Проходжу лікування у Єрошенка Ігоря Олександровича. Після здачі УЗД та аналізів лікар дає професійні консультації, призначили курс лікування, які дають результати. спасибі
Вячеслав
Полтава, 04.03.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вячеславе. Дякуємо, що поділились своєю думкою про лікування в нашій клініці. Ми завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу в межах спеціалізації клініки. Бажаємо миру та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Клініка дуже гарна. Але аплікація працює жахливо. Запис онлайн займає багато часу і майже неможливо це зробити. Все бажання пропадає
Ольга
Полтава, 16.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Вдячні Вам, що знайшли можливість поспілкуватися за Службою контролю якості. Нам прикро, якщо Ви отримали дискомфорт при зверненні до клініки. Дійсно, технічний момент мав місце бути, за що приносимо вибачення. Дякуємо за розуміння та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Єрошенко розводить на гроші. Поставив мені діагноз простатит. Перевірився у іншого фахівця все гаразд. Причина у гормональному збої. Його ціль поставити діагноз простатит і збити гроші за лікування!
Сергій
Полтава, 02.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Сергію. Хочемо зазначити, що першочерговим завданням кожного лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Об'єктивно оцінити ситуацію після довгого періоду часу неможливо. У разі виникнення будь-яких питань, пов'язаних з обслуговуванням у нашій клініці, необхідно негайно звертатися до Служби контролю якості за телефоном 0800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00). Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу та готові допомогти. Бажаємо здоров'я та всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я була в клініці не один раз і кілька разів говорила про те, що в туалеті потрібний гачок для сумки чи особистих речей. А також розчарує те, що у туалеті немає накладок на унітаз! На даний момент я здала аналізи, які радив лікар. Але так і не отримала лікування, не розумію чому я повинна записуватися на повторну консультацію до того, щоб отримати рецепт. У цей час на прийом може прийти людина, якій це важливіше. Я спробувала перенести свій запис онлайн, але як виявилося це нереально, кілька разів зв'язувалася з клінікою, але мені ніхто особливо не допоміг, крім того, що я повинна сама зайти і призначити собі дату якимось незрозумілим чином.
Євгенія
Полтава, 15.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Євгенія. Дякуємо Вам за вибір нашої клініки. На жаль, ми не змогли зв'язатися з вами в телефонному режимі. Для нас важлива думка та зворотній зв'язок від наших пацієнтів. Над забезпеченням покращення якості сервісу щодня працює команда спеціалістів клініки. Хочемо зазначити, що це процеси у клініці проходять відповідно до встановленим стандартам, зокрема порядок запису на візит до клініки. Просимо вибачення за дискомфорт. Якщо у пацієнта виникають питання, пов'язані з обслуговуванням у нашій клініці, завжди можна звертатися до Служби контролю якості за телефоном 0800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00). Ми відкриті до конструктивного діалогу. Бажаємо здоров'я та всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був на прийомі 17.11.2021. Лікар: Єрошенко Ігор Олександрович. На прийом прийшов не з порожніми руками, а вже з готовими результатами аналізів, які мені призначив інший уролог. Від лікаря виразних відповідей за результатами не отримав (лікування не призначив). Призначив додаткових аналізів за 8 пунктами. І все б як нічого, але фінальну крапку у стосунках з лікарем поставив факт, повторно здати аналізи, які в мене вже були... На запитання до Єрошенка, навіщо робити знову ті ж аналізи, які є? Відповідь: "Так треба за протоколом! Якщо я не призначу, то керівництво клініки ставитиме мені питання і у мене будуть проблеми". 20.11.2021. Звернувся до іншого фахівця, він проконсультував і призначив лише додатковий аналіз УЗД. Призначив лікування. На питання чи потрібно робити ще якісь аналізи лікар відповів, якщо нічого не турбує, не бачу в цьому потреби. НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЬОГО ЛІКАРЯ! P.S. Готовий відповісти на питання лінії контролю клініки, пошту написав, контакти у вас є, написаний текс готовий підтвердити!
Єгор
Полтава, 20.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Єгоре. Дякуємо за діалог із Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що у клініці всі дії лікарів щодо лікувально-діагностичної тактики проводяться відповідно до вимог нормативної документації МОЗУ. Призначення лікаря з додаткового обстеження чи лікування мають рекомендаційний характер. Право пацієнта погоджуватися чи ні з думкою лікаря, запропонованою тактикою та вартістю послуг, а також вибирати для себе комфортний медичний заклад. Ми дотримуємося принципів доказової медицини та комплексного підходу щодо визначення патології, тому для виявлення всіх етіологічних факторів та складання ефективного плану лікування рекомендуємо дотримуватися призначень лікаря. Кожен лікар має право на свою думку, за яку відповідає. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Петренко Анна, дуже хороший адміністратор) допомогла знайти віконця і взагалі хороший фахівець, знається на всіх послугах)
Анна
Полтава, 29.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Анно. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що звернення до нашого медичного центру було комфортним для Вас. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар призначив аналіз при першому відвідуванні. Я його зробив. Його в кабінеті видно. А висновків з аналізу жодних. Для чого я його робив? І я так розумію, аналіз був призначений для чогось в перші відвідини, так нехай доктор і зробить по ньому висновки, враховуючи оплату першого відвідування. А доктор мовчить. Аналіз в нікуди. Значить, і решта так само буде. Не розумію вашу систему. Вірніше розумію, але не хочеться приймати.
Валерій
Полтава, 11.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Валерію. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що всі процеси в клініці проводяться згідно зі встановленими стандартами. Під час первинного прийому лікар проводить профільний огляд, збір анамнезу, направляє на додаткові обстеження. Рекомендації лікаря щодо подальшої діагностичної тактики засновані на об'єктивній клінічній картині захворювання. Оцінку результатів додаткових обстежень і визначення подальшої тактики лікування лікуючий лікар проводить в рамках повторного візиту. Вільний вибір медичного закладу з урахуванням прийнятної якості і обсягу послуг, що надаються - право кожного пацієнта. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я і всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велика вдячність лікарю-урологу Єрошенку Ігорю Олександровичу за високий фаховий рівень та кваліфікований підхід до виконання обов’язків! Дуже дякую!
Ярослав
Полтава, 02.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ярославе. Вдячні Вам за позитивний зворотний зв'язок та високу оцінку роботи нашого лікаря. Згодні з Вами, в нашому медичному центрі працюють лише кваліфіковані спеціалісти, які уважно ставляться до кожного пацієнта. Завжди готові допомогти в разі потреби та бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! Зверталася до лікаря Єрошенко з болями в нирках, а також з болями за сечоспускання. На прийом до лікаря прийшла з УЗД, спочатку лікар мені повідомив, що я прийшла без аналізів, він мені нічим не допоможе, потім відповів, що може вийшов камінь з лівої нирки. Відправили на аналізи. Все зробила, прийшла знову на прийом, мені відповіли, що з аналізом все добре. Сказали, можливо у Вас не нирки болять!!! На запитання, чому боляче ходити до туалету, лікар просто пожимав плечима. На прийомі я говорила, які ліки пила, щоб зменшити болі, а не лікар мені. Таке враження, що я консультувала, а не мене. Консультацію я не отримала, лікування теж. Просто викачка грошей. Більше в клініку ні ногою. Цього лікаря точно не раджу!!!!! Люди ж звертаються за допомогою!!!!!
Таня
Полтава, 25.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. За Вашим зверненням проведено предметний розбір ситуації, але на жаль, не можемо надати зворотній з'вязок в телефонному режимі, абонент не відповідає. Для отримання зворотньої інформації просимо вийти на зв'язок зі Службою контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Так сталося,що вже рік лікуюся у цій клініці. Дуже вдячна лікарю-гінекологу Свінчук Олені Миколаївні за професійність, уважність, добре ставлення до кожного пацієнта. Також велике ДЯКУЮ лікарям УЗД: Руденко Ж.М. та Величко І.О.
Олена
Полтава, 20.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Згодні з Вами, в наших медичних центрах працюють тільки кваліфіковані спеціалісти, які знаходять індивідуальний підхід до кожного пацієнта, а потужна матеріально-технічна база сприяє ефективному лікувально-діагностичного процесу. Дякуємо за відгук і бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Погано працює особистий кабінет - в розділі вибору процедур немає можливості вибрати повторні прийоми. Також немає можливості користуватися особистим кабінетом дитини (2 роки), так як у нього немає мобільного, а мій уже зареєстрований.
Лілія
Полтава, 02.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ліліє. Комфорт для пацієнтів на всіх етапах - одна з наших пріоритетних завдань. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки. Більш детальна інформація була надана фахівцем технічної підтримки. Завжди готові допомогти в разі потреби. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Враження від лікаря Єрошенко І.О. гарне. Буду ще звертатися. Все чітко, без води, по справі. Рекомендую Враження позитивне. Назначив аналізи та рекомендував пройти УЗД. Компетентний, по всім моїм питанням дав відповідідь. Зверталася із болями у сечовому міхурі, лікар також порекомендував лікування.
Анна
Полтава, 09.02.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за вибір "ОН Клінік Полтава". Згодні з Вами, у нас працюють тільки кваліфіковані спеціалісти, які використовують у своїй роботі передове медичне обладнання. Будемо раді допомогти в рамках нашої спеціалізації та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік