Була на прийомі у Дадонової О.М. Лікар відповіла на всі запитання, все роз'яснила. Через деякі обставини особового характеру порадила звернутися у вечірній час до Христофора В.О. вже на видалення бородавки. Запевнила, що за повторний прийом платити не потрібно. Але, як виявилося, Христофор В.О. мене не бачив, тому мені потрібно було заплатити за повторний прийом. І прорахована сума з Дадоновою О.М. за видалення бородавки зросла в два рази. Шкода витраченого часу. Даремно не послухалася знайомих не звертатися в цю клініку. Звісно видаляти нічого не стала. Звернулася до інших спеціалістів, у яких прайс цін не такий гнучкий, і де за те, щоб на тебе подивилися (вже з заповненою анкетою та встановленим діагнозом твого ж колеги) не треба платити гроші.
Олена
Полтава, 25.11.2022
Оцінка:
Хотілось би сказати велику подяку адміністраторам Юлії, Марині (Плюйко, Скрипник), які дуже відповідально та професійно виконують свої обов'язки, «по людськи» відносяться до пацієнтів, завжди відповідають на всі потреби та прохання, ніколи не відмовляють та спокійно виконують роботу, незважаючи на ситуацію нестача світла, бачать відвідувачів. Дякую Вам, дівчата!
Попов Іван
Полтава, 18.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добро дня, Іване. Вдячні Вам за щирий відгук та добрі слова на адресу нашого персоналу. Нам приємно знати, що Ви задоволені якістю обслуговування у нашій клініці. Зичимо доброго здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна Свінчук О.М. , лікареві -гінекологу, за повноцінний прийом, добросовісне та гарне ставлення, розгорнуте пояснення, доброзичливість та професіоналізм. Повернуся на повторний прийом. З повагою, Тетяна Соломка.
Тетяна
Полтава, 17.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Вдячні Вам за щирий відгук про звернення до нашої клініки та лікаря Олени Миколаївни. Ми раді, що Вам сподобалось обслуговування, а спілкування з лікарем було комфортним для Вас. Зичимо доброго здоров'я, будемо раді бачити в клініці на профілактичних оглядах.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу виразити щиру подяку доктору Ерошенко Ігорю Александровичу за відмінну роботу, професійне відношення до пацієнтів, чутливе проведення процедур та обстеження. Дуже задоволений, лікуванням, яке було ефективним та привело до значного покращення мого стану. Бажаю всього найкращого Ігорю Олександровичу і його пацієнтам.
Иван
Полтава, 17.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Іване. Нам важливо знати думку наших пацієнтів про обслуговування у нашій клініці. Ми раді знати, що Ви задоволені результатом лікування під наглядом лікаря Ігора Олександровича. Щиро зичимо Вам міцного здоров'я та дякуємо за відгук.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Юлія
Полтава, 06.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Юлія
Полтава, 06.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у Ступар Н. М. з приводу білого болю у горлі та білого нальоту. Вона була дуже не уважна, не зібрана, не могла договорити речення і пояснити нормально, що робити. Майже не оглянула горло, сказала, що нічого не бачить, але то навіть неозброєним оком можна було розгледіти. Виписала люголь та хлорофіліпт. Запізнилася на півгодини, тож мені треба ще було чекати. Посеред візиту до неї заходив чоловік на декілька хвилин, але ж я і так чекала, і то просто гаяння мого часу, невже не можна було робити свої приватні справи після пацієнту? Я таку консультацію могла і у гуглі отримати, а не за ті гроші, що я заплатила. Ніколи такого не було у лікарні, а я ходила до різних лікарів.
Валерія
Полтава, 05.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валеріє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, якщо у Вас був дискомфорт під час візиту та перепрошуємо за незручність. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що на первинному прийомі лікар встановлює попередній діагноз на підставі об'єктивних клінічних даних. Призначає подальшу лікувально-діагностичну тактику згідно рекомендацій за маршрутом пацієнта. За результатами додаткових обстежень встановлюється кінцевий діагноз та лікування з урахуванням виявлених чинників. Більш детальна інформація Вам повідомлена телефоном. Будемо очікувати Вас у клініці на повторному прийомі згідно попереднього запису. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мені дуже сподобалось обслуговування. Дуже чуйний персонал, кваліфіковані лікарі, апаратура високої якості. Дай бог всьому персоналу миру та благополуччя.
Валентина
Полтава, 28.10.2022
Оцінка:
Дуже кваліфіковані лікарі. Була на прийомі, все прошло хорошо. Лікар Ярмак Є.І. рекомендую.
Валентина
Полтава, 28.10.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валентино. Дякуємо Вам за добрі слова нашій клініці та персоналу. Для нас є пріоритетним надання якісної медичної допомоги пацієнтам у комфортних умовах. Вам також зичимо здоров'я та миру.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікарі чудові, але потрапити в назначений час на прийом практично ніколи не виявлялося можливим, кожного разу вимушена очікувати 30-40 хв, хоча кожного записують на свій відведений час. Не раджу дуже сподіватися на час прийому.
Оксана
Полтава, 24.10.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Оксано. Вдячні Вам за відгук та діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що візит до клініки був дискомфортним для Вас. Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб візити для усіх пацієнтів були у зручних умовах та вчасно. Будемо раді бачити Вас у клініці на наступному візиті, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Обожнюю прийоми з Оленою Миколаївною, завжди пояснить призначення, розповість як все потрібно,. Звернулась з достатньо великою кістою яєчника та за 2 місяці повністю вилікували дякуючи Олені Миколаївні. Дуже уважно завжди відноситься до пацієнта і я турбувалася щоб не набрати вагу через гормональні ліки, але лікар все підібрала і все просто чудово. Дякую Олені Миколаївні! Не шкодую, що вже 4 роки поспіль звертаюсь лише до неї
Анастасія
Полтава, 05.10.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Ми вдячні Вам за щирий та інформативний відгук про роботу наших спеціалістів. Нам приємно знати, що Ви задоволені результатом лікування та відвідування клініки є комфортним для Вас. Сподіваємось на продовження співпраці, будемо раді бачити Вас на планових профілактичних оглядах.
Служба контролю якості ОН Клінік
Величко Ірина Олексіївна - це любов. Настільки чуйного і вічливого лікаря ще ніколи не відвідувала. Завжди підбадьорює, заспокоює та розповідає про кожний крок і пояснює результати. Разом зі Свінчук Оленою Миколаївною вилікували мене. Рекомендую лише цих лікарів всім та ходжу лише до них
Анастасія
Полтава, 05.10.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Ми вдячні Вам за щирий та інформативний відгук про роботу наших спеціалістів. Нам приємно знати, що Ви задоволені результатом лікування та відвідування клініки є комфортним для Вас. Сподіваємось на продовження співпраці, будемо раді бачити Вас на планових профілактичних оглядах.
Служба контролю якості ОН Клінік