Відгуки про лікарів-хірургів у Харкові (м. Пушкінська)

Була на прийомі у хірурга Прасол Олександра Михайловича, хочу висловити величезну подяку за чуйність, увагу, доброту, чарівність, професіоналізм! Спасибі Вам велике, що ви є! Обслуговування клініки дуже якісне і відповідає ціна-якість.
Наталія
Харків, 16.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталіє. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок і добрі слова. Ми раді, що Ви залишилися повністю задоволені результатом звернення до нашого фахівця. Завжди готові допомогти в разі потреби і будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у хірурга - Прасол Олександр Михайлович Хочу сказати величезне спасибі! На спині було велике новоутворення, і він майстерно видалив і призначив правильне лікування. У мене шрами дуже погано гояться, а цей чудово, хоча я робила операцію в березні. А медсестра у нього просто душка, це любов з першої перев'язки Велике дякую!
Лілія
Харків, 19.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ліліє. Дійсно, в нашому медичному центрі видалення новоутворень шкіри проводять за допомогою радіохвильового методу. Процедура проходить швидко і не залишає рубцевих змін. Раді, що рівень професіоналізму нашого фахівця виправдав Вашу довіру. Завжди готові допомогти в разі потреби. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий вечір, хочу висловити величезну подяку Олександру Михайловичу !!!!!!! Це доктор з великої літери !!!!! Таких як він я не зустрічав ніколи !!!!! Спасибі вам за все!!!!!!!!!
Роман
Харків, 04.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Романе. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок і добрі слова про наш фахівця Прасол О.М. Нам важливо знати, що візит в «ОН Клінік Харків» був для Вас комфортним і результативним. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
На жаль, у наш час про медицину загалом і про медиків зокрема важко знайти хороші відгуки. Але іноді трапляються й винятки. Саме так можна сказати про хірурга, проктолога - Галича Олександра Вікторовича. Ввічливий, уважний, тактовний. Лікар, не випадково опинився в медичному середовищі, а саме - людина на своєму місці. Свою роботу виконує чітко, без зайвого хвилювання, скрупульозно і гранично якісно, ​​уважний до деталей і до пацієнта. Не байдужий до людини і, що рідко зустрічається в наш час, терплячий до наших "неадекватних" іноді емоцій і невдоволення. Невдоволення не його роботою, а невдоволення загалом станом сучасної медицини. Обходячи гострі кути, Олександр Вікторович може знайти точки дотику і потрібні слова, щоб заспокоїти та налаштувати на співпрацю. Також доволі конструктивний у своїх рекомендаціях і не догматичний у своєму підході, м'який і лояльний. Зазвичай обходжуся без рекомендацій кого-небудь, але в його випадку можу сміливо рекомендувати його, як хірурга і проктолога. Йому ж бажаю успіхів у роботі, і хороших пацієнтів (НЕ таких норовливих, як я), а по-справжньому хороших. Також бажаю гарного співробітництва з керівництвом клініки і колегами. З повагою, Костянтин
Костянтин
Харків, 24.02.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Костянтине. Спасибі, що поділилися своєю історією звернення в «ОН Клінік Харків». Раді, що звернення до нашого лікаря було комфортним, інформативним і пройшло на позитивній ноті. Ми прагнемо створити максимально комфортні умови надання медичної допомоги та знайти індивідуальний підхід до кожного пацієнта, у чому Ви змогли переконатися на власному досвіді. Також гарною підмогою для фахівців є потужна матеріально-технічна база клінік нашої Мережі, що дозволяє проводити діагностику і лікування за допомогою сучасних методик. Сподіваємося, що Ваш відгук буде корисний потенційним пацієнтам. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я невдало зробила манікюр і була занесена інфекція. Звернулася до одного лікаря, приписав мазі. Вони не допомогли. Вранці в неділю побачила, що палець роздуло від гною, була в замішанні, так як вихідний. Подзвонила в Он-клінік і не дивлячись на те, що у Галич Олександра Вікторовича був розписаний весь час, він погодився прийняти. Це був панарицій і необхідно було різати, що дуже страшно, але він, як доктор Айболить, з турботою, увагою зробив все настільки безболісно, ​​на скільки це було можливо. Потім я ще ходила на перев'язки, це окрема історія) Знімати бинти було боляче, але з максимальною турботою Олександра Вікторовича та його чудової медсестри терпимо. Все було зроблено найкращим чином в атмосфері чуйності і турботи)) Це було ще минулої зими, але я до сих пір з теплом і вдячністю Вас, Олександре Вікторовичу, і медсестру, згадую)))
Наталія
Харків, 22.10.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталія. Дякуємо за позитивний відгук і високу оцінку роботи нашого медичного центру і фахівця. Раді, що в особі лікаря Галича Олександра Вікторовича Ви знайшли кваліфікованого фахівця своєї справи, який виправдав надану Вами довіру і допоміг у вирішенні проблеми, що викликала занепокоєння. Для кожного пацієнта фахівці «ОН Клінік» підбирають індивідуальні та комфортні програми лікування і дають рекомендації з урахуванням всіх діагностичних показників, що значно підвищує ефективність. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до клініки, рівнем сервісу і якістю медичного обслуговування. Комфорт пацієнта на кожному етапі взаємодії з клінікою - один з головних принципів роботи медцентрів нашої Мережі. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чому немає мого відгуку?
Юрій
Харків, 04.09.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Юрій. Ваш відгук коректно відображається на сайті згідно з датою його фактичного розміщення Вами. Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ставить неправильний діагноз спочатку дає ліки від температури а потім міряє її поводиться дивно походу самому треба лікуватися не раджу такого хірурга дитина ходила з гнійною пухлиною тиждень поки не поїхали до іншого лікаря який після обстеження відразу ж зробив операцію оцінка 000
Юрій
Харків, 18.08.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Юрій. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що обсяг медичної допомоги в клініці надається на підставі клінічного огляду та об'єктивних даних на день звернення. У подібних ситуаціях враховується і фаза гнійного процесу, від чого залежить вибір тактики лікування. Ми розуміємо, що пацієнтам часто складно сприймати медичну інформацію, звідси і виникають моменти непорозуміння. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік