...
Діана
Полтава, 02.07.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати лікарю Дігтяру Геннадію Івановичу за проведену гастроскопію на вищому рівні. Хочу зауважити, що я проходила цю процедуру вперше, і прочитавши попередньо відгуки та коментарі, була дуже налякана перед прийомом. Але дякувати професіоналізму врача і медсестри, які заспокоїли мене і професійно підготували до обстеження, я доволі легко і безболісно пройшла цю процедуру. Дякую за гарне відношення до пацієнта. Якістю наданих послуг дуже задоволена. Окремо хочу подякувати медичному персоналу клініки за дружню і приємну атмосферу.
Наталія
Полтава, 02.07.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашої команди фахівців. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку. Для нас важливо знати, що Ви цінуєте високий професійний рівень нашого лікаря Дігтяра Геннадія Івановича та залишилися задоволені візитом до клініки. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже сподобалось на прийомі у лікаря. Уважно слухав про мою проблему і дав поради що ще можу зробити. Комфорт на вищому рівні. Дуже задоволена!☺️
Наталія
Полтава, 01.07.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ірина
Полтава, 25.06.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Величко Ірина Олексіївна лікар-узист. Неодноразово відвідувала кабінет УЗД. Завжди отримую задоволення від уваги та професіоналізму під час прийому. Всім рекомендую!
Тетяна
Полтава, 25.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Тетяно. Щиро дякуємо за позитивні відгуки на адресу нашого лікаря Величко Ірини Олексіївни. Ми цінуємо Вашу думку. Вдячні за рекомендації. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідала лікаря і отримала винятково позитивні враження. Огляд був проведений блискуче, з глибоким розумінням моїх потреб. Я надзвичайно задоволена результатом і щиро рекомендую цього спеціаліста.
Анастасія
Полтава, 23.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Анастасіє . Дякуємо за позитивні відгуки. Ми цінуємо зворотній зв'язок від наших реальних потреб. Вдячні, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися досвідом звернення до нашого лікаря. Нам приємна Ваша висока оцінка професійного рівня фахівця. Раді знати, що Вам сподобалося спілкування з лікарем. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам доброго та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже задоволена прийомом! Ця лікарка – справжній професіонал своєї справи, яка демонструє глибокі знання та уважність до пацієнтів. Мені дуже імпонує її підхід, адже вона не лише ефективно вирішила мої питання, але й створила комфортну та довірливу атмосферу. Я почувалася поінформованою та спокійною протягом усього візиту, що є надзвичайно важливим. Безумовно, буду звертатися до цієї лікарки знову. Такий високий рівень обслуговування та людяності – це саме те, що шукаєш у сучасному медичному закладі.
Анастасія
Полтава, 23.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Анастасіє . Дякуємо за позитивні відгуки. Ми цінуємо зворотній зв'язок від наших реальних потреб. Вдячні, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися досвідом звернення до нашого лікаря. Нам приємна Ваша висока оцінка професійного рівня фахівця. Раді знати, що Вам сподобалося спілкування з лікарем. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам доброго та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мій візит на УЗД залишив вкрай негативні враження. Замість очікуваного професіоналізму я зіткнулася з хамським ставленням. Це неприпустимо в медичному закладі, де пацієнти шукають допомоги.
Особливо розчарувало, що після дослідження не було надано жодних пояснень щодо результатів. Пацієнт має право розуміти, що показує обстеження та які подальші кроки. Відсутність зворотного зв'язку свідчить про байдужість. Я очікувала поважного ставлення та чітких роз'яснень. Такий підхід підриває довіру до клініки.
Anonym
Полтава, 23.06.2025
...
Юлія
Полтава, 19.06.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все подобається
Софія
Полтава, 17.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Софіє. Дякуємо за вибір наших клінік та відгуків. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу ще раз висловити щиру вдячність лікарю-проктологу «ОН Клінік» м. Полтава — Власюку Станіславу Володимировичу за його високий професіоналізм. Звернувшись за фаховою допомогою, я отримала повний пакет медичної допомоги та реабілітаційний супровід до повного одужання. У процесі лікування, завдяки уважному та дбайливому ставленню лікаря до пацієнта, було виявлено іншу проблему зі шлунково-кишковим трактом, і пораджено звернутися за консультацією до гастроентеролога. Після обстеження з’ясували причину всіх проблем і призначили курс лікування.
Дякую Вам, Станіславе Володимировичу, за Вашу небайдужість до проблем пацієнта, за відданість професії, чуйність і доброту. Бажаю Вам міцного здоров’я та успіхів у Вашій нелегкій праці.
З повагою та вдячністю,
Людмила, м. Миргород.
Людмила
Полтава, 16.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Людмило. Дякуємо за позитивні відгуки та щирі слова подяки на адресу нашого фахівця. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм досвідом звернення до нашого лікаря Власюка Станіслава Володимировича. Для нас важливо знати, що завдяки допомозі нашого спеціаліста Ви змогли подолати проблему зі здоров’ям і залишилися задоволені результатом лікування. Вдячні за особливу відзнаку високого професійного рівня нашого фахівця. Повністю згодні з Вами, що важливе та дбайливе ставлення лікаря до пацієнта є запорукою досягнення позитивних результатів у лікуванні. Будемо раді вітати Вас у клініці на профілактичних візитах. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Бажаємо Вам доброго та міцного здоров’я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у Гінеколога Петрової Н.В. 8.06.25.
Була неділя, до свого лікаря не могла потрапити, вирішила проконсультуватися перед відпусткою, так як був дискомфорт в області яєчника.
Лікар фиркала і хамила мені, чіплялася до кожного слова, за результатами УЗД навіть не провівши огляд, сказала, що у мене розрив яєчника, і що мені терміново треба на операцію в чергову міську лікарню.
Коли провела огляд і я запитала, з яким саме діагнозом вона направляє мене на операцію, відповіла, що нехай розбираються лікарі в міській лікарні, вона ніякі точні діагнози не ставить.
Питання: за що вона бере гроші за консультацію, якщо не може взяти відповідальність навіть написати діагноз.
Я звернулася таки в міську лікарню, там мені зробили повторне УЗД, огляд, взяли кров, прописали свічки, таблетки, та відпустили додому.
До лікаря Петрової не раджу звертатися нікому! Рівень мого стресу вчора просто зашкалював?
Євгенія Тарасова
Полтава, 09.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Євгеніє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалася така думка. Зазначаємо, що під час консультації лікар визначає наявність об'єктивних клінічних даних на користь того чи іншого патологічного стану та надає рекомендації щодо подальшої тактики лікувально-діагностичних дій відповідно до стану здоров'я на момент звернення. За підсумком прийому пацієнт отримує консультативне заключення. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік