Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про відділення лабораторними аналізами в ОН Клінік Харків (м. Проспект Гагаріна)

Здрастуйте здавала 22 жовтня здавала в клініці сказали 8 днів, у підсумку вже 11 і результату ніякого -очікуйте з'ясовуємо
Карина
Харків, 02.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Карино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що терміни готовності лабораторних досліджень встановлено в робочих днях. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. Більш детальну інформацію Вам надано телефоном. Завжди готові допомогти, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я шалено незадоволений термінами видачі результатів аналізів. Кал на хелікобактер-5 днів заявлено на сайті. За фактом термін отримання — 9 днів. Я два рази переніс запис до гастроентеролога. Я не розумію, що в мене було в голові, коли я йшов у вашу лабораторію. Ви залишили дуже неприємне враження. Але нічого поганого не можу сказати за клініку, лікарів, з якими зустрічався, — усі дуже приємні та професійні.
Тимур
Харків, 18.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тимуре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Приносимо вибачення за ситуацію. Шкодуємо, що у Вас склалося неприємне враження. Вдячні за розуміння. Приємно, що Ви також маєте позитивний досвід звернення до нашої клініки та лікарів. Бажаємо міцного здоров'я та сподіваємося на подальшу співпрацю.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Анна
Харків, 06.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Клініка не надала результату аналізу.
Леся
Харків, 10.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Леся. На жаль, ми не змогли з Вами поспілкуватись телефоном. Аналіз був виконаний в регламентний строк, наразі відправлений на пошту. Перепрошуємо за дискомфорт. Щоб отримати детальний зворотний зв'язок можна звернутися до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Гарного дня.
Служба контролю якості ОН Клінік
ресепшене не дуже привітні менеджери !на питання про ціну аналізу нічого не відповіли запитайте у медсестри, яка набиратиме кров
Анастасія
Харків, 24.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Анастасія. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг у нашому медичному центрі – одне з пріоритетних завдань. Вибачаємося, якщо Ви отримали дискомфорт при зверненні до клініки. Детальнішу інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Обходьте стороною цю "контору"! Мало того, що ціни на аналізи на порядок вищі за інші клініки та лабораторії, так ще й некомпетентність співробітників вражає!!! У цій "клініці" тест на ковід за 400 грн. (У євромеді 350 грн.) негативний, а через 1,5 години КТ показує 32% ураження легенів.... ЯК??? Після відгуку на сайті все, що вони змогли, так це зателефонувати та вибачитись!!! Обходьте стороною цю "контору"
Олег
Харків, 08.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олеже. У медичних центрах нашої мережі працює команда висококваліфікованих спеціалістів та офіційно надаються платні медичні послуги згідно з затвердженим прайсом, оплата проводиться в добровільному порядку. Ми розуміємо, що пацієнтам часто складно аналізувати медичну інформацію та особливості діагностики, звідси виникає непорозуміння. Кожен пацієнт має право вільного вибору медичного закладу на власний розсуд з урахуванням прийнятної якості та вартості послуг. Зворотний зв'язок щодо ситуації було надано раніше особисто пацієнту. Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Аналіз на вітрянку прийшов негативний, здавала вже з видимим висипом. Як довіряти іншим аналізам, тепер навіть клінічний аналіз не викликає довіри. Користуватись послугами лабораторії не буду.
Юлія
Харків, 25.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Юліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо відзначити, що лікар дає пацієнту пояснення з усіх питань, що стосуються призначених додаткових досліджень, і інтерпретує отримані результати. Ми розуміємо, що пацієнтам часто складно аналізувати медичну інформацію, звідси й виникає непорозуміння. Детальнішу інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Раді, що питання вичерпане. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
18.10.2021 об 11:00 було зроблено тест, який виявився негативним!!!!! За умови, що самопочуття пацієнта було жахливим.... о 12:15 цього ж дня, була зроблена КТ легень, де ураження 32%. На запитання, чому так, нам відповіли, що на момент тестування інфекції covid в організмі не було... а через півтори години з'явилася та вразила 32% легенів! Ви серйозно???!!!!
Олег
Харків, 19.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олеже. Ми ведемо діалог лише з реальними пацієнтами медичного центру, таким у цьому випадку Ви не є. Хочемо відзначити, що для інтерпретації результатів лабораторних та інструментальних досліджень необхідно звертатися до лікаря. Лікар дає комплексну оцінку стану здоров'я пацієнта з урахуванням анамнезу, наявності скарг, даних об'єктивного клінічного огляду та результатів обстежень. Зворотний зв'язок пацієнт отримав особисто у телефонному режимі. Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здавав з дружиною тест перед вильотом за кордон. Спасибі велике, що змогли прийняти нас раніше, ніж ми були записані. Сталося, що опинилися поруч, нам пішли на зустріч і прийняли у вільному вікні. Результат видали швидко. В аеропорту жодних питань, коди робочі. Все як треба. До речі, ціна дешевше, ніж в інших приватних клініках. Перед майбутніми поїздками - тільки до вас!
Олег
Харків, 06.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олеже. Дякуємо за позитивний відгук і вибір «ОН Клінік Харків». Комфорт і сучасний підхід до лікування - наші основні принципи для надання медичної допомоги пацієнтам. Раді, що у Вас залишилися тільки приємні враження після відвідування нашого медичного центру. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Заранее записывались на уколы на 5 дней И каждый день не попадаем на свое время Задержка 10-15 минут. Смысл в записи?
Жанна
Харків, 02.10.2021
Оцінка:
Чудовий чарівний персонал. Відмінний тест, дуже швидкий і легкий
Aurélien
Харків, 28.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Нам важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до медичного центру та якістю обслуговування. Дякуємо за Ваш відгук. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Записався на 29.03.21 до терапевта, ЕКГ, ПЛР (для операції) на 11:30, 12.00. Обіцяли, що все буде в одній клініці-близько за часом. Об 11:15 пройшов ЕКГ, о 12:30 терапевта. На ПЛР не викликають, підійшов запитав, коли моя черга, кажуть, що найближча на 15:45 !!! Тобто на ПЛР мене спочатку не записали або реєстратура зробила щось не так? У підсумку, в клініці більше п'яти годин плюс втрата робочого часу.
Шевєєв Євгеній
Харків, 29.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Євгенію. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості і вибір нашої клініки. Комфорт і якісне надання послуг є нашим пріоритетним завданням. Для нас важливий кожен пацієнт, ми цінуємо Ваш час. Всі співробітники націлені на пунктуальність і оперативність у виконанні своїх обов'язків. Клініка завжди несе відповідальність за всі недоліки в роботі, якщо такі є. Приносимо вибачення за дискомфорт. Ми раді, що надана раніше в телефонному режимі інформація щодо поводження була Вами прийнята. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Харків, вул. Молочна, 48

ОН Клінік Харків Гагаріна
Приймаємо: Пн - Пт: 8:30 - 18:00, Сб: 8:30 - 17:00, Нд: 8:30 - 14:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.