Відгуки про лікарів-рентгенологах ОН Клінік

Сьогодні, 28 січня о 17 була на КТ легенів. Лікарка, що мене примала, дозволяла собі хамське ставлення до мене, квапила мене та поводилася вкрай не чемно. Нажаль я не запам'ятала ім'я лікаря, бо вона не назвалася та бейджа я не побачила. В неї руде волосся. Будь ласка, проведіть бесіду з лікаркою, бо я чекаю на нормальне ставлення та гарний сервіс, я плачу за це гроші, а такі випадки заставляють задуматись, чи відвідувати вашу клініку надалі.
Олексндра
Харків, 28.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олександро. Нам прикро, що у Вас залишились неприємні враження від візиту до нашої клініки. Для нас важлива думка кожного пацієнта і ми вдячні за зворотній зв'язок. Ця ситуація оперативно опрацьована з персоналом. Приносимо вибачення за дискомфорт та сподіваємось на подальшу співпрацю. Гарного дня!
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! Висловлюю свою подяку лікареві Масалабу О.Г., уважному та чуйному персоналу медичного центру. Після позитивного тесту на covid мені потрібно було зробити КТ легенів. Діагностика була зроблена оперативно, що дозволило лікарю негайно розпочати лікування. Результат отримала через 10 хвилин після прийому з розгорнутим описом, знімком та диском. Спасибі Він Клінік за швидке реагування та турботу про своїх пацієнтів!!)
Людмила
Харків, 18.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Людмило. Дякуємо Вам, що знайшли можливість поділитися своїм досвідом звернення до нашого медичного центру. Спеціалісти «ОН Клінік» проводять діагностику на сучасному високотехнологічному обладнанні, що дозволяє отримати максимально інформативний та точний результат. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сегодня сделал кт Доктор тупа скопировал результаты январские. А я делал контроль через 10 дней от начала ковид. Выводы.........
Максим
Харків, 30.04.2021
Оцінка:
Дитині не можуть зробити КТ, тому що ми спілкуємося з Російським лікарем і направлення від нього, а, за їх словами, Українська клініка не хоче робити за направленням від Російських лікарів!!! Ніхто не винен, що в Україні немає нормального хірурга для цього віку!!
Анастасія
Харків, 28.02.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Анастасіє. Дякую за діалог з клінікою. Хочемо зазначити, що послуги відділення комп'ютерної томографії неповнолітнім пацієнтам надаються за направленням лікаря на паперовому або електронному носії. При цьому жодних акцентів, від лікаря якої країни буде отримано направлення, не існує. Готові допомогти в проведенні якісної діагностики за наявності направлення у пацієнта, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Жахливе ставлення, зломалося обладнання ніхто нічого не сказав, прочекали годину, на питання коли почнуть приймати, відповідь можливо через кілька годин. Ніхто не дорожить часом пацієнтів, людей тьма. Часу прийому не дотримуються! Ніколи до вас більше не звернемося !!!
Альона
Харків, 15.01.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Альона. Для нас цінні всі відгуки тільки від реальних пацієнтів клініки, таким ви не є в даному випадку. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки, але на жаль, технічний момент мав місце бути. Більш детальну інформацію було озвучено особисто пацієнтові в телефонному режимі. Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день, записався на проходження КТ, на 19.12.2020, за телефоном сказали очікувати результат 30-40 хвилин, по приїзду в клініку сказали чекати 1 годину-1: 30 год, приходимо через 1 годину за аналізами, кажуть вже 2 години, вищий рівень, вважаю, що за 1000 грн які беруть за КТ це занадто!
Сергій
Харків, 19.12.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Сергій. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг в нашій клініці - одне з пріоритетних завдань. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клінік. За дану ситуацію приносимо вибачення. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Будемо раді допомогти в разі потреби. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відгук вкрай негативний. Вибрали цю клініку в надії уникнути черг, тобто великого скупчення людей в замкнутому просторі, що є найбільшою небезпекою інфікування COVID 19. Записалося заздалегідь, прийшли вчасно. Але зіткнулися з затримкою в 25 хвилин, які провели в замкнутому невентильованому просторі в компанії інших, ймовірно інфікованих, відвідувачів. Вкрай не рекомендую записуватися і відвідувати даний заклад.
Дмитро
Харків, 24.11.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Дмитро. Хочемо зазначити, що в умовах пандемії всі співробітники і пацієнти клініки несуть особисту і соціальну відповідальність за поширення інфекції. У свою чергу, персонал ОН Клінік дотримується всіх режимних заходів, рекомендованих МОЗ України. З огляду на те, що захворювання COVID-19 на ранній стадії може протікати безсимптомно або з мінімальними проявами, неможливо достовірно встановити наявність вірусу без проведення відповідних лабораторних досліджень. Для пацієнтів, які звертаються за підтвердженням інфікування коронавірусів COVID-19, в клініці організовано окремий пункт прийому та забору матеріалу для лабораторних досліджень. Це виключає можливість контактування імовірно інфікованих осіб з іншими пацієнтами клініки. Приносимо вибачення за доставлений дискомфорт, ми готові нести відповідальність за всі недоліки в роботі. Більш детальна інформація про додатковий варіант лояльності була надана особисто пацієнтові в телефонному режимі. Завжди готові допомогти в разі потреби. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Робила КТ грудної клітини. Все швидко, культурно. Результат через 15 хвилин. Спасибі персоналу.
Юлія
Харків, 02.11.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Юлія. Дякуємо Вам за позитивний зворотний зв'язок. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатом звернення в нашу клініку. Завжди готові допомогти в разі потреби. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Гірше місця не буває !!!!!!!! Не йдіть сюди ніколи, заплатите дорожче, менше, але не сюди !!!!!! Вам кажуть приїжджайте на 8.15 і 08.30 але краще до 8.00 приїжджаєш плануючи 5-10 хвилин процедура і зі слів мега-зухвалої, що закочує очі, недоторки на стійці, результат 20 хв. Але по приїзду тобі кажуть: ваш час на 09.30 і пофіг що ти о 7 годині їдеш через все місто і плануєш на роботу потрапити до 10 з результатом. Але !!!!!!!! Горді панянки за стійкою на критику і прохання змістити не реагують. Крім того, в приватній клініці запис не працює. Приходять пізніше, заходять раніше. А ти дихаєш в коридорі усіма аналізами які приносять. Хоча оплата за чеком 5200грн !!!!! 5200 НЕ 520 не 52. Тут чіткості немає, і керівництву все одно. Не плануйте свій час під лікарню ОНКЛІНІК.
Banikevich Maksim Ivanovich
Харків, 22.10.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Максим. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Як всім відомо, в даний час складна епідеміологічна ситуація і всі медичні установи мають істотне навантаження. У нашій клініці прийом пацієнтів проводиться за попереднім записом. Незважаючи на великі навантаження, намагаємося піти назустріч кожному пацієнту і запропонувати оптимальне рішення в кожній ситуації, що і було в даному випадку. Ми поважаємо думку кожного нашого пацієнта, при цьому просимо всіх бути взаємоввічливими і з розумінням ставиться до роботи в складних для всіх умовах. У будь-якому випадку, приносимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт під час відвідування клініки. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Як виявилося зробити кт легень не представляється можливим. Сьогодні 17 жовтня найближчий запис на 29. А значить доживе людина до 29 числа зробимо КТ, ні - вмирайте на здоров'я. Більш не буду ваш клієнтом, нікому не пораджу звертатися в дану клініку. Марно
Сергій
Харків, 17.10.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Сергій. Для нас цінні всі відгуки від наших реальних пацієнтів. Як всім відомо, в даний час складна епідеміологічна ситуація і всі медичні установи мають істотне навантаження. У нашій клініці прийом пацієнтів проводиться за попереднім записом. Незважаючи на великі навантаження, намагаємося піти назустріч кожному пацієнту і запропонувати оптимальне рішення в кожній ситуації, що і було в даному випадку. Приносимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт, при цьому просимо з розумінням ставиться до роботи в складних для всіх умовах. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дзвонив на гарячу лінію, переходив за підказками і залишив заявку на передзвін. Все це було до 9 ранку до 10 вечора мені так ніхто і не передзвонив. Ціни вище ніж у інших і навіщо робити функцію передзвону якщо ніхто не дзвонить?
Олександр
Харків, 13.10.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня Олександр. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки, але на жаль, технічний момент мав місце бути. Приносимо вибачення за дискомфорт. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую дуже уважному, ввічливому і чуйному оператору контактного центру Тетяні! Не байдужість і бажання допомогти присутні в цій людині в повній мірі. Дала повне і чітке роз'яснення на питання, що цікавлять мене питання і допомогла вирішити мою проблему, приділивши належно часу і уваги. Дякую за залучення таких професійних працівників!
Тетяна
Харків, 23.09.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Тетяна. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок і діалог зі Службою контролю якості. Ради, що звернення в клініку було для Вас комфортним і результативним. Ми постійно удосконалюємо якість послуг, що надаються медичними центрами нашої Мережі. Нам важливо знати, що Ви задоволені рівнем сервісу та медичного обслуговування в клініці. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік