Звернулися сьогодні за допомогою до лікаря, так як у нашого постійного педіатра сьогодні не приймальні дні. Було віконце до Литвинової Мар'яни Володимирівни, і на мою думку, вона пробила дно медицини. Відмовити в прийомі 3-ох річній дитині з температурою 39+, через запізнення, хоча законний час на прийом ще залишався і ми просили просто послухати, і огляд повністю не потрібен. І в цей момент у неї не було інших людей на прийомі, вона просто так вирішила - не приймати. У той час, коли в місті стоїть транспорт і причини запізнення можуть бути цілком обґрунтовані. Нерідко були випадки, коли у відділеннях ОнКлінік ми чекали лікарів і 20 хвилин, і більше, ніколи не влаштовували з'ясування, входили в становище і розуміли, що випадки бувають різні. І ці люди давали Клятву Лікаря, має ж бути хоч трохи людської емпатії. З огляду на те, що вся сім'я регулярно користується послугами ОнКлінік, в т.ч. і оперативними, враження про клініку в цілому, через один такий візит повністю зіпсоване.
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за вибір нашої клініки. Нам шкода, що у вас залишились неприємні враження після звернення до клініки, але ніяких порушень з боку клініки і лікаря не було. Всі послуги в клініці, в тому числі прийоми лікарів та діагностичні дослідження, проводяться за попереднім записом. Це допомагає ергономічно використовувати час пацієнтів та працівників. Тому просимо всіх пацієнтів не запізнюватись на час запису. Нами перевірено інформацію і зазначаємо, що час запізнення пацієнта складав практично на весь час прийому. У 3 хвилини, які залишались, лікар не може фізично провести повноцінний прийом, за який несе відповідальність клініка і лікар. Також ми не можемо відмовити у прийомі пацієнтам, які прийшли на свій час запису без жодного запізнення. Просимо утриматись від безпідставних звинувачень і образ в сторону лікаря. Ми в свою чергу безперервно вдосконалюємо процес покращення сервісу під потреби сьогодення. Будемо раді бачити Вас стінах нашої клініки і допомогти за необхідності.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже великий спектр послуг
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за вибір нашої клініки та відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую за онлайн прийом сімейному лікарю Раштиній Наталії. Уважна до дитини!
Доброго дня, Надіє. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря. Зичимо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячний своєму сімейному лікарю за уважність, професійність та щире ставлення. Завжди на зв’язку, допомагає знайти найкраще рішення для здоров’я всієї родини
Доброго дня, Ігорю. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова на адресу нашого фахівця. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
РЕЦЕПЦІЯ. При укладенні договору з сімейним лікарем, рецепція повідомила, що ви зможете зв'язатися з лікарем по мобільному, так як і раніше ви зв'язувалися в міській поліклініці. Насправді тільки в прийомні години, у вільний час. Добре, я не дзвоню ввечері, вдень під час робочого дня. Зараз дуже жахливий стан, температура третій день. Зараз понеділок, записатися тільки на середу, три дні, за них можна і коні рушити. Ніякої допомоги, щоб протриматися до середи. Розчарування повне і жаль, що довірилися цій клініці.
Доброго дня, Яно. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що всі послуги в нашій клініці надаються за попереднім записом, тому можливо запропонувати тільки найближче вільне вікно, при цьому пацієнт самостійно визначається підходять йому або ні запропоновані умови. Будемо очікувати Вас у клініці згідно здійсненого запису. Завжди готові допомогти в рамках спеціалізації клініки, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити вдячність "ОН Клінік" та моєму сімейному лікарю Лілії Василівні за професіоналізм, уважність і турботу. Завжди чіткі рекомендації та щире бажання допомогти. Дякую за якісну медичну допомогу!
Доброго дня, Яно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку. Вдячні за особливу відзнаку високого професійного рівня нашого лікаря Юрченко Лілії Василівни. Завжди раді допомогти. Зичимо добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, Богдане. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже дякую лікарю Павловій Наталії Вікторівні за високу фаховість та людяність. Лікар уважна, призначення підійшли, пневмонію подолали!
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Павлової Наталії Вікторівни. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Неймовірний профессіоналізм та результат лікування. Дякую!
Доброго дня, Дмитре . Дякуємо за позитивні відгуки. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Щира вдячність сімейному лікарю Кас Вікторії Юріївні за професіоналізм, толерантність і моральну підтримку. Прийшлось звертатись з різних питань - і лікування кашлю, і нормалізаціїї тиску після хірургічного втручання. Допомога і консультації завжди були дієві, високопрофесійні, дуже вчасні. З Вами надійно, Ви- справжній Лікар! Окремо хочу подякувати адміністрації On clinic за чітку організацію роботи з клієнтами і побажати вам процвітання і успіхів під мирним небом!
Доброго дня, Людмило. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Нам приємні Ваші щирі слова подяки. Для нас важливо знати, що Ви цінуєте високий професійний рівень нашого лікаря Кас Вікторії Юріївни. Ми вдячні, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися досвідом звернення до фахівця. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чудовий,кваліфікований персонал
Доброго дня, Аліно. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашої команди фахівців. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік