Була в Коваленко С. Р. Поки проходила лікування лікар призначила препарати які не вказували потрібної дії а навіть погіршили мій стан, зі слів хірурга, призначали лікування хоча лікування ні як би не допомогло б, навіщо було казати що є такий шанс, взагалі не раджу звертатись а онклінік, Робила також УЗД ЧП жахливо робить Кантишева Т. І.
Доброго дня, Маріє. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нами детально перевірено об'єм та якість медичної допомоги згідно наявної медичної документації. Зазначаємо, що лікувально-діагностична тактика визначається на підставі вимог нормативної документації. Будь-які лікарські препарати мають певні показання, протипоказання, побічну дію. Лікар оцінює всю наявну інформацію при призначенні комбінованої терапії з урахуванням і під контролем лабораторних показників і результатів додаткових обстежень. Всі можливі варіанти по тактиці були оговорені лікарем разом з Вами на прийомі. Зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике дякую лікареві гастроентерологу Станковій Олені Вікторовні, відповіла на всі мої питання, детально розглянула всі мої дослідження і дала дієві рекомендації і що до харчування та всіляких дієт. Хто награвся з дієтами, рекомендаціями з Тік току, моя порада, ідіть до цього лікаря, бо здоров'я одне.
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за щирі слова подяки та відгук. Нам приємно, що Ви публічно поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Станкової Олени Вікторівни. Для нас важливо знати, що Ваш візит до фахівця виправдав очікування та лікар допоміг Вам у вирішенні проблеми зі здоров'ям. Вдячні за рекомендації. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, Капітоліно. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна Софії Русланівні зі своєю хворобою ходила роками після призначення лікування набагато краще. Дуже грамотний лікар. Велике Вам дякую
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Коваленко Софії Русланівни. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вперше звернулася до ОН Клінік і сподіваюся, що востаннє. Записалася за тиждень на прийом, але в призначений день, після 1,5 години очікування та скандалу з адміністратором, мене нарешті направили до лікаря. За двогодинне очікування, 850 грн за прийом я отримала 15 хвилин розмови з лікарем, щоб не затримувати наступних. Некомпетентні адміністратори. Не рекомендую.
Доброго дня, Анжело. Вдячні Вам за висловлену думку і що знайшли можливість поспілкуватися зі Службою контролю якості. Нам прикро, що у вас залишились неприємні враження після звернення до клініки. Дана ситуація мала місце бути, за що приносимо вибачення. Ми прийняли ваші зауваження та вжили заходи для покращення сервісу. Будемо раді бачити Вас стінах нашої клініки і за необхідності готові допомогти. Здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я нещодавно була на прийомі у гастроентеролога Олени Вікторівни Станкової, і лікаря вибирала за відгуками.
Я тепер розумію, чому у неї так багато хороших відгуків! Який класний лікар!
Уважно вислухала, морально підтримала, все докладно пояснила, по поличках розклала і запропонувала ефективне рішення. Це якраз те, що потрібно, коли стикаєшся з хворобою.
Велике Вам спасибі.
Приємно мати з вами справу 😊❤️
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Станкової Олени Вікторівни. Для нас важливо знати, що Вам сподобалося спілкування з фахівцем та Ви залишилися задоволені візитом до лікаря. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Софія Русланівна не зовсім компетентна у своїй справі.
Назначала курс препарату, від якого маю серйозні побічні ефекти. Тепер маю негативні наслідки зі здоров’ям у подальшому. Дякую, пані Софія за вашу халатну помилку!
Я не рекомендую нікому даного лікаря!
Досвід має велике значення
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нами детально перевірено об'єм та якість медичної допомоги згідно наявної медичної документації. Зазначаємо, що лікувально-діагностична тактика визначається на підставі вимог нормативної документації МОЗ України, що було і в даному випадку. Більш детальну інформацію Вам надано телефоном. Для досягнення бажаного результату рекомендується виконувати призначення лікаря повному обсязі і з'являтись на контрольні візити. У разі, якщо пацієнт не з'являється на подальший прийом ― у лікаря немає можливості для подальших дій. Завжди готові допомогти, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прекрасний лікар. Дуже уважно провела прийом і призначила лікування.
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую доктору Кукса Денис Анатолійович за профессиональную анестезию и человеческий подход к пациенту.
Огромное спасибо доктору Легостаевой О.А. за профессионализм и человечность.
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашої команди фахівців. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже грамотний, приємний лікар Легостаєва О.О. Усі страхи минули. Буду далі обстежуватися і лікуватися.
Доброго дня, Людмило. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Легостаєвої Альони Олександрівни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Професіонал своєї справи.
Доброго дня, Анно. Дякуємо за позитивний відгук. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік