Відгуки про лікарів-гастроентерологів у Харків (м. Проспект Гагаріна)

Хочу висловити подяку Шевченко Наталії Олексіївні. У мами була дуже важка ситуація - наслідки COVID. Доктором оперативно були призначені і вивчені всі необхідні обстеження та аналізи, і призначено лікування, яке вже з перших днів принесло полегшення. Наталія Олексіївна - досвідчений і грамотний фахівець, доброзичлива і чуйна людина, щиро прагне допомогти своїм пацієнтам. Велике дякую, лікарю!
Наталія
Харків, 13.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук про нашого лікаря. Комфорт і сучасний підхід до лікування - основні принципи роботи медичних центрів нашої Мережі. Для цього створені всі умови як на діагностичному, так і на лікувальному етапах. Завжди готові надати якісну медичну допомогу в разі потреби. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу поділитися негативним досвідом походу в On-Klinik на Молочній, 48. На 10.12.2020 чоловік був записаний на 10.30 на узі і слідом за результатами на 11.00 до гастроентеролога. На реєстратурі відправили тільки до узісту і сказали, що подальшого запису до лікаря немає, що лікар і є узіст, але якщо узіст це лікар, то вибачте, в руки видали папір і сказали, що там все написано, що ??? Це що за прийом? В 11.08 передзвонили з номера 0577283337 і сказали, що реєстратура помилилася і вас чекає лікар, нехай пацієнт повертається. Але вже пізно, пацієнт поїхав. Скажіть спасибі тим, хто сидить на реєстратурі і не знає своєї роботи. Клініку не рекомендую, до вас більше ні ногою
Тетяна
Харків, 10.12.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Тетяна. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка і зворотний зв'язок від наших пацієнтів, завдяки чому ми можемо покращувати якість обслуговування. Ми завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам і готові вирішити будь-які питання, пов'язані з обслуговуванням в наших клініках. Приносимо вибачення за цю ситуацію і пропонуємо Вам додатковий варіант лояльності. Більш детальна інформація була надана в телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прийшла на прийом після двох місяців дієти, вже полегшало, але залишилися симптоми, які треба розгадати. Мені призначили аналізи і 3 види ліків (фактично, без діагнозу). В аптеці при покупці стало зрозуміло, що кожне зі списку має максимальну з можливих дозу діючої речовини, і це з нуля без діагнозу знову ж. Встигла випити 1 раз. Стало хреново так, що думала помру. Після розбору раптом я дура сама винна стало ясно - 1) матері з тієї ж хронічною проблемою її лікарі призначали дозу в 2 рази менше, а мені відразу ударну. 2) всі ліки проти виразки, яку без аналізу знайти можна володіючи здібностями екстрасенсорного характеру. 3) всі 3 ліки викликають запори, від яких і прийшла лікуватися в тому числі, а одне з них протипоказано при моїй дискінезії, яку озвучила і показала на УЗД лікарю. 4) сиропчик який 2 місяці допомагав сказали припинити пити прям на прийомі. Лікар - Шевченко Наталія Олексіївна, сьогодні зробила мій день. Лікувати в муках 2 місяці, щоб за 2 години тобі все похерили. Це взагалі законно і куди звертатися на виявлення недбалості? Пропоную всім не тільки відгуки писати а реально висувати скарги на клініку і лікарів.
Вероніка
Харків, 29.08.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Вероніка. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. При первинному візиті лікар направляє на додаткові обстеження, дає рекомендації та проводить призначення, ґрунтуючись на скаргах пацієнта, даних клінічної картини захворювання і результатах об'єктивного огляду, що і було проведено. Для оцінки ефективності та корекції проведеної терапії, а так само розробки тактики подальшого лікування необхідні повторні візити з результатами додаткових обстежень. Запорука успіху при лікуванні будь-якого захворювання - це командна робота лікаря і пацієнта. Наші фахівці в своїй роботі грунтуються на методах доказової медицини, кожен пацієнт і випадок захворювання вимагає індивідуального підходу до лікування та обстеження. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік