Лікар не уважний, зробив опис КТ предакових пазух носа і на елементарному посипався... знімок,чомусь, зеркальний, тобто викривленя перегородки носа, у мене не в ту сторону (в житті вліво, а на фото чомусь вправо), роблячи висновок, я і лікар до якого я пішла з цим висновком не можемо довіряти заключеню.
Доброго дня, Єлизавето. Дякуємо за вибір клініки і діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація на підставі наявних медичних документів і підтверджуємо коректність виданих знімків і опису досліджуваної зони. Більш детально Вам інформація надана телефоном. Завжди готові допомогти, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
В Он клінік за адресою м. Миколаїв, вул. Аркасівська 8 робила КТ.
Дуже вдячна співробітникам цієї клініки.
Адміністратор Анна швидко, професійно відповіла на всі питання. Зорієнтувала, що потрібно робити.
Велика подяка лаборанту Оксані, яка робила дослідження. Дуже ввічлива, уважна людина, яка професійно робить свою справу та з повагою відноситься до пацієнтів .
Вдячність лікарю Марії Олександровні, яка професійно робить заключення .
Клініка чиста, все дуже приємно
Мені сподобалось!
Рекомендую , це дуже цінно, коли таке обслуговування.
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Наш пріоритет - це якісний сервіс, кваліфікована медична допомога та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання послуг. Нам приємно, що Ви публічно висловили щиру подяку на адресу нашої команди фахівців та поділилися досвідом звернення до клініки. Щиро вдячні за рекомендації. Будемо раді вітати на профілактичних візитах та завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
В Он клінік за адресою м. Миколаїв, вул. Аркасівська 8 робила КТ.
Дуже вдячна співробітникам цієї клініки.
Адміністратор Анна швидко, професійно відповіла на всі питання. Зорієнтувала, що потрібно робити.
Велика подяка лаборанту Оксані, яка робила дослідження. Дуже ввічлива, уважна людина, яка професійно робить свою справу та з повагою відноситься до пацієнтів .
Вдячність лікарю Марії Олександровні, яка професійно робить заключення .
Клініка чиста, все дуже приємно
Мені сподобалось!
Рекомендую , це дуже цінно, коли таке обслуговування.
Раніше вже робила КТ в лютому. Зараз щоб зробити КТ (26.07.25)з контрастом то треба здавати аналіз на креатінин за сутки хоча б , тобто окремо їхати для цього в лікарню (24.07.25). В лютому я робила: з ранку - креатин, чекала результат і того ж дня КТ робили. Було зручно.
Що мені дуже не сподобалось, так це те що змінилися медсестри і якось не дуже було ...коли для того що б взяти кров, на аналіз з креатінину, в тебе в трьох місцях роблять отвори. А через два дні тобі ще треба ставити котетор для контрасту на КТ . І тут знов обидві руки в проколах. Добре що дівчинка молодша прийшла переставила на іншу руку котетор що б зробити діагностику як слід. Я не знаю що чи хто там змінився але в лютому взагалі таких питань не було.
Сьогодні 03.08.25 - восьмий день після діагностики, на обидвох руках кровоподтьоки не пройшли , літо..це не дуже ..якщо чесно ..ще й на тильній стороні долоні .. Медсестри які роблять забір крові чи встановлюють котетор - це жах ..за власні кошти 5500 .
До доктору Білої Н.С . та її помічниці - питань не має , вони на свому місці, дякую Вам за працю.
