Дуже вдячна Наталії Вікторівні за допомогу. Кваліфікований та компетентний лікар, до якого буду звертатись ще неодноразово.
Кристина
Харків, 28.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Кристино. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого фахівця. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Приватний персонал і вирішення питання на місці
Наталія
Дніпро, 13.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за вибір нашої клініки та відгук. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Аркадій
Дніпро, 31.03.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні була на КТ у Могін С.А., все сподобалось. Персонал супер, клініка теж. Дякую!
Світлана
Харків, 11.02.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук на адресу нашої команди фахівців. Завжди раді вітати та готові допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
06.02.2025 Дякуємо лікарю Білій Наталії Сергіївні за професіоналізм, доброзичливість і повагу до пацієнта. Робили КТ з контрастом грудного відділу та органів малого тазу. Все пройшло супер! Дякуємо також медсестричці Анастасії за уважність до нас!
Салова Наталія
Дніпро, 08.02.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу наших фахівців. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашої клініки та лікаря Білої Наталії Сергіївни. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, пришлось звернутися в цю клініку з підозрою на діагноз фейхіоцитома наднирника, всі симптоми та лабораторні дослідження вказують на це, один із самих яскравих симптомів це дуже високий артеріальний тиск, який не корегується жодними препаратами та психологічна нестабільність (мій організм постійно перебуває в стресовій реакції). Я шукала клініку, де роблять КТ саме наднирників прицільно з контрастом, в мене ще одна велика проблема, що через мій діагноз в мене ще й велика вага, а саме 130 кг (дуже мало центрів беруть з вагою понад 100 кг). ОН клінік згодились мене взяти, записали на 12.01.25, але їм було потрібно ще й креатинін, при тому, що в мене був готовий, але 2-тижневої давності (він був у повній нормі), воеи сказали, що треба свіжий, не більше 7 днів. Пришлось тратитись ще й на це, добре, зробила, він теж в повній нормі. Приходжу на свій час, а мені говорять, що лікаря в клініці не маж, є тільки лаборант, вона міряє мені тиск і говорить, що в мене АТ 200/110 і не готова брати на себе таку відповідальність, бо вони роблять КТ з контрастом тільки до 180/90, бо контраст піднімає тиск. Я це розумію, але я вже раніше робила МРТ головного мозку з контрастом, і було все добре, я добре це переношю. Але, лаборантка сказала, що не готова брати на себе таку відповідальність, і сказала, що краще перенести, на інший день, я дуже не охоче, але погодилась, бо я розумію, що тиск не зміниться, не буде він в мене меньше 180/90. І найближчій запис був аж на 17.01.25! Але вже буде 8 днів, аналізам, але мене заспокоїли, що вони будуть дійсна. Я погодилась, але мені прийшлось відпроситись з роботи. Запис був на 9:00 я пришла, знову тиск високий 190/110, при тому, що я вже прийняла безліч препаратів, щоб хоч якось знизити тиск. І знову лікаря немає, лаборант одна! Це як розуміти? Сказали, що лікар прийде через годину, і люди, які були після мене, почали проходити, я очікували так півтори години, мені дали 3 каплі фармадіпіна, хоча я попередила, що він не діє на мене. Так і сталось, через те що мені вже в друге відмовляють я занервувала, і тиск став 195/120, мені адміністратор сказала "не нервуйте" я їм пояснюю, що я не можу контролювати свій есоційний стан, через можливу хворобу. І так вже прошло майже 2 години, нарешті лікар соізволила зі мною поспілкуватись. Я пояснила сетуацію, надала висновок від ендокринолога, та терапевта, а також аналізи, де вказано, що метанефрини вище в 2 рази від норми, це є основним показанням до КТ наднирників з контрастом. На що лікарка-рентгенодог сказала, що ті лікарі, у яких я спостерігаюсь не компетентні, і що я маю ще купу супутніх захворювань, такі як зоб щотоподібної залози, та грижу в крижовому відділі. Я пояснила, що здавала всі анализи, для діагностики щитоподібної залози, і вона видає нормальні гормони, йоду достатньо, і проблема не в ній. І тим паче, метанефрини виробляються наднирниками, бо це кінцевий продукт розпаду катехоламігів, які в свою чергу виробляються тільки наднирниками. Тому я і звернулась на КТ наднирників з контрастом! Я не сама захотіли і прийшла, щоб витратити 4000 грн на "непотрібне" дослідження. Мені ця лікарка запропонувала зробити КТ наднирників без контрасту, звісно за ті самі кошти. Я сама працюю в сфері медицини і я розумію, що навіть з контрастом не завжди видно наднирники, бо в середньому вони в діаметрі 2-3 см. Що вона збиралась побачити без контрасту? Говорить, дослівно "подивлюсь, чи є вузли" люба лікарка, якщо ти це будеш читати то Феохромоцитома — пухлина клітин мозкової речовини наднирників, що призводить до надлишкової секреції катехоламінів — адреналіну та норадреналіну. КЛІТИН! Які ще вузли? Це що по вашому якась пухлина розміром з нирку? Я витратила даремно свій час, свої грощі, свої нерви! Якщо у когось будуть схожі симптоми, то ОН клінік в Дніпрі на Яворницького НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Можливо вона і на краще, що я не витратила ще більше коштів, бо ваші лікарі вважають, що вони найрозумніші, а по факту, навіть не знають про діагноз з яким звернувся пацієнт. Оцінка 1 із 5, і то ця 1 лише за те що адміністратори доволі чемні та приємні. А от лікарі спіймали зірку, і не розуміють ні чого. Сподіваюсь більше до вас звертатись не буду. Дякую за втрачений час, та безглузді надії.
Вікторія
Дніпро, 17.01.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості і висловлену думку. Нами перевірена інформація і зазначаємо, що тактика лікаря в даному випадку оптимальна і грунтується на підставі об'єктивних клінічних даних. Кожне діагностичне дослідження має певні покази і протипокази до виконання. Рішення по можливому або неможливому проведенню приймає безпосередньо лікар, який його виконує, бо клініка і лікар несуть відповідальність за збереження життя і здоров'я пацієнта. Тож в кожній ситуації оцінюються всі фактори ризику і лікарі діють в першу чергу в інтересах збереження здоров'я пацієнта і упередження можливих ускладнень. В деяких випадках потребується проведення дослідження в умовах стаціонару. Більш докладну інформацію Ви отримали в клініці. Завжди готові допомогти в рамках спеціалізації клініки, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на КТ 06.012024р.
Медперсонал дуже добродушний, ввічливий.
Сподобалася швидкість процедури, акуратність і профіанолізм персоналу. Приходжу вдруге і не помилилася у виборі клініки.
Так тримати!!!!
Омельченко Світлана Іванівна
Дніпро, 06.01.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашої команди фахівців. Нам приємно, що Ви публічно поділилися досвідом звернення до нашої клініки. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все дуже добре , але чому в сучасному світі де вже давно майже ні де не має- СD приводів видають результати КТ на диску, і не надають силки для завантаження
Олександр
Дніпро, 26.12.2024
Показати відповідь
Добрий день, Олександре. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Окрім видачі результатів на диску, є можливість отримати всі результати на мейл за запитом пацієнта. Завжди готові допомогти, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все даже Гарно . Дуже дякую.
Вікторія
Харків, 09.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за позитивний відгук. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Онлайн консультація гематолога. Сподобалось те, що легко записатись, зручна оплата. Нагадали за день до запису, дякую. Щодо консультації гематолога, то нічого нового мені не сказали, сказали їхати на консультацію в іншу клініку. Це коштувало 600 грн. Не задоволена ціною по відношенню до якості та вирішення питання. Питання залишилось , а гроші ні.
Анастасія
Харків, 21.10.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що всі послуги в клініці надаються згідно встановленого прайсу. Зазвичай, пацієнти звертаються до лікаря, щоб отримати його професійну думку і отримують її у вигляді консультативного заключення. Пацієнт може погоджуватись або ні з думкою лікаря. Завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вже рік користуюся послугами лікарів цієї клініки. Лікарня завжди лякає, але тут дуже привітні дівчата на ресепшені, тому заходити туди приємно. В клініці завжди чисто, світло. Робила неодноразово там УЗД, а сьогодні довелося робити КТ. Було страшно, але лікар заспокоювала мене, була дуже приємна. В мене залишились позитивні враження.
Рекомендую.
Валентина
Харків, 09.09.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Валентино. Щиро дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Ми цінуємо Вашу думку. Вдячні, що Ви публічно поділилися своїм досвідом звернення до нашої клініки та фахівців. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не професійна регістратура, ніхто заздалегідь не повідомив, що апарат мрт зламався,коли запитали, чи можна порекомендувавати іншу клініку і що далі робити, відповідали дуже грубо, ніхто нічого не знає, витрачені кошти і нерви ніхто не поверне
Ольга
Дніпро, 23.07.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нами перевірена інформація і факт непередбачуваної технічної ситуації підтверджуємо та приносимо вибачення за дискомфорт. При цьому, всі записані на послугу пацієнти були своєчасно поінформовані, в тому числі і Вам було здійснено такий дзвінок. Зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік