Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про лікарів-отоларингологів у Харкові (м. Палац Спорту)

Була на прийомі у лікаря Горшеніна. Відношення, як до пацієнта, добре, все доступно і зрозуміло. І взагалі в самому центрі "ОН Клінік" все добре, всі ввічливі та все влаштовує.
Ірина
Харків, 28.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Горшеніна Володимира Олеговича. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже уважний лікар, дуже мені допоміг, рекомендую.
Тетяна
Харків, 07.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була сьогодні на консультації у Павленко Тетяни Сергіївни, дуже уважна,вислухала,оглянула, дуже допомогла,рекомендую!
Тетяна
Харків, 07.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Рекомендую лікаря отоларінголога Колісник Ганну Анатоліївну! Уважне професійне обстеження та призначенні ліки , а головне - проблема, з якою я жила практично все моє життя, була вирішена без перебільшення за декілька днів лікування після призначення лікування препаратами. Дякую, лікарю, за моє здорове і спокійне дихання носом, без кашлю, задухи і без багаторічних недоспаних ночей через це!
Оксана
Харків, 14.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Оксано. Щиро дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Приємно знати, що наш лікар Колісник Анна Анатоліївна допомогла Вам у вирішенні проблеми зі здоров'ям, яка турбувала тривалий час, та Ви залишилися задоволені результатом лікування. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідую цю клініку не вперше, дуже задоволена обслуговуванням, персоналом на ресепшені. Відвідувала лікаря Горшеніна Володимира Олеговича (ЛОР). Лікар дуже уважно вислуховує скарги, проводить обстеження. Призначає лікування, яке має хороший результат.
Надія
Харків, 26.02.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Надіє. Дякуємо за вибір нашої клініки та відгук. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашої клініки. Ми раді, що з допомогою нашого лікаря Горшеніна Володимира Олеговича Вам вдалося досягти позитивних результатів лікування. Завжди готові допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на консультації у лікаря-отоларинголога Павленко Тетяни Сергіївни. Лікар все доступно пояснила і призначила план лікування. Під час прийому була проведена маніпуляція стосовно вух. Все шкидко і безболісно. Обов'язково буду рекомендувати знайомим та звернусь ще. Лікар легка у спілкуванні.
Яна
Харків, 14.02.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Яно. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Павленко Тетяни Сергіївни. Завжди раді допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
ЛОР Горшенін Володимир Олегович, чудовий лікар! Все розжовує, появнює, не робить різьких маніпуляцій. Позбавили мене дизкомфорту в ухах. Назначили лікування! Чекаю на аналізи. Велике Дякую! Якщо буде необхідність за потреби запишусь до Володимира Олеговича на прийом.
Олена
Харків, 01.02.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені спілкуванням з нашим лікарем та результатом звернення до Горшеніна Володимира Олеговича. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря ЛОР Горшеніна Володимира Олеговича. Лікар дуже уважний, зрозуміло пояснив про всі проблеми, які мене турбують, зрозуміло пояснив способи лікування. Гарний лікар, на прийомі комфортно. Наступного разу за потреби звернуся до цього лікаря обов'язково.
Світлана
Харків, 28.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Світлано. Щиро дякуємо за відгук. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашого лікаря Горшеніна Володимира Олеговича. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все сподобалось
Наші Джавахідзе
Харків, 23.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за позитивний відгук. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у ЛОРа Павленко Т.С. Дуже гарний лікар. Все дуже зрозуміло пояснила. Огляд був обережний та ніяких больових відчуттів не викликав.
Юлія
Харків, 25.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Павленко Тетяни Сергіївни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
На прийомі у лора Павленко Т.С. після огляду мені запропонували промити сірчані пробки, на що я дала згоду. Я була записана за страховою, і після огляду і написання призначень лікарю необхідно зв'язатися зі страховою та озвучити діагноз і рекомендації, оскільки на це пішов певний час, після розмови зі страховою лікарка сказала мені, що в неї вже за часом має бути інший пацієнт, і що вона витратила час на розмову зі страховою, після чого сказала, що можна промити пробки через тиждень, хоча до цього сама запропонувала зробити це зараз на прийомі. Я розчарована таким ставленням до пацієнтів, мені кілька разів сказали, що час пішов на розмову зі страховою компанією і що вже час закінчився мій на прийомі. А потім, коли я сказала, що ви ж самі запропонували мені зробити це зараз, мені сказали: ну можна і зараз, поглядаючи на годинник. На що я відповіла: коли тобі кілька разів натякають, що вже немає часу, кажучи, що вже час наступного клієнта, не хочеться залишатися і робити процедуру. Таке ставлення до пацієнтів не вперше в цій клініці, так само з лікарем-гастроентерологом була неприємна ситуація, бо лікарка не знає, що таке субординація з пацієнтами.
Анна
Харків, 05.10.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, якщо у Вас склалося таке враження. Зазначаємо, що за алгоритмом співпраці зі страховими компаніями послуги, які отримує пацієнт, мають бути попередньо узгоджені. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Лікар надає пацієнту повну інформацію стосовно стану здоров'я на момент звернення та рекомендує тактику подальших лікувально-діагностичних дій. Отримати послугу можна під час повторного візиту до лікаря. Перепрошуємо за дискомфорт. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вдячні лікарю Капленку О.В. Передзвонив та проконсультував навіть серед ночі у неробочий час. Лікування допомогло.
Ліна
Харків, 17.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ліно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Капленка Андрія Віталійовича. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Харків, пр. Героїв Харкова, 257

ОН Клінік Харків Палац Спорту
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 18:00, Сб: 8:00 - 17:00, Нд: 9:00 - 14:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.