Добре обслуговування, кваліфіковані фахівці. Рекомендую
Юлія
Полтава, 19.02.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за відгук та рекомендації. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хотілось би сказати велику подяку адміністраторам Юлії, Марині (Плюйко, Скрипник), які дуже відповідально та професійно виконують свої обов'язки, «по людськи» відносяться до пацієнтів, завжди відповідають на всі потреби та прохання, ніколи не відмовляють та спокійно виконують роботу, незважаючи на ситуацію нестача світла, бачать відвідувачів. Дякую Вам, дівчата!
Попов Іван
Полтава, 18.11.2022
Показати відповідь
Добро дня, Іване. Вдячні Вам за щирий відгук та добрі слова на адресу нашого персоналу. Нам приємно знати, що Ви задоволені якістю обслуговування у нашій клініці. Зичимо доброго здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу виразити щиру подяку доктору Ерошенко Ігорю Александровичу за відмінну роботу, професійне відношення до пацієнтів, чутливе проведення процедур та обстеження.
Дуже задоволений, лікуванням, яке було ефективним та привело до значного покращення мого стану. Бажаю всього найкращого Ігорю Олександровичу і його пацієнтам.
Иван
Полтава, 17.11.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Іване. Нам важливо знати думку наших пацієнтів про обслуговування у нашій клініці. Ми раді знати, що Ви задоволені результатом лікування під наглядом лікаря Ігора Олександровича. Щиро зичимо Вам міцного здоров'я та дякуємо за відгук.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікарі чудові, але потрапити в назначений час на прийом практично ніколи не виявлялося можливим, кожного разу вимушена очікувати 30-40 хв, хоча кожного записують на свій відведений час. Не раджу дуже сподіватися на час прийому.
Оксана
Полтава, 24.10.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Оксано. Вдячні Вам за відгук та діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що візит до клініки був дискомфортним для Вас. Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб візити для усіх пацієнтів були у зручних умовах та вчасно. Будемо раді бачити Вас у клініці на наступному візиті, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ми завжди звертаємося до Чвертки Ольги Олександрівни, бо вона - НАЙКРАЩИЙ ЛІКАР-ПЕДІАТР! І кожного разу дуже задоволені прийомом, як мій син, так і я! Тільки такому чудовому лікарю я можу довірити здоров'я своєї дитини! Ольга Олександрівна завжди, не поспішаючи, оглядає синочка, все зрозуміло пояснює та правильно назначає лікування! Вона дуже уважна, добра та професійна! В подальшому - будемо звертатися!
За потреби - РЕКОМЕНДУЮ!
Всім бажаю здоров'я!
Галина
Полтава, 21.09.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Галино. Дякуємо за змістовний відгук про історію звернення до лікаря. Нам приємно, що Ви задоволені якістю медичного обслуговування. Сподіваємось, що Ваш відгук допоможе потенційним пацієнтам знайти для себе комфортного лікаря. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ігор Олександрович – високо кваліфікований лікар. Вивчив проблему, призначив курс лікування. Все пройшло гладко, і наразі проблеми більше немає. Рекомендую.
Денис
Полтава, 05.08.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Денисе. Вдячні Вам за вибір нашої клініки та публічний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишились задоволеним результатами лікування. Будемо раді допомогти всім пацієнтам за Вашими рекомендаціями.
Служба контролю якості ОН Клінік
Раджу Єрошенка І. О.
Звернувся із проблемою тимчасової дисфункції, допоміг без слів, усе чітко й коротко, вислухав, уник. Наразі питання вичерпане. Дякую!
Євген
Полтава, 11.07.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Євгене. Дякуємо за добрі слова на адресу нашого лікаря. Здоров'я Вам та близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Три дні не можу зв*язатися з лікарем, у понеділок подзвонила не з*єднали, у вівторок не з*єднали, у середу не з*єднали. Після того, як почала говорити скільки ще чекати, пообіцяли з*єднати, але лікар вже не у клініці.І повної консультації надати не зможе
Оксана
Полтава, 29.06.2022
Показати відповідь
Вітаємо, Оксано. Шкодуємо, що у Вас виник дискомфорт при зверненні, приносимо вибачення. Всі запити пацієнтів обробляються згідно встановлених стандартів, в тому числі на з'єднання з лікарем. Більш детальну інформацію Вам повідомлено телефоном. Нам приємно знати, що наступна консультація була комфортною для Вас. Дякуємо за співпрацю, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Проходжу лікування у Єрошенка Ігоря Олександровича. Після здачі УЗД та аналізів лікар дає професійні консультації, призначили курс лікування, які дають результати. спасибі
Вячеслав
Полтава, 04.03.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Вячеславе. Дякуємо, що поділились своєю думкою про лікування в нашій клініці. Ми завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу в межах спеціалізації клініки. Бажаємо миру та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Клініка дуже гарна. Але аплікація працює жахливо. Запис онлайн займає багато часу і майже неможливо це зробити. Все бажання пропадає
Ольга
Полтава, 16.02.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Ольго. Вдячні Вам, що знайшли можливість поспілкуватися за Службою контролю якості. Нам прикро, якщо Ви отримали дискомфорт при зверненні до клініки. Дійсно, технічний момент мав місце бути, за що приносимо вибачення. Дякуємо за розуміння та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Єрошенко розводить на гроші. Поставив мені діагноз простатит. Перевірився у іншого фахівця все гаразд. Причина у гормональному збої. Його ціль поставити діагноз простатит і збити гроші за лікування!
Сергій
Полтава, 02.01.2022
Показати відповідь
Добрий день, Сергію. Хочемо зазначити, що першочерговим завданням кожного лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Об'єктивно оцінити ситуацію після довгого періоду часу неможливо. У разі виникнення будь-яких питань, пов'язаних з обслуговуванням у нашій клініці, необхідно негайно звертатися до Служби контролю якості за телефоном 0800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00). Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу та готові допомогти. Бажаємо здоров'я та всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я була в клініці не один раз і кілька разів говорила про те, що в туалеті потрібний гачок для сумки чи особистих речей. А також розчарує те, що у туалеті немає накладок на унітаз!
На даний момент я здала аналізи, які радив лікар. Але так і не отримала лікування, не розумію чому я повинна записуватися на повторну консультацію до того, щоб отримати рецепт. У цей час на прийом може прийти людина, якій це важливіше. Я спробувала перенести свій запис онлайн, але як виявилося це нереально, кілька разів зв'язувалася з клінікою, але мені ніхто особливо не допоміг, крім того, що я повинна сама зайти і призначити собі дату якимось незрозумілим чином.
Євгенія
Полтава, 15.12.2021
Показати відповідь
Добрий день, Євгенія. Дякуємо Вам за вибір нашої клініки. На жаль, ми не змогли зв'язатися з вами в телефонному режимі. Для нас важлива думка та зворотній зв'язок від наших пацієнтів. Над забезпеченням покращення якості сервісу щодня працює команда спеціалістів клініки. Хочемо зазначити, що це процеси у клініці проходять відповідно до встановленим стандартам, зокрема порядок запису на візит до клініки. Просимо вибачення за дискомфорт. Якщо у пацієнта виникають питання, пов'язані з обслуговуванням у нашій клініці, завжди можна звертатися до Служби контролю якості за телефоном 0800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00). Ми відкриті до конструктивного діалогу. Бажаємо здоров'я та всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік