. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого фахівця. Завжди готові допомогти. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Олена
Біла Церква, 27.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ігор
Полтава, 12.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Андрій
Полтава, 10.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Скрипник Аліна Миколаївна дуже уважна і приємна. Допомогла в вирішенні питання, а також підказала можливу причину по додатковому питанню, яке я задала. Приємне обслуговування !
Олена
Миколаїв, 01.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Скрипник Аліни Миколаївни. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мені 71 рік. Дуже не люблю ходити до лікарів, зважаючи на довгі черги в поліклініці, непотрібні бюрократичні моменти, заплутане делегування, некомпетентних лікарів. Донька привела мене в On clinic і я приємно здивована. Я із задоволенням приходжу сюди вже втретє. Всі лікарі молодці, компетентні, ставлення дружнє. Лікар-терапевт Ковтун Л.О. уважно вислухала про всі мої потреби і проблеми, дуже чуйна людина, отримала від неї направлення на обстеження. Графік термінів обстеження був дуже щільним. Каламурза М.В. допомогла все спланувати із найменшою втратою часу. Дякую!
Любов
Миколаїв, 14.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Любове. Щиро дякуємо за вибір нашої клініки та змістовний відгук. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашої клініки. Для нас є важливим, що Вам сподобалося спілкування зі співробітниками і Ви залишилися задоволені візитами до наших лікарів. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Виктория
Миколаїв, 01.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був у лікаря Скрипник на прийомі, залишився задоволений. Дякую за допомогу. Лікар уважний та компетентний у своїй справі. Сергій
Сергій
Миколаїв, 01.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Сергію. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Скрипник Аліни Миколаївни. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був на прийомі у лікаря Скрипник, 30.09.2023, були такі скарги: температура, ломота, біль в спині, кашель. Пройшов обстеження, здав аналізи. На повторному прийомі, був поставлений діагноз гострий пієлонефрит та видано рекомендації щодо лікування. Розпочавши весь курс зазначених препаратів, самопочуття не покращилося. Через тиждень, 07.09.2023, після прийому зазначених препаратів, знову температура, ломота, біль в спині і ще більший кашель. Стан не покращився, а став тільки гірше, звернувся до лікаря 10.10.2023 у місті Львові ( з 09.10.2023 знаходжусь тут), відповідно пройшов тут медогляд та повторно здав аналізи, і результаті в мене не виявлено ніякого гострого пієлонефриту, а навпаки в мене виявлено запалення легень (лівого) та перенесений коронавірус. Вже третій день знаходжусь на стаціонарному лікуванні, а міг би вже давно мати гарне самопочуття, якщо би, вищезгаданий лікар, поставила би правильний діагноз. Дуже дякую Вам за такий сервіс, однозначно рекомендувати більше не зможу.
Ігор
Миколаїв, 12.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ігорю. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам і готові предметно розібратися у ситуаціях, які пов'язані з обслуговуванням у нашій клініці. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Лікар надає рекомендації щодо лікувальної тактики на момент звернення. На жаль, у медичній практиці не можна повністю виключити ситуації нетипового перебігу захворювань. Більш детальна інформація Вам надана у телефонному режимі. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я не вперше відвідую вашу клініку. Дуже приємний та вічливий персонал. Але найбільше задоволена візитом до терапевта Ковтун Л.ариси Миколаівни. Чуйна, уважна, тактовна , компетентний спеціаліст . Призначила всі необхідні аналізи та обстеження, призначила лікування, все на найвищому рівні, дуже вдячна ій за лікування та чуйне ставлення до себе.
Лілія
Миколаїв, 14.07.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ліліє. Щиро дякуємо за позитивний відгук та теплі слова. Нам важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення та спілкуванням з нашим лікарем. Раді, що Ковтун Лариса Олександрівна допомогла Вам у вирішенні проблеми зі здоров'ям. Вдячні за високу оцінку професіоналізму лікаря, цінуємо Вашу думку. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у сімейної лікарки Ковтун Лариси Олександрівни перед щепленням. Хочу подякувати за чуйність та професіоналізм. Перед щепленням я отримала усю необхідну інформацію та провели огляд, а після вакцинації лікар спостерігала за моїм самопочуттям.
Дарія
Миколаїв, 14.07.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Даріє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Ковтун Лариси Олександрівни. Будемо раді бачити в клініці на профілактичних візитах. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.