Доброго дня, Надіє. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Перепрошуємо за дискомфорт під час звернення до клініки. Зазначаємо, що технічні моменти по венепункції в медичній практиці трапляються не рідко, на жаль. Венозний доступ залежить від маси індивідуальних фізіологічних факторів на день забору, є різна його складність. Нам шкода, що склалась така ситуація. Будемо раді вітати на профілактичних візитах у клініці та завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
25.07.2025 приблизно об 11:15 реєстратор, заповнюючи дані для проходження мною КТ органів черевної порожнини, давала коментарі стосовно призначення мого лікаря: сказала "Что это за врач странный" з насмішкою, питала чи робила я УЗД і подробиці (я робила УЗД в онклінік у лютому цього року), ніби я на прийомі у лікаря. Тобто, людина, з невідомою мені освітою, не володіюча необхідними навичками комунікації стверджувала, що проходження мною КТ не є необхідним. В приміщенні, де виконується процедура реєстратор спитала, чи є в мене з собою результати УЗД, я сказала, що зателефоную і мені відправлять фото, нахилившись до мене реєстратор з насмішкою і скепсисом спитала, де приймає цей лікар, де знаходиться лікарня, сказала не ходити більше до цього лікаря. За 2700 грн я йшла і за сервісом в тому числі, замість заздалегідь спитати на стійці про УЗД, можливо ця інформація зберігається в лікарні - не стверджую, мене рознервували. Я йшла дізнатись причину багаторічного періодичного болю і мене влаштовувало, що дана лікар запропонувала цю процедуру.
Я зателефонувала близькій людині з проханням надіслати результати УЗД, в цей час прийшла лікар, яка виконує процедуру КТ, майже одразу я поклала слухавку. Лікар спитала " Пили водичку", кажу "ні", думала питається про час безпосередньо перед процедурою, лікар питає:" Чому? Треба пити водичку. Встаєм, п'єм". Я рознервована сприйняла детективну вказівку грубою і сказала, що не треба зі мною так розмовляти. Лікар відповіла, що нормально розмовляє. Я з підвищенним тоном повторила її фразу, сказала, що плачу гроші не за таке відношення. Сама процедура пройшла задовільно, шкода, що без нормальної розмови з лікарем з уточнюючими питаннями. Після процедури, я сказала лікарю, що не хотіла її ображати, але мені не сподобалось, як зі мною розмовляли, вона сказала, що їй теж не сподобалось, що "зайшла доросла жінка, а я розмовляю по телефону". Я сказала, що питала результати УЗД, лікар сказала, що ми порозумілися. Лікаря ображати не хотіла, мені незрозуміло, чому така реакція, ніби це акт неповаги до неї. Я говорила очікуючи, ми не в школі, а дорослі люди.
Після процедури, я підійшла до реєстратора і сказала, що не треба обезцінюючи коментувати мого лікаря, на що вона відповіла, що треба почути іншу думку, я відповіла, що треба коректно її висловлювати. Дуже неочікуваний неприємний досвід.
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалося неприємне враження та Ви відчули дискомфорт під час візиту до нашого медичного центру й спілкування з нашими співробітниками. Персонал клініки постійно працює над покращенням якості сервісу та забезпеченням комфорту для наших пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Прагнемо відновити Вашу довіру та сподіваємось на продовження співробітництва. Будемо раді вітати у клініці на профілактичних візитах та завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідала сьогодні відділення КТ,сервіс та працівники дуже сподобались. Привітні та чуйні дівчата на рецепції. Талаборант вогонь 🥰
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна Наталії Вікторівні за допомогу. Кваліфікований та компетентний лікар, до якого буду звертатись ще неодноразово.
Доброго дня, Кристино. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого фахівця. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Приватний персонал і вирішення питання на місці
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за вибір нашої клініки та відгук. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні була на КТ у Могін С.А., все сподобалось. Персонал супер, клініка теж. Дякую!
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук на адресу нашої команди фахівців. Завжди раді вітати та готові допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
06.02.2025 Дякуємо лікарю Білій Наталії Сергіївні за професіоналізм, доброзичливість і повагу до пацієнта. Робили КТ з контрастом грудного відділу та органів малого тазу. Все пройшло супер! Дякуємо також медсестричці Анастасії за уважність до нас!
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу наших фахівців. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашої клініки та лікаря Білої Наталії Сергіївни. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік