Відгук від Олександра 26.12.2024
Була записана на аналізи на 9:15, зайшла в кабінет після 9:35. Адміністраторка на рецепції пояснювала затримку тим, що в пацієнта переді мною було багато аналізів. Чому це не було враховано під час запису, мені не зрозуміло. Так довго я ще не чекала на прийом.
Олександра
Харків, 26.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Олександро. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація і підтверджуємо факт затримки прийому. Нам прикро, що сталась така ситуація, перепрошуємо за дискомфорт. Зі свого боку робимо теж все можливе щоб мінімізувати дискомфорт для всіх наших пацієнтів при виникненні подібних ситуацій. Будемо раді продовжити співпрацю, бажаємо здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік