Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про терапевтів у Харкові (м. Ярослава Мудрого)

Чуйний лікар, обережна, тактовна. Дякую.
Катерина
Харків, 11.03.2025
Оцінка:
Щиро вдячна за допомогу та вирішення нагальних питань зі станом здоров'я! Дівчата на рецепції завжди вдало допомагають спланувати візити до лікарів. Атмосфера у клініці привітна й дружня. Особлива дяка операторам клініки, які намагаються якнайшвидше вирішити питання будь-якої складності 🌸 Загалом задоволена обслуговуванням! Дякую 🫶🏻
Анастасія
Харків, 31.01.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Щиро дякуємо за позитивний відгук на адресу нашої команди фахівців. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися досвідом звернення до нашої клініки. Завжди раді вітати та готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Катвицька Дар'я Іванівна. Уважний, професійний, приємний у спілкуванні лікар. Дуже обережно ставиться до антібіотіків призначає тільки за підтвердженої необхідності. Комплексний підхід. Всі призначення спрацювали. Зверталися декілька разів. Рекомендую.
Дмитро
Харків, 16.01.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дмитре. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку та поділися досвідом звернення до нашого лікаря Катвицької Дар'ї Іванівни. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все сподобалось
ТЕТЯНА
Харків, 05.12.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, хочу залишити свій відгук про лікаря терапевта Катвицьку Дарію Іванівну дуже привітна та приємна лікарка, уважно вислухала мої жалоби , дала рекомендації що до майбутнього лікування, дуже ввічлива та приємна у спілкуванні , мені все дуже сподобалось . Після прийому ліків почуваюсь дуже добре, дякую за таких гарних лікарів, рекомендую👌
Катерина
Харків, 02.12.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Катерино. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися позитивним досвідом звернення до нашого лікаря Катвицької Дар'ї Іванівни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день!!!Хотіла б залишити відгук про лікаря Катвицьку Д. І., в якої я сьогодні була на прийомі!!!Лікарка високого рівня, уважна, чуйна, призначила мені грамотне лікування!!!Також хочу додати про ввічливе ставлення до пацієнтів, що в наш час не менш важливо!!!Спасибі Вам величезне за вашу роботу і професіоналізм! Також окремо хочу подякувати медсестрі Наташі, у якої я здавала кров з вени (боюся панічно), але мене заспокоїли і розташували до даної процедури, що для мене пройшло гладко і не страшно ))))! Прекрасна клініка, прекрасний і професійний підхід! Ще раз спасибі!!!!!
Інна
Харків, 09.11.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Інно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємні Ваші щирі слова подяки на адресу наших фахівців. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Катвицької Дар'ї Іванівни. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Жахлива, хамовита лікарка❗ Ніколи раніше не була у цій мережі клінік, зазвичай звертаюся до ін. Потрібен був ренген, бажано якнайшвидше і сьогодні. Записалася о 10:10 (07.11.2024). Менеджер одразу зателефонувала, відповіда на всі питання, записала✅ На прийомі все пройшло добре, гарна приємна у спілкуванні, спокійна, доброзичлива жіночка зробила мені знімок. У клініці було охайно, чисто, нормальный дизайн. Я вирішила одразу звернутися до терапевта. І це було найбільшою помилкою. Лікар: Катвицька Дар'я Іванівна. Діагноз та деякі рекомендації доречні. Але!  СПІЛКУВАННЯ ЖАХЛИВЕ! Вона спілкувалася нахабно, зверхньо, неприємно, перебивала. Не слухала те, що я їй говорю, хоча я була налаштована не вороже. Вона в рекомендації написала мені гінеколога(я звернулася з кашлем), я просто хотіла сказати, що в мене була операція і вже більше року я відвідую його майже кожен місяць, в мене є виписки, з цим все добре.  Я незмогла цього договорити, вона почала нахабно та різко перебивати, гучно та з "пренебрежением" говорити що вона це всім пише, це потрібно робити регулярно. "-Бачите я вам флюрографію не написала, а чого? Та тому що в вас є уже ренген і це потрібно." Чому неможна було просто спокійно відповісти: "Це стандартні поради, які потрібні бути в рекомендаціях, нам так потрібно", або хочаб нормально дослухати, що це в мене є. Максимально нахальне спілкування було протягом всього прийому! Те що я молода і виглядаю стомлено(бо багато працюю та до того ж захворіла), не означає, що зі мною можно так розмовляти. Одразу після прийому, я запитала книгу скарг та пропозицій, вони запропонували мені цей Qr код, тому пишу сюди. Сподіваюся, мені більше не доведеться до вас звертатися! Якщо у вас є такі сильні проблеми у спілкуванні з клієнтами, то зробіть хочаб якийсь тренінг з маркетологом, психологом як спілкуватися з людьми, щоб залишилися приємні враження та захотіли звернутися ще. А надалі про професійне вигорання, про подолання емоцій, доречність інтонації. Або хочаб просто запровадьте систему таємного клієнта, щоб вони хочаб трішки звертали увагу на своє спілкування.
Юлія
Харків, 07.11.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам шкода, що Вам не сподобався прийом лікаря і перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви його відчули під час візиту. Хочемо зазначити, що всі процеси в клініці стандартизовані на підставі вимог нормативної документації МОЗ і чинного законодавства. Нами перевірено інформацію по візиту і зазначаємо, що об'єм лікувально-діагностичної тактики обгрунтований і повністю відповідає вимогам та об'єктивним клінічним даним на день огляду. Кожен лікар має право на свою професійну думку, кожен пацієнт має право погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря стосовно плану лікувально-діагностичної тактики. Всі призначення носять рекомендований характер, в тому числі і профілактичні. Якщо не сподобався лікар і не підійшов за психотипом — в клініці завжди можна змінити лікаря, кожне відділення представлено кількома спеціалістами. При виникненні додаткових питань — можна звертатись до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Олена
Харків, 29.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулась до Дар'ї Іванівни з діагнозом ковід, слава богу у легкій формі, відразу почали лікування, протягом 5ти днів, усі симптоми пішли, стало набагато краще. Велике дякую їй за її профісіаналізм та за допомогу! Усім рекомендую її!
Вероніка
Харків, 27.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вероніко. Щиро дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам важливо знати, що наш лікар Катвицька Дар'я Іванівна допомогла вирішити проблему зі здоров'ям і Ви залишилися задоволені результатом лікування. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Найкращий терапевт з яким зустрілась наша родина Обуховська Світлана Олександрівка. Відповідає на будь-яке питання, стосовно здоров'я (не тільки терапія). Уважна,ввічлива, відповідальна, добра, з турботою контролює весь процес лікування. Не робить зайвих призначень, все по факту.
Наталія
Харків, 09.06.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Щиро дякуємо за відгук та теплі слова на адресу нашого лікаря Обуховської Світлани Олександрівни. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від спілкування та задоволені результатом звернення до нашого фахівця. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна Обухівській С.А. за уважність, професіоналізм. Точні рекомендації послужили швидкому одужанню. Дуже рекомендую.
Ірина
Харків, 26.05.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за довіру та добрі слова на адресу нашого лікаря. Нам приємно, що рекомендації лікаря були корисними для Вас та настало швидке одужання. Гарного Вам здоров'я та миру.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике дякую Оксані Вікторівні Ревва, що поставила вірний діагноз і змогла впевнено розібратися в тому, чого не бачили інші лікарі, тим самим врятувала життя моїй тітці. Оксана Вікторівна справжній професіонал своєї справи, грамотний спеціаліст, упевнена у своїх знаннях, їй можна довірити своє життя та життя близьких людей.
Людмила
Харків, 15.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Людмило. Дуже дякуємо за позитивний відгук та теплі слова. Приємно дізнатися, що Ви так високо оцінюєте професійні якості спеціаліста медцентру. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік

Послуги терапевта в Харкові

Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»

Адреса: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 30а

ОН Клінік Харків Ярослава Мудрого
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 18:00, Сб: 9:00 - 16:00, Нд: 9:00 - 13:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.